Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-10-2005, 22:42
Sultan_of_Swing
Avatar van Sultan_of_Swing
Sultan_of_Swing is offline
Dit is de eerste IPod die me echt aanspreekt sinds de 2e generatie grote. Vooral het formaat en flash + 4gb vind ik goed. En dat ie in zwart verkrijgbaar is. Zou me wel kut voelen als ik vlak voor de lancering een Mini had gekocht.
__________________
doe de fridge open, vol met pilsener mag ik hopen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-10-2005, 10:26
Chilli Dude
Avatar van Chilli Dude
Chilli Dude is offline
behalve dat de mini wel wat langer meegaat dan een nano denk ik...die is wat robuster dan de nana lol
Met citaat reageren
Oud 02-10-2005, 23:14
bamiPoep
Avatar van bamiPoep
bamiPoep is offline
Citaat:
Jolt schreef op 01-10-2005 @ 10:46 :
Trouwens ik vind mensen met een Nano, Shuffle of Mini maar nep, de echte Ipod begint bij 20 Gig!

De rest zijn n00bs!
e je weet
__________________
ik schep sambal, schep jij?
Met citaat reageren
Oud 03-10-2005, 16:31
LB06
LB06 is offline
Spinoff --> Onzin? Kun je daar verder praten

Met citaat reageren
Oud 04-10-2005, 22:19
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Je moeder jah.


Maar nog eventjes over iets andes, geloof dat nog een ander bedrijf wilt concurren met Apple's Mini Mac, zal wel een flop worden.

Aangezien we geen centraal Apple talk forum hebben gooi ik het hier
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 05-10-2005, 06:59
Chilli Dude
Avatar van Chilli Dude
Chilli Dude is offline
Citaat:
Jolt schreef op 04-10-2005 @ 23:19 :
Je moeder jah.


Maar nog eventjes over iets andes, geloof dat nog een ander bedrijf wilt concurren met Apple's Mini Mac, zal wel een flop worden.

Aangezien we geen centraal Apple talk forum hebben gooi ik het hier
ja acer komt met barebone die verdomd veel op de mini lijkt
Met citaat reageren
Oud 05-10-2005, 09:36
ExVaal
Avatar van ExVaal
ExVaal is offline
Citaat:
Al Murphy schreef op 09-09-2005 @ 02:03 :
Mijn telefoon weegt 6 gram minder, maar ik heb dan ook pas mijn inbox en overbodige telefoonnr's en foto'tjes gewist.
Hehe, dat meen je toch niet he?

Ik heb gisteren een iPod mini aangeschaft. Ik wilde eigenlijk een 20gig maar die was zo duur dat ik toch maar voor een mini 4gig ben gegaan.

Hij bevalt me prima, ik mis geen kleurenscherm ofzo.

De Nano vind ik op het moment te duur. Voor hetzelfde geld heb ik een mini met 2gig meer geheugen. Das toch 2x zoveel, en daar ging het me tenslotte om, veel geheugen.

Ik vraag me af of het gebruik niet lastiger is geworden. Als ik de 20gig van m'n moeder gebruik naast mijn mini vind ik al dat de mini lastiger navigeert door het kleinere touchwheel. De gevoeligheid is nl. hetzelfde. De Nano heeft een NOG kleiner touchwheel, als die dezelfde gevoeligheid heeft lijkt het me te snel gaan.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2005, 16:49
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Vaal schreef op 05-10-2005 @ 10:36 :
De Nano vind ik op het moment te duur. Voor hetzelfde geld heb ik een mini met 2gig meer geheugen. Das toch 2x zoveel, en daar ging het me tenslotte om, veel geheugen.
de nano maakt gebruik van flash-based opslag, de mini een microdrive harddisk. logisch dat de nano per MB duurder zal zijn. ik vind de nano trouwens wel een leuk product, lekker klein. het is natuurlijk even wachten op de reactie van iriver, als die met een soortgelijk product komen (maar dan uitgebreider in features en met een betere output-sectie) zal ik het zeker aanschaffen
Met citaat reageren
Oud 05-10-2005, 17:01
ExVaal
Avatar van ExVaal
ExVaal is offline
Citaat:
]{ing schreef op 05-10-2005 @ 17:49 :
de nano maakt gebruik van flash-based opslag, de mini een microdrive harddisk. logisch dat de nano per MB duurder zal zijn. ik vind de nano trouwens wel een leuk product, lekker klein. het is natuurlijk even wachten op de reactie van iriver, als die met een soortgelijk product komen (maar dan uitgebreider in features en met een betere output-sectie) zal ik het zeker aanschaffen
Boeiend? Het gaat mijn om de prijs/opslagruimte verhouding.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2005, 17:05
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Vaal schreef op 05-10-2005 @ 18:01 :
Boeiend? Het gaat mijn om de prijs/opslagruimte verhouding.
oh ok, dan ben je een n00b
Met citaat reageren
Oud 05-10-2005, 17:15
T_om
Avatar van T_om
T_om is offline
Hehe, hang dan gelijk een 200GB HDD aan je nano. 150.000 nummer voor zo'n 90 euro extra.

