Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-09-2005, 16:24
Chilli Dude
Avatar van Chilli Dude
Chilli Dude is offline
Gister is de opvolger van de inmiddels legendarische iPod mini bekend geworden: de iPod nano.

Met de nano bewijst Apple dat het inderdaad is gelukt om de mini verder te laten krimpen: 9 centimer hoog, 4 centimer breed en 0,69 centimer dik. En het gewicht is slechts een luttele 42 gram. Het beroemde click wheel is nog steeds aanwezig maar wordt nu vergezeld van een 1,5" kleurenscherm. Dit scherm is in staat om foto's te laten zien in een slideshow.
Het gewicht is vooral te danken aan het feit dat ze niet meer voorzien is van een kleine harde schijf maar van 2 of 4 GB flash geheugen.

De nano kost respectievelijk €209,- en €259,- en is verkrijgbaar in de kleuren zwart en wit.



Helaas is hierdoor wel de iPod mini van 4gb en 6gb komen te vervallen...
Wat vinden jullie van de nieuwe ipod?! en zou jij hem aanschaffen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-09-2005, 16:32
Verwijderd
Ikzelf zou hem sowieso niet kopen omdat er een fotovieuw-functie op zit. En die hoort voor mij niet op een mp3speler

De prijs is wel lekker laag voor een 4gb-spelertje, zeker voor eentje die zo klein en licht is.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2005, 16:33
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Citaat:
mrboot schreef op 08-09-2005 @ 17:32 :
Ikzelf zou hem sowieso niet kopen omdat er een fotovieuw-functie op zit. En die hoort voor mij niet op een mp3speler
Die functie hoef je toch niet te gebruiken? Dan kun je volgens mij meteen 80% van de harddisk MP3 spelers links laten liggen

Ik zou 'm overigens ook niet kopen, omdat ik het gewoon een oerlelijk ding vind en er betere spelers op de markt zijn.
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2005, 16:36
Verwijderd
Citaat:
M@rco schreef op 08-09-2005 @ 17:33 :
Die functie hoef je toch niet te gebruiken? Dan kun je volgens mij meteen 80% van de harddisk MP3 spelers links laten liggen
Ja daarom koop ik ook geen harddisk mp3speler
Met citaat reageren
Oud 08-09-2005, 23:50
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Ipod is geil, <3

Ipod Nano is nog geiler <3

Nadeel, je merkt niet eens dat hij gestolen word hij is zoooo licht.


I love ipod's, chicks dig dude's with ipods <3<3<3<3
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 09-09-2005, 01:02
CrazY G
Avatar van CrazY G
CrazY G is offline
ik begrijp em niet, want nu is hij nog niet klein genoeg om hem om je nek te hangen. Maar hij is nu wel klein genoeg om onhandig te zijn in bediening(lijkt mij) De ipod mini was de juiste formaat voor een zak mp3 speler. Dit is weer net niks vind ik, hij mot nog kleiner, dat onderste gedeelte moeten ze wegsnijden dan isie perfect
maar wel aardig prijsje
__________________
oh oh den haag....

Laatst gewijzigd op 09-09-2005 om 01:30.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2005, 01:03
Al Murphy
Avatar van Al Murphy
Al Murphy is offline
De iPod vond ik al geweldig maar heb ik nooit gekocht. De iPod mini wel, omdat ik het een geweldige mp3-speler vind, waarop ik het kruim van mijn muziekcollectie kwijt kan, en hij ziet er vreselijk goed uit.
De iPod nano lijkt me nog een stap vooruit te zijn. Hij ziet er nog aantrekkelijker uit (toch op de foto's die ik al heb gezien), de capaciteit lijkt me optimaal en een kleurenscherm is nog net iets leuker dan het monochrome scherm.

Moest hij ook fm-radio ontvangen en een iets betere batterij hebben dan die van mijn mini, ik zou onmiddellijk een nieuwe kopen, ook al zou hij dan het dubbele wegen en een beetje dikker zijn. Mijn mini weegt trouwens 100 gram. Mijn telefoon weegt 6 gram minder, maar ik heb dan ook pas mijn inbox en overbodige telefoonnr's en foto'tjes gewist. 42 gram lijkt me dus abnormaal licht.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2005, 01:10
apekop123
Avatar van apekop123
apekop123 is offline
Citaat:
Jolt schreef op 09-09-2005 @ 00:50 :
Ipod is geil, <3

Ipod Nano is nog geiler <3

Nadeel, je merkt niet eens dat hij gestolen word hij is zoooo licht.


