Oud 04-01-2011, 17:08
mikeypop
mikeypop is offline
Voor een TUDelft onderzoek (online enquete) heb ik Nederlandse jongeren nodig in de leeftijd 13-22. Ben jij zo iemand of ken je iemand (broertje,zusje etc)? Vul dan zelf (of de juiste kennis) de enquete onder de link in. Het gaat over headphones en onder de deelnemers verloten we een paar Limited Edition Headphones! Alvast bedankt!

http://enquete.tudelft.nl/nq.cfm?q=c...5-cea2f59f3537

Bedankt allemaal! We hebben het maximale aantal respondenten bereikt en de enquete is offline gehaald.
Nogmaals bedankt!

Laatst gewijzigd op 06-01-2011 om 11:10.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-01-2011, 18:29
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
gedaan
Met citaat reageren
Oud 04-01-2011, 19:46
Tom538
Avatar van Tom538
Tom538 is offline
Gedaan
Met citaat reageren
Oud 04-01-2011, 22:00
Verwijderd
Gedaan
Met citaat reageren
Oud 05-01-2011, 19:23
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Poep, ik ben te oud.

edit: De link doet het trouwens ook niet. Er zijn al genoeg enquetes staat er. Klopt dat?
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2011, 10:29
mikeypop
mikeypop is offline
Bedankt allemaal! We hebben het maximale aantal respondenten bereikt en de enquete is offline gehaald.
Nogmaals bedankt!
Met citaat reageren
Oud 06-01-2011, 14:28
TU-Delft
TU-Delft is offline
Met het zelfde onderwerp als de vorige enquete is er nu een nieuw onderzoek gestart door de TU Delft! Hierbij wordt eveneens een limited edition headphone verloot tussen de deelnemers. Ben je tussen de leeftijd 14/24, dan vragen wij je vriendelijk de vragenlijst in te vullen via de onderstaande link (+/- 10 min). Alvast bedankt!

http://enquete.tudelft.nl/nq.cfm?q=e...0-a1c1d4ecfc26
Met citaat reageren
Oud 06-01-2011, 14:42
Verwijderd
Done
Met citaat reageren
Oud 06-01-2011, 14:42
Breakdown
Avatar van Breakdown
Breakdown is offline
Heb hem ingevuld=]

Ik kan zelf een Skullcandy afraden.
Heb zelf 2 keer een Skullcandy gehad maar die ging tot 2x toe binnen 2 weken kapot.
Bij de eerste kon ik hem nog terugbrengen alleen bij de Skullcandy die ik daarop kreeg kon dat niet meer.

Het stuk dat je uitschuift dat is heel broos en kan heel snel breken.
Dus koop je toch een Skullcandy....Schuif hem niet uit klote dingen..
Met citaat reageren
Oud 06-01-2011, 14:43
Verwijderd
Citaat:
Met het zelfde onderwerp als de vorige enquete is er nu een nieuw onderzoek gestart door de TU Delft! Hierbij wordt eveneens een limited edition headphone verloot tussen de deelnemers. Ben je tussen de leeftijd 14/24, dan vragen wij je vriendelijk de vragenlijst in te vullen via de onderstaande link (+/- 10 min). Alvast bedankt!

http://enquete.tudelft.nl/nq.cfm?q=e...0-a1c1d4ecfc26
Daar hoeft geen apart topic voor.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2011, 00:06
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
2e is ingevuld.

En ik ben het trouwens eens over de skullcandy's. Heb er 4 gehad en zijn alle 4 kapot gegaan bij het kabeltje. Van nr. 4 heb ik ook nog eens 1 van de oorschelpen vast moeten tapen.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2011, 00:35
Verwijderd
Ik heb een jaar geleden Sony koptelefoontjes gekocht, toen die na acht maanden trouwe dienst kapot gingen kreeg ik van Media Markt de volledige aanschafprijs terug (prima geregeld door MM). Ik kocht daarmee Skullcandy koptelefoontjes, die kapot gingen in een week. Gelukkig kreeg ik weer het volledige aanschafprijs terug waarmee ik weer de Sony´s kocht, Sony heeft wél koptelefoons die lang meegaan.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:46.