Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-10-2002, 14:54
$tarlight
Avatar van $tarlight
$tarlight is offline
~zie titel~

zijn er meer mensen die hier heen gaan??? en naar wat voor voorlichtingen gaan jullie --> ik wil alleen maar even bij psychologie kijken, verder een lekker dagje amsterdam
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-10-2002, 15:19
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
--> dating?
Ikke ga niet
__________________
Drie.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2002, 15:25
Tisch
Tisch is offline
Ik ga ook
Maar ik heb al een date
Met citaat reageren
Oud 25-10-2002, 16:15
$tarlight
Avatar van $tarlight
$tarlight is offline
Citaat:
Tisch schreef:
Ik ga ook
Maar ik heb al een date
en ik hoef geen date wou alleen even weten of er veel mensen gaan die hier komen
Met citaat reageren
Oud 29-10-2002, 13:01
sublime
Avatar van sublime
sublime is offline
ik wil wel, maar er wil niemand met me mee... ja 1 iemand, maar die wil maar een voorlichtingsronde doen en ik 4.

en ik heb geen zin om alleen in a'dam te zitten... wil iemand hebben om tegen aan te praten
Met citaat reageren
Oud 29-10-2002, 15:29
Manuzhai
Avatar van Manuzhai
Manuzhai is offline
Ik studeer al aan de VU... Psychologie en Informatica.
__________________
Slechts beschikbaar via naamzoek/privebericht.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2002, 16:41
wyner
wyner is offline
Citaat:
sublime schreef:
en ik heb geen zin om alleen in a'dam te zitten... wil iemand hebben om tegen aan te praten
Al die voorlichters en studenten... die je allemaal willen paaien om naar de VU te komen, zij zullen met alle aandacht je aanhoren.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2002, 18:32
sublime
Avatar van sublime
sublime is offline
Citaat:
wyner schreef:
Al die voorlichters en studenten... die je allemaal willen paaien om naar de VU te komen, zij zullen met alle aandacht je aanhoren.
ook als ik sjagerijnig en vol sarcastisch kritiek de hele boel af loop te kraken?

maar tis al opgelost, want ik kon toch niet naar alle voorl. rondes van de studies die ik wilde. had ik net besloten dat ik naar geschiedenis en filosofie wilde bleken ze tegelijk te vallen. dus nu ga ik alleen naar geschiedenis en ga dus toch met de eerder genoemde vriendin die maar naar 1 studie wilde
Met citaat reageren
Oud 29-10-2002, 19:20
Exhale_02
Exhale_02 is offline
UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA!

Lijkt me duidelijk
Met citaat reageren
Oud 29-10-2002, 20:26
sublime
Avatar van sublime
sublime is offline
Citaat:
Exhale_02 schreef:
UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA!

Lijkt me duidelijk
de UvA lijkt mije eerlijk gezegd helemaal niet leuk
Met citaat reageren
Oud 29-10-2002, 21:04
Verwijderd
Citaat:
sublime schreef:
de UvA lijkt mije eerlijk gezegd helemaal niet leuk
Bepaalde gebouwen van de uva liggen veel mooier, de VU is een lelijk blok beton.

De VU schijnt echter wel beter te zijn Maar ik ga toch voor de UvA
Met citaat reageren
Oud 29-10-2002, 21:06
autodropje
Avatar van autodropje
autodropje is offline
Citaat:
Exhale_02 schreef:
UvA!

Lijkt me duidelijk
Uit meeste boeken komt dat dit de slechtste uni is, dus dan toch maar liever een andere
__________________
Praat niet over jezelf, dat doen wij wel als je weg bent|Ban de zuurkool uit de supermarkt!|waaromniet? *kusje*| Boomknuffelaar
Met citaat reageren
Oud 29-10-2002, 21:06
sublime
Avatar van sublime
sublime is offline
Citaat:
halve banaan schreef:
Bepaalde gebouwen van de uva liggen veel mooier, de VU is een lelijk blok beton.

