Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-12-2006, 21:36
Meadow
Avatar van Meadow
Meadow is offline
Ieuw, pyromancers armor.... Daar liep ikdus ook in rond, maar ik vind het zo gigantisch lelijk dat ik het maar verkocht heb en iets minder goede heb aangeschaft di eik wel mooi vind... Die bij mannetjes is trouwens wel beter te doen dan die bij vrouwtjes...
__________________
All credibility, all good conscience, all evidence of truth come only from the senses. - Friedrich Nietzsche
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-12-2006, 00:31
airbag
Avatar van airbag
airbag is offline
Ik moet zeggen dat ik juist erg enthousiast ben over de latere gebieden in Elona.







Met citaat reageren
Oud 14-12-2006, 08:26
Blaf
Avatar van Blaf
Blaf is offline
lvl 19 motherfuckers!!!! en dat grote eiland is eng!! ben er een paar keer met onse guild natoe gegaan en die elementals (die stele) zijn spooky!!

__________________
All Hail to the Ale!
Met citaat reageren
Oud 14-12-2006, 14:06
Meadow
Avatar van Meadow
Meadow is offline
Jeetje Woef, heb jij tijd te veel ofzo . Dat wil ik ok zo snel, maar ik werkt mijn hoofd eraf voor school momenteel.
__________________
All credibility, all good conscience, all evidence of truth come only from the senses. - Friedrich Nietzsche
Met citaat reageren
Oud 14-12-2006, 15:48
Verwijderd
Citaat:
airbag schreef op 14-12-2006 @ 01:31 :
Ik moet zeggen dat ik juist erg enthousiast ben over de latere gebieden in Elona.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Dat ziet er ook erg vet uit, maar daar ben ik nog niet dus daar kan ik nog niet over oordelen.

Ik blijf er trouwens waarschijnlijk toch wel bij dat Ascalon het mooiste gebied is.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2006, 15:50
Todo
Todo is offline
elementals zijn leuke vijanden ja. maar ze zijn niet sterk op zich.
alleen met hulp doen ze nog wat.

zelf ben ik al wat demons tegn gekomen met me monk.
Die waren wel tricky.

Het mooiste gebied volgens mijn mening is The crystal desert in tyria.
Kan niet genoeg krijgen van de woestijn.
__________________
LOWLANDS!!! (VDG) Sunshine Viridia Mo/E (1ste van me 8 chars in GW)
Met citaat reageren
Oud 14-12-2006, 16:08
Verwijderd
The Crystal Desert? Dat vind ik dus weer het meest saaie ongeinspireerde gebied uit heel Tyria, zoniet heel Guild Wars.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2006, 17:16
Blaf
Avatar van Blaf
Blaf is offline
Citaat:
Meadow schreef op 14-12-2006 @ 15:06 :
Jeetje Woef, heb jij tijd te veel ofzo . Dat wil ik ok zo snel, maar ik werkt mijn hoofd eraf voor school momenteel.
ik heb een hele aardige guild gevonden waar iedereen me helpt met die quests enzo en daarom lvl ik zo snel
__________________
All Hail to the Ale!
Met citaat reageren
Oud 14-12-2006, 19:59
Meadow
Avatar van Meadow
Meadow is offline
Citaat:
Woef schreef op 14-12-2006 @ 18:16 :
ik heb een hele aardige guild gevonden waar iedereen me helpt met die quests enzo en daarom lvl ik zo snel
Leuk, hoe heet dat guild?
__________________
All credibility, all good conscience, all evidence of truth come only from the senses. - Friedrich Nietzsche
Met citaat reageren
Oud 14-12-2006, 20:03
Blaf
Avatar van Blaf
Blaf is offline
Citaat:
Meadow schreef op 14-12-2006 @ 20:59 :
Leuk, hoe heet dat guild?
http://omega-thunder.antisociaal.nl/...uild/index.php
__________________
All Hail to the Ale!
Met citaat reageren
Oud 14-12-2006, 20:14
Meadow
Avatar van Meadow
Meadow is offline
Wat een lange naam .
__________________
All credibility, all good conscience, all evidence of truth come only from the senses. - Friedrich Nietzsche
Met citaat reageren
Oud 15-12-2006, 18:19
Verwijderd
Trouwens, was er niet een 1 vs 1 battle systeem bijgekomen? Zoiets had ik meegekregen. Hoe doe je dat? En als het er is, wil iemand een potje proberen?
Met citaat reageren
Oud 15-12-2006, 21:30
Meadow
Avatar van Meadow
Meadow is offline
Yeey, mijn beste vriendin speelt ook nu, fijn bij ons het guild ingekropen. Mijn main char Maeve (E/Mo) is nu al lvl 14, en dat is echt uber . Verder een Dervish begonnen met de naam Ethne, en een tutorialchar om met mijn beste vriendin mee te lopen genaamd Raphael (ook vrouwtje) een N/R. Allen Woulfchild genaamd qua achternaam. Dus als iemand zin heeft een keer het een of ander samen te doen, stop me in je buddylijst en stuur me een persoonlijk berichtje . Yuy!
__________________
All credibility, all good conscience, all evidence of truth come only from the senses. - Friedrich Nietzsche
Met citaat reageren
Oud 20-12-2006, 14:50
Todo
Todo is offline
Citaat:
Bossen schreef op 14-12-2006 @ 17:08 :
The Crystal Desert? Dat vind ik dus weer het meest saaie ongeinspireerde gebied uit heel Tyria, zoniet heel Guild Wars.
Toen Guild wars net twee maanden uit was. lag de grens tussen een goeie speler en iemand die nog veel moest leren in de desert. Alleen die gene die goed waren kwamen er doorheen. Daarom vind ik de desert leuk.

