Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-10-2011, 20:51
Tommy1988
Tommy1988 is offline
Hallo, ik ben nieuw hier en hoop goed geholpen te kunnen worden want ik zit met raadsels, begrijp er niet veel over en krijg de antwoorden momenteel niet die ik zoek van haar.

Het is best een lang verhaal en zal het zo kort mogelijk proberen houden...
Ik heb een aantal maand geleden een meisje leren kennen in het uitgaan, de dag erna zijn we in contact gekomen op fb en sloeg al snel over naar MSN/SMS.
Het begon allemaal met 5 smsjes per dag, liep uit naar 10, 20, 30...
Na een week of 2-3 had ik het gevoel van: ik moet het een stap verder maken.
laten we daten... Al snel deed ik het voorstel en keurde ze ook meteen goed.
Al heel snel werd de afspraak gemaakt naar de dierentuin.
Ze stuurde me constant sms'jes hoeveel ze er naar uit keek enz.
Maar helaas kon dit niet door gaan door er iets tussen gekomen was.
We vonden het beiden heel jammer, maar we maakten opnieuw een afspraakje de week erna.
Alweer kwam er iets tussen... we hadden tussentijds elkaar al eens gezien op een feestje & ze was al eens komen kijken naar de sport die ik beoefen. Ons contact werd steeds sterker van dan af aan... We hebben op 2 maand tijd meer dan 2000 sms'en naar elkaar gestuurd. Ze sprak me aan als schoonheid, poepie,... Ze gaf toe dat ze graag had, we een overdreven goede klik hadden samen, ze me niet kwijt wou, ze het raar vond dat ze me alle dagen wou horen,.. Allemaal postief en niets negatief !
Maar na 7 afspraakjes maken en elke keer gecanceld te worden (En toch de aanleiding gaf dit ze er elke keer beu van liep). Snapte ik er helemaal niet meer van !
Ik begon te denken...: het ligt aan mij ! Dus ik wou graag uitleg. Ze stuurde me een mail waarin ze zei dat het niet aan mij lag, maar aan haar zelf. Ze twijfels had of ze wel iemand wou & klaar was om zich te binden. Maar ze mij zeker niet kwijt wou ondanks haar twijfels en me zeker al niet aan het lijntje wou houden !
Maar ze moest nadenken... Sindsdien had ik gehoopt dat ons contact dan van haar kant wat zou verminderen, omdat ze die twijfels had... Maar niets was minder waar !
Het werd nog gekker ! Seks kwam al aan bod, elkaar kopje zot maken,...
Ik vroeg dan: meen je dit nu allemaal of speel je met mij? (Heb ik al een aantal keer gevraagd) en elke keer stond ze op haar hoofd dat dit het geval niet was !
Ze liep beu dat ik er zo over dacht en ze al zeker geen player is en nooit zou doen!
Alles wat ze zei en wou doen was oprecht en echt klonk het!
Tot ik er zelf effe de brui aan gaf... Ik had er effe genoeg van, geen afspraakje kunnen regelen, maar toch elkaar toegeven dat we zo een goede klik hebben samen, ze dat nog nooit met iemand gehad heeft... Ik de enige kon zijn, ik de ideale man leek voor haar,...
Maar toch die twijfels? Ik zette het op een pauze en afstand! Niet om daarna meteen een relatie te starten, maar om nu eindelijk gewoon eens te kunnen afspreken (eerste plaats vrienden). Ze vond het beu en wou het niet, maar respecteerde het en begreep het wel!
Ondertussen kwam de pauze en ik stuurde haar om de zoveel dagen dat ik aan haar dacht en haar ergens miste... Maar na een tijd zei ze ik ben nog steeds niet over die twijfels heen! Ik heb ruimte en afstand nodig... (Ik die niet echt heb gegeven, fout= i know!).
Maar na een maand van contact op een stille pit te zetten, stuurde ze me een bericht dat ze haar ene ex vriendje tegen was gekomen en ze terug aan het sturen waren.
Ze is er nu terug bij !
2Weken geleden stuurde ze me nog een sms dat ik over haar moest dromen...
De grond onder mijn voeten verschoof, ik was in shock en begrijp het niet?!
Ze speelde niet met me, ze voelde zich goed bij me, nog nooit een klik gehad met iemand zoals met mij, ze zag veel meer in mij dan een vriend, ze wou meer maar die twijfels,...
En nu lapt ze me dit? Ze wilt me uit haar hoofd zetten & of we ooit nog in contact kunnen komen is nog een raadsel: ik kan er nu niet op antwoorden klinkt het !
Ik snap er niets meer van !
Hoe kan dit zo verlopen? Ik las onlangs een bindingsangst tekst en dit verhaal was precies hetzelfde als het onze... Heeft zij dit en durft ze gewoon niet gaan voor mij?
Ik het te serieus zou menen? Te goed voor haar zou zijn? Haar te hard zou kunnen kwetsen wanneer ze gaat voor me?
Ps: ze heeft een relatie gehad van 1jaar en 6 maand. En haar vriendje heeft haar de laatste 3 maand erin bedrogen en ze zag hem doodgraag en hij maakte het uit op 123.
(Niet dat vriendje waar ze nu mee is).