I love ipod's, chicks dig dude's with ipods <3<3<3<3
Ipod is kut, Ipod is voor mensen die niet denken, oogkleppen op hebben en de rest van de kudde volgen!

Nouja iedereen zijn mening dus, maar ik vind het wel goed dat apple de bewegende delen vervangt door solidstate opslag. Is ook wel stuk beter voor je seektijd en je batterij verbruik.

Maarja ik heb sowieso liever een grote speler met 80 GB ofzo. Altijd als ik muziek moet kiezen krijg ik later spijt . Heb tot nu toe elke vakantie wel een paar keer gehad dat ik een album wilde luisteren en niet bij me had. (ps ik heb een 20GB zen, die al zo oud is dat hij met de dag brakker wordt)
__________________
You lost...
Met citaat reageren
Oud 09-09-2005, 06:39
Chilli Dude
Avatar van Chilli Dude
Chilli Dude is offline
Citaat:
Drexz schreef op 09-09-2005 @ 02:10 :
Ipod is kut, Ipod is voor mensen die niet denken, oogkleppen op hebben en de rest van de kudde volgen!

Nouja iedereen zijn mening dus, maar ik vind het wel goed dat apple de bewegende delen vervangt door solidstate opslag. Is ook wel stuk beter voor je seektijd en je batterij verbruik.

Maarja ik heb sowieso liever een grote speler met 80 GB ofzo. Altijd als ik muziek moet kiezen krijg ik later spijt . Heb tot nu toe elke vakantie wel een paar keer gehad dat ik een album wilde luisteren en niet bij me had. (ps ik heb een 20GB zen, die al zo oud is dat hij met de dag brakker wordt)
En met de kudde meegaan ben ik het niet mee eens...er is een groot verschil tussen mensen die gewoon apple fan zijn en apple wannabe fan's en die met een cheapass corky shuffle lopen...de shuffle vind ik btw een van de mindere players die ze hebben ze hadden beter de shuffle weg kunnen laten in plaats van de mini...

Ik heb bijvoorbeeld de iPod Photo 30gb. Die heb ik niet gekocht omdat ik er veel mensen mee zag? Die heb ik gekocht omdat ik het een mooi ding vind en alle functies heeft die ik nodig heb...ik hoef geen fm radio. Ik wil toch niet voor niets een mp3 speler? Ik hoef geen wma en ogg...ik import alles in me itunes en die convert het automatisch naar mp3, ACC of AiFF.

En zo zie je maar dat jouw 20gb Zen brak wordt...ik ken genoeg mensen met een 1G iPod die nog steeds perfect functioneert De dingen die apple maakt zijn goed en gaan lang mee...zo kan je nu nog steeds op een G3 800Mhz redelijk werken met het nieuwste OS. Moet je met een pentium I 800Mhz niet eens proberen daar windows Xp op te draaien...

Het gekke is dan weer dat de batt. verbruik dus omlaag gegaan is...maargoed hij is dan ook maar 7mm dik

zo bij deze mijn apple homeboy speech
Met citaat reageren
Oud 09-09-2005, 07:22
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
<3
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 09-09-2005, 08:57
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Chilli Dude schreef op 09-09-2005 @ 07:39 :
En zo zie je maar dat jouw 20gb Zen brak wordt...ik ken genoeg mensen met een 1G iPod die nog steeds perfect functioneert
lol. ik ken ook genoeg mensen die kapotte iPod's hebben gehad, gen 1 tot en met 4 de dingen die apple maakt zijn eigenlijk meer aan de dure kant en zullen even snel stuk gaan als elke andere speler, er zit gewoon dezelfde harddisk in

iriver teh pwnz0rs!!1!1!!
Met citaat reageren
Oud 09-09-2005, 12:37
Chilli Dude
Avatar van Chilli Dude
Chilli Dude is offline
haha nou dan ken jij andere mensen dan ik

beetje jammer dat iriver zo lelijk is. dus wie pwnt er nou

als je mag kiezen tussen iriver 20gb of ipod 20gb dan weet ik t wel



p0wnt!!!
Met citaat reageren
Oud 09-09-2005, 12:39
Verwijderd
Hoe zit 't met OGG Vorbis-support? Oh ja, da's waar ook, dat zit er niet in. Exit iPod voor mij.

