Oud 10-06-2004, 16:34
pfano
Avatar van pfano
pfano is offline
of bestaat die niet..?

ik zoek nu dus echt iets leuks en wat goed betaald!
en een beetje dicht bij huis is..!
(waar ik heen kan fietsen)
dus niet bij pretparken, dierentuinen of iets dergelijks (wat me overgens wel heel leuk lijkt)
__________________
Do the chickens have large talons?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-06-2004, 16:50
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
Ik denk dat die baantjes al vervuld zijn


Of je moet van sex met vreemde mannen houden...
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Met citaat reageren
Oud 10-06-2004, 16:51
cyntha
Avatar van cyntha
cyntha is offline
Die bestaan niet.. Ik heb iig nog nooit een bijbaantje gehad dat ik leuk vond en dat ook nog eens goed verdiende.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2004, 16:53
pfano
Avatar van pfano
pfano is offline
Citaat:
birthmark schreef op 10-06-2004 @ 16:50 :
Ik denk dat die baantjes al vervuld zijn


Of je moet van sex met vreemde mannen houden...
wat zijn die baantjes dan..?

en..

__________________
Do the chickens have large talons?
Met citaat reageren
Oud 10-06-2004, 17:06
Verwijderd
Ik werk nu in een kroeg, dat vind ik heel leuk en het betaalt prima. Ook werken in een cafetaria beviel me erg goed, dat betaalde ook heel behoorlijk.
Maar het is natuurlijk maar net wat jij leuk vindt.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2004, 17:11
Zut Alors!
Avatar van Zut Alors!
Zut Alors! is offline
Ergens nachtwaker worden (bij een verzorgingstehuis). 8 uur slapen waarvan 4 uur betaald. En dan natuurlijk wel bij eentje waar de bewoners gewoon rustig slapen, anders moet je aan t werk...
__________________
Recht voor je raapje!
Met citaat reageren
Oud 10-06-2004, 18:36
zus en zo
Avatar van zus en zo
zus en zo is offline
bij een kinderopvang. betaalt veel en als invalkracht hoef je toch alleen maar met ze te spelen

maar ja, dan moet je wel een relevante opleiding volgen/hebben gevolgd...
__________________
Geen mens is intelligent genoeg om zijn eigen domheid te begrijpen
Met citaat reageren
Oud 10-06-2004, 18:39
Verwijderd
Ik weet niet wat dicht bij jou huis is en wat jij leuk vindt...

Sommige mensen wonen dichtbij pretparken en/of dierentuinen. Maar goed, speeltuin is leuk, zwembad lijkt me ook leuk, kinderopvang idd (maar daar vragen ze idd meestal wel een opleiding). Maar pretparken, dierentuinen, speeltuinen, zwembaden, enz. betalen lang niet altijd goed...en kinderopvang betaald in verhouding beter, maar ik denk dat dat komt omdat zij weer een bepaalde opleiding vragen, das ja...

Callcenter en dingen als Nipo verdienen wel goed, maar of dat nou leuk werk is...?
Met citaat reageren
Oud 10-06-2004, 18:40
Verwijderd
'k weet niet waar in Zoetermeer je woont, maar misschien is dit iets. Je verdient er niet super veel (gewoon minimumjeugdloon, volgens mij), maar 't is wel leuk (als er leuke mensen werken dan en dat weet ik natuurlijk niet).
Met citaat reageren
Oud 10-06-2004, 18:43
Verwijderd
Mijn broer, die is nou wel een jaar of 30.. maar die had toen ie 19/20 was egt een baan waar ik een moord voor zou doen..

