Oud 01-08-2004, 15:00
Roxy
Avatar van Roxy
Roxy is offline
Vraag hier naar de titels of artiesten van nummers waar je naar op zoek bent.

De volgende sites kunnen handig zijn, dus probeer dat eerst:

ster Nummers uit reclames
Media Magazine Nog een met nummers uit reclames
google Als je stukjes tekst weet
cddb Liedjes uit films of soundtracks
Deel 12

__________________
Everyone wants to be found.

Laatst gewijzigd op 05-10-2004 om 22:05.
Advertentie
Oud 01-08-2004, 15:36
hi
hi is offline
Oud 01-08-2004, 15:37
Auntie M
Avatar van Auntie M
Auntie M is offline
Citaat:
Ik heb hier een liedje geneuried als je het zo schrijft , want heb geen flauw idee hoe ie heet

Ze draaien het vaak in disco's enzo, maar vergeten te vragen hoe ie heette, volgens mij zijn dr ook wel remixen van.

http://euploader.com/wap/upload/lol.wav, een kenner moet wel weten welke nummer ik hiermee bedoel

Alvast bedankt hehe
Die uithaal op het laatst is prachtig maar helaas herken ik er helemaal niets in.
__________________
You love me You hate me, You hate to love me You love to hate me...||De Nieuwe Wereld komt eraan!!!! ...
Oud 01-08-2004, 17:05
battlestar
Avatar van battlestar
battlestar is offline
die link doet het niet bij mij, ook niet als ik de komma op het einde weghaal
Oud 01-08-2004, 17:33
after__shock
after__shock is offline
Opnieuw ge upload
Zal wel te groot zijn geweest


Oja, en tis geen liedje uit Jungle book

Oja halverwege hoor je ook met hoge stem iets van " protection, i love that angle in nogwat " erna met een lagere stem.

Laatst gewijzigd op 01-08-2004 om 17:39.
Oud 01-08-2004, 22:16
3rd Rock
Avatar van 3rd Rock
3rd Rock is offline
is dat niet ehmm....

narcotic trust met I like it ?
heb je link niet (kunnen) luisteren, maar op de tekst afgaande zou het kunnen......
__________________
As many intelligent people know, aliens are all around us. */* http://www.achterklap.nl
Oud 01-08-2004, 22:46
after__shock
after__shock is offline
zal ff kijken, je hoort ook in dat liedje, i dont know where you take me, i would like to ... verder weet ik niet meer.

Edit: Nee het is meer een dance nummer.

Laatst gewijzigd op 01-08-2004 om 22:54.
Oud 01-08-2004, 22:53
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
weet nog steeds niemand van wie de 'rock'versie van crazy in love (van beyonce ja) is?

of is het idd zo (volgens iemand in het vorige topic) dat het nummer van beyonce een cover is? van wie is het origineel dan?
__________________
Hela världen är så underbar
Oud 01-08-2004, 22:57
3rd Rock
Avatar van 3rd Rock
3rd Rock is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 01-08-2004 @ 22:53 :
weet nog steeds niemand van wie de 'rock'versie van crazy in love (van beyonce ja) is?

of is het idd zo (volgens iemand in het vorige topic) dat het nummer van beyonce een cover is? van wie is het origineel dan?
nja, of het die van beyonce een cover is weet ik niet, maar heb wel een rockversie gevonden via http://www.allmusic.com/cg/amg.dll?p...&sql=17:311176

de rockversie lijkt me van The Countdown Singers...
maar zeker weten doe ik niet...
__________________
As many intelligent people know, aliens are all around us. */* http://www.achterklap.nl
Oud 01-08-2004, 22:59
3rd Rock
Avatar van 3rd Rock
3rd Rock is offline
Citaat:
after__shock schreef op 01-08-2004 @ 22:46 :
zal ff kijken, je hoort ook in dat liedje, i dont know where you take me, i would like to ... verder weet ik niet meer.

Edit: Nee het is meer een dance nummer.
nja, dan weet ik het niet. helaas pindakaas
__________________
As many intelligent people know, aliens are all around us. */* http://www.achterklap.nl
Oud 02-08-2004, 00:23
Bellenblaas
Avatar van Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Nu begin ik mezelf wel erg drammerig te vinden, maar aangezien ik het net in het reeds gesloten topic gepost heb, hier nogmaals...
En bovendien is het een zomerhit in Turkije, vandaar dat ik de hoop heb dat mensen die terug zijn van hun vakantie dit herkennen.