Natuurlijk schoof dit later op naar thunderhead keep (waar sommige nog steeds zeggen dat ie moielijk is)

Maar zelfs nu zijn er nog spelers die niet goed ee oplossing kunnen vinden om door de desert heen te komen, ook al is hetantwoord heel makkelijk
__________________
LOWLANDS!!! (VDG) Sunshine Viridia Mo/E (1ste van me 8 chars in GW)
Met citaat reageren
Oud 20-12-2006, 17:06
Verwijderd
Citaat:
Todo schreef op 20-12-2006 @ 15:50 :
Toen Guild wars net twee maanden uit was. lag de grens tussen een goeie speler en iemand die nog veel moest leren in de desert. Alleen die gene die goed waren kwamen er doorheen. Daarom vind ik de desert leuk.

Natuurlijk schoof dit later op naar thunderhead keep (waar sommige nog steeds zeggen dat ie moielijk is)

Maar zelfs nu zijn er nog spelers die niet goed ee oplossing kunnen vinden om door de desert heen te komen, ook al is hetantwoord heel makkelijk
Ooh op die manier, maar ik doelde meer op het uiterlijk. En de eerste keer dat ik Thunderhead Keep deed (wat ondertussen ook al weer bijna een jaar geleden is) had ik er ook moeite mee.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2006, 19:44
Meadow
Avatar van Meadow
Meadow is offline
Waar ligt die hele crystal desert dan? Ben nu lvl 18 en ben hem nog niet tegengekomen.
__________________
All credibility, all good conscience, all evidence of truth come only from the senses. - Friedrich Nietzsche
Met citaat reageren
Oud 20-12-2006, 20:23
Blaf
Avatar van Blaf
Blaf is offline
Citaat:
Meadow schreef op 20-12-2006 @ 20:44 :
Waar ligt die hele crystal desert dan? Ben nu lvl 18 en ben hem nog niet tegengekomen.
volgens mij kom je die pas op het eind tegen

ik zit nu in een stronghold en moet die verdedingen tegen kournan soldiers samen met de prince of nog wat

wat een kut missie
__________________
All Hail to the Ale!
Met citaat reageren
Oud 20-12-2006, 20:25
Meadow
Avatar van Meadow
Meadow is offline
Citaat:
Woef schreef op 20-12-2006 @ 21:23 :
volgens mij kom je die pas op het eind tegen

ik zit nu in een stronghold en moet die verdedingen tegen kournan soldiers samen met de prince of nog wat