Die kon lease-auto's naar klanten van het bedrijf brengen.. Dus gwoon splinternieuwe wagens ffiez mee rijden, en nog fijn betaald krijgen ook.. Lijkt me alleen wel erg als je dan ooit zo'n auto in de prak zou rijden
Met citaat reageren
Oud 10-06-2004, 18:50
pfano
Avatar van pfano
pfano is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 10-06-2004 @ 18:40 :
'k weet niet waar in Zoetermeer je woont, maar misschien is dit iets. Je verdient er niet super veel (gewoon minimumjeugdloon, volgens mij), maar 't is wel leuk (als er leuke mensen werken dan en dat weet ik natuurlijk niet).
hahah ballorig,..nou jah, nog niet eens zo'n gek idee eigenlijk.. wie weet..maar hoe kom je daar zo bij dan..?

ik zat misschien nog te denken aan om in het restaurant/lunchroom bij ons in het ziekenhuis te werken,..(wel wat anders)
__________________
Do the chickens have large talons?
Met citaat reageren
Oud 10-06-2004, 18:53
Verwijderd
Citaat:
evi schreef op 10-06-2004 @ 18:50 :
hahah ballorig,..nou jah, nog niet eens zo'n gek idee eigenlijk.. wie weet..maar hoe kom je daar zo bij dan..?
Is het zo gek?

Ik heb er zelf een hele tijd gewerkt (in Rotterdam-Ommoord - het eerste jaar/de eerste twee jaar dat het daar was oid - toen was het nog klein, ik weet nog dat de derde en vierde (oid) Bal-Lorig geopend werden ).
Met citaat reageren
Oud 10-06-2004, 18:54
pfano
Avatar van pfano
pfano is offline
Citaat:
Thijsjuh-ijsjuh schreef op 10-06-2004 @ 18:43 :
Mijn broer, die is nou wel een jaar of 30.. maar die had toen ie 19/20 was egt een baan waar ik een moord voor zou doen..

Die kon lease-auto's naar klanten van het bedrijf brengen.. Dus gwoon splinternieuwe wagens ffiez mee rijden, en nog fijn betaald krijgen ook.. Lijkt me alleen wel erg als je dan ooit zo'n auto in de prak zou rijden
PHP-code:
hahah,...jah dat zou wel erg zijn..!! 
zow,..dat heeft die wel mooi voor elkaar,...alleen is het dan wel handig als je een rijbewijs hebt...
__________________
Do the chickens have large talons?
Met citaat reageren
Oud 10-06-2004, 18:56
pfano
Avatar van pfano
pfano is offline
Citaat:
evi schreef op 10-06-2004 @ 18:54 :
zow,..dat heeft die wel mooi voor elkaar,...alleen is het dan wel handig als je een rijbewijs hebt...
haha oeps,..foutje
__________________
Do the chickens have large talons?
Met citaat reageren
Oud 10-06-2004, 18:59
pfano
Avatar van pfano
pfano is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 10-06-2004 @ 18:53 :
Is het zo gek?

Ik heb er zelf een hele tijd gewerkt (in Rotterdam-Ommoord - het eerste jaar/de eerste twee jaar dat het daar was oid - toen was het nog klein, ik weet nog dat de derde en vierde (oid) Bal-Lorig geopend werden ).
...neej is niet gek,..wel grappig,..iedereen hier maar daar altijd grapjes over, (ga lkkr spelen bij het kinderparadijs),..maar zoals ik ook zei,..misschien wel een goed idee..
__________________
Do the chickens have large talons?
Met citaat reageren
Oud 11-06-2004, 11:25
Demiurge
Avatar van Demiurge
Demiurge is offline
Werk wat ik heb , leuke collega's en goed betaald
Met citaat reageren
Oud 11-06-2004, 14:10
pfano
Avatar van pfano
pfano is offline
Citaat:
RazendeRoeland schreef op 11-06-2004 @ 11:25 :
Werk wat ik heb , leuke collega's en goed betaald
en dat is....*trommeldebommel*...
__________________
Do the chickens have large talons?
Met citaat reageren
Oud 12-06-2004, 13:26
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Ik heb ook hartstikke leuk werk (werk in een woonvorm met lichamelijk of meervoudig gehandicapte mensen). Na 10 uur 's ochtends en voor half 10 's avonds is het niet echt heel druk. Ik verdien 8,30 euro per uur en daar komen nog allerlei onregelmatigheidstoeslagen bij. Vandaag ga ik bijvoorbeeld 8 uur werken en daar komt dan nog 38% bovenop aan onregelmatigheidstoeslagen. Dus werk ik vandaag voor meer dan 11 euro per uur. En op zaterdag is het altijd heel rustig, omdat niemand nog naar bed hoeft enzo (iedereen blijft op).

