Oud 20-12-2016, 10:33
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Hier ligt sneeuw!
Advertentie
Oud 20-12-2016, 11:00
Abby.
Abby. is offline
Ik ben helemaal niet pertinent tegen alternatieve geneeswijzen of natuurlijke geneesmiddelen. Ik ken echt wel wat succesverhalen en daarbij denk ik dat de wetenschap ook niet alles weet En sommige placebo's werken ook, dus zelfs als het alleen maar die werking heeft, vind ik dat al wel wat waard.
Maar helaas ken ik in mijn omgeving ook echt te veel mensen die blijven leuren met alternatieve geneeswijzen, alles uitproberen, en vervolgens staan ze al jaren stil. Het werkt gewoon niet, en toch blijven ze erbij zweren.
Oh, en van mensen die tegen inentingen zijn, word ik gewoon boos.
Oud 20-12-2016, 14:19
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Citaat:
Maar helaas ken ik in mijn omgeving ook echt te veel mensen die blijven leuren met alternatieve geneeswijzen, alles uitproberen, en vervolgens staan ze al jaren stil. Het werkt gewoon niet, en toch blijven ze erbij zweren.
Cognitieve dissonantie

Citaat:
Oh, en van mensen die tegen inentingen zijn, word ik gewoon boos.
Ontheffen van ouderlijk gezag lijkt mij een passende maatregel.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 21-12-2016, 09:56
Verwijderd
Citaat:
Man wil meer uit wit privilege halen

‘Ik ben veel te autochtoon voor het salaris dat ik nu krijg’

21 december 2016 door Laura van Gelder


Vincent de Vries (39) barst van de onverdiende voorrechten. Toch grijpt hij maar weinig kansen die hem alleen in de schoot worden geworpen omdat hij een blanke Nederlander is. De beleidsmedewerker uit Uden heeft besloten om meer uit zijn witte privilege te halen. “Eigenlijk ben ik veel te autochtoon voor het salaris dat ik nu krijg.”

Marja, de moeder van Vincent, roept al jaren dat haar zoon zijn witte privilege vergooit. “Dat was vroeger al zo. Op school had hij best wat minder zijn best mogen doen. Wat dat betreft is hij geen spat veranderd”, vertelt ze. Marja vindt dat Vincent het zichzelf moet gunnen om lekker te laat op zijn werk te komen zonder dat mensen daar verder conclusies aan verbinden over zijn inherente luiheid. “En wanneer is hij voor het laatst uitgegaan zonder dat hij zich zorgen hoefde te maken of hij de discotheek wel binnen zou komen?”

