Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-08-2008, 17:25
MrLonely
MrLonely is offline
Hey. Ik ben 15 heb een vriendin, ook 15. We hebben nu bijna 5 maanden iets. En ik wil haar niet kwijt maar ze maakt het er echt naar, we wonen 50 minuten met te trein uit elkaar. En zien elkaar dus niet zoveel, en de laatste tijd ben ik altijd de gene die belt en naar haar toe gaat. Krijg helemaal niks ervoor terug, en vandaag mijn laatste vrije vakantiedag, zou ze langskomen. Gaat ze ten eerste heel laat naar bed zodat ze half 2 dr bed uit komt. Daarna ook nog zeggen 'ik kom met vriendin langs , want die vriendin had nergens om naartoe te gaan want ze was door dr vriend het huis uitgezet. Ik dacht naja whatever fuckit, het moet maar. Maar dan bel ik om half 4 (ze zou 1 uur bij mij zijn) "waar de fuck ben je"? Nog thuis, ff met S.(die vriendin) chillen. En toen had ik het echt gehad, andere dingen hebben altijd voorrang op mij, en ik ben het godverdomme zat. Dus ik heb het haar laten weten. En als ze zo blijft doen is het echt voorbij. Maar ik hou van die bitch en ik wil dr niet kwijt :'|. Ik weet niet wat ik moet, ik weet zelf dat het zo niet gaat, en dat ze wat meer voor mij moet doen en me meer aandacht geven. En moet bedenken dat als alles vóór mij ga, dat ik dat ook niet pik omdat ik wel haar vriend ben en niet zomaar iemand. En dus loopt dit in de richting van relatiebreuk.... Maar dat wil ik echt niet!! Ik hou met heel me hart van haar en ik heb alles voor dr over zolang ik ook wat terug krijg. Maar nu laat ze het zo ver komen dat het toch moet, WAT MOET IK NOU!? Zal ze nou doorhebben dat ik ook aandacht nodig heb en me dat ook geven, of blijft ze hetzelfde... Ik weet niet hoe meiden in elkaar zitten hoor . al me gedacht zijn door de war en school begint dinsdag, en ik zit hier met een veel te moeilijke keuze. Help me alsjeblieft, advies... Meningen... Het maakt me geen reet uit. Ik moet iemand anders zijn verhaal hierover horen.

alvast bedankt ._.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-08-2008, 17:31
Verwijderd
Waarschijnlijk is ze op je uitgekeken en te laf om het uit te maken. Maar als je geluk hebt gaat ze in op je waarschuwing.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2008, 18:03
Smokin'
Smokin' is offline
Het is allang voorbij, hetgeen binnenkort voor je duidelijk gaat worden. Als je vriendin afspraken niet meer nakomt en geen initiatief meer neemt is het klaar, en daar kan je helemaal niks meer aan veranderen man. Ze heeft geen respect nog interesse in je. Ze dist je 3x in 1 dag. Eerst gaat ze laat op bed terwijl ze je de volgende dag zou zien, dan neemt ze een vriendin mee, en daarna komt ze veels te laat. Ze doet het omdat ze weet dat ze ermee weg kan komen. En tuurlijk heb je haar vertelt dat je het een kutactie van haar vond, maar als ze je echt leuk vond en je respecteerde(stom woord) dan had ze zich in de eerste plaats niet zo gedragen. Nu wil je haar niet kwijt en hou je van haar, maar over een jaar of misschien als je pech hebt twee jaar zal je er heel anders tegen aan kijken. Hou de eer aan jezelf en maak het uit, want deze relatie is afgelopen.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2008, 18:25
MrLonely
MrLonely is offline
Ja wat je zegt heb ik wat aan smokin... Damn. Ik weet niet ouwe... Ze is probleem kind enzo. En haar ouders konden haar niet opvoeden dus zit ze nu in zo'n huis met begeleiding. Maarja, ik ga gewoon in dr gezicht zeggen wat ik vind en of ze doorheeft wat ze doet... En als dat niks goeds oplevert, dan dump ik dr :\. Ieder geval bedankt , wat je zei daar heb ik wat aan. Iemand stuurde in een prive bericht dat ik arroganter, grappiger moest doen of whatever. Maar hij weet niet hoe ik ben dus van zijn advies trek ik me niet aan :].

