Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-02-2019, 22:52
Verwijderd
.
Advertentie
Oud 23-02-2019, 22:52
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
O
Oud 23-02-2019, 22:54
Verwijderd
deadlock 77
Anale AIDSKanker 61
Destruct! 50
Tunahan Kuzu 48
Korreltjezout 38
Macrador 30
Katertje 27
Straatmeid 21
Enilorac 17
Ieke 17
Jan Marijnissen 16
Haller 15
Kikaa* 13
Haubenmeise 10
luci2 9
df 8
Daantje_0705 7
Positive mind 7
Elin3 5
Mr Soija 5
Miekje* 5
cartman666 4
Koekje 4
Tigerly 3
Loezzel 2
Saiy 1
Axel11 1
Oud 23-02-2019, 22:57
Verwijderd
Citaat:
Het hoi topic is toch ook al lang niet meer wat het geweest is. Dat was het al niet meer op het moment dat ik me hier als lid kwam. Het is op dit moment één van de weinige actieve topics, dus het is niet gek dat dat ook andere users trekt. De dynamiek in het topic is anders als 10 jaar geleden. Tijden veranderen.

Dan kan je hoi wanhopig (en nogal agressief) proberen te beschermen, maar het oude hoi krijg je daar niet mee terug.
Ik heb geen boodschap aan 'wat ooit geweest is', voor mij is er niets veranderd. Daarnaast is NIETS van wat je zegt godverdomme een reden voor wat dan ook, het zijn alleen observaties. NIETS. MEER. DAN. DAT.

SERIEUS DEZE DENKWIJZE IS EEN GROVE BELEDIGING VOOR DE ALGEMENE MENSELIJKE INTELLIGENTIE, WAAROM DOE JE NIET GEWOON AAN EEN BEETJE BASALE LOGICA FOR FUCKS SAKE
Oud 23-02-2019, 22:59
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Waarom doe jij niet gewoon een keertje een beetje gezellig. Man.

Je weet in je eentje goed de sfeer te verzoeken
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 23-02-2019, 23:03
Verwijderd
Citaat:
Waarom doe jij niet gewoon een keertje een beetje gezellig. Man.

Je weet in je eentje goed de sfeer te verzoeken
Ja, geef mij maar de schuld. In plaats van fucking vorige week éénmalig tegen die twee untermenschen te zeggen, AS FUCKING REQUESTED, dat ze zich niet moeten bemoeien met ons en heel specifiek DEZE TOPICREEKS. Het is inderdaad MIJN probleem dat jullie niet weten hoe je een klas onder controle houdt.

FOR FUCKS SAKE MENS
Oud 23-02-2019, 23:04
Verwijderd
Het ergste is nog wel dat je wéét dat ik gelijk hebt en dat je daarom nu zo je kont tegen de krib gooit.
Oud 23-02-2019, 23:07
Verwijderd
Of wil je me proberen te vertellen dat het heel goed is om lekker hypocriet te gaan lopen zeggen "Ach dankjewel voor je medeleven liefjes" (ook al komt het op mij totaal niet gemeend over maar is het iets wat ze uit automatisme moeten gaan zeggen) en dat daarmee de kous afgedaan is? Daar ga ik me inderdaad zoveel beter van voelen. Nee inderdaad. Je hebt helemaal gelijk. PUDDINGPOWER EN MEISJELISA SORRY!
Oud 23-02-2019, 23:07
Verwijderd
God god god verre domme.
Oud 23-02-2019, 23:09
Verwijderd
Twee fucking berichten hadden jullie faalhazen het kunnen kosten.

1. MeisjeLisa en PUDDINGPOWER zijn scholieren, vanaf nu is iedere suggestie dat ze oud en vies zijn banbaar per direct zonder overleg
2. MeisjeLisa en PUDDINGPOWER laat die groep oude rotten met rust want het gaat voor gezeik zorgen als je dat niet doet
Oud 23-02-2019, 23:10
Verwijderd
Ieder klein fucking kankerding moet godverdomme voorgekauwd worden en dan door acht magen verteerd en tussendoor iedere keer opnieuw uitgekotst en opnieuw opgevreten worden. En honderdmiljard keer moet het wiel uitgevonden worden. En ohmegot, het zelfmedelijden wat je ondertussen tentoonstelt. Here spaar hen.
Oud 23-02-2019, 23:11
Verwijderd
Oud 23-02-2019, 23:14
Verwijderd
Mijn telefoon valt steeds uit godammit
Oud 23-02-2019, 23:16
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Mijn telefoon valt steeds uit godammit
Ik zit mijn eigen examens te maken, maar ik word afgeleid doordat er posts zijn op het forum.
Oud 23-02-2019, 23:16
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Het is inderdaad MIJN probleem dat jullie niet weten hoe je een klas onder controle houdt.
Maak het dan niet ons probleem
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 23-02-2019, 23:18
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
doordat er posts zijn op het forum.
Unieke gebeurtenis ja
Oud 23-02-2019, 23:19
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Unieke gebeurtenis ja
Ja zeer
Oud 23-02-2019, 23:19
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Trouwens, examens maken zaterdagnacht? Goed bezig
Ads door Google
Oud 23-02-2019, 23:20
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Trouwens, examens maken zaterdagnacht? Goed bezig
Ja, ik verveel me. Ik ga zo PHP leren dus
Eventjes een composer installeren + de laravel framework leren.
Oud 23-02-2019, 23:20
Verwijderd
Het is zondagnacht.
Oud 23-02-2019, 23:21
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Oud 23-02-2019, 23:23
Verwijderd
En welk gedeelte daarvan telt voor 70% en welk gedeelte 30%?
Oud 23-02-2019, 23:24
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Oud 23-02-2019, 23:42
Verwijderd
Citaat:
Waarom doe jij niet gewoon een keertje een beetje gezellig. Man.

