Oud 08-03-2004, 17:47
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
keb iets heel raars meegemaakt van het weekend. ik zal het kort vertellen omdat ik zo al moet eten maar ik moet het kwijt.

ik was uit in amsterdam en ontmoette daar een superleuke barman, hele avond geflirt en geklets heel leuk. Hij vroeg mijn nummer die ik gaf, ik kreeg zijn nr niet. hij zei 'ik bel je vanacht om 6 uur en als je dan naar buiten komt, even praten, dan krijg je me nr' zo gek als ik van hem was op dat moment keurde ik het goed. na een paar uur verlieten wij die bardancing en ging naar huis. Mijn vriendin zei dat hij er oneerlijk uitzag dat ze geen goed gevoel had en dat ik moest uitkijken.

Hij belt toch niet, wist ik, maar om kwart over 6 ging de telefoon. Het was hem. Hij zei ja kom naar buiten en zeg waar je logeert blablabla, ik vond het eigenlijk toch niet zon heel goed idee.
A. omdat ik bij me vriendin sliep en ik niet wou laten weten waar zij woonde
B. ik had zoiets van 'als hij zich echt vor mij interseert spreken we wel een andere keer af ipv nu'
C> ik kon hem niet, dus wie weet wat er zou kunnen gebeuren.

Ik zei hem dat ook, hij werd boos en zei ''gaan we zo beginnen, we hadden een afspraak en ik hou me de afspraak, nu jij ook, je zou naar buitgen komen zeg waar je logeert, ik heb me nog nooit zo eerder gevoeld ik heb weer vlinders in me buik en kom nou zeg waar je woont'

zo bang en stom als ik was heb ik dat gezegd en hij kwam...

Ik ging naar buiten, terwijl ik naar buitne liep voelde ik dat stom bezig was, zo vreemd omdat ik zo helemaal niet ben. ik heb een hekel aan meiden die na 1 avond met iemand zoenen, of bij iemand in de auto stappen, en wat deed ik zelf?

ik stapte bij hem in de auto maar was bang, hij merkte dat maar het bleek hem niet te boeien, hij zei 'vertrouw me, ik zal je heus niks doen' en hij had allerlei mooie praatjes. Dat ik niet zo bang moest doen, dat ik hem gewoon moest vertrouwen. HIj was heel opdringerig, bazig, agressief, en toch lief. hij had super mooie verleidelijke ogen en drong ze gezicht steeds heel dicht bij mij. ik zei 1000 keer dat ik dat niet prettig vond maar toch deed hij t steeds. hij zei 'ik ga met je zoenen straks' ik zo, dat wil ik niet. dat boeide hem niet. Kortom, we praten eerst een tijdje maar hij werd steeds baziger, en zei ook dingen als 'je bent zo lief meisjse, waarom zo bang, waarom zo onzeker, ik ken je, ik zie wie je bent en ik ga je van je angsten af helpen, seks is t lekkerste wat er is, ik ga t je leren, maar wel alleen met mij, je moet geen goedkope hoer worden'

ik was bang en toch bleef ik zitten, hij was zo op me aan het inpraten en op een gegeven moment pakte hij mijn gezicht en wou me zoenen, ik trok me gezicht weg maar hij kwam zo dichterbij en was heel sterk dat ik niks kon doen, dus zoende ik hem amar terug. op de 1 of andere manier was ik zo bang voor hem dat ik niet eens de auto durfde uit te stappen, we wisselde van plek, ik ging achter t stuur zodat ik niet bang hoefde te zijn dat hij weg zou rijden zei hij. Maar hij ging steeds verder, ik wou het niet en dat zei ik de héle tijd, en toch liet ik het toe. waarom!? omdat ik bang was! Hij ging tussen me benen, onder me truitje en ook daarvan zei ik meer dan 10 keer dat ik t echt niet wou. Tijdens het zoenenw erd hij supergeil en zei van 'Ben je van mij ben je van mij, ben je van mij?' en als ik nee zei deed hij heel eng......dus ik zei ja......kortom ik heb daar vanaf half 7 tot kwart over 9 in die auto gezeten, hij zat aan mij terwijl ik het niet wou, en ik aan hem, ik wou t niet maar dat zei ik ook. maar telkens als ik 'nee ' zei deed ie heel eng. dat maakte me bang waardoor ik deed alsof ik tlekker vond......

i kstapte uit de auto, hij deed me jas aan en begon tegen me aan te rijden vanacht, hij zat nog even aan me en toen pakte hij jme opeens heel stevig vast, duwde me tegen de muur, likte me gezicht zowat af, propte zijn tong in mijn mond en zei op een hele, rare, afgrijselijke, agressieve manier 'ik ben verliefd op je, ik dat duidelijk!' ik zei uit angst 'ja dat is heel duidelijk' en hij liet me los en zei........ik bel je en hij reed weg......ik liep naar binnnen, ging de trap op en ging op bed zitten..

ik was verdwaasd.....voelde me vies.........door de war......en ik voelde me schuldig.......

want ik wist nie wat ik moets doen of denken. had hij mij nou aangerand? of heb ik vrijwillig meegedaan.......ik begon keihard te huilen, ik was misselijk en moest overgeven, ik voelde me supervies, angstig, schuldig tegenover me ex waarvan ik nog zoooveel hou, schuldig tegenover me zelf omdat ik vrijwillig ben ingestapt.....

Nog geen 3 minuten later belde hij op hij zei 'Ik zit in je hoofd he, voor 80 % en ik zal er nooit uitgaan, ik heb je gek gemaakt he.....ga lekker slapen, ik bel je, je bent een toppertje' ik zei niks, was verdoofd.....ik kon alleen maar huilen, huilen en me vies voelen....weer belde hij me 3 minuten later op, hij vroeg hoe ik me voelde. Stom genoeg was ik nog steeds bang voor hem, ze stem alleen al, dreigend, bazig, autoritair, beangstigend. IK zei eerlijk dat ik me vies voelde en dat ik bang was, dat ik verdrietig was dat t zo snel gegaan was. HIj werd kwaad en zei dingen als 'Dat zei je net in de auto niet, toen deed je lekker mee, zo, je bent dus wel zon goedkope hoer, we hebben nu toch een relatie! je bent toch mijn vriendinnetje! hallo!!' ik zweeg en kon alleen maar huilen.....ik zei dat hij t niet snapte, dat ik bang voor hem was....hij zei 'Dat zei je in de auto niet, ik heb je niks misdaan! je wou t zelf, lullig hoor, succes met je verdere leven, laat me met rust, dan kje wel' en hij hing op.