Vincent heeft zich voorgenomen om er voortaan vaker straffeloos de kantjes vanaf te lopen. Volgende week gaat hij zijn Opel Astra inruilen voor een Mitsubishi Outlander, waarmee hij kan rondrijden zonder door de politie aan de kant gezet te worden. Hij heeft ook zijn werkgever om opslag gevraagd: “Ik werk bijna net zo hard als mijn zwarte collega’s. Dan is het niet eerlijk dat ik maar een paar honderd euro per maand meer verdien dan zij.”
Speld
Oud 21-12-2016, 11:45
Verwijderd
Citaat:
Duidelijk ik moest kinesiologie Googlen, maar wiki heeft me niet heel veel wijzer gemaakt. Wat doen die mensen precies met je?
Eh, nou ja. Het basisidee is dat je energiebanen hebt (dezelfde als die worden gebruikt bij de accupunctuur) en dat die scheef kunnen gaan zitten. Als die scheef zitten, kun je dus mentale/fysieke klachten krijgen. Dat is heel kort door de bocht het idee. Ze gaan er van uit dat die informatie in je spieren opgeslagen wordt en dat wordt getest door middel van spiertesten. Die spiertesten zijn moeilijk uit te leggen. Je steekt je arm vooruit en daar wordt druk op gezet. Aan de hand van de bewegingen die gemaakt worden kan de kinesioloog het antwoord afleiden. Soms met ondersteuning van edelstenen of andere shizzle. Die energiebanen worden rechtgezet.
Oud 21-12-2016, 12:02
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Eh, nou ja. Het basisidee is dat je energiebanen hebt (dezelfde als die worden gebruikt bij de accupunctuur) en dat die scheef kunnen gaan zitten. Als die scheef zitten, kun je dus mentale/fysieke klachten krijgen. Dat is heel kort door de bocht het idee. Ze gaan er van uit dat die informatie in je spieren opgeslagen wordt en dat wordt getest door middel van spiertesten. Die spiertesten zijn moeilijk uit te leggen. Je steekt je arm vooruit en daar wordt druk op gezet. Aan de hand van de bewegingen die gemaakt worden kan de kinesioloog het antwoord afleiden. Soms met ondersteuning van edelstenen of andere shizzle. Die energiebanen worden rechtgezet.
Oh oké! Ik weet niet wat ik ervan moet vinden, want ik ken het helemaal niet, maar ik ben wel pro energie en edelstenen.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 21-12-2016, 12:11
Verwijderd
Het is ook echt hartstikke vaag Als je het overweegt, kijk dan eens op http://bvk.ki-net.nl/
Ik ben een groot voorstander van eerst eens op bezoek gaan bij een therapeut (of dat nou een psych of een kinesioloog is) en te kijken of het klikt. Mijn huidige kinesioloog past bijvoorbeeld heel erg goed bij me, omdat ze virj nuchter is en een goed analytisch vermogen heeft. Ze is overtuigd van de eigen verantwoordelijkheid die iedereen heeft en kent de beperkingen van haar vak heel goed. Ze is heel erg oplossingsgericht en werkt ook zo.De kinesioloog waar ik mee op ben gegroeid, is heel anders - zij is vele meer bezig met waar problemen vandaan komen en al het onderliggende gedoe. Ze is veel meer bezig met "het universum" en dergelijke. Ze is ook goed, maar heeft andere specialiteiten.
Oud 21-12-2016, 12:12
Verwijderd
Maar goed, als je gewoon maar informatie wil en benieuwd bent, moet je vooral alles vragen en ik zal mijn best doen om zo goed mogelijk antwoord te geven.
Oud 21-12-2016, 14:34
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Bruno Santanera
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 21-12-2016, 15:41
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Hihi, de BioDebiel 2000
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 23-12-2016, 15:27
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Voor shit & giggles een account aangemaakt op 888poker.com -- bleek na aanmelden $1 cadeau te krijgen op account. Coolio. Anderhalf uur later $5.80
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 24-12-2016, 23:14
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Fijne kerst allemaal!
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 25-12-2016, 02:27
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
jij niet!
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 25-12-2016, 11:07
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Kutwijf
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 25-12-2016, 18:08
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Kerst met lief in duitsland. Ik denk dat nu 20% van mijn lichaamsmassa kerststol is.
Oud 25-12-2016, 19:13
Verwijderd
Is dat niet ietwat aan de lage kant?
Oud 25-12-2016, 20:36
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Wij hadden een borrel. Heerlijk geknaagd en gedronken
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 25-12-2016, 20:42
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Wat ik apart vind he, als ik filmpjes van dingen van de jaren 90 kijk, denk ik bij alles dat het zo'n eeuwigheid duurt voor iemand to the point komt. Lange intro's, veel meer tijd om ergens op in te gaan. Alles gaat nu een stuk sneller. Behalve dan de filmpjes van vloggers, die maken er echt een sport van om het to the point komen zo lang mogelijk uit te stellen. Maar die mensen zijn superpopulair, zouden die fans al die filmpjes helemaal uitkijken of ook gewoon de saaie stukken skippen? Of is dit gewoon waar de jongere generatie behoefte aan heeft omdat in hun eerste herinneringen alles heel snel gaat?

Zomaar wat vragen uit een tipsy en skaffie geest.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 25-12-2016, 21:00
Verwijderd
Oh dan moet je eens films uit de jaren '70 gaan kijken en daarna die uit de jaren '50 en daarna die uit het interbellum (HAH heb ik toch nog interbellum kunnen gebruiken in 2016). Echt gigantisch verschil.
Oud 25-12-2016, 21:39
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
ik heb helemaal geen zin om films te kijken