De collega's zijn heel gezellig, we kunnen veel lachen met alle bewoners en collega's. Echt leuk werk, vind ik dan.

Maarja, je moet er wel van houden, want je moet wel billen afvegen, mensen douchen, mensen uit bed halen, eten geven, enzovoorts.
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 14-06-2004, 10:21
Sjenne
Avatar van Sjenne
Sjenne is offline
Ik vind mijn baantje echt heel leuk!! Ik werk in een sportcafé en dat betaalt heel erg goed! Ik krijg 5.70 per uur netto, kan dus aan eht eind van het jaar nog geld terugkrijgen. Het is echt heel gezellig, met leuke collega's en het zijn ook vaak dezelfde mensen die daar komen.....
__________________
Tuinkabouterbevrijdingsfront de gekste!!!!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 13:20
Konijn
Avatar van Konijn
Konijn is offline
Ik werk op een laboratorium, en verdien iets meer dan 9 euro per uur (netto). Maar ik heb geluk, meestal moet je daar een opleiding voor hebben, en die heb ik niet.
Probeer eens op internet te zoeken of bij een uitzendbureau te kijken wat er bij jou in de buurt zit, en wat je leuk vindt.
__________________
Keep on rockin'
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 13:22
mikk
Avatar van mikk
mikk is offline
gezondheidszorg betaald meestal erg goed, helemaal als je onregelmatig werkt (qua tijden in t weekend bijvoorbeeld) en op zondag is t loon helemaal hoog (iets van 160%)
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 14:35
Shitonya
Avatar van Shitonya
Shitonya is offline
Bestaat niet naar mijn ervaringen. Of bestaat wel, maar die baantjes zijn natuurlijk al bezet of zeer moeilijk te krijgen.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 18:03
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Ik heb werk op de Technische Dienst van 'n bedrijf, waar ik moet zorgen dat de vrachtwagens enzo op tijd ingeschreven zijn voor onderhoud en nazicht en reparatie enzo...

Verdien normaal gezien ergens rond de €10 per uur, 40u per week ongeveer en krijg normaal gezien ook nog 'n kilometervergoeding (rond de €100 op 4 weken).

Dus alles bij elkaar ga ik wel zo'n €1500 verdienen, na aftrek van de 2.5% sociale zekerheidsbijdrage.


Is wel lekker natuurlijk.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 22:40
Multilot
Avatar van Multilot
Multilot is offline
Thuiszorg! Koffie drinken met klanten en af en toe een beetje schoonmaken. Zelf je werktijden bepalen en goed verdienen. Beter kan toch eigenlijk niet...
__________________
Lief zijn!
Met citaat reageren
Oud 15-06-2004, 09:54
Verwijderd
Omdat iemand het over procenten had.

Bij winkels al de Xenos verdien je op zich niet zo super veel, maar op zondagen wel 200% en op feestdagen (als ze open zijn) 300% en dan schiet het toch wel lekker op.

Of het ergens leuk is, ligt ook heel erg aan de mensen die er werken. De ene winkel is geweldig om te werken, de andere is vreselijk. Bij de Xenos heb ik het bv. erg naar m'n zin gehad.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-06-2004, 14:55
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Ik werk als proefpersoon voor wetenschappelijke onderzoeken. Ze hebben voor zo'n onderzoek altijd een gezonde groep mensen nodig, die ze dan vergelijken met een groep mensen met een bepaalde afwijking.

De onderzoeken zijn heel verschillend... soms een MRI scan, bloed laten afnemen, longtesten, etc. Het verdient echt heeeeel goed, vooral de meer 'belastende' onderzoeken zoals een bronchoscopie (met een flexibele slang met camera, je bronchieen bekijken onder lokale verdoving in je keel).
Dat viel echt reuze mee (ik was een half uurtje in de war door een shot atropine die niet zo goed viel ), en ik kreeg wle 200 euro... voor in totaal 5 uurtjes werk ofzo (inclusief de voorbereidende testjes, vragenlijsten invullen enzo)