-Franstalig,
-het enige verstaanbare stukje tekst is iets met 'oh oh oh est que tu ma *onverstaanbaar, één lettergreep* eo oh oh oh',
en 'je suis ma *2 onverstaanbare woorden* eo oh oh oh'
-werd/wordt veel gedraaid in Turkije... het melodietje blijft door je hoofd zwermen.
-Beetje Tarkanachtige stijl, zomers, oppervlakkig, lekker liedje om te horen.
-Gezongen door een vrouw.


Hm, het wordt er niet duidelijker op... maar er hoeft natuurlijk maar één 'gek' te zijn die het herkent en ik ben je eeuwige dank verschuldigd
__________________
Home is where the heart is...
Oud 02-08-2004, 01:01
Verwijderd
Ik heb hier een filmpje met een vet punknr op de achtergrond, het refrein eindigt telkens met "turn around and pick up the pieces"


verlicht mij
Oud 02-08-2004, 01:03
Verwijderd
hoobastank - pieces dus


nvm.
Oud 02-08-2004, 17:44
hi
hi is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 01-08-2004 @ 22:53 :
weet nog steeds niemand van wie de 'rock'versie van crazy in love (van beyonce ja) is?

of is het idd zo (volgens iemand in het vorige topic) dat het nummer van beyonce een cover is? van wie is het origineel dan?
als je op "crazy in love" zoekt zijn er dan geen andere ertisten dan beyonce??
Oud 02-08-2004, 18:24
Midget
Avatar van Midget
Midget is offline
ik zoek het liedje
het is ook van een reclame ik weet alleen niet meer welke

het gaat zo:
To everything turn turn turn
there is a season
turn turn turn and
a time to every purpose unto heaven
A time to be born a time to die
A time to plant a time to reap
A time to kill a time to heal
A time to laugh a time to weep
To everything
turn turn turn
there is a season
turn turn turn
and a time to every purpose unto heaven
A time to be loved a time to break up
A time to dance a time to morn
A time to cast away stones
a time to gather stones together
To everything
turn turn turn
there is a season
turn turn turn
and a time to every purpose unto heaven
A time of love a time of hate
A time of war a time of peace
A time you may embrace a time to refrain
from embracing
To everything
turn turn turn
there is a season
turn turn turn
and a time to every purpose unto heaven
A time to gain a time to lose
A time to rend a time to sew
A time for love a time for hate
A time for peace I swear it's not too late




wie weet hoe dit liedje heet?
alvast bedankt!

Laatst gewijzigd op 02-08-2004 om 18:30.
Oud 02-08-2004, 18:37
$un$hine
Avatar van $un$hine
$un$hine is offline
@ Midget:
Turn! Turn! Turn! (To everyting there is a season)
?
__________________
Love will survive, It twists and turns you, A circuit inside your head reminds you that it's fine
Oud 02-08-2004, 18:41
Bellenblaas
Avatar van Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Citaat:
$un$hine schreef op 02-08-2004 @ 18:37 :
@ Midget:
Turn! Turn! Turn! (To everyting there is a season)
?
Even googlen was geen slecht idee geweest voor Midget, maar fijn voor hem ben jij zo behulpzaam
There is a season (Turn, Turn, Turn) is van The Byrds. En ja, het staat allemaal gewoon op internet!
__________________
Home is where the heart is...
Oud 02-08-2004, 19:32
hi
hi is offline
Citaat:
Bellenblaas schreef op 02-08-2004 @ 18:41 :
Even googlen was geen slecht idee geweest voor Midget, maar fijn voor hem ben jij zo behulpzaam
There is a season (Turn, Turn, Turn) is van The Byrds. En ja, het staat allemaal gewoon op internet!
wat ben je toch lief
Ads door Google
Oud 03-08-2004, 13:16
Bananeneter
Bananeneter is offline
Wie weet de titel +artiest van het nr dat begint met een Queen (achtige) baslijn om vervolgens te worden ondersteund door de rap: i said the hip hop hippediehop... etc..etc
Oud 03-08-2004, 13:37
Verwijderd
Citaat:
Bananeneter schreef op 03-08-2004 @ 13:16 :
Wie weet de titel +artiest van het nr dat begint met een Queen (achtige) baslijn om vervolgens te worden ondersteund door de rap: i said the hip hop hippediehop... etc..etc
Sugar Hill Gang - Rapper's delight
Oud 03-08-2004, 14:11
Bananeneter
Bananeneter is offline
THnx
Oud 03-08-2004, 15:02
Bananeneter
Bananeneter is offline
Een of andere apres-ski achtige shit met de tekst.. ik wil je neuken op de heide of ik wil je beuken op de heide ?

