Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-06-2001, 17:32
The one who I am
Avatar van The one who I am
The one who I am is offline
je gooit de deur dicht en ik sta buiten helemaal alleen in de kou. De regen plenst op mijn hoofd en de regendruppels die op mijn wangen vallen, versmelten met mijn tranen. Nu hoef je gelukkig niet te zien dat ik huil.
Zoals wel vaker sluit jij je ogen voor alle pijn en mijn waarschuwingen neem je voor lief, maar je luisterd niet! Ik zie het aan je, ookal kijk je weg.. Ik merk het zelfs aan de manier waarop je me zoent, zo anders dan ooit. Maar ik kan er niets tegen doen en nu sta ik hier voor jouw gesloten deur in de regen die met bakken uit de lucht valt.

Een uur later bel je me op. Ik drink thee en zit gewikkeld in een paar dekens. Mijn jas ligt nog bij jou. Ik heb kou gevat en kan niet meer stoppen met hoesten en niesen.
Als ik opneem heb ik zo'n gevoel van wat je gaat zeggen, maar er komt geen geluid. Na je naam volgt er een stilte van 2a3 seconden, maar het lijkt een eeuwigheid.. Ik hang op. Voel me nog kutter dan eerst en begin zowaar weer te huilen. Op dat moment realizeer ik mij; ik ben je kwijt. Misschien niet gelijk meteen, maar lang zal het niet meer duren. Ik merk het aan alles, je leeft met een geheim en sinds kort weet ik wat het is.. Je bent ziek, maar ik weet niet precies hoe en wat... Ik weet je hebt pijn. Ik zag alle medicijnen in je nachtkastje, alle verdovende middelen, alle slaap pillen, alle pijnstillers. En het maakte me zo ongelovelijk bang. Ik was zo bang dat er iets mis was, ik bedoel iets psychies. Dat je dood wou, dat je al die troep had omdat je er genoeg van had, genoeg van het leven, genoeg van mij...
Ik heb er heel lang niets over durven zeggen tot vandaag. Je verzekerde me dat je absoluut niet dood wou, maar dat het misschien gewoon niet anders kon. Je was ziek zei je mij, maar wat precies wou je niet zeggen en ik... ik had gewilt dat het een zelfmoordpoging zou zijn, dan had ik je kunnen helpen. Je was boos omdat ik er over begonnen was. Je was boos omdat je moest huilen. Je was boos omdat het regende. Je was boos om alles en zette me je huis uit.

Ik hoorde lang niets van je en ik durfte zelf niet te bellen. Ik had de angst dat iemand anders op zou nemen en mij zou vertellen dat ik te laat gebeld had, dat je al weg was...
Ik leefde maar een beetje doelloos verder en iedereen die mij vroeg waar mijn vriend was verzekerde ik ervan dat jij het te druk had met school.

Tot je voor me deur stond.. Een heel bleek gezicht, meer groen eigenlijk. Je stem klonk breekbaar en rustig, maar had toch iets van een angstige ondertoon. Je vroeg of ik boos was en ik begon te huilen. Je zei dat ik niet bang mocht zijn en dat het allemaal wel weer goed zou komen. Je loog, ik weet dat je dat wist. Ik merkte het aan de manier waarop je me zoende. Je vertelde me wat je had. Het was iets met een moeilijke naam die ik niet meer weet. Je legte me uit wat het inhield en ik schrok. Het komt erop neer dat je langzaam aan het wegrotten was en niets kon daar wat tegen doen. Je wou nog een beetje iets leuks van je leven maken en we hebben zo veel leuke dingen gedaan dat het afscheid nog moeilijker zou worden...

Daar lag je dan. In dat super witte bed in die super witte kamer. En je super witte gezicht (eerder groen) steekt boven de dekens uit. Je lacht naar mij, niet erg overtuigend en ik lag naar jou, door een zee van tranen. Je bent zo mooi ookal ben je zo ziek. Ik zit naast je in een stoel. Ik hou je hand vast. We praten zachtjes over van alles en nog wat. Ons afscheids praatje en het is ons afscheid.
Ik merk het aan de manier waarop je me zoent.
__________________
take me for who I am, not for what I seem to be † Mamma mag het licht weer aan want alleen zijn in het donker is zo enorm eenzaam†
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-06-2001, 17:33
Verwijderd
Dop is nu voor gedichten, Kunst en literatuur is voor verhalen. Daar staat ie nu.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2001, 18:11
Verwijderd
ik moest huilen toen ik dit aan het lezen was...
Met citaat reageren
Oud 16-06-2001, 18:14
The one who I am
Avatar van The one who I am
The one who I am is offline
Citaat:
*pixie* schreef:
ik moest huilen toen ik dit aan het lezen was...
dat is echt een super compliment!
kuz afke
__________________
take me for who I am, not for what I seem to be † Mamma mag het licht weer aan want alleen zijn in het donker is zo enorm eenzaam†
Met citaat reageren
Oud 16-06-2001, 18:14
Verwijderd
Citaat:
The one who I am schreef:
dat is echt een super compliment!
kuz afke
dat was het ook! *snif*
Met citaat reageren
Oud 16-06-2001, 18:28
Piccola
Piccola is offline
Hij is zo verschrikkelijk mooi!! Je krijgt er wel een brok van in je keel zeg...
Met citaat reageren
Oud 16-06-2001, 19:45
~*Daantjuh*~
~*Daantjuh*~ is offline
jeeeeeeej, wat mooi.. het is echt heel mooi.. ben der helemaal stil van.. zo mooi geschreven met zoveel gevoel derin!!! waauuww.. hijs egt heel mooi..
__________________
fuck authority
Met citaat reageren
Oud 16-06-2001, 21:51
The one who I am
Avatar van The one who I am
The one who I am is offline
wat een super coole reacties! echt coooool en super lief en ben ik blij

