Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-06-2004, 21:49
InDoSaiYaN
InDoSaiYaN is offline
Hey... ik zou graag een vakantiebaantje willen maar wat zou ik het best kunnen doen... werken in bij AH ofzo...wat zou ik verdienen als ik bij AH vakken ga vullen (ben 16 jaar)... ik wil het liefst iets wat goed betaalt...maarja dat wil iedereen natuurlijk ..heeft iemand een idee?..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-06-2004, 23:13
Boozle
Avatar van Boozle
Boozle is offline
Toen ik 2 weken werkte bij de AH vond ik het heel irritant werk, de mensen waren irritant en de winkel was ook irritant. Nu zeg ik niet dat alle AH's zo zijn. Maar misschien kan je naar een uitzendbureau.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2004, 00:16
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
InDoSaiYaN schreef op 14-06-2004 @ 22:49 :
Hey... ik zou graag een vakantiebaantje willen maar wat zou ik het best kunnen doen... werken in bij AH ofzo...wat zou ik verdienen als ik bij AH vakken ga vullen (ben 16 jaar)... ik wil het liefst iets wat goed betaalt...maarja dat wil iedereen natuurlijk ..heeft iemand een idee?..
3,09 euro verdiend het en het ligt aan de AH zelf of het gezellig is

Citaat:
Boozle schreef op 15-06-2004 @ 00:13 :
Toen ik 2 weken werkte bij de AH vond ik het heel irritant werk, de mensen waren irritant en de winkel was ook irritant. Nu zeg ik niet dat alle AH's zo zijn. Maar misschien kan je naar een uitzendbureau.
Dat ligt helemaal aan de AH ik werk er nu 4 jaar met veel plezier
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Met citaat reageren
Oud 15-06-2004, 09:11
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Er zijn verschillende functies bij de AH. Zo kan je als scholier vakken vullen of achter de kassa werken.
Kijk wat jou het leukst lijkt. Of het leuk werk is hangt van jezelf af en van de collega's die je er hebt. Ik ken zat mensen die het er gigantisch naar hun zin hebben.
Verder zou ik er direct achteraan gaan en niet te veel eisen stellen. Je bent echt ontzettend laat met het zoeken van een vakantiebaantje (bedrijven maken meestal in april hun vakantieplanning, dus dan moet je d'r al bij zijn).
Maar de AH heeft volgens mij bijna altijd wel mensen nodig, dus misschien heb je geluk
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2004, 10:20
The0
The0 is offline
Citaat:
Boozle schreef op 15-06-2004 @ 00:13 :
Toen ik 2 weken werkte bij de AH vond ik het heel irritant werk, de mensen waren irritant en de winkel was ook irritant. Nu zeg ik niet dat alle AH's zo zijn. Maar misschien kan je naar een uitzendbureau.
Ik vond het er de eerste weken ook erg irritant. Er was zo'n soort recht van de sterksten. Mensen die er langer werkten konden theoretisch alles maken tegen de nieuwelingen en die leidinggevende keken wel ff de andere kant op.

Ben nogal een figuur dat er voor zichzelf op komt, dus had mezelf er binnen paar weekjes wel uit geknokt. Nu werk ik er al 3.5 jaar en heb het (qua personeel dan, werk wordt wat minder) erg naar mijn zin. Ik vul vakken op houdbaar trouwens.
__________________
A l l e s k o m t g o e d.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht Vakantiebaantje voor de zomer
wilco6529
13 24-03-2009 19:56
Werk, Geld & Recht Fulltime vakantiebaan + bijbaantje...
Ik Will
10 14-07-2006 17:02
Werk, Geld & Recht Help! ik heb nog geen vakantiebaantje, heeft iemand tips?
Verwijderd
26 17-07-2003 00:33
Werk, Geld & Recht wat voor vakantiebaantje
very drunk driver
8 05-06-2003 19:03
Werk, Geld & Recht Werk voor na je examens/vakantiebaantjes?
*Sneeuwmuts*
5 23-01-2003 15:18
De Kantine vakantiebaantje
ydnew
17 22-04-2002 09:59


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:08.