IK was superopgelucht en tegeljkertijd vreselijk verdrietig.....hij belde maar ik nam niet op........hij sprak mijn voice mail in. '
'lullig hoor (mijn naam) dit is pas lullig, doen alsof je t echt meende en me dan zo laten zitten, echt heel lullig van je..'

IK weet niet wat ik moet denken...ik weet niet of het nou echt vrijwillig was en of ik nou echt een goedkope slet ben geweest of dat hij mij heeft aangerand.

Ergens weet ik dat hij gewoon ziek is, mij opbellen en zeggen dat ie mij met geen vnger aanraakt en uiteindelijk gewoon bruut met me seksen. of ik dat nou wou of niet. EN toch....was zijn gevoel echt? was hij echt verliefd op me? het is vreemd, want als iemand je wilt verkrachten/aanranden dan doen ze dat toch wel meteen....en gaat diegene je toch niet 4 keer bellen na afloop.......en doen alsof ik hem in de steek laat.......en dan nog toevoegen op msn ook....(heb niet geaccepteerd hoor)

wat is dit voor jongen en wat wou hij nou echt? ik voel me vies, schuldig........bang......door de war.....ook omdat ik zo niet ben, nooit geweest......ik heb zon afschuw voor one night stands en zoenen na 1 avond ook zelfs. Ik ben totaal niet het type dat flirt met zomaar iemand, ik vertrouw nooit iemand en heb daardoor ook nog maar 1 echte relatie gehad....ik ben zo wantrouwend, bang, bijna niet voor seks in etc....en dan gebeurt dit......tering ik voel me schuldig......
__________________
Wat heb je aan mensen die je alleen kunt benaderen met de juiste woorden?

Laatst gewijzigd op 08-03-2004 om 17:52.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-03-2004, 17:55
Verwijderd
Ja je bent aangerandt, geef hem aan. Wat een klootzak. En laat je niet het gevoel aanpraten dat je het vrijwillig hebt gedaan, hij heeft gewoon misbruik gemaakt van zijn macht.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2004, 17:55
verwijderddeze
verwijderddeze is offline
pff wat een lul, dat je vrijwillig meegaat betekent niet dat je ook meteen wat beloofd. Hij is degene die zich verkeerd gedraagt.en hij is zeker niet verliefd,als je alleen al kijkt naar de manier waarop hij tegen je praat.Hij heeft je gewoon geintimideerd, zodat je alles liet gebeuren. Praat erover met een vriendin, lijkt me wel een goed begin. En samen met haar (als steun)moet je m aangeven.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2004, 17:56
Verwijderd
sjee... naar verhaal...

het was wel stom van je om je telefoonnummer te geven (geef desnoods een vals nummer) of met hem mee te gaan...
maar ik weet dat als je iemand leuk vind je wel domme dingen doet... maar als hij zo door gaat zou ik toch even met iemand gaan praten (vertrouwenspersoon, ouders oid) want die jongen spoort niet...

en leer jezelf verdedigen...
Met citaat reageren
Oud 08-03-2004, 17:57
Verwijderd
Lijkt me een flinke psycho Ik zou even bij de politie melden dat ze hem in de gaten moeten houden.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2004, 17:59
elledc
elledc is offline
Aanranding vind ik toch ietsje te ver gaan. Wel vreemd dat hij dan plots wegreed en je liet staan, en ook vreemd wat hij zegt aan de telefoon, die man is gewoon gefrustreerd denk ik! Wel niet super slim van je om in zijn auto te stappen, het is trouwens goed om nu wantrouwig te zijn, want sommige mensen kun je gewoon niet vertrouwen. Ik zou er niet teveel over piekeren, het was een viezerd die je in zijn bed wilde, er bestaan jongens die wel te vertrouwen zijn, wees maar zeker.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2004, 18:01
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
Citaat:
********** schreef op 08-03-2004 @ 17:55:
Ja je bent aangerandt, geef hem aan. Wat een klootzak. En laat je niet het gevoel aanpraten dat je het vrijwillig hebt gedaan, hij heeft gewoon misbruik gemaakt van zijn macht.
jeetje....ik ben zo verdrietig....ik ben ooit toen ik zeven was misbruikt door mijn oom.....ik heb t daar verschrikkelij moeilijk mee gehad...

ik loop jarenlang bij allerlei hulpverleners geweest en eindelijk gaat t na al die jaren GOEd, het gaat beter met me, ik was er bijna overheen.....

we waren aan het oefenen met de angstige gedachte, van mij dat alle mannen onbetrouwbaar waren en dat ik zo bang was nog ene keer gepakt te worden, we waren die gedachte onwaar aan het maken, de allerlaatste keer nog over gehad, en wat gebeurt er!

ik haat het! ik wil hem niet aangeven, ben vrijwillig ingespat, ben bang voor he, wil hem nooit meer zien.......ik weet niet wat ik moet doen..... ik ben zo fucked up, alsof 1 keer niet genoeg geweest is, en het stomme is, ik weet nu hoe mannen zijn, en nog trap ik erin, met me kutkop die auto instappen wat een hoer!
__________________
Wat heb je aan mensen die je alleen kunt benaderen met de juiste woorden?
Met citaat reageren
Oud 08-03-2004, 18:03
Verwijderd
Die therapie heeft heel veel zin gehad zie ik alweer, natuurlijk, alle mannen zijn klootzakken.

Als je enig profijt wilt hebben van die hulp die je gekregen hebt, doe dan aangifte. Verman je en accepteer dat je de pech hebt gehad om gewoon een gigantische klootzak tegen te komen. Door jezelf op te vreten en jezelf te gaan haten omdat jij zo stom bent geweest om in te stappen kom je echt geen stap verder, dus doe gewoon aangifte en overhandig zijn nummer enz. aan de politie.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2004, 18:03
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
Citaat:
crackwhore schreef op 08-03-2004 @ 17:55:
pff wat een lul, dat je vrijwillig meegaat betekent niet dat je ook meteen wat beloofd. Hij is degene die zich verkeerd gedraagt.en hij is zeker niet verliefd,als je alleen al kijkt naar de manier waarop hij tegen je praat.Hij heeft je gewoon geintimideerd, zodat je alles liet gebeuren. Praat erover met een vriendin, lijkt me wel een goed begin. En samen met haar (als steun)moet je m aangeven.
ja hij intimideerd me...inderdaad.....gatver...