kuz 2 y'all
afke
__________________
take me for who I am, not for what I seem to be † Mamma mag het licht weer aan want alleen zijn in het donker is zo enorm eenzaam†
Met citaat reageren
Oud 16-06-2001, 21:57
MelodyofÐeath
MelodyofÐeath is offline
..jezus..*traantje*..dis echt mooi..beetje waterende oogjes
__________________
.... You do. You're our mommy. You know what today is? It's mommy's day!
Met citaat reageren
Oud 16-06-2001, 21:59
Verwijderd
Citaat:
The one who I am schreef:
wat een super coole reacties!
zijn allemaal terecht hoor! ik vind het ook echt heel mooi.. maar het is toch niet op een waar gebeurd verhaal geschreven hoop ik?
Met citaat reageren
Oud 16-06-2001, 22:15
ik ... ik weet niet wat ik moet zeggen heel mooi geschreven .. sta op het punt te gaan huilen eig-lijk.. zo mooi beschreven
Met citaat reageren
Oud 16-06-2001, 22:29
autodropje
Avatar van autodropje
autodropje is offline
Ik ben helemaal sprakeloos, dit is geweldig!!!
echt super, wauw, ik denk dat ik het nog eens ga lezen
__________________
Praat niet over jezelf, dat doen wij wel als je weg bent|Ban de zuurkool uit de supermarkt!|waaromniet? *kusje*| Boomknuffelaar
Met citaat reageren
Oud 17-06-2001, 09:59
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
woh sjee wat goed/mooi/droevig
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 17-06-2001, 10:30
Upior
Upior is offline
The one who I am; je hebt talent!
En dat meen ik.
__________________
http://www.intestterror.nl
Met citaat reageren
Oud 17-06-2001, 11:04
The one who I am
Avatar van The one who I am
The one who I am is offline
jeetje... wat een coole reacties allemaal!
tnx 2 y'all!

kuz afke
__________________
take me for who I am, not for what I seem to be † Mamma mag het licht weer aan want alleen zijn in het donker is zo enorm eenzaam†
Met citaat reageren
Oud 17-06-2001, 18:36
kelis
kelis is offline
fuck, zit ik hier nu te huilen om een verhaal...
heel erg mooi!!!!!!
ik hoop dat je nog meer van die verhalen zult maken!
kusjes
Met citaat reageren
Oud 17-06-2001, 18:45
TLM-Mad Cow
Avatar van TLM-Mad Cow
TLM-Mad Cow is offline
*mooi*
kan er geen beter passend woord voor bedenken!

wow jij hebt echt talent! echt héél erg goed geschreven!
Met citaat reageren
Oud 17-06-2001, 20:50
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
Citaat:
Piccola schreef:
Hij is zo verschrikkelijk mooi!! Je krijgt er wel een brok van in je keel zeg...

inderdaad . Of nou ja:
__________________
Ik ben verliefd op het leven
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 19-06-2001, 07:25
The one who I am
Avatar van The one who I am
The one who I am is offline
__________________
take me for who I am, not for what I seem to be † Mamma mag het licht weer aan want alleen zijn in het donker is zo enorm eenzaam†
Met citaat reageren
Oud 19-06-2001, 09:15
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
het is erg mooi
ik raakte soms wel in de war met het ik en jij, maar dat komt door mezelf. het verhaal heb ik 'met open mond' gelezen. echt heel mooi!
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 21-06-2001, 18:24
stroopwafel
Avatar van stroopwafel
stroopwafel is offline
*kan geen woord meer uitbrengen*
__________________
de havenmeester is ook niet perfect, maar zolang de worst vliegt, heerst de bloemkool de wereld..
Met citaat reageren
Oud 21-07-2001, 17:54
Eva*
Avatar van Eva*
Eva* is offline
Ik krijg er kippevel van, zo mooi als je het opgeschreven hebt...
Met citaat reageren
Oud 21-07-2001, 21:03
drop of jupiter
drop of jupiter is offline
bla bla bla,
wij haakten al bij de 4e regel af
__________________
het gaat niet om de hoed die men vraagt, het gaat om de hoed die past
Met citaat reageren
Oud 22-07-2001, 16:14
*maai*
Avatar van *maai*
*maai* is offline
Citaat:
drop of jupiter schreef:
bla bla bla,
wij haakten al bij de 4e regel af
nou wendy toch, zoiets zeg je toch nie over zo'n prachtig verhaal :-)
__________________
.::: Blow me a kiss and I'll be happy the rest of my life :::.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Een vraag over seks
johnnyruk
72 09-03-2010 07:17
De Kantine Een legendarisch saai topic #300
Dark Phoenix
500 03-08-2008 23:41
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen blind date BOEKVERSLAG
wolfgang
6 03-06-2003 11:57


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:31.