Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-07-2015, 18:04
Risbeer
Risbeer is offline
Hey allemaal,

Ik ben een 19 jarige studente die studeert aan het Rijnijssel college, Niveau 4 de opleiding Art en design.

Ik heb een lang verhaal maar ik wil enorm graag jullie meningen hebben.

Ik zit in het tweede leerjaar, ben al een keer blijven zitten omdat ik door ziekte te weinig aanwezig was.

Ik moest dit jaar 20 weken op stage. Ging allemaal goed, kon het goed vinden met mijn stagebegeleider en mijn mentor vond het ook goed gaan toen hij op gesprek kwam.
Nu heb ik nooit klachten gehad van mijn begeleider dat ik iets fout deed of iets niet kon.

Ik liep stage bij een fotograaf. Hij is dus eigen baas.
Op een dag , de week voor de inlever week van mijn stageverslag vroeg ik of ik die maandag kon gaan printen.

Opeens kreeg ik een heel erg boos appje terug dat hij het allemaal erg vreemd vond dat ik aan zoveel aan mijn stageverslag werkte en dat hij te weinig had om mij op te beoordelen.
Dit was 3 weken voor mijn periode zou eindigen. Had dit eerder nog nooit gehoord.

Ik zag het aan mijn verslag werken niet als een slecht iets, want hij had niet zovaak wat voor mij te doen.
Nu ben ik toch wezen printen, met een klasgenootje, haar stagebedrijf wist hier ook vanaf en zij was met mij mee. Alles geprint, kwamen we erachter dat we nog iets moesten doen en hiervoor wist ik wel een persoon, die ons kon helpen.
Dus wij reizen , die student ontmoeten we op een grasveldje waar ik wel vaker hang.

Gaan we natuurlijk even babbelen, word ik gebeld voor mijn stagebegeleider, die zegt dat hij me ziet zitten en dat ik per direct mijn spullen kan pakken en kan gaan.
Ik mocht niets uitleggen, nada.

Dus school werd gebeld en dergelijke, die waren laaiend op mij en geloofde mij niet. Want volgens mijn stagebegeleider had ik gespijbeld, dus gefraudeerd.