hij vroeg ook of ik eerder wat meegemaakt had, ik ze dat dat zo was, hij zei van 'me oma is vannacht overleden, ik ga daar niet zielig overdoen ik ga door met me leven ik stop het weg, mijn zusje is vreselijk misbruikt op haar 14de zijs e rnu ook overheen, je moet gewoon die gedacjhte op zij zetten en lekker seksen...
__________________
Wat heb je aan mensen die je alleen kunt benaderen met de juiste woorden?
Met citaat reageren
Oud 08-03-2004, 18:03
Razor - Blade
Avatar van Razor - Blade
Razor - Blade is offline
Hij is gewoon echt een stakker, hij probeerd zowiezo alles om te draaien op jou, alsof het jou schuld is.. terwijl hij met zijn vulgaire opmerkingen ervanaf probeerd te komen.. waar heeft die gast het over? verliefd? hij praat nieteens netjes tegen je? ik zou die vieze gore klootzak gewoon aangeven als ik jou was... hier echt op
Met citaat reageren
Oud 08-03-2004, 18:06
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
Citaat:
utopia5 schreef op 08-03-2004 @ 17:59:
Aanranding vind ik toch ietsje te ver gaan. Wel vreemd dat hij dan plots wegreed en je liet staan, en ook vreemd wat hij zegt aan de telefoon, die man is gewoon gefrustreerd denk ik! Wel niet super slim van je om in zijn auto te stappen, het is trouwens goed om nu wantrouwig te zijn, want sommige mensen kun je gewoon niet vertrouwen. Ik zou er niet teveel over piekeren, het was een viezerd die je in zijn bed wilde, er bestaan jongens die wel te vertrouwen zijn, wees maar zeker.
ik weet alles van 'vertrouwen' af, ben fucking klaar met dat kutwoord! :@ ik ben zo boos en opgefokt erover.

En wat was t dan als het geen aanranding was? Ik heb geloof ik 100 keer herhaalt dat ik t niet wou, hij grijpt me gezicht vast, propt zijn tong in mijn mond, hij behandelde me niet lief maar ruw en agressief, hij zei rare dingen als je bent van mij, en ben je van mij? hij beukt me tegen die muur op en rijdt tegen me aan....sorry hoor ik ben er echt klaar mee
__________________
Wat heb je aan mensen die je alleen kunt benaderen met de juiste woorden?
Met citaat reageren
Oud 08-03-2004, 18:08
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
Citaat:
maria schreef op 08-03-2004 @ 17:56:
sjee... naar verhaal...

het was wel stom van je om je telefoonnummer te geven (geef desnoods een vals nummer) of met hem mee te gaan...
maar ik weet dat als je iemand leuk vind je wel domme dingen doet... maar als hij zo door gaat zou ik toch even met iemand gaan praten (vertrouwenspersoon, ouders oid) want die jongen spoort niet...

en leer jezelf verdedigen...

leer mezelf verdedigen? jezus wat is dat voor opmerking, ik heb hem geslagen, geknepen geschopt, voor zover ik dat kon, die gzoer was beresterk. ik ben nit boos op jou hoor maar het komt heel raar over, zo van 'als jij jezelf verdedigt gebeurt t niet' of ik niet wereldkampioen boksen ben of t slapste meisje ter wereld die gozer heeft geen fucking recht om aan mij te kmoen als ik meerdere malen verkondig dat ik dat niet wil. eerst vragend, toen lief, en alter schreeuwend, nou..... ik ben niet boos op je hoor maar zwaar gefrustreerd.
__________________
Wat heb je aan mensen die je alleen kunt benaderen met de juiste woorden?
Met citaat reageren
Oud 08-03-2004, 18:10
Verwijderd
Citaat:
HelpMePlease schreef op 08-03-2004 @ 18:01:
*knip*
ik haat het! ik wil hem niet aangeven, ben vrijwillig ingespat, ben bang voor he, wil hem nooit meer zien.......ik weet niet wat ik moet doen..... ik ben zo fucked up, alsof 1 keer niet genoeg geweest is, en het stomme is, ik weet nu hoe mannen zijn, en nog trap ik erin, met me kutkop die auto instappen wat een hoer!
heey, kom op meid, zelfkastijding helpt echt niet. Ik weet dat het moeilijk voor je is, maar het beste is het om hem aan te geven. Dan weet je iig zeker dat je van hem af bent. En een ander telefoon nummer zal mb ook wel helpen, maar dat heb je zelf al bedacht waarschijnlijk. En echt niet alle mannen zijn zo hoor! Er zijn ook gewoon normale mensen op deze wereld. Wel kut voor je dat je tot 2 keer toe de verkeerde hebt getroffen.

sterkte ermee
Met citaat reageren
Oud 08-03-2004, 18:11
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
Citaat:
Razor - Blade schreef op 08-03-2004 @ 18:03:
Hij is gewoon echt een stakker, hij probeerd zowiezo alles om te draaien op jou, alsof het jou schuld is.. terwijl hij met zijn vulgaire opmerkingen ervanaf probeerd te komen.. waar heeft die gast het over? verliefd? hij praat nieteens netjes tegen je? ik zou die vieze gore klootzak gewoon aangeven als ik jou was... [afbeelding] hier echt op
een stakker? hij is zwaar ziek in zijn kop man. INderdaad, hij probeerde alles om te draaien toen doen alsf het mijn schuld was.......en zo dom en gevoelig als ik ben trap ik daarin. en inderdaad hij is niet verliefd met zijn dreigende kutopmerkingen, zin ruwe en bazige gedrag.....dom dat ik erin getrapt ben.
__________________
Wat heb je aan mensen die je alleen kunt benaderen met de juiste woorden?
Met citaat reageren
Oud 08-03-2004, 18:11
Verwijderd
Je hebt zijn nummer? Nou ja, hoe dan ook, ga naar de politie en doe daar je verhaal.

Verder onthou je voor de volgende keer dat je nooit zomaar alleen bij iemand in de auto gaat zitten. Alleen wanneer je die persoon ként.

Succes he, je komt er wel overheen
Met citaat reageren
Oud 08-03-2004, 18:12
Maarten
Avatar van Maarten
Maarten is offline
Tjees, wat een misselijkmakende gozer...