wat een kut missie
. In Elona . Mja, ik vind daar de missies sowiso echt minder.
__________________
All credibility, all good conscience, all evidence of truth come only from the senses. - Friedrich Nietzsche
Met citaat reageren
Oud 20-12-2006, 20:31
Blaf
Avatar van Blaf
Blaf is offline
Citaat:
Meadow schreef op 20-12-2006 @ 21:25 :
. In Elona . Mja, ik vind daar de missies sowiso echt minder.
ow kheb de andere delen (nog) niet gespeeld dus dat weet k niet


tis wel moeilijk om geld te verdienen in nightfall.... en dat was in faction volgens iedereen veel makkelijker omdat je kon runnen wat dat ook mag zijn
__________________
All Hail to the Ale!
Met citaat reageren
Oud 21-12-2006, 14:04
Verwijderd
Citaat:
Woef schreef op 20-12-2006 @ 21:31 :
ow kheb de andere delen (nog) niet gespeeld dus dat weet k niet


tis wel moeilijk om geld te verdienen in nightfall.... en dat was in faction volgens iedereen veel makkelijker omdat je kon runnen wat dat ook mag zijn

In Factions kon je júist niet runnen.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2006, 14:05
Verwijderd
Citaat:
Meadow schreef op 20-12-2006 @ 20:44 :
Waar ligt die hele crystal desert dan? Ben nu lvl 18 en ben hem nog niet tegengekomen.
Rechtsonder, gele vlek. Je moet er nu zo ongeveer toch wel komen denk ik, ben er met mijn ranger iets te vroeg, lvl 16. Mijn andere chars waren er ook rond lvl 18.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2006, 14:27
Todo
Todo is offline
al mijn chars zijn als vl 20 de desert in gekomen. en de desert lig in tyria, niet in elona.

In tyria zijn er runs.
in cantha wat minder omdat de meeste belangrijke outposts mission posts zijn die je moet unlocken met het spelen.
In elona kan je best een run krijgen. alleen moeten de die hard runners nog ff op gang komen om hun runs te doen. Helaas zijn er ook een paar posts in elona die je moet unlocken via spelen om er wel in te mogen.

En nu wintersday is begonnen is het tijd voor fun and games

Long live DWAYNA!!!
__________________
LOWLANDS!!! (VDG) Sunshine Viridia Mo/E (1ste van me 8 chars in GW)
Met citaat reageren
Oud 21-12-2006, 14:51
Meadow
Avatar van Meadow
Meadow is offline
Waarom willen mensen runnen? Het geld is vet, maar het lijkt me geen fuck aan om te doen...
__________________
All credibility, all good conscience, all evidence of truth come only from the senses. - Friedrich Nietzsche
Met citaat reageren
Oud 21-12-2006, 14:56
Verwijderd
Citaat:
Meadow schreef op 21-12-2006 @ 15:51 :
Waarom willen mensen runnen? Het geld is vet, maar het lijkt me geen fuck aan om te doen...
Voor het geld natuurlijk. Er is inderdaad geen fuck aan.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2006, 14:57
Meadow
Avatar van Meadow
Meadow is offline
Citaat:
Bossen schreef op 21-12-2006 @ 15:56 :
Voor het geld natuurlijk. Er is inderdaad geen fuck aan.
Beetje zielig dan. Je speelt toch niet om ingame ongelofelijk rijk te worden? Tenminste, ik speel eigenlijk alleen maar voor de lol ervan...
__________________
All credibility, all good conscience, all evidence of truth come only from the senses. - Friedrich Nietzsche
Met citaat reageren
Oud 21-12-2006, 15:15
Todo
Todo is offline
Citaat:
Meadow schreef op 21-12-2006 @ 15:57 :
Beetje zielig dan. Je speelt toch niet om ingame ongelofelijk rijk te worden? Tenminste, ik speel eigenlijk alleen maar voor de lol ervan...
sommige runnen voor een korte periode, zeg maar een tijdelijk baan. Zo kunnen zij zichzelf finaciëren om betere armor and stuff te kopen.

Er zijn ook runners die mensen runnen om later in het spel hulp van hun te krijgen bij een mission of quest.

