Oud 30-10-2001, 17:01
Janey
Janey is offline
Tegenwoordig zit ik overal aan te plukken. Ik trek heel m'n lippen kapot (ziet er niet echt charmant uit, en zoent ook niet echt fijn) en ik bijt m'n nagels en nagelriemen. IK probeer er echt mee op te houden, en vooral van m'n lippen af te blijven, maar het lukt me niet!!!!!
Ik kan er niks aan doen.
Is hier iemand die hetzelfde heeft of die weet wat ik er aan moet doen??
Met citaat reageren
Oud 30-10-2001, 17:05
Joyce-b
Joyce-b is offline
Ik doe het zelf niet, en ik heb ook niet echt tips om je te helpen.. maar je zegt dat je het ''tegenwoordig'' doet? eerst niet dan? en wat is de reden dat je het opeens bent gaan doen?

misschien als je het antwoord daarop weet, kan je er ook mee ophouden..
__________________
Wantrouwen is een teken van zwakte - Gandhi
Met citaat reageren
Oud 30-10-2001, 19:18
Janey
Janey is offline
Ik weet het eigenlijk niet.......ik heb dit al een paar maanden, en doe het meestal op school......(als ik me verveel dus)
Het is in iedergeval heel irritant, en iedereen zegt ook dat ik er mee op moet houden maar dat helpt dus niet...
Met citaat reageren
Oud 30-10-2001, 20:25
choky
choky is offline
zit ook heel regelmatig vellekes van mijn lippen te trekken
ben er vanzelf mee opgehouden toen ik er een te erg stuk van af trok en het iets te erg bloedde

misschien heel kinderachtig: maar je hebt van die ongelofelijk slecht smakende nagellak, die ervoor gemaakt is dat je nooit meer aan je nagels zou bijten
bijt niet aan mijn nagels, maar heb ooit eens die nagellak geproefd, ben er een dag misselijk van geweest
__________________
Ik hou van kaboutertjes - vooral als ze jurgen heten
Met citaat reageren
Oud 01-11-2001, 21:32
Femme-Fatale
Avatar van Femme-Fatale
Femme-Fatale is offline
Ik bijt ook mijn nagels maar ik doe dat al eewig heb nog geprobeert om het af te leren maar niet gelukt..
Met citaat reageren
Oud 02-11-2001, 21:19
tush
tush is offline
jep, die nagelak is dé oplossing, believe me...
Met citaat reageren
Oud 02-11-2001, 21:32
LovelyOne
LovelyOne is offline
Citaat:
tush schreef:
jep, die nagelak is dé oplossing, believe me...
ik heb heeeeel lang nagel gebeten, zelfs met die nagellak! ik proefde t niet eens meer op t laatst, ik ben er toch vanaf gekomen.
hoe? dat weet ik eigenlijk niet eens meer.
maar misschien is die nagellak wel een middel voor jou ! suc6 ermee!
__________________
I Love You Always Forever, Near And Far Closer Together, Everywhere I Will Be With You, Everything I Will Do For You !!!!
Met citaat reageren
Oud 02-11-2001, 23:48
-niels-
Avatar van -niels-
-niels- is offline
velletjes van je lippen, gewoon een labello verslaafde worden (om het half uur stiften) dan heb je de velletjes nauwelijks te pakken...

Nagelbijten, tja gewoon een nagelschaartje aanschaffen en altijd op je buro leggen, als je daar dan zit en je wil gaan bijten pak je toch vaker het schaartje (doe ik iig, hoewel dat maar bij 1 hand werkt)
__________________
If you dont like oral sex, keep your mouth shut... I'll spray my love all over your face.... ->PAS OP IK HIJACK JE NICK<- • Mr. Mysteria •
Met citaat reageren
Oud 03-11-2001, 15:56
MuseCat
MuseCat is offline
Ik zit ook voortdurend op m'n nagels te bijten, denk dat ik die vieze nagellak maar eens ga proberen die sommigen hier aanraden.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2001, 22:23
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
ik beet ook altijd nagels, en ook door vieze troep heen. Ik beet niet van de zenuwen, maar als een nagel een scheurtje had, wilde ik het er gewoon afbijten, en dan was het maar een kleine moeite, om de rest ook af te bijten, ofzow...

Op m'n lippen bijt ik ook, en ook de velletjes aan de binnenkant van m'n wang, ja ik ben vaag... }

Nagelbijten ben ik zomaar van de ene op de andere dag mee gestopt (heb een nagelvijl aangeschaft...), nu de rest nog!