maar ik vind het fijn dat je me nu hebt gerustgesteld, dankje dushi
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 25-12-2016, 21:40
Verwijderd
Sgoed brada, ik heb je rug <3
Oud 25-12-2016, 23:31
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ntb daar gaat het om met de Kerstmis tokkk
Oud 25-12-2016, 23:48
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mijn vriendin komt uit de jaren 70 en kan ook slecht to the point komen. Ik onderbreek haar lange verhalen regelmatig met "GET TO THE POINT, MENS" en dan lacht ze me uit en komt ze nog niet to the point
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 26-12-2016, 00:03
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
George Michael overleden
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 26-12-2016, 00:35
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ja I know
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 26-12-2016, 00:45
Verwijderd
Citaat:
Mijn vriendin komt uit de jaren 70 en kan ook slecht to the point komen. Ik onderbreek haar lange verhalen regelmatig met "GET TO THE POINT, MENS" en dan lacht ze me uit en komt ze nog niet to the point
Komt ze wel als je op de juiste points drukt?
Oud 26-12-2016, 00:45
Verwijderd
Gadverdamme wat een ranzig kutgrapje.
Oud 26-12-2016, 00:45
Verwijderd
Negeer het alsjeblieft.
Oud 26-12-2016, 01:37
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Zal ik doen! Maar over het algemeen vliegen de schaar-grapjes (en uiteraard alle andere lesbienne-grapjes) mij om de oren, dus dit was niet schokkend
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 28-12-2016, 01:30
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Ik hoor net allemaal hard gepraat bij mn huis. Ik marcheer van de bank naar het raam en ruk het gordijn open. Staat er een of ander mens met haar broek half omhoog, ze stond net op van mijn tafeltje. Dus ik beuk als een idioot op het raam, als ik daar zou staan zou ik me helemaal dood schrikken. Geen reactie....ik tik nog harder. Een of ander dom wicht draait zich om zonder schaamte of schrik, zegt dat ze zich even moest omkleden. Het leek er meer op of ze op mn spullen ging pissen dus ik ruk mijn voordeur open en ga verhaal halen. Helemaal van geen kwaad bewust enzo, het was zo koud dat ze even een broek ging aantrekken blablabla en haar snotneusvriendjes stonden te wachten. Mn huisgenoot stond boven al bij het open raam klaar met een oude laptop om op iemands harses te gooien mocht het nodig zijn, wij wisten ook niet dat het een stelletje dronken studentjes waren. Wat een stelletje idioten. Je gaat toch niet in iemands voortuin op hun privespullen je rustig zitten omkleden en daar op je dooie akkertje mee verder gaan als de bewoner boos naar buiten komt
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 28-12-2016, 01:55
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Wat een klapmongolen nou snap ik ergens wel dat het snolletje een broek aan wil en dat jouw bankje er uitnodigend uit ziet als je lam bent, maar doe op z'n minst zachtjes als je bij iemand voor de deur staat ffs zeg.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 28-12-2016, 20:03
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
omg, ik haat dronken kutstudenten.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 02-01-2017, 16:44
Uitwaaien
Avatar van Uitwaaien
Uitwaaien is offline
Hoiiiiiiii ik ben verveeld.
Oud 05-01-2017, 02:45
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Daar heeft dit topic zeker weinig mee geholpen?
Oud 05-01-2017, 10:03
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
om fucking 06.40 werd er hier aangebeld met de vraag of wij een sleutel hadden van het hek naast ons huis. Er worden hier kabels aangelegd ofzo, alle stenen eruit en met van die heavy trilapparaten aan de gang. Waarom moet dat om tien over half 7 naast mijn hoofd
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 05-01-2017, 11:15
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Dat vind ik echt geen tijd om ergens aan te bellen. Zelfs als mensen een normale 8-5 baan hebben, is half 7 echt belachelijk vroeg om aan te bellen
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 05-01-2017, 15:43
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
De bouw is altijd vroeg, toch? Ik vraag me af waarom dat is.
Oud 05-01-2017, 15:55
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
waarschijnlijk heeft het feit dat overal het licht nog aanstond meegeholpen aan het feit dat ze dachten dat wij al op de been waren heb ik even mijn straf gekregen voor mijn laconieke milieuverwoestende gedrag
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 05-01-2017, 16:44
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
De bouw is altijd vroeg, toch? Ik vraag me af waarom dat is.
Aldus Cao-regels voor bouwplaats- en uta-werknemers:


Normale arbeidsduur, werk- en rusttijden

Normale arbeidsduur en werkdagen

Veertig uur, maandag t/m vrijdag:
De normale arbeidsduur is veertig uur per
week en acht uur per dag. Een normale werkweek loopt van maandag tot en
met vrijdag. De werknemer is niet verplicht te werken op zaterdag, zondag
of een in de cao erkende feestdag.

Dagelijkse werk- en rusttijden

Wijze van vaststellen:
De werkgever stelt - in overleg - vast op welke tijden
de werknemer dagelijks werkt en rust. Als de werknemer om privéredenen
op andere tijden wil werken, houdt de werkgever daar serieus rekening
mee.

Extra regels voor werktijden bouwplaatswerknemers

Dagelijkse werktijd:
Voor de bouwplaatswerknemer valt deze tussen
07.00 uur en 18.00 uur. Dit is het ‘dagvenster’.