Thanks.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2008, 20:30
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Ze is probleem kind enzo.
Niet jouw probleem, klinkt lullig en dat is het ook, maar je bent 15 --> wegwezen en wat leuks gaan doen.
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 18-08-2008, 21:22
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Hm, ik krijg het idee dat ze niet meer met je verder wil. Kom op, als ze je leuk vindt, zou ze wel wat meer moeite doen en zeker niet met een vriendin langskomen en dan nog uren te laat komen ook. Gewoon laten schieten dus. Je komt heus wel iemand tegen die wel wat voor je over heeft
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2008, 21:27
Sade
Avatar van Sade
Sade is offline
Citaat:
Niet jouw probleem, klinkt lullig en dat is het ook, maar je bent 15 --> wegwezen en wat leuks gaan doen.
Yup, moeilijke vrouwen kun je nog je hele leven aan doen, dus ik zou nog maar even niet aan dit soort moeilijk gedoe beginnen.
__________________
I think I have a problem, I think I blink too much
Met citaat reageren
Oud 18-08-2008, 22:15
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ze vindt je niet meer leuk en durft het niet uit te maken, dus 'heeft ze geen tijd meer voor je'.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2008, 13:34
cenerentola
Avatar van cenerentola
cenerentola is offline
uitmaken, genoeg vissen in de zee
Met citaat reageren
Oud 20-08-2008, 13:53
Verwijderd
"waar de fuck ben je"

......

"Maar ik hou van die bitch"


ze vindt je vast een gezellige gozer!
ermee ophouden, en een greppelslet zoeken die wel van dit soort taal houdt
Met citaat reageren
Oud 20-08-2008, 14:37
Verwijderd
Wall of bitch bitches you for 12k.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2008, 03:33
kous
Avatar van kous
kous is offline
Citaat:
Hey. Ik ben 15 heb een vriendin, ook 15. We hebben nu bijna 5 maanden iets. En ik wil haar niet kwijt maar ze maakt het er echt naar, we wonen 50 minuten met te trein uit elkaar. En zien elkaar dus niet zoveel, en de laatste tijd ben ik altijd de gene die belt en naar haar toe gaat. Krijg helemaal niks ervoor terug, en vandaag mijn laatste vrije vakantiedag, zou ze langskomen. Gaat ze ten eerste heel laat naar bed zodat ze half 2 dr bed uit komt. Daarna ook nog zeggen 'ik kom met vriendin langs , want die vriendin had nergens om naartoe te gaan want ze was door dr vriend het huis uitgezet. Ik dacht naja whatever fuckit, het moet maar. Maar dan bel ik om half 4 (ze zou 1 uur bij mij zijn) "waar de fuck ben je"? Nog thuis, ff met S.(die vriendin) chillen. En toen had ik het echt gehad, andere dingen hebben altijd voorrang op mij, en ik ben het godverdomme zat. Dus ik heb het haar laten weten. En als ze zo blijft doen is het echt voorbij. Maar ik hou van die bitch en ik wil dr niet kwijt :'|. Ik weet niet wat ik moet, ik weet zelf dat het zo niet gaat, en dat ze wat meer voor mij moet doen en me meer aandacht geven. En moet bedenken dat als alles vóór mij ga, dat ik dat ook niet pik omdat ik wel haar vriend ben en niet zomaar iemand. En dus loopt dit in de richting van relatiebreuk.... Maar dat wil ik echt niet!! Ik hou met heel me hart van haar en ik heb alles voor dr over zolang ik ook wat terug krijg. Maar nu laat ze het zo ver komen dat het toch moet, WAT MOET IK NOU!? Zal ze nou doorhebben dat ik ook aandacht nodig heb en me dat ook geven, of blijft ze hetzelfde... Ik weet niet hoe meiden in elkaar zitten hoor . al me gedacht zijn door de war en school begint dinsdag, en ik zit hier met een veel te moeilijke keuze. Help me alsjeblieft, advies... Meningen... Het maakt me geen reet uit. Ik moet iemand anders zijn verhaal hierover horen.

alvast bedankt ._.
In de gracht ermee...
__________________
hier staat helemaal niks
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen [Frans] Le subjonctif
marlies
10 04-06-2008 17:06
Muziek *en waarmee gaan we het nieuwe jaar in??* Luistertopic
Inf3sted Funk
250 03-01-2003 15:50
Lifestyle De Ondergoed Topic. Oh yeah.
Signy
94 05-07-2002 13:56
Verhalen & Gedichten PIJN(naam van gedicht)
nevellicht
3 06-04-2002 20:25
Verhalen & Gedichten Wie ben ik? Meer dan 9 maanden geluk.
Ringmaster
13 27-11-2001 19:38


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:32.