Oud 13-03-2016, 00:12
Verwijderd
En de puinhoop is soms zo groot dat ik me ook kan voorstellen dat je door de bomen het bos niet meer ziet en dus maar niet durft te beginnen. Ofzo.
Advertentie
Oud 13-03-2016, 03:41
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Omdat ze willen dat John Williams het komt doen
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 13-03-2016, 09:04
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat die mannen dat niet echt toelaten... Of dat die vrouwen er ook geen gat in zien om ergens weer te gaan opbouwen en mogelijk geen financiële middelen hebben om het uit te besteden, als manlief dat al toestaat.
Maar de vrouwen zijn altijd het slachtoffer in dat programma, die worden in een hotel gestopt enzo. Terwijl de man aan het werk wordt gezet en streng wordt toegesproken;'Hoe kun je je vrouw nu zo behandelen?!'
Oud 13-03-2016, 09:13
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Het programma heet natuurlijk ook niet "Help mijn partner is klusser", deze rolverdeling zal wel binnen het format passen...
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 13-03-2016, 10:01
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Wel erg geëmancipeerd dat het "partner" is en niet "man."

Maar inderdaad, die wijven hebben toch geen polio?
Oud 13-03-2016, 10:07
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Mm ik denk dat je die dingen moeilijk kan scheiden. Ik voel meer 'fysieke' chemie voor iemand als diegene op een bepaalde manier over dingen praat. 'Fysieke aantrekkingskracht' kan imo ook voortkomen uit 'iemand super interessant vinden'.
Oh, ik denk ook zeker dat het samengaat, maar ik denk wel dat er sneller geflirt wordt met iemand die knap en dom is dan met een leuk en interessant iemand die lelijk is.
Oud 13-03-2016, 10:08
aumgn
Avatar van aumgn
aumgn is offline
Ik flirt wel eens met homo's omdat ik ze dan verwar.
__________________
There was a shopping mall, now it's all covered with flowers.
Oud 13-03-2016, 10:47
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Wel erg geëmancipeerd dat het "partner" is en niet "man."

Maar inderdaad, die wijven hebben toch geen polio?
Het is "man". Lesbiennes uitgezonderd!
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 13-03-2016, 10:48
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Waarom gaan die mevrouwen uit 'Help mijn man is klusser' niet gewoon zelf het huis opknappen?
Dit denk ik nou ook altijd. Ik zou er niet tegen kunnen om in een bouwput te wonen.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 13-03-2016, 11:24
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
ja, ik snap dat iemand geen nieuwe badkamer kan zetten, maar iedereen kan toch wel een muur verven of een kozijn?? Nooit zegt John er iets over, altijd moet hij die zielige vrouwtjes redden van de rommel ipv aanspreken op hun slachtofferrol!

Ik zou er ook helemaal niet op zitten te wachten dat iemand anders al mijn meubels etc zou uitzoeken. Altijd in de 'home is where the heart is' stijl, walgelijk.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 13-03-2016, 11:39
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
ja, ik snap dat iemand geen nieuwe badkamer kan zetten, maar iedereen kan toch wel een muur verven of een kozijn?? Nooit zegt John er iets over, altijd moet hij die zielige vrouwtjes redden van de rommel ipv aanspreken op hun slachtofferrol!
Ergens kan ik me inmiddels ook wel heel goed voorstellen hoe je na lange tijd in die verbouw-ellende met alle onrust van dien echt geen energie of wil meer hebt om nog een kwast op te pakken
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 13-03-2016, 11:47
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Dat geldt toch net zo voor die man, dan. Hij wordt wel belerend toegesproken hoe hij het in zijn hoofd haalt dat arme vrouwtje in de troep te laten zitten.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 13-03-2016, 12:04
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik snap nooit zo goed waarom ze zelf niet iemand bellen. Ik zou iedereen die ik ken inschakelen om me te komen helpen en voor de echte dingen, zoals badkamers enzo, een aannemer bellen. Je gaat toch niet jaren ergens anders douchen omdat je vent het niet wil afmaken?
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 13-03-2016, 12:05
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Citaat:
En de puinhoop is soms zo groot dat ik me ook kan voorstellen dat je door de bomen het bos niet meer ziet en dus maar niet durft te beginnen. Ofzo.
Ja, maar. Als je zelf door de bomen het bos niet meer ziet, waarom ben je dan zo woedend op je man die ook door de bomen het bos niet meer ziet.
Meestal hebben die mannen ook nog een baan er naast en zitten de vrouwen eigenlijk gewoon een beetje thuis? Ik weet niet, maar als ik over twee mensen zou horen die wonen in een huis dat verbouwd moet worden en er heeft er eentje een fulltime baan en de ander niet, dan lijkt het me duidelijk wie er gaat klussen!