Hopelijk kunnen jullie hier een vaststelling bij maken? Ik niet !
Mijn wereld ligt effe op zijn kop... Al zeker dat er nu geen contact meer kan hebben en geen uitleg kan krijgen!
Groet !
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-10-2011, 20:54
Verwijderd
Ze heeft geen bindingsangst, ze vindt de aandacht wel fijn. Dat jij haar meer wil dan andersom, want dat was niet zo bij haar ex.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2011, 21:08
Tommy1988
Tommy1988 is offline
Waarom zegt ze dan al die dingen tegen me?
Ik de enige kon zijn? De ideale man leek? Het zo goed klikte?
We vonden elkaar aantrekkelijk.. Noem maar op !
Zij was trouwens de eerste die hier altijd over begon..
Ze stond op en stuurde direct een sms naar me, Als ze ging slapen was ik ook de laatste die ze wou sms'en.
Toch heeft ze duidelijk aan ze alles meende en echt was!
Dit doe je toch zomaar niet?
Ze miste me en we planden zelfs een reis samen in september..
Met citaat reageren
Oud 20-10-2011, 23:16
Mark1991
Avatar van Mark1991
Mark1991 is offline
Je hebt het er moeilijk mee. Dat is ook logisch. Maar laat je niet inpakken door haar woorden. Meisjes zeggen A maar doen B. Het maakt niet uit hoeveel ze van je houdt of hoe opgewonden je van haar raakt, het blijven smsjes.
__________________
Ik verdien veel geld op internet! : http://www.euroclix.nl/index?SRef=xwZG2vV7kfcVAScQ
Met citaat reageren
Oud 20-10-2011, 23:49
Verwijderd
De aandacht was leuk totdat er een 'beter' iemand voorbij kwam.. Sommige dingen zijn zo simpel en gemakkelijk gezegd via sms dat je ze bijna niet meer echt zo hoeft te voelen om het te sturen...

Zet haar uit je hoofd...!
Met citaat reageren
Oud 21-10-2011, 09:00
Verwijderd
Ik denk ook dat ze aandacht wel leuk en prima vond. Probeer haar uit je hoofd te zetten, want dit gaat toch niks worden.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2011, 12:05
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Sorry hoor, maar ze klinkt echt als een kuthoer. Als ze je niet aan het lijntje wil houden dan moet ze dat niet doen. Kom op zeg, in die maanden dat jullie goed met elkaar bezig waren heeft ze dus al jullie dates afgezegd en roept ze de hele tijd dat ze twijfelt maar het wel echt zo goed klikt met jou. 'Ik weet niet zeker of ik er wel klaar voor ben' kan een geldige reden zijn om iemand maar wat af te laten wachten, maar niet als je vervolgens weer met je ex-vriendje in zee duikt, want dan ben je gewoon een koe. Ik zou haar gewoon uit mijn hoofd zetten als ik jou was. Zo heel erg leuk zal ze je niet gevonden hebben, maar meisjes houden wel heel erg van aandacht krijgen en spelen met het idee van iemand leuk vinden.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Bindingsangst?
velyne
7 08-04-2010 14:40
Verhalen & Gedichten Een zelfgeschreven verhaal
appelsap13
5 14-05-2008 14:31
Liefde & Relatie Bindingsangst...
*Sneeuwmuts*
42 04-03-2003 11:22
Verhalen & Gedichten [Verhaal] Jezelf terugvinden in een treincoupe...:p
Verwijderd
0 30-11-2002 18:38


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:46.