Echt, die gozer wist dondersgoed wat hij deed en hij wist ook exact hoe hij zich moest gedragen om je in te palmen. Het lag echt niet aan jou...
Met citaat reageren
Oud 08-03-2004, 18:12
Verwijderd
Zal zijn werk ook leuk vinden. Je weet toch waar hij barman is? Ik zou de politie daar ook even heenbrengen, want wie zegt dat die lul daar als barman dit niet bij andere meisjes doet? Zo'n engerd hoort gewoon niet in een kroeg te werken, dus gewoon even naar zijn werkgever toestappen, samen met de politie.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2004, 18:12
Razor - Blade
Avatar van Razor - Blade
Razor - Blade is offline
Citaat:
HelpMePlease schreef op 08-03-2004 @ 18:06:
ik weet alles van 'vertrouwen' af, ben fucking klaar met dat kutwoord! :@ ik ben zo boos en opgefokt erover.

En wat was t dan als het geen aanranding was? Ik heb geloof ik 100 keer herhaalt dat ik t niet wou, hij grijpt me gezicht vast, propt zijn tong in mijn mond, hij behandelde me niet lief maar ruw en agressief, hij zei rare dingen als je bent van mij, en ben je van mij? hij beukt me tegen die muur op en rijdt tegen me aan....sorry hoor ik ben er echt klaar mee
ja mooie ben jij.... iedereen over dezelfde kam strijken, als je een beetje nadenkt,, kan je het probleem ook bij jezelf zoeken, dat hij je opbelt en je dreigend naar buiten lokt, dat je vriendin zegt dat het niet goed zit.. je voelde jezelf er ook al niet goed bij. DOE het dan ook niet... dit soort jongens ruik je meestal al vanaf een kilometer afstand.. pap daarmee dan ook niet aan..
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 08-03-2004, 18:13
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 08-03-2004 @ 18:12:
Zal zijn werk ook leuk vinden. Je weet toch waar hij barman is? Ik zou de politie daar ook even heenbrengen, want wie zegt dat die lul daar als barman dit niet bij andere meisjes doet? Zo'n engerd hoort gewoon niet in een kroeg te werken, dus gewoon even naar zijn werkgever toestappen, samen met de politie.
Dat is natuurlijk een goed idee

Schroom niet actie te ondernemen, stap dus echt naar de politie... daarna zal je je echt beter voelen
Met citaat reageren
Oud 08-03-2004, 18:13
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
Citaat:
-nurvana- schreef op 08-03-2004 @ 18:10:
heey, kom op meid, zelfkastijding helpt echt niet. Ik weet dat het moeilijk voor je is, maar het beste is het om hem aan te geven. Dan weet je iig zeker dat je van hem af bent. En een ander telefoon nummer zal mb ook wel helpen, maar dat heb je zelf al bedacht waarschijnlijk. En echt niet alle mannen zijn zo hoor! Er zijn ook gewoon normale mensen op deze wereld. Wel kut voor je dat je tot 2 keer toe de verkeerde hebt getroffen.

sterkte ermee

ik ga t aan mijn psych vertellen.....en natuurlijk heeft een schuldgevoel geen zin dat snap ik harstikke goed, heb er jaren mee rondgelopen, maar het is extra frustrend als je zoiets eerder heb meegemaakt.....ik wil hem niet aangeven, durf t niet, wil niet dat me ouders t weten, het liefste doe ik alsof t nooit gebeurd is.....want ik was net van t andere af.....heb geen zin in depresies......ben er klaar mee.
__________________
Wat heb je aan mensen die je alleen kunt benaderen met de juiste woorden?
Met citaat reageren
Oud 08-03-2004, 18:15
miro
Avatar van miro
miro is offline
Je moet zeker niet denken dat t jouw schuld is. Als had je in je nakie voor hem gestaan, had ie nog met zn poten van je af moeten blijven.

Dat t stom van jou is zul je zelf onderhand ook wel weten (telnr,adres,in de auto stappen enz)

Geef hem aan, zodat ie t niet bij meer meisjes doet.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2004, 18:17
elledc
elledc is offline
Citaat:
nare man schreef op 08-03-2004 @ 18:12:
Zal zijn werk ook leuk vinden. Je weet toch waar hij barman is? Ik zou de politie daar ook even heenbrengen, want wie zegt dat die lul daar als barman dit niet bij andere meisjes doet? Zo'n engerd hoort gewoon niet in een kroeg te werken, dus gewoon even naar zijn werkgever toestappen, samen met de politie.
Dat is een mogelijkheid maar als hij beweert dat hij niks gedaan heeft, is er niks van bewijs.
Of ze kan het bericht in haar voicemail (als ze dat nog heeft) laten horen.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2004, 18:17
Dark Angel
Avatar van Dark Angel
Dark Angel is offline
Ik noem dit aanranding ja. Niet zozeer om de handelingen maar om het feit dat je overduidelijk bent geweest in dat je dit niet wilde en hij toch doorging. Dat je je niet lichamelijk verzet hebt (door vroegere ervaringen en angst op dat moment) telt wat mij betreft niet eens echt mee. Misschien was hij wel heel erg aggressief geworden als je je wel verzet had; aan de dingen die hij zei te horen lijkt me dat niet zo onwaarschijnlijk.

Als ik jou was zou ik naar de politie gaan, vragen of je een agente mag spreken, en gewoon uitleggen en vragen wat je hiermee moet. Al doe je geen officiele aangifte dan nog is het goed als de politie hiervan weet. Die man klinkt eng onstabiel, die moet in de gaten gehouden worden.

En voel je alsjeblieft niet schuldig. Het was niet handig om je adres te geven, maar HIJ ZAT FOUT, hij had moeten stoppen en je terug moeten brengen, dit was geen normaal gedrag.

[edit] lees nu je latere berichten over wel verzet etc, en dan zou ik zeker gewoon aangifte doen. Weet je nog hoe z'n auto eruit zag? Een idee van het nummerbord?
__________________
You can't have everything. Where would you put it?
Met citaat reageren
Oud 08-03-2004, 18:18
elledc
elledc is offline
Citaat:
HelpMePlease schreef op 08-03-2004 @ 18:13:
ik ga t aan mijn psych vertellen.....en natuurlijk heeft een schuldgevoel geen zin dat snap ik harstikke goed, heb er jaren mee rondgelopen, maar het is extra frustrend als je zoiets eerder heb meegemaakt.....ik wil hem niet aangeven, durf t niet, wil niet dat me ouders t weten, het liefste doe ik alsof t nooit gebeurd is.....want ik was net van t andere af.....heb geen zin in depresies......ben er klaar mee.
Zou je jezelf niet beter voelen indien je hem aangeeft?
Met citaat reageren
Oud 08-03-2004, 18:19
Verwijderd
Citaat:
utopia5 schreef op 08-03-2004 @ 18:17:
Dat is een mogelijkheid maar als hij beweert dat hij niks gedaan heeft, is er niks van bewijs.
Of ze kan het bericht in haar voicemail (als ze dat nog heeft) laten horen.
Maar met dat probleem zit je sowieso als je aangifte doet. Dat is niet iets specifiek van werkgevers. Je zult ook bij de politie aannemelijk moeten maken dat je aangerand bent. Maar ik denk dat dat wel lukt, als je hem kunt aanwijzen in het café waar hij werkt, als je mensen hebt die weten dat je om 06:00 'sochtends het huis uit bent gegaan, als je zijn nummer en/of berichten van hem op je voicemail hebt staan.