Iemand een idee?
Oud 03-08-2004, 21:19
groezel538
groezel538 is offline
Ik zoek een vrij nieuw liedje, een beetje dance achtig nummer met afrikaans (denk ik) gezang erin, er zit een clip bij met allemaal vingers (met gezichtjes erop enzo)
wie weet welk nummer ik bedoel?
Oud 04-08-2004, 08:04
Bananeneter
Bananeneter is offline
WIe kent er een nr dat hetzelfde begint als Starkoo-zo ver weg, maar dan dat melodietje "afmaakt" dus dat melodietje waar zo ver weg mee begint maar dan nog een uitloop hiervan
Oud 04-08-2004, 08:10
Bananeneter
Bananeneter is offline
En wie kent het nr dat door "dj rotti" in het filmpje waarin hij ook gigi d'agostini nadoet, als tweede gedaan wordt? Met het can yo hear me stukje
Advertentie
Oud 04-08-2004, 12:25
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
ik zoek 2 liedjes...

de eerste is een franse zomerhit van een paar jaar terug, met iets van "du tanna" oid in de titel. Wordt regelmatig op de radio gedraaid nog, maar kom er maar niet achter van wie het is / hoe het heet.

De tweede die ik zoek is misschien wat lastiger. Ik zal mn best doen m te omschrijven het is een nummer dat niet zo heel erg snel is, en er zingt een vrouw een redelijk groot deel van het nummer best hoog, beetje opera-achtig. Het is voor zover ik weet wel engels. niet een nummer dat regelmatig voorbij komt op radio/tv (beter gezegd, nooit), maar op schooldisco's een paar jaar terug, en een paar weken geleden in turkije hoorde ik m ook.

Als dr iemand is die me kan helpen........ heel erg bedankt!!!!!
Oud 04-08-2004, 18:08
Sir_Cramlek
Avatar van Sir_Cramlek
Sir_Cramlek is offline
Citaat:
dwight88 schreef op 04-08-2004 @ 12:25 :
ik zoek 2 liedjes...

de eerste is een franse zomerhit van een paar jaar terug, met iets van "du tanna" oid in de titel. Wordt regelmatig op de radio gedraaid nog, maar kom er maar niet achter van wie het is / hoe het heet.

Misschien bedoel je deze:

Manau - La Tribu De Dana
__________________
"I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Scout leader." - Lt. Frank Drebin, "Naked Gun 2 1/2"
Oud 04-08-2004, 20:25
after__shock
after__shock is offline
Ik ben nog steeds op zoek naar dat nummer
Waarin je met een lage stem hoort," i dont know where you take me, i would like to " met lage stem, en "i love that angel in nog wat" en dan begint dr begint ie weer opnieuw met een hoge stem met iets van ' but you will neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeever en dan verder.
Oud 04-08-2004, 23:13
V1rus
Avatar van V1rus
V1rus is offline
Wie weet de artiest of de titel van het nummer dat elke dag wel op de radio wordt gedraaid. Het is een nummer zonder drums, gezongen door een zangeres. De melodie is een beetje somber en is volgens mij gespeeld op een xylofoon.

Beetje vage omschrijving misschien, maar als je een idee hebt wie het KAN zijn, antwoord dan ff, dan download ik em wel.
__________________
.:| Epiphone Les Paul Custom @ Marshall Valvestate |:.
Oud 05-08-2004, 12:24
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
Citaat:
Sir_Cramlek schreef op 04-08-2004 @ 18:08 :
Misschien bedoel je deze:

Manau - La Tribu De Dana
JA bedankt!!!


iemand die de 2e ook weet ?
Oud 05-08-2004, 12:26
Azathoth
Avatar van Azathoth
Azathoth is offline
Het nummer dat aan het begin van het Vietnam stuk wordt gespeeld bij Forrest Gump.
__________________
''Is it possible for me to reserve the BBC2 channel for the commencement of this televisual feast?''
Oud 05-08-2004, 12:59
ElMiE
ElMiE is offline
Citaat:
Bellenblaas schreef op 02-08-2004 @ 00:23 :
Nu begin ik mezelf wel erg drammerig te vinden, maar aangezien ik het net in het reeds gesloten topic gepost heb, hier nogmaals...
En bovendien is het een zomerhit in Turkije, vandaar dat ik de hoop heb dat mensen die terug zijn van hun vakantie dit herkennen.