IOPS <3
Met citaat reageren
Oud 09-09-2005, 12:39
Verwijderd
Ik heb wel gehoord dat de geluidskwaliteit van de iPods over het algemeen sux0rs teh big!!111 is, wat is daarvan waar?
Met citaat reageren
Oud 09-09-2005, 12:41
Chilli Dude
Avatar van Chilli Dude
Chilli Dude is offline
Citaat:
Dobermann schreef op 09-09-2005 @ 13:39 :
Hoe zit 't met OGG Vorbis-support? Oh ja, da's waar ook, dat zit er niet in. Exit iPod voor mij.

IOPS <3
open itunes.
edit > properties > importing > AIFF of ACC
file > import dir > importing

geen probleem OGG suckt toch. en als je het persee wil draaien met je er ff ipod linux op mikken...
Met citaat reageren
Oud 09-09-2005, 12:42
Chilli Dude
Avatar van Chilli Dude
Chilli Dude is offline
Citaat:
nare man schreef op 09-09-2005 @ 13:39 :
Ik heb wel gehoord dat de geluidskwaliteit van de iPods over het algemeen sux0rs teh big!!111 is, wat is daarvan waar?
Ik vind de geluidskwaliteit gewoon erg goed. Misschien als je de ipod gaat aansluiten op goede kwaliteit geluids monitoren dat je verschil hoort...

De oordopjes die erbij zitten sucken wel heel erg btw. die zitten voor geen meter. Maar ik heb gewoon een paar Sennheiser MX500 dopjes gehaald en bevalt me perfect
Met citaat reageren
Oud 09-09-2005, 12:47
Verwijderd
Citaat:
Chilli Dude schreef op 09-09-2005 @ 13:41 :
open itunes.
edit > properties > importing > AIFF of ACC
file > import dir > importing

geen probleem OGG suckt toch. en als je het persee wil draaien met je er ff ipod linux op mikken...
OGG suckt? Haha, jij bent bij deze af, n00b.

http://www.xiph.org/vorbis/listen.html
Met citaat reageren
Oud 09-09-2005, 13:00
Chilli Dude
Avatar van Chilli Dude
Chilli Dude is offline
Citaat:
Dobermann schreef op 09-09-2005 @ 13:47 :
OGG suckt? Haha, jij bent bij deze af, n00b.

http://www.xiph.org/vorbis/listen.html
ligt er net aan wat voor eisen jij aan je geluidskwaliteit stelt...voor mij is mp3 en ACC genoeg. En m'n ipod speelt dit voor mij en ik ben ruim tevreden over de kwaliteit hiervan...dus voor mij heeft OGG geen enkel verder nut...

Andere mensen (zoals jij) worden er blijkbaar blijer als ze OGG kunnen spelen...zolang OGG nog niet de standaart is zou het voor mij nooit een voor of nadeel kunnen zijn...

Waarschijnlijk hoor je het geluids verschil op je HD spelertje toch niet...
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 09-09-2005, 15:55
LiqqY
LiqqY is offline
De ipod nano is er wel op achteruit gegaan accutijd is van 16 uur naar 14 en het geheugen van 4 naar 2.
En de prijs nogeens duurder ?
__________________
Descartes' "I think therefore I am"
Met citaat reageren
Oud 09-09-2005, 16:08
Chilli Dude
Avatar van Chilli Dude
Chilli Dude is offline
Citaat:
LiqqY schreef op 09-09-2005 @ 16:55 :
De ipod nano is er wel op achteruit gegaan accutijd is van 16 uur naar 14 en het geheugen van 4 naar 2.
En de prijs nogeens duurder ?
nano heeft 2 en 4gb flash geheugen en accu is idd iets achteruit gegaan maarja wat wil je dan ook met een ipod van 7mm dik
Met citaat reageren
Oud 09-09-2005, 16:51
Verwijderd
Mooooooi *kwijl*
Duuuuuur **
Met citaat reageren
Oud 09-09-2005, 21:21
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Ik vind m te lang... Niet echt mooi. Niet mijn ding in ieder geval. Ben nog steeds happy met mn Iriver H10.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2005, 23:22
Verwijderd
Citaat:
Chilli Dude schreef op 09-09-2005 @ 14:00 :
ligt er net aan wat voor eisen jij aan je geluidskwaliteit stelt...voor mij is mp3 en ACC genoeg. En m'n ipod speelt dit voor mij en ik ben ruim tevreden over de kwaliteit hiervan...dus voor mij heeft OGG geen enkel verder nut...