*Klik*
__________________
Why do I keep changing my sig into some stupid sentence everytime I'm drunk?
Met citaat reageren
Oud 05-10-2005, 17:32
ExVaal
Avatar van ExVaal
ExVaal is offline
Citaat:
]{ing schreef op 05-10-2005 @ 18:05 :
oh ok, dan ben je een n00b
Hoezo? Ik vind de output van mijn iPod mini heel fijn. Genoeg laag en hoog. Fijne, makkelijke equalizer. Verder kan het me echt geen reet schelen wat voor functies er wel niet op zitten.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2005, 22:44
Hi, I'm Nora
Avatar van Hi, I'm Nora
Hi, I'm Nora is offline
Als ik een mp3-speler zou kopen dan zou ik een Apple iPod kopen. Geen Nano omdat die veel te weinig opslagruimte heeft. Ik vind het idee en de vormgeving opzich wel goed. Ik zou kiezen voor een iPod omdat ik nogal een minimalist ben en vind dat de iPod het fraaiste design en menu structuur heeft. Ronduit alle andere mp3 spelers behalve een paar van Sony vind ik er nogal pauper uitzien.

Ik hoor uiteenlopende meningen over het geluid van een iPod. Ik denk dat als je de meegeleverde oordopjes weggooid en een degelijke hoofdtelefoon koopt dat dat probleem niet meer bestaat.

Graag zou ik een multimediaplayer willen zien van Apple. Er bestaan al meerdere geruchten over een Apple iPod Video. We zullen zien of ze er 1 gaan lanceren op de keynote (die binnen een paar dagen gehouden wordt).

Een multimediaplayer die het meeste aan mijn wensen voldoet is deze:



Voor een creative product vind het ook nog eens best geslaagd qua design. De GUI van het apparaat is duidelijk gejat van Apple maarja dat is Apple onderhand wel gewend.

Er is een foto van een vermeende iPod Video in de omloop maar ik twijfel over de echtheid van de foto:

http://www.engadget.com/entry/1234000683061846/

Zo'n apparaat zou in de combinatie met de juiste software echt geweldig kunnen zijn. Vooral als er een video out op gaat zitten die je gemakkelijk op de tv/beamer aansluit.

Laatst gewijzigd op 05-10-2005 om 22:47.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2005, 23:00
p-chez
Avatar van p-chez
p-chez is offline
Ik las trouwens wel dat het beeldschermpje van de Nano niet zoveel soeps is. Zoals zoveel van dergelijke schermpjes (PSP ook al). Schijnen al gauw dode pixels voor te komen. Iets wat Apple ook toegaf... zal wel pas weer gefixt worden bij de Nano 3e generatie oid.
Heb helaas geen bron zo 123, want het stond ergens in een artikel/test over de Nano.
__________________
yupyup.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2005, 12:54
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Vaal schreef op 05-10-2005 @ 18:32 :
Hoezo? Ik vind de output van mijn iPod mini heel fijn. Genoeg laag en hoog. Fijne, makkelijke equalizer. Verder kan het me echt geen reet schelen wat voor functies er wel niet op zitten.
het opslagmedium (flash VS harddrive-based) maakt nogal wat uit en dat heeft niks te maken met de eq of de functies van het apparaat
Met citaat reageren
Oud 08-10-2005, 01:01
Verwijderd
Citaat:
]{ing schreef op 06-10-2005 @ 13:54 :
het opslagmedium (flash VS harddrive-based) maakt nogal wat uit en dat heeft niks te maken met de eq of de functies van het apparaat
*frons*