De VU schijnt echter wel beter te zijn Maar ik ga toch voor de UvA
ach ik wil sowieso niet naar amsterdam... probleem is alleen dat de vu ind nogal goed schijnt te zijn. maar of ik dat een goed genoege reden vind om in adam te studeren? ik denk het niet
Met citaat reageren
Oud 29-10-2002, 23:15
wyner
wyner is offline
UvA is een chaos.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2002, 20:40
Exhale_02
Exhale_02 is offline
Citaat:
autodropje schreef:
Uit meeste boeken komt dat dit de slechtste uni is, dus dan toch maar liever een andere
Belachelijk! Nonsens!
Met citaat reageren
Oud 31-10-2002, 19:19
$tarlight
Avatar van $tarlight
$tarlight is offline
Citaat:
Manuzhai schreef:
Ik studeer al aan de VU... Psychologie en Informatica.

Leuk?????
Met citaat reageren
Oud 01-11-2002, 09:45
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
De VU is echt een fijne school!
Het onderwijsaanbod lijkt me (tot nu toe) erg goed,
en er zitten echt verdacht veel vriendelijke mensen daar op school! Iedereen houdt de deur voor elkaar open enzo! Dat was op mijn middelbare school wel anders
Met citaat reageren
Oud 01-11-2002, 18:37
sublime
Avatar van sublime
sublime is offline
Citaat:
Evito schreef:
De VU is echt een fijne school!
Het onderwijsaanbod lijkt me (tot nu toe) erg goed,
en er zitten echt verdacht veel vriendelijke mensen daar op school! Iedereen houdt de deur voor elkaar open enzo! Dat was op mijn middelbare school wel anders
de vu lijkt mij ook geweldig... alleen amsterdam niet. de vu zal wel niet speciaal voor mij naar groningen willen verhuizen he?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 01-11-2002, 21:49
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Citaat:
sublime schreef:
de vu lijkt mij ook geweldig... alleen amsterdam niet. de vu zal wel niet speciaal voor mij naar groningen willen verhuizen he?
Maar ik wel :$

Amsterdam is wel een leuke stad...toch?
Met citaat reageren
Oud 01-11-2002, 23:06
sublime
Avatar van sublime
sublime is offline
Citaat:
Evito schreef:
Maar ik wel :$

wat moet ik dáár nou weer van denken

Amsterdam is wel een leuke stad...toch?
nee vind ik niet zo eerlijk gezegd... te groot en te vies niet gezellig. en ik ben het type dat zich tussen al die mensen heeeeel alleen zou voelen, denk ik...
Met citaat reageren
Oud 02-11-2002, 13:05
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Citaat:
sublime schreef:
nee vind ik niet zo eerlijk gezegd... te groot en te vies niet gezellig. en ik ben het type dat zich tussen al die mensen heeeeel alleen zou voelen, denk ik...
Ik voel me daar heel prettig. Ik ben heel graag alleen,
en toch zijn er veel mensen om me heen. Een eenling in de grote stad, en enorm anoniem.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2002, 18:37
sublime
Avatar van sublime
sublime is offline
Citaat:
Evito schreef:
Ik voel me daar heel prettig. Ik ben heel graag alleen,
en toch zijn er veel mensen om me heen. Een eenling in de grote stad, en enorm anoniem.
ik denk dat ik weg zou kwijnen

maar iig, de vu is ook van de baan dus probleem is opgelost
IK VOND UT STOM....
Met citaat reageren
Oud 02-11-2002, 19:59
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Citaat:
sublime schreef:
ik denk dat ik weg zou kwijnen

maar iig, de vu is ook van de baan dus probleem is opgelost
IK VOND UT STOM....