Andere mensen (zoals jij) worden er blijkbaar blijer als ze OGG kunnen spelen...zolang OGG nog niet de standaart is zou het voor mij nooit een voor of nadeel kunnen zijn...

Waarschijnlijk hoor je het geluids verschil op je HD spelertje toch niet...
Nee, het heeft geen reet met eisen aan geluidskwaliteit te maken, het heeft puur en alleen met meer muziek voor je MB's op fatsoenlijke kwaliteit te maken. Je moet niet dingen gaan suggereren als jij je er verder niet in verdiept hebt. Bovendien; OGG Vorbis is open source.

OGG Vorbis is nòg geen standaard, nee. Maar daar komt hard verandering in, want OGG Vorbis kan namelijk wel in 5.1 DTS-coderingen gebruikt worden, iets waar MP3 en volgens mij AAC het ernstig af laten weten. En in de gamesindustrie is OGG Vorbis ook al behoorlijk ingeburgerd.

OGG Vorbis is superieur aan MP3/OGG/welke codering je ook pakt. Het enige wat er voor zorgt dat OGG Vorbis nog niet bekend is bij het grote publiek is omdat het grote publiek te fucking clueless is.

En verschil niet horen? Grote genade, waarom luister je niet wat van die samples op die site? Je raaskalt, vriend. Bovendien; bepaalde coderings-artefacts hoor je juist veel beter op je dopjes.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2005, 00:18
CrazY G
Avatar van CrazY G
CrazY G is offline
bij high bitrates merk ik weinig verschil eerlijk gezegd tussen ogg mp3 en wma
__________________
oh oh den haag....
Met citaat reageren
Oud 10-09-2005, 00:25
Chilli Dude
Avatar van Chilli Dude
Chilli Dude is offline
Citaat:
Dobermann schreef op 10-09-2005 @ 00:22 :
Nee, het heeft geen reet met eisen aan geluidskwaliteit te maken, het heeft puur en alleen met meer muziek voor je MB's op fatsoenlijke kwaliteit te maken. Je moet niet dingen gaan suggereren als jij je er verder niet in verdiept hebt. Bovendien; OGG Vorbis is open source.

OGG Vorbis is nòg geen standaard, nee. Maar daar komt hard verandering in, want OGG Vorbis kan namelijk wel in 5.1 DTS-coderingen gebruikt worden, iets waar MP3 en volgens mij AAC het ernstig af laten weten. En in de gamesindustrie is OGG Vorbis ook al behoorlijk ingeburgerd.

OGG Vorbis is superieur aan MP3/OGG/welke codering je ook pakt. Het enige wat er voor zorgt dat OGG Vorbis nog niet bekend is bij het grote publiek is omdat het grote publiek te fucking clueless is.

En verschil niet horen? Grote genade, waarom luister je niet wat van die samples op die site? Je raaskalt, vriend. Bovendien; bepaalde coderings-artefacts hoor je juist veel beter op je dopjes.
Haha dude rustig maar ik heb OGG vorbis geprobeerd en voor mij heeft het geen enkele toegevoegde waarde...ik heb me er wel inverdiept anders zou ik niets eens weten wat OGG Vorbis was...maargoed voor mij heeft OGG t.o.v AAC of MP3 [op high bitrate idd] geen enkele meerwaarde...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-09-2005, 03:04
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Citaat:
]{ing schreef op 09-09-2005 @ 09:57 :
lol. ik ken ook genoeg mensen die kapotte iPod's hebben gehad, gen 1 tot en met 4 de dingen die apple maakt zijn eigenlijk meer aan de dure kant en zullen even snel stuk gaan als elke andere speler, er zit gewoon dezelfde harddisk in

iriver teh pwnz0rs!!1!1!!
Die dingen zijn gelief, te veel mensen lopen ermee, dus dan hoor je ook alleen maar de problemen ervan.

Is overal bij, ik ken de tijd nog dat de MSI K8N Neo3 PLatinum te veel verkocht van werd.

Apple is gewoon voor mensen met klasse en stijl zoals sjors en ik, niet van die gierige nederlanders.

