Advertentie | |
|
07-03-2004, 18:06 | ||
Citaat:
Ach ik heb dat ook weleens gehad met een vriendin van me, nog steeds wel eigelijk maarja ze is gewoon erg knap. Niks aan te doen, zou me er niet druk over maken
07-03-2004, 20:21 | |
Ik heb het wel eens gehad als ik uitging met (toen) een vriendin van me. Niet zozeer omdat ze mooier is, maar omdat ze gewoon niet op d'r mond gevallen is. Dat trekt jongens eerder dan een stil muisje denk ik (ook al ben ik dat nou ook weer niet). Maar verder heb ik er zelf niet zo'n last van. Maar kan me goed voorstellen dat sommige meiden/jongens hier best wel mee kunnen zitten. Het heeft denk ik ook met je zelfbeeld te maken. Je straalt zoiets toch uit.
|
07-03-2004, 20:31 | |
Waar maak je je druk over? Zij krijgt nu veel aandacht en binnen twee maanden ben jij weer degene die alle aandacht krijgt. That's life. En als je hele leven om het krijgen van aandacht van jongens draait (en om het feit dat andere dat wel krijgen en jij niet) lijkt me er iets zwaar mis...
08-03-2004, 10:52 | ||
Citaat:
dat is waar, maar daarom kan het nu wel vervelend zijn! |
08-03-2004, 11:20 | |
Verwijderd
|
Ook ik had er vaak last van. Mijn vriendinnen waren dan niet altijd knapper, maar wel mondiger en daar vielen ze vaak op. Ik was altijd erg verlegen.. (en gelukkig waren er ook wel een aantal jongens die daar op vielen) Maar nu maakt het mij niks meer uit, want ik woon samen met mijn ware en zij zijn nog steeds op zoek naar hun ware!
|
08-03-2004, 17:03 | ||
Citaat:
Ik ben zelf lang en redelijk stevig, niet dik maar ook geen dun sprietje. Zij is 175 cm, superslank, mooi en heeft altijd alle aandacht van jongens. Niet dat ik er echt mee zit, maar soms is het behoorlijk irritant. Dan ben ik meestal ook nog gewoon vrienden met die jongens die haar leuk vinden en dan moet ik voor hun een 'date' regelen ofzo weet je wel. En daarna hebben ze ook alleen maar oog voor haar, alsof ik niet meer besta. Ben ik afgedankt. Niet dat ik ze leuk vond op een manier van leuk-leuk. Maar gewoon niet eens meer echt 'vrienden' nadat ze haar hebben ontmoet enzo.. Nou goed, ik krijg zelf ook genoeg aandacht, maar het blijft irritant. Je doet er eigenlijk niet echt iets aan maar goed. Boeiend!
08-03-2004, 19:30 | ||
Citaat:
08-03-2004, 19:51 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
|
08-03-2004, 19:56 | |
Het probleem zelf ken ik niet, al mijn vriendinnen zijn even leuk . Maar ook bij dit gaat het niet om de kwantiteit om maar de kwaliteit. Je zal zien dat jij straks een lieve jongen vindt die je overlaadt met aandacht terwijl je vriendin nog altijd maar oppervlakkig blijft. Wie is er dan jaloers op wie? Uiteindelijk draait het niet om uiterlijk, het is maar een klein aandeel in het totaalplaatje.
|
08-03-2004, 20:02 | |
ja je probleem herken ik wel
mijn vriendinnen zijn ook allemaal mooier enzo, ik heb het hier heel moeilijk mee (gehad) ook omdat ik al totaal niet positief naar mezelf kan kijken. toen we met zn 3en op vakantie gingen was er direct aandacht voor hen, en ik hing er echt letterlijk naast (klein voorbeeld meteen de eerste nacht alleen in een tent slapen) het is nu dus gewoon wat je er zelf van maakt, maar ik denk dat iedereen wel een x aandacht krijgt, het is misschien alleen zo dat zij de ene keer meer aandacht krijgt en jij de andere keer. maar laat je niet op je kop zitten. verder kan je misschien een x zeggen dat je er een beetje mee zit soms.
08-03-2004, 20:04 | |
wow... als ik hier even doorlees denk ik 2 dingen:
1: wat een reacties (tnx daarvoor) 2: soms moet je hier en daar wel even gniffelen, want sommige antwoorden.......... bij: je vrienden vergiftigen omdat ze mooier zijn haha!!!
|
12-03-2004, 14:26 | ||
Citaat:
ow, en wie weet trouwens hoe je zo'n ding af kan sluiten? ik heb namelijk nu genoeg info. en hij neemt verder alleen maar ruimte in.....
|
Soortgelijke topics | ||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Ik weet niet meer wat ik met mezelf moet Zeeslag | 1 | 01-04-2015 17:14 | |
Liefde & Relatie |
Vriendin geeft ex meer aandacht dan mij whatever_1991 | 12 | 20-08-2010 11:49 | |
Psychologie |
een goede vriendin met HEEL veel problemen... kita | 1 | 20-01-2006 16:06 | |
Psychologie |
vriendin met boulimia kita | 19 | 01-06-2005 22:16 | |
Liefde & Relatie |
help,vriendin,veranderd enzo Maija | 16 | 16-10-2004 09:22 | |
Liefde & Relatie |
is uit met me vriend en ik voel me verschrikkelijk lees mijn verhaal please!!! **~yvie~** | 3 | 23-07-2002 17:56 |