Heb je daar meer informatie over?
Met citaat reageren
Oud 08-10-2005, 07:46
ExVaal
Avatar van ExVaal
ExVaal is offline
Citaat:
]{ing schreef op 06-10-2005 @ 13:54 :
het opslagmedium (flash VS harddrive-based) maakt nogal wat uit en dat heeft niks te maken met de eq of de functies van het apparaat
Jezus fucking christus, n00b, leer lezen man, dat beweer ik toch nergens?
Met citaat reageren
Oud 08-10-2005, 11:47
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Dobermann schreef op 08-10-2005 @ 02:01 :
*frons*

Heb je daar meer informatie over?
???

vaal: het gaat jou dus vooral om de hoeveelheid geheugen in verhouding tot de prijs maar flash geheugen is duurder met reden. maw, de prijs per mb is niet voor niets duurder bij de nano
Met citaat reageren
Oud 09-10-2005, 01:34
ExVaal
Avatar van ExVaal
ExVaal is offline
Citaat:
]{ing schreef op 08-10-2005 @ 12:47 :
???

vaal: het gaat jou dus vooral om de hoeveelheid geheugen in verhouding tot de prijs maar flash geheugen is duurder met reden. maw, de prijs per mb is niet voor niets duurder bij de nano
En wéér sla je de plank mis. Ik beweer namelijk (zoals jij wél beweert in je vorige post) dat de EQ of de geluidskwaliteit NIET uitmaakt van de gekozen geheugeneenheid. Blijf ik er wel bij dat flashgeheugen in die formaten meer fouten kunnen en zullen bevatten ivm HDD.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2005, 10:13
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
ik beweerde dat helemaal niet, hoe kom je daarbij. en waar je het nou weer over hebt in je laatste zin is mij een raadsel, het heeft iig niks meer te maken met de opmerking waar het om draaide
Met citaat reageren
Oud 12-10-2005, 14:47
Verwijderd
Citaat:
]{ing schreef op 08-10-2005 @ 12:47 :
???
Je bedoelde niet dat opslagmedium verband houdt met geluidskwaliteit? Dan heb ik je verkeerd begrepen
Met citaat reageren
Oud 12-10-2005, 14:52
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Dobermann schreef op 12-10-2005 @ 15:47 :
Je bedoelde niet dat opslagmedium verband houdt met geluidskwaliteit? Dan heb ik je verkeerd begrepen
Nope, die andere dude dacht ook al dat ik dat bedoelde. Ik zou trouwens ook niet weten hoe dat dan zou kunnen. Ruis in de voeding veroorzaakt door een harddisk is een mogelijkheid, maar dat is nogal vergezocht
Met citaat reageren
Oud 12-10-2005, 15:57
ExVaal
Avatar van ExVaal
ExVaal is offline
Citaat:
]{ing schreef op 12-10-2005 @ 15:52 :
Nope, die andere dude dacht ook al dat ik dat bedoelde. Ik zou trouwens ook niet weten hoe dat dan zou kunnen. Ruis in de voeding veroorzaakt door een harddisk is een mogelijkheid, maar dat is nogal vergezocht
Zowieso zitten er filters voor je output, is niet echt een mogelijkheid
Met citaat reageren
Oud 13-10-2005, 12:03
Al Murphy
Avatar van Al Murphy
Al Murphy is offline
Citaat:
T_om schreef op 05-10-2005 @ 18:15 :
Hehe, hang dan gelijk een 200GB HDD aan je nano. 150.000 nummer voor zo'n 90 euro extra.