Maximaal 11,5 uur:
De werktijd, pauze en reistijd mogen samen niet langer
duren dan 11,5 uur per dag. Zo nodig wordt de werktijd ingekort. De
reisuren die daardoor in werktijd vallen, worden als gewerkte uren betaald
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 05-01-2017, 18:15
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Aldus Cao-regels voor bouwplaats- en uta-werknemers:


Normale arbeidsduur, werk- en rusttijden

Normale arbeidsduur en werkdagen

Veertig uur, maandag t/m vrijdag:
De normale arbeidsduur is veertig uur per
week en acht uur per dag. Een normale werkweek loopt van maandag tot en
met vrijdag. De werknemer is niet verplicht te werken op zaterdag, zondag
of een in de cao erkende feestdag.

Dagelijkse werk- en rusttijden

Wijze van vaststellen:
De werkgever stelt - in overleg - vast op welke tijden
de werknemer dagelijks werkt en rust. Als de werknemer om privéredenen
op andere tijden wil werken, houdt de werkgever daar serieus rekening
mee.

Extra regels voor werktijden bouwplaatswerknemers

Dagelijkse werktijd:
Voor de bouwplaatswerknemer valt deze tussen
07.00 uur en 18.00 uur. Dit is het ‘dagvenster’.


Maximaal 11,5 uur:
De werktijd, pauze en reistijd mogen samen niet langer
duren dan 11,5 uur per dag. Zo nodig wordt de werktijd ingekort. De
reisuren die daardoor in werktijd vallen, worden als gewerkte uren betaald
En toch waren ze er bij Fittie om 6:40 al.
Oud 06-01-2017, 00:10
Uitwaaien
Avatar van Uitwaaien
Uitwaaien is offline
Citaat:
En toch waren ze er bij Fittie om 6:40 al.
Misschien hadden ze afgesproken een half uur eerder te beginnen om een half uur eerder klaar te zijn ofzo. Wel echt naar, ik ben meestal echt nog niet wakker om twintig voor zeven.
Oud 06-01-2017, 00:18
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Dat tijdstip ligt dichter bij mijn slapen gaan dan bij mijn ontwaken
Oud 06-01-2017, 00:42
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Bij mij ook. Ben je lekker aan het tekenen, 'nelis?
Oud 06-01-2017, 00:57
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
om 13 uur ging ik weg en toen waren ze in geen velden of wegen meer te bekennen al hun spullen waren ook al weg. Het was trouwens voor glasvezel van tele2.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 06-01-2017, 01:25
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Citaat:
Bij mij ook. Ben je lekker aan het tekenen, 'nelis?
Moeilijke opdracht voor die vlaamse uitgever dus meer research dan tekenen! Maar daarnaast wel weer een nieuw boek met antinaamzoekted. (Want hij googlet zichzelf nogal eens ha). Dat boek tekent wel makkelijker door!

En jij? !
Oud 06-01-2017, 01:39
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Moeilijke opdracht voor die vlaamse uitgever dus meer research dan tekenen! Maar daarnaast wel weer een nieuw boek met antinaamzoekted. (Want hij googlet zichzelf nogal eens ha). Dat boek tekent wel makkelijker door!

En jij? !
Oei, research! Dat klinkt interessant. Waarover? Of is dat ook te Google-gevoelig?

Ik heb vandaag een recensie herschreven en ben daarna gaan sleutelen aan De Propagandist. Dat wordt nu gewoon een propagandashow. Een webcomic-serie. Ik zou een plaatje willen posten maar ik moet eigenlijk slapen, want ik ben alweer meer dan 24 uur wakker. Dus dan kan ik 'm niet meer na een paar uur weghalen. Mijn Patrons kunnen wel al iets van beeldmateriaal zien want dat heb ik daar (afgeschermd) gepost.

Het eerste stripje met mijn hoofdpersonage komt in de komende Zone.
Oud 06-01-2017, 08:30
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Citaat:
En toch waren ze er bij Fittie om 6:40 al.
Hart voor de zaak, noeste arbeid leveren
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 06-01-2017, 08:37
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Ik heb gisteravond Small Gods van Terry Pratchett uitgelezen. Ook heb ik Mort en Snuff reeds gelezen. Op een rommelmarkt heb ik een gigantische collectie pockets van Pratchett gekocht voor €5 (Engelstalig ook nog ), en heb het gros van zijn Discworld-werk dus ook thuis liggen.

Nu de vraag; welke ga ik nu lezen? Welke titel krijgt voorrang en waarom?
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 06-01-2017, 09:31
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 06-01-2017, 09:32
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
En toch waren ze er bij Fittie om 6:40 al.
Misschien begonnen ze pas om 07:00! Eerst nog koffie en bijpraten natuurlijk.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:29.