Het is idd saai om het te doen, maar het loont wel
__________________
LOWLANDS!!! (VDG) Sunshine Viridia Mo/E (1ste van me 8 chars in GW)
Met citaat reageren
Oud 21-12-2006, 15:21
Meadow
Avatar van Meadow
Meadow is offline
Citaat:
Todo schreef op 21-12-2006 @ 16:15 :
sommige runnen voor een korte periode, zeg maar een tijdelijk baan. Zo kunnen zij zichzelf finaciëren om betere armor and stuff te kopen.

Er zijn ook runners die mensen runnen om later in het spel hulp van hun te krijgen bij een mission of quest.

Het is idd saai om het te doen, maar het loont wel
Ik zou het alleen doen voor iemand die ik aardig vind. Een guildie ofzo. Voor de gezelligheid. Anders vind ik het jammer, maarja, dat is mijn weirde obsessie.
__________________
All credibility, all good conscience, all evidence of truth come only from the senses. - Friedrich Nietzsche
Met citaat reageren
Oud 21-12-2006, 15:27
Todo
Todo is offline
Citaat:
Meadow schreef op 21-12-2006 @ 16:21 :
Ik zou het alleen doen voor iemand die ik aardig vind. Een guildie ofzo. Voor de gezelligheid. Anders vind ik het jammer, maarja, dat is mijn weirde obsessie.
de meeste runs beginnen ook voor guildie's, alleen run je als runner liever niet voor 1 of 2 personen. Daarom nemen ze vaak ook andere mensen mee.
en soms vragen ze er geld voor. andere vragen voor een vrijwillege donatie naar jouw keuze en andere doen het voor niks
__________________
LOWLANDS!!! (VDG) Sunshine Viridia Mo/E (1ste van me 8 chars in GW)
Met citaat reageren
Oud 21-12-2006, 15:38
Meadow
Avatar van Meadow
Meadow is offline
Citaat:
Todo schreef op 21-12-2006 @ 16:27 :
de meeste runs beginnen ook voor guildie's, alleen run je als runner liever niet voor 1 of 2 personen. Daarom nemen ze vaak ook andere mensen mee.
en soms vragen ze er geld voor. andere vragen voor een vrijwillege donatie naar jouw keuze en andere doen het voor niks
That's more like it .
__________________
All credibility, all good conscience, all evidence of truth come only from the senses. - Friedrich Nietzsche
Met citaat reageren
Oud 21-12-2006, 15:45
Todo
Todo is offline
Wintersday, the best event of GW.

tenminste, dat vind ik. Die canes zijn verslavend en altijd handig. Mensen met een hele grote stockpile van canes zullen sneller rijk zijn dan andere. Die canes halen nou eenmaal je dp weg (compleet, dus ook als je -60 dp hebt)

Monks met canes worden gewoon het meest geprezen. zeker als je er nog genoeg hebt voor een heel jaar.
__________________
LOWLANDS!!! (VDG) Sunshine Viridia Mo/E (1ste van me 8 chars in GW)
Met citaat reageren
Oud 21-12-2006, 15:47
Meadow
Avatar van Meadow
Meadow is offline
Citaat:
Todo schreef op 21-12-2006 @ 16:45 :
Wintersday, the best event of GW.

tenminste, dat vind ik. Die canes zijn verslavend en altijd handig. Mensen met een hele grote stockpile van canes zullen sneller rijk zijn dan andere. Die canes halen nou eenmaal je dp weg (compleet, dus ook als je -60 dp hebt)

Monks met canes worden gewoon het meest geprezen. zeker als je er nog genoeg hebt voor een heel jaar.
Hoe krijg je die dan? En van wanneer tot wanner is wintersday?
__________________
All credibility, all good conscience, all evidence of truth come only from the senses. - Friedrich Nietzsche
Met citaat reageren
Oud 21-12-2006, 15:57
Verwijderd
Je runt niet om rijk te worden, maar om wapens ofzo te kopen.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2006, 16:02
Todo
Todo is offline
Citaat:
Meadow schreef op 21-12-2006 @ 16:47 :
Hoe krijg je die dan? En van wanneer tot wanner is wintersday?
als het goed is, is wintersday nu al bezig. Kijk voor de rest maar op de official guild wars site voor meer info.