Je kop in het zand steken en doen alsof er niets gebeurd is lijkt misschien aantrekkelijk, dat weet ik niet, ik heb zoiets zelf niet meegemaakt. Maar objectief bezien van een afstandje lijkt me zoiets wel het domste wat je kunt doen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-03-2004, 18:20
Verwijderd
Citaat:
utopia5 schreef op 08-03-2004 @ 18:18:
Zou je jezelf niet beter voelen indien je hem aangeeft?
Je kan hem toch ook anoniem aangeven?? En er is vast wel een manier om ervoor te zorgen dat je ouders het niet weten (hoewel ze je natuurlijk wel kunnen helpen)
Met citaat reageren
Oud 08-03-2004, 18:21
Razor - Blade
Avatar van Razor - Blade
Razor - Blade is offline
Citaat:
nare man schreef op 08-03-2004 @ 18:19:
Maar met dat probleem zit je sowieso als je aangifte doet. Dat is niet iets specifiek van werkgevers. Je zult ook bij de politie aannemelijk moeten maken dat je aangerand bent. Maar ik denk dat dat wel lukt, als je hem kunt aanwijzen in het café waar hij werkt, als je mensen hebt die weten dat je om 06:00 'sochtends het huis uit bent gegaan, als je zijn nummer en/of berichten van hem op je voicemail hebt staan.

Je kop in het zand steken en doen alsof er niets gebeurd is lijkt misschien aantrekkelijk, dat weet ik niet, ik heb zoiets zelf niet meegemaakt. Maar objectief bezien van een afstandje lijkt me zoiets wel het domste wat je kunt doen.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2004, 18:23
Verwijderd
Citaat:
-nurvana- schreef op 08-03-2004 @ 18:20:
Je kan hem toch ook anoniem aangeven?? En er is vast wel een manier om ervoor te zorgen dat je ouders het niet weten (hoewel ze je natuurlijk wel kunnen helpen)
Van die aangifte hoeft niemand iets te weten, ook de ouders niet.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2004, 18:25
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
Citaat:
nare man schreef op 08-03-2004 @ 18:19:
Maar met dat probleem zit je sowieso als je aangifte doet. Dat is niet iets specifiek van werkgevers. Je zult ook bij de politie aannemelijk moeten maken dat je aangerand bent. Maar ik denk dat dat wel lukt, als je hem kunt aanwijzen in het café waar hij werkt, als je mensen hebt die weten dat je om 06:00 'sochtends het huis uit bent gegaan, als je zijn nummer en/of berichten van hem op je voicemail hebt staan.

hij staat niet meer in mijn voice mail, was blij dat ik van hem af was heb alles in paniek gewist.....zijn nummer ook niet want hij belde anoniem.....ik weet war hij werkt, ik weet ze voor én achternaam......ze auto weet ik niet meer was te bang daarvoor om daar op te lette......
__________________
Wat heb je aan mensen die je alleen kunt benaderen met de juiste woorden?
Met citaat reageren
Oud 08-03-2004, 18:26
Verwijderd
Tuurlijk niet. Ze is negentien, da's een grote meid, ze kan best zelf naar de politie stappen om aangifte te doen. Desnoods vraag je een vriendin of iemand anders die je vertrouwt (if any, maar daar hoop ik nog wel op).

Ik vraag me trouwens af of het niet beter is om het aan sommige mensen die dichtbij je staan te vertellen. Als je het voor jezelf houdt, dan gaat die ervaring zich ontwikkelen in je gedachten, dan gaat het monsterlijke proporties aannemen en wordt het helemaal uit verband gerukt. En dan ben je pas echt ver van huis.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2004, 18:27
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Ik kan er maar één ding op zeggen: Ga aangifte doen bij de politie, doe daar je verhaal, of als je het niet kan/durft te vertellen laat ze dan dit stuk lezen.

Succes en sterkte.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2004, 18:27
Verwijderd
Citaat:
HelpMePlease schreef op 08-03-2004 @ 18:25:
hij staat niet meer in mijn voice mail, was blij dat ik van hem af was heb alles in paniek gewist.....zijn nummer ook niet want hij belde anoniem.....ik weet war hij werkt, ik weet ze voor én achternaam......ze auto weet ik niet meer was te bang daarvoor om daar op te lette......
Dat hij niet meer op je voicemail staat en anoniem belde maakt niet uit. Je kunt bij je mobiele-telefoonaanbieder alle belgegevens opvragen. Dan heb je meteen zijn naam/adresgegevens en daar kan de politie ook wat mee. Dat is misschien sowieso wel handiger, want dan hoef je hem ook niet uit het café te komen plukken. Dat kan de politie dan doen, als zij weten wie het is en waar hij woont.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2004, 18:31
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
Citaat:
Boeing 747-400 schreef op 08-03-2004 @ 18:27:
Ik kan er maar één ding op zeggen: Ga aangifte doen bij de politie, doe daar je verhaal, of als je het niet kan/durft te vertellen laat ze dan dit stuk lezen.

