Oud 06-08-2015, 15:27
mboscholier
mboscholier is offline
Beste lezers,

Ik heb morgen mijn theorie examen voor de auto en ik heb een klein probleempje. Ik merk aan mijn gemaakte oefentoetsen dat ik op gebied van kennis heel goed scoor maar de gevaarherkenning vind ik echt zwaar klote. Ik maak daarop ook teveel fouten waardoor je dus eigenlijk al zakt op het echte examen omdat je hier elk onderdeel individueel moet halen en op de oefenexamens niet. Ik baal hier verschrikkelijk van en wil jullie dus vragen of er nog mensen zijn met tips of betere samenvattingen van de theorie. Heb zelf aantal samenvattingen maar die zijn nogal breed opgesteld en niet zo handig om te lezen voor mezelf. Tips voor de gevaarherkenning zou echt top zijn zodat ik in ieder geval minder 'domme' fouten kan maken op dit. Ik hoef geen 100% score te hebben maar ik wil in ieder geval mijn ouders en vooral m'n oma niet teleurstellen en ze het verkeerde idee geven dat ik niet goed leer (terwijl ik juist heel hard leer!) aangezien m'n oma mijn rijbewijs wel betaalt.. ik weet dat dit heel stom klinkt omdat ieder van jullie zelf ook hebben moeten knokken om alles te leren maar ik leer constant en nog helpt het niet voor de gevaarherkenning .. In ieder geval hartelijke dank voor het lezen en de hulp.

Groetjes,

Toekomstige autorijdster.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-08-2015, 16:46
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Voor gevaarherkenning gaat de theorie je niet helpen, dat moet je echt oefenen, oefenen, oefenen en veel lessen in de praktijk. In het theorieboek staan ook een aantal aanknopingspunten (volgens mij iets van direct gevaar remmen, dreigend gevaar gas loslaten, zoiets). Neem dat goed door, prent het in je hoofd en maak daarmee oefenexamens.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 23-09-2015, 12:28
MarkMeerman
Avatar van MarkMeerman
MarkMeerman is offline
Gewoon veel oefenexamens maken. De kennis gaat je daarbij niet helpen, maar houdt in het achterhoofd... het verkeer moet blijven doorstromen, waardoor je bij sommige situaties alleen gas los hoeft te laten en in noodgevallen moet remmen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verkeer & Vervoer Theorie leren
basters
9 31-10-2018 20:34
Verkeer & Vervoer Theorie Examen
Questioning
3 07-08-2016 16:26
Verkeer & Vervoer 2012 theorie examen auto
Records070
4 29-02-2012 22:29
Verkeer & Vervoer Theorie-examen auto
brands
4 20-02-2009 02:29
De Kantine Theorie aanvragen
Balance
17 08-12-2003 10:59


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:49.