Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-09-2004, 12:17
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Robert Doornbos in derde Jordan

Robert Doornbos komt in de laatste drie Grands Prix van het jaar in actie in de derde Jordan. Testrijder Timo Glock is gepromoveerd en vervangt zoals verwacht de ontslagen Giorgio Pantano.

“Ik ben blij dat we Robert deze onverwachte kans kunnen bieden”, zegt Eddie Jordan. “Hij heeft een heel indrukwekkend debuutjaar in de Formule 3000 achter de rug, waarin hij zich uitstekend weerde tegen een teamgenoot die het hele seizoen domineerde. En een zege op Spa is zeker een mooi visitekaartje.” Doornbos won dit jaar met grote overmacht de Formule 3000-race op het circuit in de Ardennen.

De test is geregeld door Michel Perridon van Trust, die hoopte de derde Jordan in de laatste twee races te kunnen reserveren voor Cristijan Albers. Jordan besloot echter geen gebruik te maken van Albers’ diensten en dus komt Robert Doornbos ook in Japan en Brazilië in actie op vrijdag.

“Het Formule 3000-seizoen zit er nog maar net op en het is een ongelooflijk jaar voor me geweest”, zegt de Nederlander. “Ik heb in mijn debuutjaar een race gewonnen en heb een paar keer op het podium gestaan. Deze kans met Jordan is echt geweldig, hoewel het wel kort dag is allemaal en ik de circuits niet ken. Maar ik pak de kans met beide handen aan en ik kijk uit naar mijn eerste Formule 1-test.”

Bron: www.formule1.nl
Heb niet echt veel verstand van F1 maar zal Doornbos het eerder redden dan Aalbers in de formule 1?
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-09-2004, 13:39
Verwijderd
Citaat:
Heb niet echt veel verstand van F1 maar zal Doornbos het eerder redden dan Aalbers in de formule 1?
Superdik. Ik denk dat Doornbos eerder in de F1 zit dan Albers. Wat Doornbos heeft gepresteerd in de F3000 is toch wel knap (als rookie derde worden in het kampioenschap, met een overwinning). Albers is ook wel goed hoor, maar hij zit ook aan Mercedes verbonden en ik hoorde juist dat Norbert Haug hem voor geen goud wil laten gaan (al zal dat wel wat overdreven zijn).
Met citaat reageren
Oud 22-09-2004, 16:02
mrhanky
Avatar van mrhanky
mrhanky is offline
we zullen zien.

maarjah, jordan, blijft een twijfelachtig team. Jammer dat villeneuve naar sauber gaat, weg kans voor test van albers.
We'll see. Zondag China, en ik heb er zin in

08.00 begint de race
__________________
toch best interessant zo'n sig. Je zit er al paar seconde naar te kijken en je hebt er nu nog steeds geen genoeg van? Nou vooruit dan maar, ik stop nu
Met citaat reageren
Oud 22-09-2004, 17:30
Montoya
Avatar van Montoya
Montoya is offline
Doornbos zou zker een kans maken om ooit echt in de F1 te komen als wedstrijdcoureur, zeker nu Jaguar weg is en er dus of een nieuw team bij komt, of teams met 3 auto's gaan rijden
__________________
If all my friends jumped off a bridge, I wouldn't. I would be at the bottom to catch them.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2004, 17:59
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Zozo, Pantano ontslagen, wist ik nog niet. Maar het zat er al langer aan te komen.
Leuk voor Doornbos, ik hoop dat hij zich goed kan ontwikkelen en kan bewijzen dat hij in de F1 thuis hoort.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2004, 22:28
Mitros
Avatar van Mitros
Mitros is offline
Het wisselt dit seizoen wel veel van coureurs en testrijders
Maar een goede ontwikkeling voor hem, nu komt die nog meer in the picture
Met citaat reageren
Oud 25-09-2004, 00:24
Lionheart
In een Jordan kan hij niet veel doen vrees ik.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd [F1] Doornbos nieuwe teamgenoot Albers
Verwijderd
23 21-07-2005 17:58
Vrije tijd [Formule 1] GP van Europa
Tejay
73 01-06-2005 19:57
Vrije tijd Formule 1 - Al het nieuws voor het seizoen 2005
Brain-Damage
179 04-03-2005 13:55


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:35.