Succes en sterkte.
ik kan wel aangifte doen maar ik heb geen poot om op te staan, ik heb zelf mijn nummer gegeven, ik heb zelf verteld op welk adres ik toen verbleef en ben zelf in gestapt.....en er zullen genoeg mensen gezien hebben dat wij daar zaten omdat er een hoop mensen rond die tijd naar hun werk gingen....maar niemand heeft gezien dat ik hem sloeg of tegenstribbelde puur omdat ik uit angst naar een tijd niks meer deed....

verder heeft iemand wel moeten zien dat hij mij ruw tegen de muur opbeukte.......
__________________
Wat heb je aan mensen die je alleen kunt benaderen met de juiste woorden?
Met citaat reageren
Oud 08-03-2004, 18:35
Verwijderd
Dat jij je nummer, adres hebt gegeven en dat je bent ingestapt, geeft hem toch geen recht tegen jouw wil in dingen met je te doen?
Met citaat reageren
Oud 08-03-2004, 18:43
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Citaat:
HelpMePlease schreef op 08-03-2004 @ 18:31:
ik kan wel aangifte doen maar ik heb geen poot om op te staan, ik heb zelf mijn nummer gegeven, ik heb zelf verteld op welk adres ik toen verbleef en ben zelf in gestapt.....en er zullen genoeg mensen gezien hebben dat wij daar zaten omdat er een hoop mensen rond die tijd naar hun werk gingen....maar niemand heeft gezien dat ik hem sloeg of tegenstribbelde puur omdat ik uit angst naar een tijd niks meer deed....

verder heeft iemand wel moeten zien dat hij mij ruw tegen de muur opbeukte.......
Natuurlijk heb je wel een poot om op te staan! Je hebt toch de hele tijd nee gezegd?? Je was toch heel erg bang? Je moet er niet over twijfelen, ga gewoon langs bij de politie!!

Zoals al meer mensen zeggen: Dat je je adres geeft, wil toch niet zeggen dat iemand vrijwaring heeft om allerlei dingen tegen jou zin in te doen? Ga nou langs bij de politie!!
Met citaat reageren
Oud 08-03-2004, 18:45
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
Citaat:
nare man schreef op 08-03-2004 @ 18:27:
Dat hij niet meer op je voicemail staat en anoniem belde maakt niet uit. Je kunt bij je mobiele-telefoonaanbieder alle belgegevens opvragen. Dan heb je meteen zijn naam/adresgegevens en daar kan de politie ook wat mee. Dat is misschien sowieso wel handiger, want dan hoef je hem ook niet uit het café te komen plukken. Dat kan de politie dan doen, als zij weten wie het is en waar hij woont.

tja dat kan....maar ik weet niet of ik t wil. Het is angst en ook gewoon, ik ben zo bang dat de politie dan getuige zoek op den duur, dus mijn vriendin en haar vriend zeker weten, de hele straat daar, die kroeg......jeetj eik heb geen zin daarin, er was al knallende ruzie met mijn vriendin en haar vriend omdat ik hada gezegd waar hun woonde, en terrecht. maar snap je.....ik maak t dan erger.....

ik zou dit t liefst ongedaan maken, natuurlijk onmogelijk, maar het is gebeurd, en ik moet t daar maar meedoen, mijn oom heb ik ook nooit aangegeven.......

ik had gewoon nooit in moeten stappen, maar dat geeft hem nog niet het recht aan mij te komen terwijl ik duidelijk vermeld dat ik daar niet van gediend ben, maar ik had t wel kunne voorkomen door gewoon op te hange, hem uit me hoofd te zetten en te gaan slapen.......dan was t nooit gebeurd.
__________________
Wat heb je aan mensen die je alleen kunt benaderen met de juiste woorden?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 08-03-2004, 18:49
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
wat ik ook niet kan verklaren zijn zijn telefoontjes achteraf. Als je iemand even alleen wou aanranden laat je diegene daarna toch gaan..maar hij belt, voegt me toe op msn...spreekt me voice mail in.....wat is dat voor gedrag?
__________________
Wat heb je aan mensen die je alleen kunt benaderen met de juiste woorden?
Met citaat reageren
Oud 08-03-2004, 18:49
Verwijderd
Dus je laat het maar zo lekker in je hoofd spoken? Slim...
Met citaat reageren
Oud 08-03-2004, 18:55
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
HelpMePlease schreef op 08-03-2004 @ 18:31:
ik kan wel aangifte doen maar ik heb geen poot om op te staan, ik heb zelf mijn nummer gegeven, ik heb zelf verteld op welk adres ik toen verbleef en ben zelf in gestapt.....en er zullen genoeg mensen gezien hebben dat wij daar zaten omdat er een hoop mensen rond die tijd naar hun werk gingen....maar niemand heeft gezien dat ik hem sloeg of tegenstribbelde puur omdat ik uit angst naar een tijd niks meer deed....

verder heeft iemand wel moeten zien dat hij mij ruw tegen de muur opbeukte.......
Meid, jij hebt alle poten om op te staan. Ja, je hebt je nummer gegeven, uit angst heb je een adres gegeven en bent naar buiten gelopen. Je hebt meerdere malen gezegd dat hij dingen deed die jij niet wou, je hebt uit angst een aantal dingen toegelaten die een aander in jou situatie waarschijnlijk ook zou doen.
Je hebt zelfs geprobeerd hem van je af te slaan en schoppen. Niets werkte, jij bent duidelijk geweest, hij hield zich niet aan de grenzen die jij hebt gesteld, HIJ zat fout. Jij niet.
Of iemand dat nou gezien heeft of niet boeit niet. Deze dingen worden altijd serieus genomen door de politie, jij kunt zijn naam vertellen, waar hij werkt etc, dan is de rest voor hen een koud kunstje. Vertel alles wat je mee hebt gemaakt, waarom je wat deed en wat je allemaal deed, wat hij deed etc.