Het is echt een bizar programma.
Oud 13-03-2016, 12:41
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Het is "man". Lesbiennes uitgezonderd!
Ah, ik las verkeerd. Dommage!
Oud 13-03-2016, 17:23
Verwijderd
Ik zou er sowieso echt niet voor kiezen om te gaan klussen, brr.
Oud 13-03-2016, 17:23
Verwijderd
Ik heb dan ook echt twee linkerhanden lol. Ik ben er wel trots op dat ik twee schilderijtjes recht heb opgehangen in mijn kamer
Oud 13-03-2016, 17:28
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik zou er sowieso echt niet voor kiezen om te gaan klussen, brr.
Citaat:
Ik heb dan ook echt twee linkerhanden lol. Ik ben er wel trots op dat ik twee schilderijtjes recht heb opgehangen in mijn kamer
Hihi

Ik heb gister nog even een kozijn geverfd en het ziet er best wel prima uit Ik vind het alleen jammer dat ik geen verstand heb van elektra, want nu moet ik daarvoor steeds mijn vader/ vriend vragen.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 13-03-2016, 19:34
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Citaat:
Hihi

Ik heb gister nog even een kozijn geverfd en het ziet er best wel prima uit Ik vind het alleen jammer dat ik geen verstand heb van elektra, want nu moet ik daarvoor steeds mijn vader/ vriend vragen.
youtube!
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 13-03-2016, 19:57
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
youtube!
Ik ben toch altijd een beetje bang dat ik vanalles (of mezelf) sloop. Maar misschien wil mijn vader het nog wel een keer uitleggen (kan hij gelijk mooi mijn lamp ophangen!) en dan ga ik braaf aantekeningen maken, i.p.v. alleen maar dingen vasthouden en aangeven.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 13-03-2016, 22:59
Verwijderd
Jos heeft een grafhekel aan alles wat ook maar op klussen lijkt, dus als er iets.moet gebeuren, doe ik dat meestal zelf. Anders moet ik het honderd keer vragen en anderhalf jaar wachten en daar ben ik wel een beetje klaar mee.
Oud 13-03-2016, 22:59
Verwijderd
Met YouTube en Google kom je heel ver
Oud 14-03-2016, 01:30
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik heb een bod gedaan op een fiets op mp, want ik heb al meer dan 2 jaar geen fiets en vond het wel weer eens tijd worden. Het is een fiets die er op het plaatje goed uitziet (geen roest, hip kleurtje), maar ik begin er nu een beetje aan te twijfelen of het wel een fiets voor volwassenen is.
Ik heb wat gegoogled op het merk en vind in die kleur alleen maar meisjesfietsen en de persoon die het verkoopt schrijft als zo'n ontzettende megool dat ik me afvraag of ze snapt wat de framemaat betekent.
Ik hoop iig dat het wat is, want de laatste 2 keren dat ik via mp een fiets kocht was het echt dramatisch (Een mooie fiets waarvan constant de ketting eraf pleurde en een goedkope roestfiets die duidelijk niet voor iemand van mijn lengte bedoeld was).
Fingers crossed.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 14-03-2016, 07:28
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Je gaat de fiets toch ophalen? Als de fiets dan niet in orde lijkt koop je 'm gewoon niet. Laatste keer kocht ik ook een fiets van iemand over (via Facebook dan wel, niet via Marktplaats) en toen ging mijn vader mee ophalen. Zo kon ik even een proefrondje rijden zonder dat ze bang hoefde te zijn dat ik gelijk de fiets zou jatten en kon mijn pa ook gelijk kritisch naar de fiets kijken.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 14-03-2016, 13:52
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Waarom gaan die mevrouwen uit 'Help mijn man is klusser' niet gewoon zelf het huis opknappen?
Omdat de programmamakers van "dat soort televisie" altijd de grootste mongolen uitzoeken die men kan vinden, want anders valt er geen tragikomische TV van te maken
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 14-03-2016, 15:43
Abby.
Abby. is offline
Ik sta er ook altijd van te kijken dat er na zoveel seizoen blijkbaar nog steeds malloten over zijn om dat programma te maken. Verder ben ik dol op paupertv, maar dit kijk ik eigenlijk nooit.
Oud 14-03-2016, 16:15
Verwijderd
Citaat:
Jos heeft een grafhekel aan alles wat ook maar op klussen lijkt, dus als er iets.moet gebeuren, doe ik dat meestal zelf. Anders moet ik het honderd keer vragen en anderhalf jaar wachten en daar ben ik wel een beetje klaar mee.
Dus eerst ging je 100 keer aan je vriend vragen om iets te doen waar hij een grafhekel aan had, en wat je net zo goed zelf kan? Gezellig.
Oud 14-03-2016, 16:22
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Je gaat de fiets toch ophalen? Als de fiets dan niet in orde lijkt koop je 'm gewoon niet. Laatste keer kocht ik ook een fiets van iemand over (via Facebook dan wel, niet via Marktplaats) en toen ging mijn vader mee ophalen. Zo kon ik even een proefrondje rijden zonder dat ze bang hoefde te zijn dat ik gelijk de fiets zou jatten en kon mijn pa ook gelijk kritisch naar de fiets kijken.
Ja, natuurlijk ga ik kijken of het wat is, maar ik vraag me gewoon af of ik weer een slechte heb uitgezocht. Ik wil geen moeite doen voor niks.

