Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-03-2002, 19:26
Noordpool-pinguin
Noordpool-pinguin is offline
Ik vind het zeer verschrikkelijk hoe de Israelies tekeer gaan in de Palestijnse vluchtelingenkampen. Ik zag op het journaal hoe ze wegen vernielden en dat ze de elektriciteitstoevoer voor de Palestijnen afsluiten. Zogenaamd om het potentiele terroristen zo moeilijk mogelijk maken.
Ook schieten ze vele onschuldige burgers zonder pardon neer.
Verder beveelt hij Arafat om de terroristen op te pakken, maar hij laat zijn tanks tegelijkertijd de palestijnse politiebureaus vernielen.
Volgens mij is Sharon daar meer bezig met volkerenmoord, dalijk gaat hij palestijnen nog in concentratiekampen zetten. Ik vind dat zoiets niet mag gebeuren in zo’n westers georiënteerd land.
__________________
kwaak kwaak kwaak
Advertentie
Oud 09-03-2002, 19:38
PV
PV is offline
Mag het in andere landen dan wel De Palestijnen lijken me ook niet allemaal zulke lieve mensen hoor.
Ze moeten gewoon allebei kappen met die zooi, maar dat gebeurt waarschijnlijk niet/nooit.
Oud 09-03-2002, 19:42
Noordpool-pinguin
Noordpool-pinguin is offline
Citaat:
PV schreef:
Mag het in andere landen dan wel
Nee hoor, dat zeg ik ook niet.


__________________
kwaak kwaak kwaak
Oud 10-03-2002, 12:13
meneer G
meneer G is offline
Sharon=dood en verderf.
__________________
Hasta la victoria siempre!!!
Oud 10-03-2002, 12:27
Verwijderd
Citaat:
PV schreef:
Mag het in andere landen dan wel De Palestijnen lijken me ook niet allemaal zulke lieve mensen hoor.
Ze moeten gewoon allebei kappen met die zooi, maar dat gebeurt waarschijnlijk niet/nooit.
idd, maar dan nog. Israël vind ik echt vuil, het is gewoon een oneerlijke strijd. EN Israël bestaat pas zo'n 50 jaar. Ineens was er een staatje in Palestina...
Oud 10-03-2002, 12:34
DruidessI
DruidessI is offline
Citaat:
meneer G schreef:
Sharon=dood en verderf.
Vlak nadat Sharon was aangesteld, waren er Boomerang kaarten te verkrijgen met daarop het vredessymbool en het woord Sjalom aan de linkerkant. Naar mate je naar rechts las, veranderde het vredessymbool in een bom en Sjalom in Sharon...

Ik denk dat dat het beeld wat ik heb over Sharon goed benaderd.
Rabin draait zich om in zijn graf en Peres verscheurt uit frustratie 10 telefoonboeken per dag.....

Suzan



[Dit bericht is aangepast door DruidessI (10-03-2002).]
__________________
"Americans 've different ways of saying things. They say "elevator", we say "lift". They say "President", we say "stupid psychopathic git." A. Sayle
Oud 10-03-2002, 20:58
Noordpool-pinguin
Noordpool-pinguin is offline
Het gaat daar weer helemaal fout.
Toch komen er nog vele immigranten (vooral Joodse) naar Israël. Dat vind ik maar vreemd, als je weet dat doodsoorzaak nummer 1 daar door aanslagen is, lijkt het mij niet zo slim om daar naartoe te verhuizen.
__________________
kwaak kwaak kwaak
Oud 10-03-2002, 21:05
Vincent Vega
Vincent Vega is offline
Citaat:
halve banaan schreef:
idd, maar dan nog. Israël vind ik echt vuil, het is gewoon een oneerlijke strijd. EN Israël bestaat pas zo'n 50 jaar. Ineens was er een staatje in Palestina...

Je vergeet even voor het gemak dat het grootste gedeelte van de Palestijnse bevolking oorspronkelijk ook helemaal niet uit 'palestina' komt.
__________________
plop
Oud 10-03-2002, 21:29
autodropje
Avatar van autodropje
autodropje is offline
Dit lijkt behoorlijk hierop, en 1 discussie over dit en verwante onderwerpen lijkt me wel genoeg.
http://forum.scholieren.com/Forum32/HTML/002391.html
__________________
Praat niet over jezelf, dat doen wij wel als je weg bent|Ban de zuurkool uit de supermarkt!|waaromniet? *kusje*| Boomknuffelaar
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:33.