Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-02-2013, 18:53
Rikje18
Avatar van Rikje18
Rikje18 is offline
Oke, lange tijd geleden al dat ik hier wat neer heb gezet maar zit nu echt diep in de shit want ik weet niet hoe ik een verslag moet schrijven over een opendag.
Ik heb op school al hulp gevraagd maar ik kan gewoon niet samenvatten wat ik op die opendag geleerd heb en hoe ik dat op papier moet zetten.

Kan iemand me met streepjes - stap voor stap uitleggen hoe ik een verslag schrijf over een opendag? Ik weet dat het niet moeilijk is maar ik ben hier echt slecht in en in letters vat ik het beter als dat ik het te horen krijgen. Ik heb allemaal informatie boekjes meegenomen van die opendag maar weet verder niet veel meer van die opendag zelf want dat is al weer een tijdje terug.

Help! :/
__________________
You don't wanna be who others want you to be. Be yourself, live your life the best you can. Everyone has their ups & downs.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-02-2013, 18:57
Rikje18
Avatar van Rikje18
Rikje18 is offline
Ik moet het wel simpel houden hoog uit een A4'tje vol
__________________
You don't wanna be who others want you to be. Be yourself, live your life the best you can. Everyone has their ups & downs.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2013, 21:41
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Misschien heb je bij specifieke opleidingen gekeken? Dan kan je daar wat over vertellen en vertellen wat bijvoorbeeld je verwachtingen waren en of de voorlichting/opleiding eraan voldeed. Ook kan je het hebben over de verwachtingen van de school en hoe het in de praktijk was.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Met citaat reageren
Oud 24-02-2013, 22:16
ThomasJu
ThomasJu is offline
Welke studierichting is't?

Ze hebben ongetwijfeld verteld wat voor leuke projecten je allemaal moet doen. Zaten daar leuke dingen tussen? Minder leuke dingen? Hoe vond je de mensen van de instelling? Wat voor vakken krijg je het eerste jaar? zit daar al iets tussen wat je al weet? of wat je graag wil weten?

off-topic:
Bij ons waren 2 regels genoeg xD
Gwn opschrijven op welk 'niveau' je zat wat betreft beslissing. (definitieve studie, oriënterend...) En waar je nu staat in je keuzen proces.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2013, 17:25
Rikje18
Avatar van Rikje18
Rikje18 is offline
Er werd helemaal niks genoemd over wat je op moest schrijven je moest volgens instructies gewoon een "verslag" maken. Tijdens die open dag waren er geen activiteiten of andere dingen alleen informatieve boekjes en mensen. Maar bedankt, het is me al gelukt. Ik kon gewoon beschrijven wat ik die dag gedaan en geleerd had op een gedetailleerde manier en het zat wel goed.
__________________
You don't wanna be who others want you to be. Be yourself, live your life the best you can. Everyone has their ups & downs.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:17.