Je leeft toch maar 1x, of je gaat ten onder met stijl, of je sterft met 'ogg support'
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 10-09-2005, 08:08
Chilli Dude
Avatar van Chilli Dude
Chilli Dude is offline
Citaat:
Jolt schreef op 10-09-2005 @ 04:04 :
Die dingen zijn gelief, te veel mensen lopen ermee, dus dan hoor je ook alleen maar de problemen ervan.

Is overal bij, ik ken de tijd nog dat de MSI K8N Neo3 PLatinum te veel verkocht van werd.

Apple is gewoon voor mensen met klasse en stijl zoals sjors en ik, niet van die gierige nederlanders.

Je leeft toch maar 1x, of je gaat ten onder met stijl, of je sterft met 'ogg support'
haha mooie speech negertje
Met citaat reageren
Oud 10-09-2005, 10:45
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Tja hebt altijd van die groepen, de echte, de neppe en de losers

Maar het is maar een fucking mp3 speler, en jah wat moet hij doen, alleen mp3's af te spelen, foto's bekijk ik op mijn tv of mijn computer, zelfde geld voor filmpjes en andere zooi.

Er hoeven ook allemaal geen domme knopjse op te zitten, zo zie je maar weer bij de Ipod, minimaal, zo strak mogelijk, en een degelijk product.

Al word Apple super gehyped, kijk alle soaps eens, over die fucking Apple computers, naja Apple betaalt ervoor , kijk die loser van een kwartje, die heeft ook om de haver klap een ipod, en toont er meer intresse in dan in zijn vrouwen.

Daardoor is het een beetje gehyped.
Mensen met een shuffle zijn gewoon dom, koop dan niks.

Maja dat is mijn mening dan. De een vind heel veel knopjes wel leuk.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 10-09-2005, 20:18
Manus J. van Alles
Avatar van Manus J. van Alles
Manus J. van Alles is offline
Niks mis met de Shuffle

Klein, goedkoop, handig
__________________
Daedalus:GlobalNode:Scholieren//FORUM//RESTRICTED//923.128.6430/Login
Met citaat reageren
Oud 10-09-2005, 20:34
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Jolt schreef op 10-09-2005 @ 04:04 :
Die dingen zijn gelief, te veel mensen lopen ermee, dus dan hoor je ook alleen maar de problemen ervan.

Is overal bij, ik ken de tijd nog dat de MSI K8N Neo3 PLatinum te veel verkocht van werd.

Apple is gewoon voor mensen met klasse en stijl zoals sjors en ik, niet van die gierige nederlanders.

Je leeft toch maar 1x, of je gaat ten onder met stijl, of je sterft met 'ogg support'
Hahaha

Ik zei niet eens dat ipod's meer problemen hebben dan andere, kwa degelijkheid zit er weinig verschil in. Als apple 'gewoon voor mensen met klasse en stijl' is leg me dan eens uit waarom er zoveel stakkers met zo'n ding lopen. Dat apple's marketing goed werkt blijkt wel weer..

Nee doe mij maar lekker een iriver, die koreanen hebben alle functies toegevoegd die je mist bij de ipod, plus een betere uitgang en prijs
Binnenkort de iriver h10 met 20gb voor 235 euro in Nederland. En als je dan nog een ipod koopt ben je gewoonweg dom bezig
Met citaat reageren
Oud 10-09-2005, 20:37
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Jolt schreef op 10-09-2005 @ 11:45 :
Tja hebt altijd van die groepen, de echte, de neppe en de losers

Maar het is maar een fucking mp3 speler, en jah wat moet hij doen, alleen mp3's af te spelen, foto's bekijk ik op mijn tv of mijn computer, zelfde geld voor filmpjes en andere zooi.

Er hoeven ook allemaal geen domme knopjse op te zitten, zo zie je maar weer bij de Ipod, minimaal, zo strak mogelijk, en een degelijk product.

Al word Apple super gehyped, kijk alle soaps eens, over die fucking Apple computers, naja Apple betaalt ervoor , kijk die loser van een kwartje, die heeft ook om de haver klap een ipod, en toont er meer intresse in dan in zijn vrouwen.

Daardoor is het een beetje gehyped.
Mensen met een shuffle zijn gewoon dom, koop dan niks.

Maja dat is mijn mening dan. De een vind heel veel knopjes wel leuk.
Mag ik vragen welke mp3 speler zoveel knopjes zou hebben? Bovendien, wat boeit het nou of een mp3 speler foto's en filmpjes kan, als je het niet gebruikt doe je het toch gewoon niet. De ipod is heel minimaal inderdaad, je voelt je nog net niet genaaid als je voor 330 euro een mp3 speler hebt gekocht..
Met citaat reageren
Oud 11-09-2005, 02:00
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Ach je hebt gewoon geen stijl.

