Oud 12-02-2019, 23:21
BlikjeDrinken
BlikjeDrinken is offline
Hoi allemaal

Ik heb een heel slecht "iets" wat ik doe, ik gok weleens met mijn CSGO skins. Hier lijd mijn bankrekening ook weleens onder. Het is indd een hele slechte eigenschap dat ik dit minderjarig doe. Heeft iemand tips wat ik kan doen om dit te stoppen? Limieten stellen? Ik durf niet naar mijn ouders, die worden echt laaiend.

Groetjes
Met citaat reageren
Oud 13-02-2019, 06:52
voetbalfreak6
voetbalfreak6 is offline
Stop met het spel of besluit er geen geld meer aan uit te geven. Als je een limiet stelt, krijg je toch die gevoelens om meer uit te geven.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2019, 08:46
Protected22
Protected22 is offline
Tja ik kan je lastig verplichten je spel te verwijderen?
Met citaat reageren
Oud 13-02-2019, 13:07
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Ja dat is het nadeel van gokken. Je hebt kans dat je je inleg verliest.
Het wordt een probleem als je het doet met geld dat je niet kunt missen, of wanneer je het gevoel hebt dat je niet meer kunt stoppen.

Is dat ook op jou van toepassing?
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 13-02-2019, 21:11
jaap11
jaap11 is offline
Iemand die al jaaaaaaaren rook of drinkt kan ook niet ineens stoppen ermee, je moet iets vinden om het af te bouwen
Met citaat reageren
Oud 13-02-2019, 21:32
BlikjeDrinken
BlikjeDrinken is offline
Citaat:
Ja dat is het nadeel van gokken. Je hebt kans dat je je inleg verliest.
Het wordt een probleem als je het doet met geld dat je niet kunt missen, of wanneer je het gevoel hebt dat je niet meer kunt stoppen.

Is dat ook op jou van toepassing?
Gelukkig niet nee
Met citaat reageren
Oud 13-02-2019, 22:01
voetbalfreak6
voetbalfreak6 is offline
Citaat:
Iemand die al jaaaaaaaren rook of drinkt kan ook niet ineens stoppen ermee, je moet iets vinden om het af te bouwen
Niet helemaal waar. De 1 komt er makkelijker af dan de ander.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2019, 07:38
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Citaat:
Iemand die al jaaaaaaaren rook of drinkt kan ook niet ineens stoppen ermee, je moet iets vinden om het af te bouwen
Dat is een onnozele vergelijking. De reden dat een alcoholist niet zomaar mag stoppen is omdat de onttrekkingsverschijnselen gevaarlijk kunnen zijn. Voor roken en gokken gaat dat niet op. Het is misschien moeilijk, maar het kan wel.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 14-02-2019, 08:25
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Dat is een onnozele vergelijking. De reden dat een alcoholist niet zomaar mag stoppen is omdat de onttrekkingsverschijnselen gevaarlijk kunnen zijn. Voor roken en gokken gaat dat niet op. Het is misschien moeilijk, maar het kan wel.
Als serieuze gokverslaafde kan je trouwens ook gewoon lichamelijke afkickverschijnselen krijgen. Al lijkt me dat hier niet heel relevant.

TS, waarom zie jij jouw gok-gedrag als iets wat heel slecht is? Omdat het niet mag van je ouders? Omdat je nog jong bent?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 14-02-2019, 08:30
BlikjeDrinken
BlikjeDrinken is offline
Citaat:
Als serieuze gokverslaafde kan je trouwens ook gewoon lichamelijke afkickverschijnselen krijgen. Al lijkt me dat hier niet heel relevant.

TS, waarom zie jij jouw gok-gedrag als iets wat heel slecht is? Omdat het niet mag van je ouders? Omdat je nog jong bent?
Beidde...
Met citaat reageren
Oud 14-02-2019, 08:40
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Beidde...
Waarom vind jij jezelf er te jong voor?

Probeer voor jezelf een overtuiging te vinden waarom JIJ het niet oké vindt. Dat helpt enorm als jij je gedrag wil veranderen! Puur iets doen omdat het bijvoorbeeld van je ouders niet mag, is lastig vol te houden. Je doet het nu immers ook stiekem, die regel heeft je in het verleden ook niet tegengehouden...
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 14-02-2019, 14:39
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Vergeet niet: Het is maar een spel. Niet meer, niet minder. Ver van de realiteit af.
Wat kan je er precies mee? Je kan een paar leuke skins hebben, en je kan misschien kan je wat sneller verder komen in het spel.
Ik kan prima zonder leuke skin spelen, en ik vind het leuker als ik helemaal zelf, zonder hulp, ben gekomen op het geweldige niveau

Waarom zou je überhaupt erbij gaan gokken?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie droom / 2e leven / heb hulp nodig
JoeyFischer
41 21-01-2013 15:25
Lifestyle Hulp nodig bij shoppen.
Verwijderd
17 15-01-2013 23:16
Liefde & Relatie Hulp nodig jongen msn?
indiebeebiej
7 18-08-2011 12:10
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen hulp nodig met duitse vertaling!!
Mmootje
1 20-11-2007 15:42
Psychologie Wat voor hulp heb ik nodig?
mixtape
12 16-01-2004 14:36
Software & Hardware DRINGEND hulp nodig voor KAZAA
miep
16 28-01-2002 12:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:11.