Waaat
waarom??
Met citaat reageren
Oud 02-11-2002, 23:08
sublime
Avatar van sublime
sublime is offline
Citaat:
Evito schreef:
Waaat
waarom??
waarom ik het stom vond? geen idee eigenlijk... nou iig hadden ze niet genoeg mogelijkheden voor mij; geen universitaire opleiding journalistiek bv. en verder vond ik die campus niet leuk en het gebouw te lelijk (goeie argumenten he..)

wel erg leuk was de boekenwinkel op de campus maar dat was ook het enige....
Met citaat reageren
Oud 03-11-2002, 09:32
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Citaat:
sublime schreef:
waarom ik het stom vond? geen idee eigenlijk... nou iig hadden ze niet genoeg mogelijkheden voor mij; geen universitaire opleiding journalistiek bv. en verder vond ik die campus niet leuk en het gebouw te lelijk (goeie argumenten he..)

wel erg leuk was de boekenwinkel op de campus maar dat was ook het enige....
De VU-Boekenwinkel zelf is wel erg lekker
*is er vaak in tussenuren *

Ik kies verder altijd voor de lelijkste gebouwen,
maar ik moet niet zeggen dat ik het hier echt lelijk vind
degelijk wel
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-11-2002, 12:30
sublime
Avatar van sublime
sublime is offline
Citaat:
Evito schreef:
De VU-Boekenwinkel zelf is wel erg lekker
*is er vaak in tussenuren *

Ik kies verder altijd voor de lelijkste gebouwen,
maar ik moet niet zeggen dat ik het hier echt lelijk vind
degelijk wel


binnen viel het nog wel mee, maar de buitenkant.. brrr
Met citaat reageren
Oud 03-11-2002, 12:35
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Citaat:
sublime schreef:
binnen viel het nog wel mee, maar de buitenkant.. brrr
Hmm wat is er mis met de buitenkant?
Doel je wel op het hoofdgebouw?
Trouwens - wat boeit de buitenkant??
Met citaat reageren
Oud 03-11-2002, 16:52
sublime
Avatar van sublime
sublime is offline
Citaat:
Evito schreef:
Hmm wat is er mis met de buitenkant?

nou, het stuk boven die hoofdingang is wel mooi... maar verder, zo grijs en grauw. jak...

Doel je wel op het hoofdgebouw?
Trouwens - wat boeit de buitenkant??

ik zei toch al dat het een slecht argument was
Met citaat reageren
Oud 03-11-2002, 17:11
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Ja heel slecht!
Maar ik neem aan dat je gewoon een goed excuus zoekt?
Met citaat reageren
Oud 03-11-2002, 19:05
sublime
Avatar van sublime
sublime is offline
Citaat:
Evito schreef:
Ja heel slecht!
Maar ik neem aan dat je gewoon een goed excuus zoekt?
ja daar komt het op neer denk ik.... het enige wat me niet lekker zit is dat de vu de beste geschiedenis opleiding heeft... maar ja je kunt niet alles hebben....
Met citaat reageren
Oud 04-11-2002, 09:56
wyner
wyner is offline
Misschien mis ik iets, maar het lijkt me een beetje stom als je de "beste" geschiedenisopleiding afwijst omdat het gebouw niet bij je in de smaak valt. Is dat dan ook echt het enige minpunt? (Zijn de docenten/studenten/mensen/ondersteuningen/diensten wel okee?)
Met citaat reageren
Oud 04-11-2002, 12:10
sublime
Avatar van sublime
sublime is offline
Citaat:
wyner schreef:
Misschien mis ik iets, maar het lijkt me een beetje stom als je de "beste" geschiedenisopleiding afwijst omdat het gebouw niet bij je in de smaak valt. Is dat dan ook echt het enige minpunt? (Zijn de docenten/studenten/mensen/ondersteuningen/diensten wel okee?)
de vu heeft geen mogelijkheden om een universitaire master journalistiek te doen, en dat is bij mij wel de bedoeling.. ik kreeg sowieso het idee dat de mogelijkheden een beetje beperkt waren.
dat is dus wel het belangrijkste minpunt zeg maar... en verder zou ik ook nooit in amsterdam willen wonen, en aangezien ik er dan minstens 4 jaar zou studeren vind ik dat ook wel belangrijk..

hoe het gebouw er uit ziet doet er natuurlijk niet écht wat toe
Met citaat reageren
Oud 04-11-2002, 13:57
wyner
wyner is offline
Lijkt me toch dat je dan een Bachelor Geschiedenis aan de VU kunt doen, en dan daarmee met gemak een Master Journalistiek kunt opzoeken bij een andere universiteit...

