Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-08-2006, 22:39
Afwezig
Avatar van Afwezig
Afwezig is offline
Citaat:
muisjeisthuis schreef op 30-08-2006 @ 23:35 :
Het is aan haar om de eerste stap te maken! Blijf vriendelijk maar vraag dr niet mee uit of zo. Zo weet je zeker dat er geen misbruik van je word gemaakt, maar dat je ook geen goede relatie misloopt. Als ze echt iets met je wilt, dan laat ze merken dat ze je echt leuk vind!!
Oke, jouw raad klinkt het meest belovend. Ik zal gewoon normaal / vriendelijk blijven doen enzo. Thanks
__________________
Choose your future. Choose life.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-08-2006, 22:40
Maarten
Avatar van Maarten
Maarten is offline
Alsof wij het wel zouden weten. Het klinkt als een ingewikkeld mens.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2006, 22:44
Afwezig
Avatar van Afwezig
Afwezig is offline
Citaat:
Maarten schreef op 30-08-2006 @ 23:40 :
Alsof wij het wel zouden weten. Het klinkt als een ingewikkeld mens.
Ik zeg ook niet dat jullie alles weten maar wat advies zou wel op zn plaats. Dat heb ik nu uiteindelijk ook meerdere malen gekregen enzo. Bedankt daarvoor

En je hebt gelijk, ze is best gecompliceerd ja.
__________________
Choose your future. Choose life.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2006, 23:16
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
Ik herken wel zoiets.. volgens mij is ze niet verliefd op je. Maar ze geniet wel van je aandacht omdat het natuurlijk best leuk is als een jongen jou leuk vindt. Toen jij een vriendin kreeg ging jouw aandacht uit naar je vriendin en kwam zij als het ware op de *2e plaats*. Dat maakt dat zij weer liever tegen jou deed en alles wou weten omdat ze niet meer zo makkelijk aandacht van je kreeg (of althans, op die manier in die mate)

En ook dat met die persoon die ze leuk vond... wat ze niet wou vertellen, alleen maar interessantdoenerij. Als ik jou was zou ik haar niet meer versieren. Als ze plots wanhopig wordt weet je hoe het komt en kun je altijd nog zien wat je van haar vindt. Ik zou wel vriendelijk zijn, maar ook gereserveerd, nix meer dan gwn contact.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2006, 20:30
Taliesin
Avatar van Taliesin
Taliesin is offline
jongen...het is zoals XQseMe2 ook al eerder zei, ze vind je gewoon leuk!
als jij haar ook leuk vind ga er dan voor, vraag haar mee uit. als blijkt dat ze al die tijd dus een dom spelletje zit te spelen, merk je dat vanzelf wel alls je haar dan vraagt.
maar dan weet je wel waar je aan toe bent en hoef je m ede forummers niet meer te vragen wat je moet doen
__________________
By the time you're done reading this, you realize you have wasted 5seconds of your life
Met citaat reageren
Oud 04-09-2006, 20:53
Soezen
Avatar van Soezen
Soezen is offline
Waarom wil jij het toch zo graag weten dan? Ik zou gek worden als er een jongen de hele tijd aan mij en een vriendin van me vraagt, op wie ik gek ben, maargoed dat terzijde.
Ik denk dat je maar een kleine kans maakt. Ze is je gewoon een beetje leuk aan het gek maken, meer niet. En het lukt 'r nog ook.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2006, 16:08
madelief21
madelief21 is offline
Vind het allemaal wat raar. Ze vindt je opeens leuk nu het uit is met je vriendin ( athans dat zou mogelijk kunnen ) voorheen vond ze je toch niet zo. Wel raar dat ze je nu ineens wel leuk vindt ? Als ik jou was zou ik lekker geen tijd steken in dit soort dingen.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2006, 17:44
Afwezig
Avatar van Afwezig
Afwezig is offline
U P D A T E :
- - - - - - - - - -

Ik ben nu een andere leuke / lieve meid tegen het lijf gelopen. En we vinden elkaar onwijs leuk enzo dus dat gaat wel goed komen.

Alleen ZIJ zag mij toevallig met die meid lopen. En de volgende dag wilde ze er alles van weten enzo.

Ik alles uitgelegd van hoe het zat enzo. En daar antwoordde ze een beetje verontwaardigd over.

Dus ik weet niet. Het zal wel. Als ze me echt leuk vond / vindt dan had ze dat iets anders aan mogen pakken en duidelijker moeten zijn.

Het intresseert me eigenlijk ook niet meer. Ik ga me er dan ook niet meer over "druk" maken.

Maargoed, nog eve iedereen bedankt die in deze topic zn mening/advies heeft willen geven. Bedankt.

__________________
Choose your future. Choose life.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2006, 19:39
Verwijderd
Ik zou niet willen dat jij het zou weten als jij het was, verder boeit het me niet. Maar goed, dat ben ik, wie weet is zij nog veel ingewikkelder dan ik
Met citaat reageren
Oud 13-09-2006, 19:50
mara18
mara18 is offline
Citaat:
Morgan schreef op 13-09-2006 @ 20:39 :
Ik zou niet willen dat jij het zou weten als jij het was, verder boeit het me niet. Maar goed, dat ben ik, wie weet is zij nog veel ingewikkelder dan ik
Waarom zou je dat niet willen? Als je weet dat hij al een tijdje op je verliefd is...
Met citaat reageren
Oud 14-09-2006, 07:00
Verwijderd
Citaat:
mara18 schreef op 13-09-2006 @ 20:50 :
Waarom zou je dat niet willen? Als je weet dat hij al een tijdje op je verliefd is...
Omdat ik zou weten dat hij verliefd op mij wás. Hij heeft sindsdien toch niet meer laten merken dat het nog steeds zo zou zijn?
Met citaat reageren
Oud 15-09-2006, 18:49
havana
Avatar van havana
havana is offline
Citaat:
Smokin' schreef op 23-08-2006 @ 19:32 :
Wil je dit controleren..dan moet je je bek houden over die gast. Niks meer er over vragen of zeggen of wat dan ook.. Gaan ze het dan toevallig ineens over hem hebben in je bijzijn..op een te opvallende manier.. dan weet je dat ze waarschijnlijk proberen je ui te lokken. Dit meisje vind je niet leuk.. why not..ze weet dat je haar het einde vind en ze heeft, voor zover ik kan lezen, helemaal NIKS met deze wetenschap gedaan.
So true
__________________
<3
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit [expert] Stel je seks / liefde vraag aan een deskundige van Sense
Simon
16 10-02-2015 21:30
Algemene schoolzaken Meerdere vragen.
beethoven
5 07-08-2012 19:37
Liefde & Relatie Advies zou handig zijn: Meisje uit mijn klas mee uitvragen
GroeneDag
16 07-02-2010 18:53
ARTistiek advies free lance illustraties maken
Euryalo
11 16-09-2009 10:37
Liefde & Relatie Advies gevraagd bij 2,5 jaar durende relatie
Jongen_22
32 17-03-2009 14:54
Liefde & Relatie advies gevraagd
niempje..
14 02-03-2005 19:28


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:54.