Deze man hoort in een cel thuis. Zo simpel zit dat. Het is nooit makkelijk voor jou om em daar in te stoppen, maar als jij het niet doet, wie doet het dan? Wie moeten er nog meer slachtoffer worden van deze klootzak? Het vergeten lukt je gewoonweg niet. Dat weet je zelf ook wel. Trust me, ik geloof echt dat je je een stuk veiliger voelt als hij opgesloten zit.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 08-03-2004, 18:57
Verwijderd
Citaat:
HelpMePlease schreef op 08-03-2004 @ 18:13:
ik ga t aan mijn psych vertellen.....en natuurlijk heeft een schuldgevoel geen zin dat snap ik harstikke goed, heb er jaren mee rondgelopen, maar het is extra frustrend als je zoiets eerder heb meegemaakt.....ik wil hem niet aangeven, durf t niet, wil niet dat me ouders t weten, het liefste doe ik alsof t nooit gebeurd is.....want ik was net van t andere af.....heb geen zin in depresies......ben er klaar mee.
verman je en doe aangifte! anders krijg je er spijt en dat maakt het niet makkelijker
Met citaat reageren
Oud 08-03-2004, 19:09
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Naar . Ik heb ook zoiets meegemaakt, ik schaamde me ontzettend en heb het pas een halfjaar later aan de jongen verteld waar ik toen een relatie mee kreeg, aangezien ik in het begin nogal schuw was als het om sex ging. Gelukkig was hij heel lief en heeft ie me wel weer vertrouwd gemaakt mer sex. IK heb het ruim een jaar later pas aan een andere vriend en vriendin van me verteld. Daarvoor schaamde ik me eerste teveel, ik voelde me ook zo ontzettend dom, dacht dat het mn eigen schuld was en ja, ik had hem gewoon niet mee naar huis moeten nemen. Stomme ik. Hij heeft me toen 'verkracht', ik vind het nog steeds heel raar om dat zo te zeggen aangezien ik dat heel lang voor mezelf ontkend heb, zulke verhalen stonden zo ver van mijn bed.. Mij zou zoiets gewoon niet overkomen, ik ben niet zo stom om me dat te laten gebeuren.
Ik denk dat je er het beste over kan praten met een persoon waar je je heel vertrouwd mee voelt, dat voelde voor mij heel fijn in ieder geval, na het maanden voor mezelf gehouden te hebben.
erder heb ik niet echt tips, wilde alleen even zeggen dat ik een beetje weet hoe je je voelt... succes.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2004, 19:24
Verwijderd
Citaat:
AngelLena schreef op 08-03-2004 @ 18:55:
Meid, jij hebt alle poten om op te staan. Ja, je hebt je nummer gegeven, uit angst heb je een adres gegeven en bent naar buiten gelopen. Je hebt meerdere malen gezegd dat hij dingen deed die jij niet wou, je hebt uit angst een aantal dingen toegelaten die een aander in jou situatie waarschijnlijk ook zou doen.
Je hebt zelfs geprobeerd hem van je af te slaan en schoppen. Niets werkte, jij bent duidelijk geweest, hij hield zich niet aan de grenzen die jij hebt gesteld, HIJ zat fout. Jij niet.
Of iemand dat nou gezien heeft of niet boeit niet. Deze dingen worden altijd serieus genomen door de politie, jij kunt zijn naam vertellen, waar hij werkt etc, dan is de rest voor hen een koud kunstje. Vertel alles wat je mee hebt gemaakt, waarom je wat deed en wat je allemaal deed, wat hij deed etc.

Deze man hoort in een cel thuis. Zo simpel zit dat. Het is nooit makkelijk voor jou om em daar in te stoppen, maar als jij het niet doet, wie doet het dan? Wie moeten er nog meer slachtoffer worden van deze klootzak? Het vergeten lukt je gewoonweg niet. Dat weet je zelf ook wel. Trust me, ik geloof echt dat je je een stuk veiliger voelt als hij opgesloten zit.
Ja maar dat is dus hetgene wat haar tegen kan zitten: Als ze dan toch zo bang voor hem was, waarom was ze dan toch zo stom om haar adres te geven? Toch zo stom om die auto in te stappen. Als je echt bang was geweest had je dat juist niet gedaan..
Dat soort vragen krijg je dan allemaal.
En dan komt er nog bij dat ze inderdaad niet heeft zitten schoppen en slaan. En ze heeft wel gezegd dat ze dingen niet wilde, maar heeft uiteindelijk wel meegedaan. Dit is allemaal weliswaar uit angst, maar dan moet je er nog voor zorgen dat anderen dat geloven..

Al die details kunnen haar wel tegen gaan zitten...
Met citaat reageren
Oud 08-03-2004, 19:44
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef op 08-03-2004 @ 19:24:
Ja maar dat is dus hetgene wat haar tegen kan zitten: Als ze dan toch zo bang voor hem was, waarom was ze dan toch zo stom om haar adres te geven? Toch zo stom om die auto in te stappen. Als je echt bang was geweest had je dat juist niet gedaan..
Dat soort vragen krijg je dan allemaal.
En dan komt er nog bij dat ze inderdaad niet heeft zitten schoppen en slaan. En ze heeft wel gezegd dat ze dingen niet wilde, maar heeft uiteindelijk wel meegedaan. Dit is allemaal weliswaar uit angst, maar dan moet je er nog voor zorgen dat anderen dat geloven..

Al die details kunnen haar wel tegen gaan zitten...
Uit angst doe je dat juist wel. Als je totaal niet bang of geintimideerd was geweest ga je geen dingen doen die je niet wilt doen. Zij deed het juist omdat ze bang was, dat noemt men in de psychologie het overlevingsinstinct. Alles doen om te kunnen overleven. Bij verkrachtingen en aanrandingen werkt het ook zo. Je laat ze hun gang maar gaan zelfs als jij het niet wil uit angst dat er anders iets zou gebeuren wat fataal kan zijn.
En daar is de politie heel duidelijk van op de hoogte. Die hebben daar ook trainingen in gehad. Daarnaast wordt er bij dit soort zaken meestal ook de hulp ingeroepen van een psycholoog die ook met de client gaat praten en bevestigend kan werken tegeover de politie. Trust me, die test haalt ze wel.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 08-03-2004, 19:48
*sunrise1986*
Avatar van *sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Citaat:
HelpMePlease schreef op 08-03-2004 @ 18:49:
wat ik ook niet kan verklaren zijn zijn telefoontjes achteraf. Als je iemand even alleen wou aanranden laat je diegene daarna toch gaan..maar hij belt, voegt me toe op msn...spreekt me voice mail in.....wat is dat voor gedrag?
Nog even achteraf intimideren, en je bang maken. Tuurlijk had hij door dat jij bang was, en mensen doen geen aangifte als ze bang zijn of als ze zichzelf de schuld geven. Echter het is niet jou schuld, op het moment dat jij zei dat je niet met hem wou zoenen had hij moeten stoppen en je met rust moeten laten. Dat je in zijn auto stapte was misschien niet slim, maar het is niet dat je het uitgelokt hebt. Verkrachting lok je nooit uit. Deze kerel spoort niet helemaal, en aangifte doen zou je misschien wel meer kunnen helpen dan dat je denkt. Bovendien kan je het ook doen met de gedachte dat je het voor anderen doet: lijkt me dat dit van zijn kant niet eenmalig was.

Wat betreft die vriendin die eventueel zou moeten getuigen heb het haar met haar over, ik neem dat ze dan wel verder haar mond houdt. Bovendien heb je dan gelijk iemand om mee te praten (mocht je daar behoefte aan hebben).