Maar misschien heb je dan nog problemen met het dagelijkse forenzen of zo?
Met citaat reageren
Oud 04-11-2002, 22:20
sublime
Avatar van sublime
sublime is offline
Citaat:
wyner schreef:
Lijkt me toch dat je dan een Bachelor Geschiedenis aan de VU kunt doen, en dan daarmee met gemak een Master Journalistiek kunt opzoeken bij een andere universiteit...

zou ind kunnen... he wat irritant... nu had ik net de vu geshcrapt breng je me weer helemaal aan het twijfelen

Maar misschien heb je dan nog problemen met het dagelijkse forenzen of zo?

ja das ook nog zoiets; mn broer reist nu elke dag op en neer van zwolle naar amsterdam; HEL!!!!
maar ik zou sowieso in de stad willen wonen waar ik studeer; ik ben niet fantastisch met sociale contacten leggen en als ik dan ook nog eens aan de andere kant van het land woon werkt dat helemaal niet, volgens mij


Met citaat reageren
Oud 05-11-2002, 08:17
wyner
wyner is offline
Citaat:
sublime schreef:

ja das ook nog zoiets; mn broer reist nu elke dag op en neer van zwolle naar amsterdam; HEL!!!!
maar ik zou sowieso in de stad willen wonen waar ik studeer; ik ben niet fantastisch met sociale contacten leggen en als ik dan ook nog eens aan de andere kant van het land woon werkt dat helemaal niet, volgens mij
Flinke broer heb je, zeg.

Je kunt ook zeggen dat zodra je helemaal aan de andere kant van het land woont, het juist makkelijker wordt om nieuwe contacten te leggen--omdat je geen andere keus hebt, en je geen "oude kennissen" hebt om op terug te vallen.

Ik moet zeggen dat lid worden van een studentenverenigingen (niet die grote ouderwetse, maar de kleinere en meer nuchtere, waar oa ontgroening niet verplicht is) ook erg helpt met mensen leren kennen... vooral als jij en de andere leden eenzelfde motivatie hebben om erbij te komen. (Roeiverenigingen, internationale studentenverenigingen, etc.)
Met citaat reageren
Oud 05-11-2002, 17:32
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Citaat:
sublime schreef:

ja das ook nog zoiets; mn broer reist nu elke dag op en neer van zwolle naar amsterdam; HEL!!!!
maar ik zou sowieso in de stad willen wonen waar ik studeer; ik ben niet fantastisch met sociale contacten leggen en als ik dan ook nog eens aan de andere kant van het land woon werkt dat helemaal niet, volgens mij
Je moet ook geen sociale contacten willen leggen!
Wel eens iets van Seneca gelezen?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 05-11-2002, 21:17
sublime
Avatar van sublime
sublime is offline
Citaat:
wyner schreef:
Flinke broer heb je, zeg.

????

Je kunt ook zeggen dat zodra je helemaal aan de andere kant van het land woont, het juist makkelijker wordt om nieuwe contacten te leggen--omdat je geen andere keus hebt, en je geen "oude kennissen" hebt om op terug te vallen.

ja ind, als je aan de andere kant van het land wóónt, amar voor je een kamer in amsterdam hebt... in groningen en utrecht bv ken ik mensen die me veel sneller aan een kamer kunnen helpen en anders heb ik daar nog genoeg logeeradressen...

Ik moet zeggen dat lid worden van een studentenverenigingen (niet die grote ouderwetse, maar de kleinere en meer nuchtere, waar oa ontgroening niet verplicht is) ook erg helpt met mensen leren kennen... vooral als jij en de andere leden eenzelfde motivatie hebben om erbij te komen.(Roeiverenigingen, internationale studentenverenigingen, etc.)
was ik ookal van plan ja mn oudste broer die al jaren in groningen studeert gaat er al helemaal vanuit dat ik uiteindelijk dáár terecht kom en heeft me al half aangemeld
Met citaat reageren
Oud 05-11-2002, 21:17
sublime
Avatar van sublime
sublime is offline
Citaat:
Evito schreef:
Je moet ook geen sociale contacten willen leggen!
Wel eens iets van Seneca gelezen?
nee en waarom niet willen? ik wil het juist wel
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:05.