*Klik*


Prachting, natuurlijk.
Het is blijkbaar niet zo goed voor je batterijen. Je hebt wel plaats voor 50 000 nummers (ongeveer) op dat ding, maar om de 2 nummers is je batterij plat...
Met citaat reageren
Oud 15-10-2005, 18:55
Verwijderd
Citaat:
]{ing schreef op 12-10-2005 @ 15:52 :
Nope, die andere dude dacht ook al dat ik dat bedoelde. Ik zou trouwens ook niet weten hoe dat dan zou kunnen. Ruis in de voeding veroorzaakt door een harddisk is een mogelijkheid, maar dat is nogal vergezocht
Vandaar ook mijn verbazing. Ik wilde al meteen gaan blèren dat zulks onmogelijk is, maar goed, ik zie jou er dan ook wel weer voor aan dat je shitloads aan links achter de hand houdt
Met citaat reageren
Oud 28-10-2005, 10:06
Tjilko
Tjilko is offline
Hij is de bom
__________________
tjek www.drontuh.web-log.nl
Met citaat reageren
Oud 28-10-2005, 14:13
Martine1986
Avatar van Martine1986
Martine1986 is offline
Te klein, ziet er niet uit. Koop dan een gewone ipod <3
__________________
Blow, Blow me out, I am so sad, I don't know why
Met citaat reageren
Oud 28-10-2005, 17:13
Verwijderd
Citaat:
Martine1986 schreef op 28-10-2005 @ 15:13 :
Te klein, ziet er niet uit. Koop dan een gewone ipod <3
Met citaat reageren
Oud 07-11-2005, 11:45
Milantju
Avatar van Milantju
Milantju is offline
Citaat:
Martine1986 schreef op 28-10-2005 @ 15:13 :
Te klein, ziet er niet uit. Koop dan een gewone ipod <3
idd, hij's te klein..ik hou het gewoon bij mn ipod mini, gewoon perfect...zie niet in waarom ik deze nano zou moeten nemen
__________________
1-7-2005
Met citaat reageren
Oud 10-11-2005, 00:25
jet
Avatar van jet
jet is offline
ik ben zo blij dat ik nog net een mini heb gekocht, voordat die niet meer verkrijgbaar was.. (in amerika verkopen ze geen mini's meer, alleen nog nano's)
de nano is te klein, hij is er niet in 6 gb, hij is lelijk, word snel vies, en ziet er erg breekbaar uit. en fotos'.. scherm is veel te klein joh. en hij is duur voor zoiets kleins
__________________
Ik heb een geheugen als een......uh.....een...... je weet wel, zo'n ding met gaatjes
Met citaat reageren
Oud 10-11-2005, 22:38
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Citaat:
Martine1986 schreef op 28-10-2005 @ 15:13 :
Te klein, ziet er niet uit. Koop dan een gewone ipod <3
idd net als die mini en shuffle <3
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 15-11-2005, 13:48
Een Tweeling
Avatar van Een Tweeling
Een Tweeling is offline
Effe geen zin in alles doorlezen:

Is het nou zo dat je bij een zwarte Nano wel witte oordopjes krijgt ? Of zijn de oordopjes ook zwart en is de adapter wit ?
Of zit er helemaal geen adapter meer bij ?
Wat was het nou ?

En ik las zonet op nu.nl dat je er nu standaard een beschermhoesje bij krijgt, ivm de vele krassen. Voor de Nano-bezitters: is dat krassen echt zo erg ?
__________________
De dokter zei: 'volgens mij ben je schizofreen.' Maar wij denken van niet.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2005, 08:01
Martine1986
Avatar van Martine1986
Martine1986 is offline
Citaat:
Een Tweeling schreef op 15-11-2005 @ 14:48 :
Effe geen zin in alles doorlezen:

Is het nou zo dat je bij een zwarte Nano wel witte oordopjes krijgt ? Of zijn de oordopjes ook zwart en is de adapter wit ?
Of zit er helemaal geen adapter meer bij ?
Wat was het nou ?