Binnenkort ga ik ook meedoen aan een ander groot onderzoek voor 600 euro: daar moet je wel een paar daagjes voor in het ziekenhuis blijven. Maar wel gewoon met je eigen kleding aan, en je bent volledig mobiel: je hoeft niet in bed te liggen.
Nou heb ik toch een hele vakantie bij elkaar gespaard
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 16-06-2004, 21:14
Verwijderd
Citaat:
Roos schreef op 16-06-2004 @ 14:55 :
Ik werk als proefpersoon voor wetenschappelijke onderzoeken. Ze hebben voor zo'n onderzoek altijd een gezonde groep mensen nodig, die ze dan vergelijken met een groep mensen met een bepaalde afwijking.

De onderzoeken zijn heel verschillend... soms een MRI scan, bloed laten afnemen, longtesten, etc. Het verdient echt heeeeel goed, vooral de meer 'belastende' onderzoeken zoals een bronchoscopie (met een flexibele slang met camera, je bronchieen bekijken onder lokale verdoving in je keel).
Dat viel echt reuze mee (ik was een half uurtje in de war door een shot atropine die niet zo goed viel ), en ik kreeg wle 200 euro... voor in totaal 5 uurtjes werk ofzo (inclusief de voorbereidende testjes, vragenlijsten invullen enzo)

Binnenkort ga ik ook meedoen aan een ander groot onderzoek voor 600 euro: daar moet je wel een paar daagjes voor in het ziekenhuis blijven. Maar wel gewoon met je eigen kleding aan, en je bent volledig mobiel: je hoeft niet in bed te liggen.
Nou heb ik toch een hele vakantie bij elkaar gespaard
http://www.pbr.nl
Met citaat reageren
Oud 17-06-2004, 23:12
pfano
Avatar van pfano
pfano is offline
Citaat:
Roos schreef op 16-06-2004 @ 14:55 :
Ik werk als proefpersoon voor wetenschappelijke onderzoeken. Ze hebben voor zo'n onderzoek altijd een gezonde groep mensen nodig, die ze dan vergelijken met een groep mensen met een bepaalde afwijking.

De onderzoeken zijn heel verschillend... soms een MRI scan, bloed laten afnemen, longtesten, etc. Het verdient echt heeeeel goed, vooral de meer 'belastende' onderzoeken zoals een bronchoscopie (met een flexibele slang met camera, je bronchieen bekijken onder lokale verdoving in je keel).
Dat viel echt reuze mee (ik was een half uurtje in de war door een shot atropine die niet zo goed viel ), en ik kreeg wle 200 euro... voor in totaal 5 uurtjes werk ofzo (inclusief de voorbereidende testjes, vragenlijsten invullen enzo)

Binnenkort ga ik ook meedoen aan een ander groot onderzoek voor 600 euro: daar moet je wel een paar daagjes voor in het ziekenhuis blijven. Maar wel gewoon met je eigen kleding aan, en je bent volledig mobiel: je hoeft niet in bed te liggen.
Nou heb ik toch een hele vakantie bij elkaar gespaard
leuk...lkkr makkelijk geld verdienen,..!

alleen kan dat ook als 17 ben..?
__________________
Do the chickens have large talons?
Met citaat reageren
Oud 17-06-2004, 23:19
Sweetsurrender
Sweetsurrender is offline
Het beste is denk ik in en kroeg. Kun je ook het meeste mee als je later buitenhuis woont, dan is in de horeca werken denk ik wel een van de meest gekozen baantjes.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2004, 09:52
Verwijderd
Thuiszorg - lekker zelfstandig en het verdient goed
Met citaat reageren
Oud 19-06-2004, 11:29
Lyx
Avatar van Lyx
Lyx is offline
Citaat:
evi schreef op 17-06-2004 @ 23:12 :
leuk...lkkr makkelijk geld verdienen,..!

alleen kan dat ook als 17 ben..?
"

18+ afaik
__________________
** Conan & Lyx Team ** ||***The Pedo Emma Watson Army*** ||==Noodleskoning met Groove-Coverage===|| *Passionele nachten in het heetst van de strijd*
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school?
Jabotinsky
84 02-11-2004 02:12


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:44.