Maja ik heb hem voor een mooi prijsje kunnen krijgen 200 euro voor 20 GB, gesealed en al
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 11-09-2005, 02:43
Chilli Dude
Avatar van Chilli Dude
Chilli Dude is offline
Citaat:
Jolt schreef op 11-09-2005 @ 03:00 :
Ach je hebt gewoon geen stijl.
<3
Met citaat reageren
Oud 11-09-2005, 10:22
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
Ik vind hem wel mooi opzich..maar hij ziet er zo lang uit? Mja khou liever mn eigen ipod ik heb niet genoeg aan een paar gb
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Met citaat reageren
Oud 11-09-2005, 11:25
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Jolt schreef op 11-09-2005 @ 03:00 :
Ach je hebt gewoon geen stijl.
Citaat:
]{ing schreef op 10-09-2005 @ 21:34 :
Als apple 'gewoon voor mensen met klasse en stijl' is leg me dan eens uit waarom er zoveel stakkers met zo'n ding lopen.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2005, 14:11
Bart
Avatar van Bart
Bart is offline
Citaat:
Chilli Dude schreef op 09-09-2005 @ 13:37 :
haha nou dan ken jij andere mensen dan ik

beetje jammer dat iriver zo lelijk is. dus wie pwnt er nou

als je mag kiezen tussen iriver 20gb of ipod 20gb dan weet ik t wel

[afbeelding] [afbeelding]

p0wnt!!!
Nu vergelijk je dus 2 verschillende soorten spelers he, die ipod die je daar hebt staan zou ik eerder vergelijken met de iriver H320, en dat is imo zeker geen lelijk ding.

Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 11-09-2005, 15:32
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Afgezien van stijlvolheid ook gewoon een betere mp3 speler. Beste geluid oa
Met citaat reageren
Oud 11-09-2005, 15:42
Chilli Dude
Avatar van Chilli Dude
Chilli Dude is offline
Citaat:
Bart schreef op 11-09-2005 @ 15:11 :
Nu vergelijk je dus 2 verschillende soorten spelers he, die ipod die je daar hebt staan zou ik eerder vergelijken met de iriver H320, en dat is imo zeker geen lelijk ding.

[afbeelding]
die vind ik dus echt wel lelijk...en zie je hoe erg ze apple hebben nagemaakt met de manier van presenteren?

die schaduw, die reflectie...
Met citaat reageren
Oud 11-09-2005, 16:01
Verwijderd
Citaat:
Jolt schreef op 10-09-2005 @ 04:04 :
Die dingen zijn gelief, te veel mensen lopen ermee, dus dan hoor je ook alleen maar de problemen ervan.

Is overal bij, ik ken de tijd nog dat de MSI K8N Neo3 PLatinum te veel verkocht van werd.

Apple is gewoon voor mensen met klasse en stijl zoals sjors en ik, niet van die gierige nederlanders.

Je leeft toch maar 1x, of je gaat ten onder met stijl, of je sterft met 'ogg support'
Stijl? Jij noemt een Apple iPod stijl? Weet je wat stijl is? Een Jaguar Mark II uit 1964. Een Glenfiddich van 20 jaar oud. Stijl is een prachtige Vincent-versterker hebben, samen met een custom-made Sphinx CD-speler. Stijl is een 20-jaar oude, in perfecte staat verkerende Thorens-pickup. Stijl is de rede beheersen. Als jij echt zo armoedig bent dat jij mensen zonder iPod niet stijlvol vindt ben je diep, hèèl diep gezonken.

Gierig, overigens? Mijn flashsspelertje kostte op moment van aanschaf zo'n 260 euro, voor 512MB. Een IOPS MP350, die als een van de weinigen een volwaardige 32-bit processor aan boord heeft, rechargeable batterij, en OLED-display. Evenals volwaarde OGG Vorbis support. True, dit is een exotisch apparaatje. Maar ik zou van m'n leven niet anders meer willen. En esthetisch gezien vind ik mijn IOPS een stuk smaakvoller dan de iPod. Wanneer je met een iPod aankomt reageren mensen "oh, een iPod". Wanneer ik mijn spelertje aanzet reageren mensen "wat is dàt dan, wauw!".