En ik las zonet op nu.nl dat je er nu standaard een beschermhoesje bij krijgt, ivm de vele krassen. Voor de Nano-bezitters: is dat krassen echt zo erg ?
Ik heb dan wel geen nano, maar de video (die zijn volgensmij van het zelfde materiaal gemaakt zegmaar) En daar krijg je bij de zwarte dus wel witte oordopjes Maarja, ipod oordopjes zijn zoieso kut dus ik ging toch al nieuwe kopen.
Er zat idd een hoesje bij en hij krast echt absurd snel. Ik kreeg geen lichtnet-adapter, maar weet niet of dat voor de nano ook zo is. Op de apple site zal het er wel bij staan, of google anders even.
__________________
Blow, Blow me out, I am so sad, I don't know why
Met citaat reageren
Oud 19-11-2005, 13:47
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Martine1986 schreef op 16-11-2005 @ 09:01 :
Ik heb dan wel geen nano, maar de video (die zijn volgensmij van het zelfde materiaal gemaakt zegmaar) En daar krijg je bij de zwarte dus wel witte oordopjes Maarja, ipod oordopjes zijn zoieso kut dus ik ging toch al nieuwe kopen.
Er zat idd een hoesje bij en hij krast echt absurd snel. Ik kreeg geen lichtnet-adapter, maar weet niet of dat voor de nano ook zo is. Op de apple site zal het er wel bij staan, of google anders even.
dat "hoesje" is echt een aanfluiting, snap daarnaast niet waarom apple nou zo'n krasgevoelig kunstof gebruikt heeft. niks voor mij persoonlijk, ik gooi vaak mn mp3 bij mn sleutels etc
Met citaat reageren
Oud 20-11-2005, 02:06
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
duur
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 20-11-2005, 11:15
TommY_
TommY_ is offline
heb em all en hij is wel stoer, heb ook een shuffle maar gebruik deze meer dan mijn nano, omdat de baterijen van de nano zo ongeloofelijk snel leeg zijn
Met citaat reageren
Oud 20-11-2005, 14:46
bamiPoep
Avatar van bamiPoep
bamiPoep is offline
Citaat:
Martine1986 schreef op 16-11-2005 @ 09:01 :
Ik heb dan wel geen nano, maar de video (die zijn volgensmij van het zelfde materiaal gemaakt zegmaar) En daar krijg je bij de zwarte dus wel witte oordopjes Maarja, ipod oordopjes zijn zoieso kut dus ik ging toch al nieuwe kopen.
Er zat idd een hoesje bij en hij krast echt absurd snel. Ik kreeg geen lichtnet-adapter, maar weet niet of dat voor de nano ook zo is. Op de apple site zal het er wel bij staan, of google anders even.
http://www.theinvisibleshield.com/in...ATS&Category=9


wel beetje laat, mijnes is al bekrast en lelijk
__________________
ik schep sambal, schep jij?
Met citaat reageren
Oud 21-11-2005, 17:25
Hulk
Avatar van Hulk
Hulk is offline
Ik heb ook een nano gekocht paar weken geleden. Ik had een mini ervoor, wel jammer dat deze veel sneller krast maar.. daar hebben ze middeltjes voor (displex, kun je kopen bij een telefoonwinkel)

Verder vind ik die albumhoes die je erbij kunt zetten en de fotos ook tof. wel handig dat je ALTIJD al je foto's bij je hebt om aan iemand te kunnen laten zien ofzo... (en dat zijn er al gauw 2000 bij mij).

toch wil ik binnenkort overstappen naar de video ...

de batterijen zijn trouwens niet overdreven snel leeg heb ik het idee.. als ik mn mini 2 dagen niet gebruikte waren ze gelijk leeg, de nano 'lekt' geen energie als je hem een tijd niet gebruikt.
__________________
¡ƃuıop ɯ,ı ʇɐɥʍ ʍouʞ ı ˙˙˙ǝɯ ʇsnɹʇ

Laatst gewijzigd op 21-11-2005 om 17:27.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2005, 15:17
Verwijderd
De iPod Nano is weliswaar mooi, maar relatief zo VERSCHRIKKELIJK duur dat ik 'm nooit zou kopen.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2005, 15:56
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Sylph schreef op 30-11-2005 @ 16:17 :
De iPod Nano is weliswaar mooi, maar relatief zo VERSCHRIKKELIJK duur dat ik 'm nooit zou kopen.
Een Compact Flash kaart van 4GB of een andere MP3 speler is nog veel duurder in prijs per GB. De Nano gebruikt in tegenstelling tot de Mini en de fullsize iPod's een flash type geheugen. Hierbij kan een val op de grond iig niet zorgen voor een harddrive failure. Natuurlijk is er wel groot kans dat een Nano dan om een andere reden niet meer functioneert, zeker als je het door Apple meegeleverde hoesje gebruikt
Met citaat reageren
Oud 30-11-2005, 16:02
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
nou het waren aardige taaie jongens want de nano hadden ze getest, pas geloof ik nadat een oud erop reed deed ie het niet helemaal meer.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 30-11-2005, 18:42
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Dat was toen ie helemaal niks meer deed. Ik meen daar gelezen te hebben dat na een val van een 'normale' hoogte problemen waren ontstaan met het scherm. Dit natuurlijk zonder enige vorm van bescherming..