-Franstalig,
-het enige verstaanbare stukje tekst is iets met 'oh oh oh est que tu ma *onverstaanbaar, één lettergreep* eo oh oh oh',
en 'je suis ma *2 onverstaanbare woorden* eo oh oh oh'
-werd/wordt veel gedraaid in Turkije... het melodietje blijft door je hoofd zwermen.
-Beetje Tarkanachtige stijl, zomers, oppervlakkig, lekker liedje om te horen.
-Gezongen door een vrouw.


Hm, het wordt er niet duidelijker op... maar er hoeft natuurlijk maar één 'gek' te zijn die het herkent en ik ben je eeuwige dank verschuldigd
Als ik het zo lees is het eerste wat in mij op komt is Calinda van Ritmo Dynamic.
Maar ik weet het niet helemaal zeker, ik vraag me namelijk ook af of dat wel door een vrouw gezongen wordt.
Oud 05-08-2004, 13:05
$un$hine
Avatar van $un$hine
$un$hine is offline
Citaat:
Azathoth schreef op 05-08-2004 @ 12:26 :
Het nummer dat aan het begin van het Vietnam stuk wordt gespeeld bij Forrest Gump.
The Doors have more songs in the movie than any other band with a total of five. These are, "Soul Kitchen" (in one of the Vietnam scenes)...

Vond ik ergens op internet, dus The Doors - Soul Kitchen misschien?
__________________
Love will survive, It twists and turns you, A circuit inside your head reminds you that it's fine
Oud 05-08-2004, 13:13
Azathoth
Avatar van Azathoth
Azathoth is offline
Citaat:
$un$hine schreef op 05-08-2004 @ 13:05 :
The Doors have more songs in the movie than any other band with a total of five. These are, "Soul Kitchen" (in one of the Vietnam scenes)...

Vond ik ergens op internet, dus The Doors - Soul Kitchen misschien?
Nee, dat is 'em niet.

*EDIt* Ik weet al welke het is, Forunate Son van CCC.
__________________
''Is it possible for me to reserve the BBC2 channel for the commencement of this televisual feast?''
Oud 05-08-2004, 17:25
Clons
Clons is offline
Op het nummer: Eamon - Fuck it. Kwam op den duur een antwoord... En dat wordt door een vrouw gezongen...

Hoe heet dat nummer?
Oud 05-08-2004, 17:29
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
argh, kan iemand me asjeblieft vertellen hoe dat nummer ook alweer heet waar ze later summerjam overheen hebben gezet?
__________________
Hela världen är så underbar
Ads door Google
Oud 05-08-2004, 19:06
Boas
Avatar van Boas
Boas is offline
ik geloof sunclub - Fiesta!
__________________
goddamn, you play some mean banjo!
Oud 05-08-2004, 19:09
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
ja dat was m

dankje
__________________
Hela världen är så underbar
Oud 05-08-2004, 19:30
Sir_Cramlek
Avatar van Sir_Cramlek
Sir_Cramlek is offline
Citaat:
dwight88 schreef op 05-08-2004 @ 12:24 :
JA bedankt!!!


iemand die de 2e ook weet ?
En ik maar denken dat ik de enige ben op de aardkloot die naar dat nummer luistert
__________________
"I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Scout leader." - Lt. Frank Drebin, "Naked Gun 2 1/2"
Oud 05-08-2004, 20:08
hi
hi is offline
Citaat:
Clons schreef op 05-08-2004 @ 17:25 :
Op het nummer: Eamon - Fuck it. Kwam op den duur een antwoord... En dat wordt door een vrouw gezongen...

Hoe heet dat nummer?
frankee - f.u.r.b. ( fuck you right back)
Oud 05-08-2004, 20:14
Midget
Avatar van Midget
Midget is offline
@sunshine
@belleblaas

thnx
ik had gegoogled
maar ik kon alleen ndie songtekst vinden
of ik kan gewoon slecht googlen

iig, bedankt
Oud 05-08-2004, 22:27
after__shock
after__shock is offline
Citaat:
after__shock schreef op 04-08-2004 @ 20:25 :
Ik ben nog steeds op zoek naar dat nummer
Waarin je met een lage stem hoort," i dont know where you take me, i would like to " met lage stem, en "i love that angel in nog wat" en dan begint dr begint ie weer opnieuw met een hoge stem met iets van ' but you will neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeever en dan verder.
Heb em