@bossen: ik zei ook armor and stuf (oftewel van alles)
__________________
LOWLANDS!!! (VDG) Sunshine Viridia Mo/E (1ste van me 8 chars in GW)
Met citaat reageren
Oud 21-12-2006, 21:45
Meadow
Avatar van Meadow
Meadow is offline
We've got factions ladies and gents . Dus nu heb ik allebij de uitbreidingen .

(Vind factions uiterlijk echt zoooo veel mooier dan Phrophesies en Elona ).
__________________
All credibility, all good conscience, all evidence of truth come only from the senses. - Friedrich Nietzsche
Met citaat reageren
Oud 22-12-2006, 17:52
Verwijderd
Citaat:
Meadow schreef op 21-12-2006 @ 22:45 :
We've got factions ladies and gents . Dus nu heb ik allebij de uitbreidingen .

(Vind factions uiterlijk echt zoooo veel mooier dan Phrophesies en Elona ).
Waaaat? Vind factions écht niet mooier
Met citaat reageren
Oud 22-12-2006, 18:06
Meadow
Avatar van Meadow
Meadow is offline
Citaat:
Bossen schreef op 22-12-2006 @ 18:52 :
Waaaat? Vind factions écht niet mooier
't Is echt veel meer mijn stijltje allemaal. De nieuwe klassen zijn echt fijn, en de architectuur is echt heel mooi enzo . Jammer wel dat je zo snel lvlt en dat alles een beetje weird is.
__________________
All credibility, all good conscience, all evidence of truth come only from the senses. - Friedrich Nietzsche
Met citaat reageren
Oud 22-12-2006, 18:32
Verwijderd
Citaat:
Meadow schreef op 22-12-2006 @ 19:06 :
't Is echt veel meer mijn stijltje allemaal. De nieuwe klassen zijn echt fijn, en de architectuur is echt heel mooi enzo . Jammer wel dat je zo snel lvlt en dat alles een beetje weird is.
Mja, er zijn wel wat mooie steden, maar in vind dat je veeeeeel te lang in dat stedelijke gebied blijft.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2006, 17:17
Verwijderd
Omg, die nieuwe search functie pwnd echt hard!

En wintersday plaatjes:



Lions Arch



Ascalon



Kamadan



Droknars Forge
Met citaat reageren
Oud 25-12-2006, 17:56
Blaf
Avatar van Blaf
Blaf is offline
de search is super
__________________
All Hail to the Ale!
Met citaat reageren
Oud 28-12-2006, 08:06
Todo
Todo is offline
de search is idd heel erg handig. verkort het zoeken naar party's

Factions is mooi, maar je bent idd te lang in de stad bezig en dan begint het wel vervelend te worden. En dan kan je een account die alle drie de delen bij elkaar gekoppeld heeft wel waarderen. ff een tijdje in Cantha, dan naar Elona en dan weer een tochtje terug naar Tyria. En nu de canes terug zijn (helaas zijn deze wat minder dan de eerste canes) is het sparen en het op stock slaan van de spullen voor latere quests en missions. Zoals domain of anguish (al moet ik er nog in komen)
__________________
LOWLANDS!!! (VDG) Sunshine Viridia Mo/E (1ste van me 8 chars in GW)
Met citaat reageren
Oud 28-12-2006, 14:07
Meadow
Avatar van Meadow
Meadow is offline
Ja, het is echt vet om alle drie de werelden aan elkaar te hebben! Ik ben er helemaal weg van.

Wat is de bedoeling van deze candy cane shards btw?
__________________
All credibility, all good conscience, all evidence of truth come only from the senses. - Friedrich Nietzsche
Met citaat reageren
Oud 28-12-2006, 15:32
Blaf
Avatar van Blaf
Blaf is offline
om die andere werelden kunnen te bezoeken moet je de andere expansions kopen toch?

en die cany shards die kun je voor '' iets '' inruillen
__________________
All Hail to the Ale!
Met citaat reageren
Oud 28-12-2006, 20:07
Todo
Todo is offline
je hebt idd alle drie de delen nodig om ze aan elkaar te koppelen om naar alle drie de delen te reizen.

De candy cane shards kun je omruilen voor candy cane weopons bij een candy cane smith.