Je weet in je eentje goed de sfeer te verzoeken
Het is toch superraar dat ze deadlock condoleren? Zou ik ook niet geaccepteerd hebben.
Oud 23-02-2019, 23:44
Verwijderd
De enige reden dat ik er gisteren niets van gezegd heb is omdat ik toen nog veel bozer was om die domme opmerkingen.
Advertentie
Oud 23-02-2019, 23:45
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Het is toch superraar dat ze deadlock condoleren? Zou ik ook niet geaccepteerd hebben.
nee. Wij tonen medeleven (wat nu blijkbaar niet gewild is)
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 23-02-2019, 23:47
Verwijderd
Citaat:
nee. Wij tonen medeleven (wat nu blijkbaar niet gewild is)
Ik zit ten eerste niet op jullie medeleven te wachten, ten tweede vind ik het echt ontzettend raar dat je denkt dat zoiets gepost wordt omdat er blijkbaar zo'n verwachting aan vasthangt. Dude.... Dat zegt echt heel veel over jou.
Oud 23-02-2019, 23:49
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Ik zit ten eerste niet op jullie medeleven te wachten, ten tweede vind ik het echt ontzettend raar dat je denkt dat zoiets gepost wordt omdat er blijkbaar zo'n verwachting aan vasthangt. Dude.... Dat zegt echt heel veel over jou.
het zegt meer over jou dan over mij. Jij reageert erop als een op hol geslagen bosaap en begint beledigingen te strooien. Dat zie je mij niet doen, of wel?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 23-02-2019, 23:50
Verwijderd
Citaat:
het zegt meer over jou dan over mij. Jij reageert erop als een op hol geslagen bosaap en begint beledigingen te strooien. Dat zie je mij niet doen, of wel?
Ja dat dacht ik wel, weer geen echt antwoord
Oud 23-02-2019, 23:54
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Ja dat dacht ik wel, weer geen echt antwoord
Je wilt echt antwoord? Komt eraan

Citaat:
Ik zit ten eerste niet op jullie medeleven te wachten, ten tweede vind ik het echt ontzettend raar dat je denkt dat zoiets gepost wordt omdat er blijkbaar zo'n verwachting aan vasthangt. Dude.... Dat zegt echt heel veel over jou.
Ten eerste had ik dat al door, dat heb ik al gezegd!!! dus bij deze kan ik nu 2 dingen doen: Ik kan het zo laten, wat jij blijkbaar prettig vindt. Of ik kies ervoor om je kat helemaal kapot te schelden, te beledigen in de hoop jou helemaal kapot te maken. Gezien ik NIET zo'n persoon ben, hou ik het wel bij het eerste.

Ten tweede is het heel raar dat je het wel wil accepteren van anderen (dus blijkbaar is die verwachting er wel), maar niet van mij. Dat is aan de ene kant logisch, aan de andere kant ook niet. Want als jij mensen gaat uitschelden die aardig tegen je doen (OP DAT MOMENT) heb je echt een rare kronkel in je hoofd
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 24-02-2019, 00:02
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
[QUOTE=PUDDINGPOWER;34581420Want als jij mensen gaat uitschelden die aardig tegen je doen (OP DAT MOMENT) heb je echt een rare kronkel in je hoofd[/QUOTE]
Dat is raar ja.
Oud 24-02-2019, 00:02
Verwijderd
Citaat:
Je wilt echt antwoord? Komt eraan



Ten eerste had ik dat al door, dat heb ik al gezegd!!! dus bij deze kan ik nu 2 dingen doen: Ik kan het zo laten, wat jij blijkbaar prettig vindt. Of ik kies ervoor om je kat helemaal kapot te schelden, te beledigen in de hoop jou helemaal kapot te maken. Gezien ik NIET zo'n persoon ben, hou ik het wel bij het eerste.

Ten tweede is het heel raar dat je het wel wil accepteren van anderen (dus blijkbaar is die verwachting er wel), maar niet van mij. Dat is aan de ene kant logisch, aan de andere kant ook niet. Want als jij mensen gaat uitschelden die aardig tegen je doen (OP DAT MOMENT) heb je echt een rare kronkel in je hoofd
Als ik zeg dat ik je medelijden niet hoef, betekent dat niet dat ik zeg dat je dan maar het tegenovergestelde moet doen. Alleen een asociale tokkie zou dat in z'n hoofd halen. Of de vriend van Pluis. Verder niemand.