Dus pleur even lekker op met je Apple-zealot-posts.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2005, 16:18
Verwijderd






Eat your fucking heart out
Met citaat reageren
Oud 11-09-2005, 18:14
Chilli Dude
Avatar van Chilli Dude
Chilli Dude is offline
Citaat:
Dobermann schreef op 11-09-2005 @ 17:18 :
Dus pleur even lekker op met je Apple-zealot-posts.
Dude ik vraag hier alleen meningen van mp3 spelertje...en als andere mensen dus een andere mening hebben vind ik dat best maar jij begint gelijk zo te reageren. beetje jammer...

Gedraag je beetje naar je leeftijd. Of als een poedel i.p.v een dobermann...

Citaat:
Dobermann schreef op 11-09-2005 @ 17:18 :
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Eat your fucking heart out
Tis maar wat je mooi vind
Met citaat reageren
Oud 12-09-2005, 02:34
Verwijderd
Citaat:
Jolt schreef op 11-09-2005 @ 03:00 :
Ach je hebt gewoon geen stijl.
stijl =/= meelopen met wat elke aap al heeft en zonder enig verstand van zaken kan kopen
Met citaat reageren
Oud 12-09-2005, 03:12
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Citaat:
]{ing schreef op 11-09-2005 @ 12:25 :
Je hebt wannabe's, dat zijn mensen die denken dat zo een fatsoenlijke stijl hebben. Ziet er dus gewoon niet uit, dat zie je duidelijk. Omdat de Ipod gigantisch gehyped is, lopen natuurlijk veel mongolen ermee rond, maar je kan gewoon zien bij wie gewoon weg een Ipod past, zie Sjors en mij.

Wij hebben stijl en klasse, dat kan je ongeveer van de rest niet zeggen. Maja er zijn genoeg mensen die alleen maar zeiken omdat het bekend is, who gives a fuck weet je wel.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 12-09-2005, 03:28
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Citaat:
Dobermann schreef op 11-09-2005 @ 17:18 :
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Eat your fucking heart out
Wat een cheap ding,

__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 12-09-2005, 03:37
Verwijderd
Citaat:
Chilli Dude schreef op 11-09-2005 @ 19:14 :
Dude ik vraag hier alleen meningen van mp3 spelertje...en als andere mensen dus een andere mening hebben vind ik dat best maar jij begint gelijk zo te reageren. beetje jammer...

Gedraag je beetje naar je leeftijd. Of als een poedel i.p.v een dobermann...
Excuse me? Wanneer iemand als een kip zonder kop zijn meningen gaat ventileren ga ik daar inderdaad overheen, ja. Dat heeft niet zozeer iets met leeftijd te maken, vriend.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2005, 03:38
Verwijderd
Citaat:
Jolt schreef op 12-09-2005 @ 04:28 :
Wat een cheap ding,

[afbeelding]
Je punt? Moet ik die van mij soms losschroeven en je de "ingewanden" laten zien? Technisch is de IOPS superieur aan de iPod, alleen al vanwege de volledige mogelijkheid tot het afspelen van OGG Vorbis.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2005, 11:03
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
'Of je sterft met stijl, of je stert met support voor ogg vobis'


Het was meer een plaatje dat bij het topic hoorde.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 12-09-2005, 11:15
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Citaat:
Dobermann schreef op 11-09-2005 @ 17:01 :
Stijl? Jij noemt een Apple iPod stijl? Weet je wat stijl is? Een Jaguar Mark II uit 1964. Een Glenfiddich van 20 jaar oud. Stijl is een prachtige Vincent-versterker hebben, samen met een custom-made Sphinx CD-speler. Stijl is een 20-jaar oude, in perfecte staat verkerende Thorens-pickup. Stijl is de rede beheersen. Als jij echt zo armoedig bent dat jij mensen zonder iPod niet stijlvol vindt ben je diep, hèèl diep gezonken.
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.

Laatst gewijzigd op 12-09-2005 om 11:17.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2005, 11:21
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Damm man, dit vind ik toch heel triest.

Maja, who gives a fuck

Dit bevestigd alleen maar mijn vooroordelen over scholieren
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 12-09-2005, 11:36
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Welke vooroordelen? Ik ben 't alleen maar met hem eens dat een iPod zo'n beetje alles behalve stijlvol is Smaken verschillen.
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:47.