Sterkte!
Met citaat reageren
Oud 08-03-2004, 20:00
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 08-03-2004 @ 18:35:
Dat jij je nummer, adres hebt gegeven en dat je bent ingestapt, geeft hem toch geen recht tegen jouw wil in dingen met je te doen?

nee maar het heeft hem wel geholpen.
__________________
Wat heb je aan mensen die je alleen kunt benaderen met de juiste woorden?
Met citaat reageren
Oud 08-03-2004, 20:00
Verwijderd
Citaat:
~Dark Voice~ schreef op 08-03-2004 @ 19:24:
Ja maar dat is dus hetgene wat haar tegen kan zitten: Als ze dan toch zo bang voor hem was, waarom was ze dan toch zo stom om haar adres te geven? Toch zo stom om die auto in te stappen. Als je echt bang was geweest had je dat juist niet gedaan..
Dat soort vragen krijg je dan allemaal.
En dan komt er nog bij dat ze inderdaad niet heeft zitten schoppen en slaan. En ze heeft wel gezegd dat ze dingen niet wilde, maar heeft uiteindelijk wel meegedaan. Dit is allemaal weliswaar uit angst, maar dan moet je er nog voor zorgen dat anderen dat geloven..

Al die details kunnen haar wel tegen gaan zitten...
wat ben jij stom zeg... moet ze nu dan maar geen aangifte gaan doen?
Met citaat reageren
Oud 08-03-2004, 20:01
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 08-03-2004 @ 18:49:
Dus je laat het maar zo lekker in je hoofd spoken? Slim...
nee slim is het absoluut niet. Maar ik ben hartstikke bang om er mee aan de slag te moeten.
__________________
Wat heb je aan mensen die je alleen kunt benaderen met de juiste woorden?
Met citaat reageren
Oud 08-03-2004, 20:04
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 08-03-2004 @ 18:55:
Meid, jij hebt alle poten om op te staan. Ja, je hebt je nummer gegeven, uit angst heb je een adres gegeven en bent naar buiten gelopen. Je hebt meerdere malen gezegd dat hij dingen deed die jij niet wou, je hebt uit angst een aantal dingen toegelaten die een aander in jou situatie waarschijnlijk ook zou doen.
Je hebt zelfs geprobeerd hem van je af te slaan en schoppen. Niets werkte, jij bent duidelijk geweest, hij hield zich niet aan de grenzen die jij hebt gesteld, HIJ zat fout. Jij niet.
Of iemand dat nou gezien heeft of niet boeit niet. Deze dingen worden altijd serieus genomen door de politie, jij kunt zijn naam vertellen, waar hij werkt etc, dan is de rest voor hen een koud kunstje. Vertel alles wat je mee hebt gemaakt, waarom je wat deed en wat je allemaal deed, wat hij deed etc.

Deze man hoort in een cel thuis. Zo simpel zit dat. Het is nooit makkelijk voor jou om em daar in te stoppen, maar als jij het niet doet, wie doet het dan? Wie moeten er nog meer slachtoffer worden van deze klootzak? Het vergeten lukt je gewoonweg niet. Dat weet je zelf ook wel. Trust me, ik geloof echt dat je je een stuk veiliger voelt als hij opgesloten zit.

maar weet je hoe slim die advocaten tegenwoordig zijn? ze kunnen allerlei punten tegen mij gebruiken. Puur het feit alleen al dat ik, terwilj ik bang was toch naar buiten ging, ik had ook op kunnen hangen. Of dat ik gewoon niet zijn auto ben uitgelopen, of dat ik niet keihard ben gaan schreeuwen, en waarom ik toch heb meegewerkt ook al wou ik het niet. Ja uit angst, maar toch. En jezus ik weet t gewoon echt niet
__________________
Wat heb je aan mensen die je alleen kunt benaderen met de juiste woorden?
Met citaat reageren
Oud 08-03-2004, 20:05
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
Citaat:
vizz schreef op 08-03-2004 @ 19:09:
Naar . Ik heb ook zoiets meegemaakt, ik schaamde me ontzettend en heb het pas een halfjaar later aan de jongen verteld waar ik toen een relatie mee kreeg, aangezien ik in het begin nogal schuw was als het om sex ging. Gelukkig was hij heel lief en heeft ie me wel weer vertrouwd gemaakt mer sex. IK heb het ruim een jaar later pas aan een andere vriend en vriendin van me verteld. Daarvoor schaamde ik me eerste teveel, ik voelde me ook zo ontzettend dom, dacht dat het mn eigen schuld was en ja, ik had hem gewoon niet mee naar huis moeten nemen. Stomme ik. Hij heeft me toen 'verkracht', ik vind het nog steeds heel raar om dat zo te zeggen aangezien ik dat heel lang voor mezelf ontkend heb, zulke verhalen stonden zo ver van mijn bed.. Mij zou zoiets gewoon niet overkomen, ik ben niet zo stom om me dat te laten gebeuren.
Ik denk dat je er het beste over kan praten met een persoon waar je je heel vertrouwd mee voelt, dat voelde voor mij heel fijn in ieder geval, na het maanden voor mezelf gehouden te hebben.
erder heb ik niet echt tips, wilde alleen even zeggen dat ik een beetje weet hoe je je voelt... succes.

dank je....ik kan niet meer zeggen...
__________________
Wat heb je aan mensen die je alleen kunt benaderen met de juiste woorden?
Met citaat reageren
Oud 08-03-2004, 20:16
Verwijderd
Citaat:
HelpMePlease schreef op 08-03-2004 @ 20:04:
maar weet je hoe slim die advocaten tegenwoordig zijn? ze kunnen allerlei punten tegen mij gebruiken. Puur het feit alleen al dat ik, terwilj ik bang was toch naar buiten ging, ik had ook op kunnen hangen. Of dat ik gewoon niet zijn auto ben uitgelopen, of dat ik niet keihard ben gaan schreeuwen, en waarom ik toch heb meegewerkt ook al wou ik het niet. Ja uit angst, maar toch. En jezus ik weet t gewoon echt niet
Ga nou maar gewoon naar de politie en geef hem aan. Die gast had helemaal geen recht om dat te doen.
Met de hele tijd redenen bedenken waarom je het niet zou moeten doen en wat er allemaal nog verder fout kan gaan schiet je helemaal niets op. Get it over with.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Misbruikt of eigen schuld?
Verwijderd
135 04-01-2013 02:29
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah'
Gatara
500 05-11-2006 16:35
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Donner wil onderzoek naar groepsverkrachtingen
juno
37 05-12-2005 12:42
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Groepsverkrachtingen :s
Gatara
324 27-12-2004 20:46
Liefde & Relatie aangerand :S
Nichon
100 30-06-2003 15:15
Seksualiteit Wie is er al eens naar een "club" geweest?
)Vampje(
19 04-04-2002 10:48


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:55.