Ik zou er dus niet op vertrouwen dat ie goed tegen vallen kan, ondanks dat er gebruik wordt gemaakt van schokbestendige opslag.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2005, 08:21
Parachutes
Parachutes is offline
Is het nu ook al nodig om STIJL met MUZIEKSPELERS te gaan associeren?
Ik heb de nano, tis gewoon een leuk ding, voor mij net goed met het aantal nummers(ik zet er eigenlijk geen fotos op), en de batterij gaat niet snel leeg.
Hij is wel ferm gekrast, maarja dat kan mij dus echt niets schelen.
Kheb m op de apple site gekocht, graveren gratis. Helpt denk ik toch ook wel tegen t stelen.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2005, 16:58
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
scene points en image daar draait het om
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 14-06-2006, 12:52
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
up

WTF
__________________
i create glitches with my voice
Met citaat reageren
Oud 14-06-2006, 14:11
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
Metal schreef op 14-06-2006 @ 13:52 :
up

WTF
hoe nep
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Met citaat reageren
Oud 19-06-2006, 10:26
teenager
teenager is offline
Ik denk erover er één te kopen. Maar ik heb wat vragen.

1) kun je er wma. files opzetten? of moet je daar Mp3's van maken? Zo ja, hoe doe je dat?
2) krijg je er een oplader bij of alleen USB?
3) hoelang heb je garantie?
Met citaat reageren
Oud 19-06-2006, 13:52
iThink
Avatar van iThink
iThink is offline
Citaat:
teenager schreef op 19-06-2006 @ 11:26 :
Ik denk erover er één te kopen. Maar ik heb wat vragen.

1) kun je er wma. files opzetten? of moet je daar Mp3's van maken? Zo ja, hoe doe je dat?
2) krijg je er een oplader bij of alleen USB?
3) hoelang heb je garantie?
1) Nee, maar iTunes converteert ze automatisch voor jou!
2) Nee, helaas niet, kost 29 euro´s
3) Officiel 1 jaar, maar de Nederlandse wet zegt dat 2 jaar moet.
Dus ga geen Apple Care erbij kopen voor meer garantie!


Overigens zou ik hem in het wit nemen, in het begin heeft zwart het hoogste `wow` gehalte, maar het verveelt
Overigens ben k met mijn 4GB nog steeds erg blij !
Met citaat reageren
Oud 19-06-2006, 17:09
teenager
teenager is offline
Dank je! Ja, ik ga zeker voor wit. Veel sjieker
Met citaat reageren
Oud 19-06-2006, 17:28
Igorrrai
Avatar van Igorrrai
Igorrrai is offline
Citaat:
iThink schreef op 19-06-2006 @ 14:52 :
1) Nee, maar iTunes converteert ze automatisch voor jou!
2) Nee, helaas niet, kost 29 euro´s
3) Officiel 1 jaar, maar de Nederlandse wet zegt dat 2 jaar moet.
Dus ga geen Apple Care erbij kopen voor meer garantie!


Overigens zou ik hem in het wit nemen, in het begin heeft zwart het hoogste `wow` gehalte, maar het verveelt
Overigens ben k met mijn 4GB nog steeds erg blij !
1) gay
2) gay
3) gay

Debiel dat je geen wma af kan spelen, dom dat je er geen lader bij krijgt en dat je maar 1 jaar krijgt is helemaaal debiel. Vooral omdat winkeliers meestal de spullen na de garantie niet meer terug nemen als iets kapot is.
__________________
Ertur neger ik kom uit Geleen!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:58.