Ik heb dus geen tips voor je... sorry.
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 05-11-2001, 15:59
Alet
Alet is offline
Ik heb nog nooit nagel gebeten/lip geplukt(?), en heb dus ook geen concrete tips om je er af te laten komen.
Je zegt dat je het doet uit verveling op school, maar kun je dan niet beter je schriften voltekenen of aan je sjaal friemelen?
Met citaat reageren
Oud 05-11-2001, 19:05
watervrouw
watervrouw is offline
Ik bijt vaak nagels. Maar ik bijt geen nagels als ik nagellak op heb
Dat helpt dus bij mij
xxx
Met citaat reageren
Oud 06-11-2001, 21:50
Janey
Janey is offline
Ja die nagellak ga ik dan maar een keer probeeren want iedereen zegt dat dat helpt, misschien dat me nagels er dan wat beter gaan zien.
enne....snoopy/mamo.....bijten op de binnenkant van m'n wang doe ik dus ook (is niet helemaal normaal volgens mij maar ja..
Met citaat reageren
Oud 09-11-2001, 20:52
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Janey schreef:

enne....snoopy/mamo.....bijten op de binnenkant van m'n wang doe ik dus ook (is niet helemaal normaal volgens mij maar ja..
gelukkig dat jij 't ook doet, ik dacht echt dat ik de enige was! Ik denk ook niet dat 't normaal is, maar anderen zien het tenminste niet! (afgekloven nagels zien er soms best onsmakelijk uit, en niet zoveel mensen zien de binnenkant van m'n wang! ).
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 10-11-2001, 11:15
Verwijderd
Citaat:
Janey schreef:
Ja die nagellak ga ik dan maar een keer probeeren want iedereen zegt dat dat helpt
bite-X heet tie geloof ik

Met citaat reageren
Oud 10-11-2001, 13:45
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
bigmoi schreef:
bite-X heet tie geloof ik

bij mij helpt "gewone" nagellak beter, omdat dat er zo lelijk uitziet, als je nagelbijt.
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 11-11-2001, 15:46
vosje16
Avatar van vosje16
vosje16 is offline
Citaat:
choky schreef:
zit ook heel regelmatig vellekes van mijn lippen te trekken
ben er vanzelf mee opgehouden toen ik er een te erg stuk van af trok en het iets te erg bloedde

misschien heel kinderachtig: maar je hebt van die ongelofelijk slecht smakende nagellak, die ervoor gemaakt is dat je nooit meer aan je nagels zou bijten
bijt niet aan mijn nagels, maar heb ooit eens die nagellak geproefd, ben er een dag misselijk van geweest
Hihi, mijn moeder heeft dat een tijdje geleden voor mij gekocht. De eerste dagen vond ik dat echt walgelijk maar na een week ofzo begon ik dat gewoon te worden en bleef ik op mijn nagels bijten

Met citaat reageren
Oud 11-11-2001, 15:52
vosje16
Avatar van vosje16
vosje16 is offline
Ik bijt ook soms op de binnenkant van mijn wang en ook soms op mijn tong dan denken de leraars op school altijd dat ik met een kauwgom in mijn mond zit en ik dan maar uitleggen dat ik op mijn tong aan het bijten ben (een beetje schaamtelijk)
Ik weet waarom ik dat doe (en ook mijn nagels afbijt) want mijn moeder zegt dat ik heel moeilijk mijn emoties kan uiten en alles in mij opkrop en dat ik daardoor op mijn nagels bijt enzo (eigenlijk dus gewoon omdat ik gestresseerd ben)
Om het af te leren zit ik thuis de hele tijd met een balletje of een touwtje te wriemelen en op school met mijn pen of een stylo...
Met citaat reageren
Oud 13-11-2001, 14:26
skyscraper
Avatar van skyscraper
skyscraper is offline
Ik bijt ook nagels, vet irri, weet je wat je moet proberen, gewoon eerst een paar vingers niet meer op bijten, en de andere wel. Heb ik ook geprobeerd ging vet goed, en dan weer een vinger erbij waar je niet aan bijt net zo lang tot je er maar 1 nagelbijtendevinger over hebt. Maar je moet ze wel goed knippen de andere anders gaan ze er veeeels te lekker uitzien
__________________
je freakt niet
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol tips
little nemo
67 22-02-2005 09:12
Psychologie Nagelbijten
Verwijderd
21 27-12-2004 10:03
Lichaam & Gezondheid Nagelbijten
Stefanie
58 21-02-2004 13:02
De Kantine Anti-Nagelbijt-Actie, wie doet er mee?
Stefanie
11 17-02-2004 15:00
Lichaam & Gezondheid Nagelbijten
Darkraider
4 16-02-2004 21:38
Lichaam & Gezondheid Hoe kom je het snelst van nagelbijten af?
Kastanje
21 24-08-2003 23:53


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:43.