Bij een paar andere npc's kun je normale dingen (bv. caromi scalps) omruilen voor 4 winter ietms. er zijn dacht ik 8 winter items die je kunt verzamelen. de candy canes (niet de shards) van vorig jaar haalde je dp helemaal weg als je er 1 op at. de wintergreen versie van dit jaar haalt 15% weg en volgens de officiele site van GW geeft de rainbow candy cane een morale boost. Als je shards wilt hebben, dan kan je die makkelijk verdienen in de snowball arena. maar ze worden ook gedropt als loot.

buiten de winter ietsm om, vind ik het leuk om hoeden te verzamelen. Al mijn chars hebben er nu 4 verschillende. Ik hoop dat ze zit jaar nieuwe soorten hoeden hebben.
__________________
LOWLANDS!!! (VDG) Sunshine Viridia Mo/E (1ste van me 8 chars in GW)
Met citaat reageren
Oud 28-12-2006, 20:31
Meadow
Avatar van Meadow
Meadow is offline
Hoe werkt dat search systeem btw precies? Ik kan wel leuk alles invullen, maar er gebeurd helemaal niets.
__________________
All credibility, all good conscience, all evidence of truth come only from the senses. - Friedrich Nietzsche
Met citaat reageren
Oud 29-12-2006, 00:27
Verwijderd
Citaat:
Meadow schreef op 28-12-2006 @ 21:31 :
Hoe werkt dat search systeem btw precies? Ik kan wel leuk alles invullen, maar er gebeurd helemaal niets.
Je hoeft niks in te typen om te zoeken, je kijkt gewoon in die lijst of er een party is die je wil joinen. Dat intypen is om een beschrijving te geven van wat je gaat doet, als jij zelf op die lijst wil.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2006, 14:04
Meadow
Avatar van Meadow
Meadow is offline
Citaat:
Bossen schreef op 29-12-2006 @ 01:27 :
Je hoeft niks in te typen om te zoeken, je kijkt gewoon in die lijst of er een party is die je wil joinen. Dat intypen is om een beschrijving te geven van wat je gaat doet, als jij zelf op die lijst wil.
Ahzo, dan weet ik waarom ik het niet begreep. Er stond niets .

Hehe.
__________________
All credibility, all good conscience, all evidence of truth come only from the senses. - Friedrich Nietzsche
Met citaat reageren
Oud 03-01-2007, 19:49
Meadow
Avatar van Meadow
Meadow is offline
Yeehee, een van mijn chars heeft voor de eerste keer lvl 20 bereikt! Mijn Dervish . Niet mijn primaire char, dus die ik nu ingehaald. Ze staat nog op 19 1/2 ongeveer. Dit is echt zo kickass.

En wat is het main land van Elona, in Kourna, ongelofeloos mooi gebied. Beetje safari gevoel krijg ik ervan .
__________________
All credibility, all good conscience, all evidence of truth come only from the senses. - Friedrich Nietzsche
Met citaat reageren
Oud 03-01-2007, 21:12
Verwijderd
Mmh daar moet ik ook nog naartoe, dan ben ik teminste overal geweest.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2007, 22:22
mepsteen
Avatar van mepsteen
mepsteen is offline
ik heb net bij nightfall een nieuwe hunter aangemaakt, maar ik kan die klote warthogs niet vinden in the plains of jarin. ik wil een pet maar niet zon klote flamingo. lopen die hogs ergens specifiek rond of op een specifieke plek?


Edit: heb er een, mn ranger is lvl 4, mn pet is lvl 5
__________________
I'm too old for this shit.

Laatst gewijzigd op 13-01-2007 om 09:09.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2007, 08:47
Verwijderd
Iets verder gekomen, bij wat denk ik het mooiste stuk is van Elona: zwevende planten etc
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio I spy with my little eye aka welke film heb jij gezien?
WolterB
462 19-11-2014 21:24
Games Slechtse game ooit (niet van die goedkope online games)
DAH
198 21-07-2011 15:16
Games Gamen op EEE
Batave
4 26-01-2011 16:30
De Kantine Ctrl + v topic! #65
TommY_
500 04-01-2007 15:08
Games Top 3 voor de vakantie
Verwijderd
23 04-09-2005 20:12
Games de MMORPG die > WoW
PUNTJUH
28 25-03-2005 09:54


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:11.