Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-10-2017, 15:44
Jasmijn.
Avatar van Jasmijn.
Jasmijn. is offline
advies graaaag
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-11-2017, 13:13
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Nee, ken zelf ook niemand die daar eens is geweest om eerlijk te zijn. Lijkt me een gave bestemming, maar ik moet zeggen dat als je specifiek voor de natuur en het landschap gaat dat je misschien in Ierland en Schotland (of Noorwegen) al veel soortgelijke omgevingen zal vinden; en dan heb je meteen wat meer opties.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 01-11-2017, 13:58
Verwijderd
Alhoewel het er echt wel heel mooi is, is dit voor mij een bestemming waarbij ik al snel denk dat iemand er heen gaat om te kunnen zeggen dat je er bent geweest. Als je specifiek natuurliefhebber bent en voor een bepaalde vogel of zo gaat ligt het natuurlijk anders. Maar de moeite, tijd en centen die het kost om er te komen en te verblijven... voor de meeste mensen geldt dat je voor dat geld en de tijd die je er in steekt, er bestemmingen zijn waar je veel meer nut/plezier aan ontleent.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2017, 13:59
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Mijn schoonouders zijn er geweest met een cruise op doorreis naar IJsland.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 01-11-2017, 19:25
Oezem
Avatar van Oezem
Oezem is offline
Ik! Maar voor veldwerk en ik werd de tweede dag heel erg verkouden, dus ik heb wel een aantal mooie plekken gezien maar kan je weinig vertellen over toeristische dingen.

Onderschat vooral niet hoe vaak het daar regent. Meestal is het een bui per dag, soms de hele dag. Maar zelfs van een buitje word je nat en natte kleren zijn vervelend.
__________________
pin·gu·ïn (de ~ (m.), ~s) 1 familie van niet-vliegende, rechtop lopende zeevogels op het zuidelijk halfrond||Lieti in de orde van de Pinguin||Quantes
Met citaat reageren
Oud 02-11-2017, 09:44
Jasmijn.
Avatar van Jasmijn.
Jasmijn. is offline
Thanks

Hmmm was/ben eigenlijk op zoek naar natuur/hikingplekjes waar je bijna geen toeristen tegenkomt. Maar als je die ook hebt in Ierland/Schotland is dat prima. I need some advice, dus als iemand tips heeft...
Met citaat reageren
Oud 02-11-2017, 09:44
Jasmijn.
Avatar van Jasmijn.
Jasmijn. is offline
Citaat:
Ik! Maar voor veldwerk en ik werd de tweede dag heel erg verkouden, dus ik heb wel een aantal mooie plekken gezien maar kan je weinig vertellen over toeristische dingen.

Onderschat vooral niet hoe vaak het daar regent. Meestal is het een bui per dag, soms de hele dag. Maar zelfs van een buitje word je nat en natte kleren zijn vervelend.
bah! Ik heb echt een hekel aan natte kledij
Met citaat reageren
Oud 02-11-2017, 09:58
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Misschien is het South West coast path in Devon en Cornwall (Engeland) ook wel wat voor je. Fantastisch mooie omgeving en behalve bij Lands End en Tintagel weinig toeristen gezien, wel locals.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 02-11-2017, 10:19
Jasmijn.
Avatar van Jasmijn.
Jasmijn. is offline
Dartmoor National Park is leuk voor hiking

Ik wil ook dat WAOUW-effect bij het zien van de oceaan vanop de rotsen! Dat zal dan wsl in Cornwall zijn <3

Ik plaats graag dat geel google-ventje lukraak ergens op de kaart en dan kom je echt van die fantastische plekken tegen! Wsl zal ik op deze manier mijn reis plannen

https://www.google.nl/maps/@53.48827...0!8i3000?hl=fr
Met citaat reageren
Oud 02-11-2017, 10:23
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Cape Cornwall vonden wij vele malen mooier en minder toeristisch dan Lands End. Verder is New Forest ook fantastisch mooi maar niet Devon/Cornwall.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 02-11-2017, 10:27
Jasmijn.
Avatar van Jasmijn.
Jasmijn. is offline
Super! Genoteerd!
Met citaat reageren
Oud 02-11-2017, 12:19
Oezem
Avatar van Oezem
Oezem is offline
Citaat:
bah! Ik heb echt een hekel aan natte kledij
Haha dan zou ik niet voor de Faeroër Eilanden gaan, tenzij je goede regenkleding hebt.

Als het je echt gaat om plekken met weinig toeristen, zou ik ook voor iets anders gaan want de Faeroër zijn duur en er zijn volgens mij redelijk wat toeristen. Hoewel ik misschien ook wel op de meest makkelijk te bereiken/toeristische plekken ben geweest want daar was/is mijn veldwerk nou eenmaal.
__________________
pin·gu·ïn (de ~ (m.), ~s) 1 familie van niet-vliegende, rechtop lopende zeevogels op het zuidelijk halfrond||Lieti in de orde van de Pinguin||Quantes
Met citaat reageren
Oud 02-11-2017, 13:04
Mr Soija
Avatar van Mr Soija
Mr Soija is offline
Nee.
__________________
Forumnist.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2017, 01:14
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Dit is serieus precies de plek die ik wilde gaan aanbevelen
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Met citaat reageren
Oud 03-11-2017, 13:31
Jasmijn.
Avatar van Jasmijn.
Jasmijn. is offline
Citaat:
Dit is serieus precies de plek die ik wilde gaan aanbevelen
WAT EEN TOEVAL!!!
Met citaat reageren
Oud 03-11-2017, 13:43
Jasmijn.
Avatar van Jasmijn.
Jasmijn. is offline
Dit is trouwens zo'n leuke site Je kan een vertaling aanvragen voor jouw woord/zin en dan vertaalt een bewoner live via webcam

https://www.faroeislandstranslate.com/#!/
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:50.