Het bericht wat ik terugkreeg was:
'Je heb Opoefietsen 26 of28 inch dit is een 26inch ook voor volwassenen is maar net ben je groot of wat kleiner gr dien'
Okee, duidelijk.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 14-03-2016, 16:32
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ja, natuurlijk ga ik kijken of het wat is, maar ik vraag me gewoon af of ik weer een slechte heb uitgezocht. Ik wil geen moeite doen voor niks.

Het bericht wat ik terugkreeg was:
'Je heb Opoefietsen 26 of28 inch dit is een 26inch ook voor volwassenen is maar net ben je groot of wat kleiner gr dien'
Okee, duidelijk.
Je weet dan in elk geval dat hij 26 inch is. Op internet zijn wel calculators of rekensommen te vinden die je kunnen helpen om te bepalen welke frame-maat je nodig hebt. Een van de eerste suggesties die ik krijg op 26 inch is wel iets over kinderfietsen https://www.kinderfiets.nl/kiesjemaat
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 14-03-2016, 16:49
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Volgens mij is 26 inch een soort tussenmaat (grote kinderfiets/kleine damesfiets). Ik had zo'n fiets op de middelbare school. Toen was ik 1.60 oid. Toen ik mijn groeispurt gehad had was ie te klein. Ben nu 1.70
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 14-03-2016, 16:50
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Je weet dan in elk geval dat hij 26 inch is. Op internet zijn wel calculators of rekensommen te vinden die je kunnen helpen om te bepalen welke frame-maat je nodig hebt. Een van de eerste suggesties die ik krijg op 26 inch is wel iets over kinderfietsen https://www.kinderfiets.nl/kiesjemaat
Ik denk (hoop) dat ze de wielen bedoelt, want bij de advertentie staat 'framemaat: 53 tot 56 cm' en dat is wel een fiets voor volwassenen. Dat heb ik iig ook gegoogled.
Ik vertrouw de intaligensie van de verkoper gewoon niet zo. Ach, we zien wel.