Shane Owen /Angels
Oud 06-08-2004, 00:24
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
Citaat:
Sir_Cramlek schreef op 05-08-2004 @ 19:30 :
En ik maar denken dat ik de enige ben op de aardkloot die naar dat nummer luistert

ach dat franse nummer is wel grappig kon dr niet tegen, dat ik niet wist welke t was

je luistert niet heel toevallig wel 's naar dat 2e nummer dat ik zoek ?
Oud 06-08-2004, 17:47
Verwijderd
Ik zoek dace/trance apres ski nummer (hoe je het maar wilt noemen)

Het nummer begint met:
http://spronkey.orcon.net.nz/pics/insane.swf <---- Dit deuntje. En dan wordt het gemixt naar een dance nummer.. Welk nummer is dat?
Oud 06-08-2004, 22:01
Sir_Cramlek
Avatar van Sir_Cramlek
Sir_Cramlek is offline
Citaat:
dwight88 schreef op 06-08-2004 @ 00:24 :
ach dat franse nummer is wel grappig kon dr niet tegen, dat ik niet wist welke t was

je luistert niet heel toevallig wel 's naar dat 2e nummer dat ik zoek ?
Misschien iets van Enya? (maar dat is Celtisch) Heb voor de rest geen flauw idee. Het is ook zo'n vage omschrijving
__________________
"I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Scout leader." - Lt. Frank Drebin, "Naked Gun 2 1/2"
Oud 06-08-2004, 22:22
Verwijderd
Citaat:
ElMiE schreef op 05-08-2004 @ 12:59 :
Als ik het zo lees is het eerste wat in mij op komt is Calinda van Ritmo Dynamic.
Maar ik weet het niet helemaal zeker, ik vraag me namelijk ook af of dat wel door een vrouw gezongen wordt.
Die zingt ook niet Frans toch?
Oud 06-08-2004, 22:39
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
Citaat:
Sir_Cramlek schreef op 06-08-2004 @ 22:01 :
Misschien iets van Enya? (maar dat is Celtisch) Heb voor de rest geen flauw idee. Het is ook zo'n vage omschrijving
heb aantal nummers gedownload van Enya, en het is niet echt de "sound" die ik zoek. Het tempo in de nummers komt wel aardig overeen, met wat ik zoek.

Ik weet wel dat het nummer minimaal 6 jaar oud is, want in mn brugklasperiode hoorde ik hem al.... dus iemand een idee, welke nummer rond die tijd erg populair waren?
In het nummer lijkt het alsof een soort operazangeres aan de gang is. Kan alleen het refrein herinneren, dus misschien dat de strekking van het nummer zelf wel anders is. (zoals wel mee in bijvoorbeeld hiphopnummer is, zoals toen met eminem - dido).

iemand idee
Oud 07-08-2004, 09:43
Auntie M
Avatar van Auntie M
Auntie M is offline
Citaat:
dwight88 schreef op 06-08-2004 @ 22:39 :
heb aantal nummers gedownload van Enya, en het is niet echt de "sound" die ik zoek. Het tempo in de nummers komt wel aardig overeen, met wat ik zoek.

Ik weet wel dat het nummer minimaal 6 jaar oud is, want in mn brugklasperiode hoorde ik hem al.... dus iemand een idee, welke nummer rond die tijd erg populair waren?
Via deze link kun je alle top40 nummers van een bepaald jaar opzoeken, misschien zie je iets bekends http://members.lycos.nl/theo2003/top40/top40index.htm
__________________
You love me You hate me, You hate to love me You love to hate me...||De Nieuwe Wereld komt eraan!!!! ...
Oud 07-08-2004, 19:13
Verwijderd
Ik zoek een nummer waarbij in het refrein het volgende voorkomt:



"said it before, said it again/before (weetiknietzeker)


Er is mij verteld dat het een hele tijd terug op nummer 1 heeft gestaan.
Oud 07-08-2004, 20:56
hi
hi is offline
Citaat:
dwight88 schreef op 04-08-2004 @ 12:25 :
De tweede die ik zoek is misschien wat lastiger. Ik zal mn best doen m te omschrijven het is een nummer dat niet zo heel erg snel is, en er zingt een vrouw een redelijk groot deel van het nummer best hoog, beetje opera-achtig. Het is voor zover ik weet wel engels. niet een nummer dat regelmatig voorbij komt op radio/tv (beter gezegd, nooit), maar op schooldisco's een paar jaar terug, en een paar weken geleden in turkije hoorde ik m ook.

Als dr iemand is die me kan helpen........ heel erg bedankt!!!!!
The Rapsody featuring Warren G & Sissel - Prince Igor? Uit 1998
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:28.