Mocht je dat tóch willen doen; Have fun, leef je uit. Maak jezelf alsjeblieft onsterfelijk belachelijk en echt oprecht intens gehaat in plaats van ongeliefd. Je zou echt niets kunnen doen dat meer voor mijn kant zou kunnen spreken dan dat.

Afgezien van dat alles; de notie dat ik aangedaan zou zijn door wat jij of die andere brainfart over mij of m'n directe omgeving zegt of vindt is volledig onterecht in wat voor vorm dan ook.
Oud 24-02-2019, 00:03
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Tuttebel pijpt mannen voor weinig geld.
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 24-02-2019, 00:05
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Tuttebel pijpt mannen voor weinig geld.
Je bedoelt zeker dat hij/zij pijpt voor 4 euro en een happy meal.
Oud 24-02-2019, 00:06
Verwijderd
Citaat:
Dat is raar ja.
hallooooo!
Oud 24-02-2019, 00:07
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Afgezien van dat alles; de notie dat ik aangedaan zou zijn door wat jij of die andere brainfart over mij of m'n directe omgeving zegt of vindt is volledig onterecht in wat voor vorm dan ook.

Of de vriend van Pluis. Verder niemand.
En dus ga je (in jouw woorden volledig onterecht in wat voor vorm dan ook) praten over de directe omgeving van Pluis
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Ads door Google
Oud 24-02-2019, 00:07
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
hallooooo!
EWA FAKKA A NIFFO
Oud 24-02-2019, 00:23
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
leuk fragment
__________________
Forumdownie
Oud 24-02-2019, 00:26
Verwijderd
Citaat:
Tuttebel pijpt mannen voor weinig geld.
Die Tuttebel <3
Oud 24-02-2019, 00:27
Verwijderd
Citaat:
En dus ga je (in jouw woorden volledig onterecht in wat voor vorm dan ook) praten over de directe omgeving van Pluis
Oud 24-02-2019, 00:27
Verwijderd
Citaat:
deadlock 77
Anale AIDSKanker 61
Destruct! 50
Tunahan Kuzu 48
Korreltjezout 38
Macrador 30
Katertje 27
Straatmeid 21
Enilorac 17
Ieke 17
Jan Marijnissen 16
Haller 15
Kikaa* 13
Haubenmeise 10
luci2 9
df 8
Daantje_0705 7
Positive mind 7
Elin3 5
Mr Soija 5
Miekje* 5
cartman666 4
Koekje 4
Tigerly 3
Loezzel 2
Saiy 1
Axel11 1
Hahahahhahahaha, deze post is gerapporteerd
Oud 24-02-2019, 00:29
Verwijderd
Citaat:
Als ik zeg dat ik je medelijden niet hoef, betekent dat niet dat ik zeg dat je dan maar het tegenovergestelde moet doen. Alleen een asociale tokkie zou dat in z'n hoofd halen. Of de vriend van Pluis. Verder niemand.

Mocht je dat tóch willen doen; Have fun, leef je uit. Maak jezelf alsjeblieft onsterfelijk belachelijk en echt oprecht intens gehaat in plaats van ongeliefd. Je zou echt niets kunnen doen dat meer voor mijn kant zou kunnen spreken dan dat.

Afgezien van dat alles; de notie dat ik aangedaan zou zijn door wat jij of die andere brainfart over mij of m'n directe omgeving zegt of vindt is volledig onterecht in wat voor vorm dan ook.
Deze ook, dan moet je toch wel echt bijzonder zwakzinnig zijn
Oud 24-02-2019, 00:33
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Deze ook, dan moet je toch wel echt bijzonder zwakzinnig zijn
Waarom ga je je eigen post rapporteren, zwakzinnig persoon.
Oud 24-02-2019, 00:33
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Wie heeft het nou gerapporteerd
Oud 24-02-2019, 00:33
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Waarom ga je je eigen post rapporteren, zwakzinnig persoon.
Wat is dit voor rare comeback?
Oud 24-02-2019, 00:35
Verwijderd
Citaat:
Wat is dit voor rare comeback?
Naast aantoonbaar incorrect:
Oud 24-02-2019, 00:36
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Wie heeft het nou gerapporteerd
idk, ik was het niet
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 24-02-2019, 00:37
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Naast aantoonbaar incorrect:
[afbeelding]
Ik kan gerapporteerde posts niet zien, maar bedankt.
Oud 24-02-2019, 00:38
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Naast aantoonbaar incorrect:
[afbeelding]
Je gaat lekker met de rapporteerknop. En jij Elin3 maar afzeiken dat je “geen flikker” aan die knop hebt.
Oud 24-02-2019, 00:39
Verwijderd
Citaat:
Ik kan gerapporteerde posts niet zien, maar bedankt.
Je moet er ooit een post voor gerapporteerd hebben en dan komt 'ie helemaal onderaan erbij.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:54.