Dit is de advertentie btw.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 14-03-2016, 17:14
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Advertenties met zo weinig informatie ga ik vaak al niet op in, dan zoek ik liever nog iets langer
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 14-03-2016, 17:18
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Ja ik ben ook al een tijdje aan het zoeken en zelfs als er meer info bij staat dan zie ik op het plaatje dat de fiets erg verroest is ofzo. Ach, deze persoon woont erg dichtbij, dus ik ga gewoon effe kijken.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 14-03-2016, 17:29
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ja ik ben ook al een tijdje aan het zoeken en zelfs als er meer info bij staat dan zie ik op het plaatje dat de fiets erg verroest is ofzo. Ach, deze persoon woont erg dichtbij, dus ik ga gewoon effe kijken.
Ah, dan is het ook niet zo'n drama als het toch tegenvalt!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 14-03-2016, 18:44
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik ben zo blij en zo verdrietig wat een verwarring. Buikpijn
Oud 14-03-2016, 19:24
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik ben zo blij en zo verdrietig wat een verwarring. Buikpijn
Wat is er allemaal?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 14-03-2016, 19:45
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
We zijn zo verliefd maar nu is hij weer naar huis.
Hij kon het heel goed vinden met nu mn vriendinnetje
Oud 14-03-2016, 20:19
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Wat leuk en stom, Fizzle!
Oud 14-03-2016, 20:25
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ja!
Het is zelfs meer leuk dan stom. Als het goed is gaan we begin april samen ons vriendje opzoeken En nu ben ik niet meer helemaaal alleen in wenen
Oud 14-03-2016, 21:14
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ja!
Het is zelfs meer leuk dan stom. Als het goed is gaan we begin april samen ons vriendje opzoeken En nu ben ik niet meer helemaaal alleen in wenen
Jullie vriendje?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 14-03-2016, 21:28
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Haha supernice
Oud 14-03-2016, 21:30
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
jaaa
Oud 15-03-2016, 00:09
Verwijderd
Citaat:
Dus eerst ging je 100 keer aan je vriend vragen om iets te doen waar hij een grafhekel aan had, en wat je net zo goed zelf kan? Gezellig.
Ja nou, hij is echt wel handiger met de boor en een ladder en met een schilderijlijsthouderrailding van twee meter. Hij is dan met een uurtje klaar, ik ben de hele middag aan het prutsen. Dus ja, ik heb hem dat eerst een paar keer gevraagd. Gewoon, omdat hij dat handiger mee is. Uiteindelijk heb ik dat zelf maar gedaan, maar ik ben bijna drie uur bezig geweest. Hetzelfde geldt voor het vastzetten van een lamp of het vervangen van achterlijke klotespotjes in een nog veel stommere lamp. Hij is dat gewoon veel sneller mee klaar. Inmiddels vraag ik het nog twee keer ofzo en dan doe ik het maar zelf. Dat gehannes om zoiets is de moeite ook niet waard.
Oud 15-03-2016, 00:22
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
We zijn zo verliefd maar nu is hij weer naar huis.
Hij kon het heel goed vinden met nu mn vriendinnetje
Awww. <3

Gelukkig is het al snel april.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 15-03-2016, 02:12
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Ik moest vandaag om 09.30 opstaan. Ik word ruw uit mijn slaap gehaald door gebeuk op mijn voordeur, ik heb daar zowat een hartaanval van (terwijl ik de bel eruit heb gehaald om dat te voorkomen) en daarbij dacht ik dat ik me verslapen had en mijn afspraak voor de deur stond, dus ik vlieg slaapdronken door de kamer om snel wat kleren bijeen te pakken. Zie ik dat het pas 09.15 uur is. Door een gordijn kier kijk ik wie er voor de deur staan. Twee nette heren met folders, dus ik dacht dat het zo'n energiebedrijf oid was dus deed niet open. Het waren Jehova's. Hoe moet ik die nou herkennen als ze geen gedateerde clownskleren dragen
gooien ze een folder van het paradijs door mn bus, ja, ik was net in het paradijs voor jullie aanbelden sukkels.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 15-03-2016, 07:40
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ja waarom bellen ze altijd zo lang en hard aan
Oud 15-03-2016, 07:50
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ja waarom bellen ze altijd zo lang en hard aan
God moet t daar boven in de hemel natuurlijk ook kunnen horen, anders telt het niet!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 15-03-2016, 08:01
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline


Talking about god - gisteren zag ik een sticker van deze smiley:


En daaronder "Gott liebt dich"

Houdt hij op een cynische manier van me of leest god zich niet in in popcultuur?
Oud 15-03-2016, 08:01
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Het was meer een eigenlijk
Oud 15-03-2016, 10:37
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik moest vandaag om 09.30 opstaan. Ik word ruw uit mijn slaap gehaald door gebeuk op mijn voordeur, ik heb daar zowat een hartaanval van (terwijl ik de bel eruit heb gehaald om dat te voorkomen) en daarbij dacht ik dat ik me verslapen had en mijn afspraak voor de deur stond, dus ik vlieg slaapdronken door de kamer om snel wat kleren bijeen te pakken. Zie ik dat het pas 09.15 uur is. Door een gordijn kier kijk ik wie er voor de deur staan. Twee nette heren met folders, dus ik dacht dat het zo'n energiebedrijf oid was dus deed niet open. Het waren Jehova's. Hoe moet ik die nou herkennen als ze geen gedateerde clownskleren dragen
gooien ze een folder van het paradijs door mn bus, ja, ik was net in het paradijs voor jullie aanbelden sukkels.


In mijn moslimbuurt komen nooit jehova's. Dat vind ik best jammer.

Overigens Trimm: 28 inch is voor volwassenen, 26 inch is een tussenmaatje. Beetje groep 8 maatje. Het kan op zich best als je niet zo groot bent, maar een 28 inch is toch wat beter, omdat het gebouwd is voor volwassenen /Halfordskennis
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:25.