Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-12-2007, 20:26
Verwijderd
Op willekeurige volgorde:

- Phantasmagoria: destijds scary as hell
- C&C Red Alert: één van de RTS'en met de beste balance
- Rayman: beste platformgame met super soundtrack. Vanmiddag weer eens geinstalleerd met XP patch
- Baldur's Gate 2 (+ Throne of Bhaal): urenlang zoet met boeiend verhaal met meerdere verhaallijnen die je afhankelijk van je eigen character kan volgen.
- Rainbow Six 3: Raven Shield : voor mij dé beste tactical shooter. Vegas had beter moeten zijn, alleen zal ik daar niet achter komen zolang die systeemeisen niet deugen
- Commandos: geen uitleg nodig
- Diablo 2: lekker hakken, geen verhaal, maar dat boeit niet
- GTA 2: lekker 2D, verbeterde gameplay ten opzichte van deel 1.
- StarCraft: Naast Red Alert, super game
- F.E.A.R: vernieuwend, boeiend, heel mooi, briljant
- Half-Life: eerste van de nieuwe generatie FPS games. Hulde
- Neverwinter Nights: persoonlijk favoriet online RPG. Deel 2 moet ik nog even over denken...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-12-2007, 00:00
crazy88
Avatar van crazy88
crazy88 is offline
Ik vind de sims 1 complete collectie nog steeds geweldig.
Ook gta is leuk. Verder hou ik niet echt van schietspellen en zo.
__________________
na regen komt zonneschijn
Met citaat reageren
Oud 30-12-2007, 20:48
Thunder Child
Avatar van Thunder Child
Thunder Child is offline
Ooeeeh....

Ok hier mijnes:

Discworld
Nog steeds met stip op nummer 1 wat mij betreft als het om adventures gaat. En dan natuurlijk vooral de eerste. Geweldig absurd.

Theme Hospital
Zelden dit soort spellen gevonden die ik jaren later nog steeds in mijn CD-ROM flikkerde. Zoals al eerder in dit topic opgemerkt: het feit dat je eigenlijk in ieder ziekenhuis hetzelfde deed maakte het niet minder cool.

Dungeon Keeper 2
Geweldig concept, zelden een zelfde soort game gevonden die hieraan kon tippen.

Supaplex
Uren en uren kon je nadenken over levels, met andere mensen erover praten en ideeën uitwisselen totdat 1 persoon het eindelijk had opgelost en we weer allemaal verder konden naar de volgende level. Dat was nog eens een spel!

Settlers
Ik denk dat dit iedereen wel duidelijk zal zijn.

Unreal Tournament
Sjah, altijd fijn om even een deathmatchje te spelen als je een slechte dag hebt gehad

World of Warcraft
Suck it, Guild Wars rukkers!
__________________
For Pony
Met citaat reageren
Oud 30-12-2007, 20:55
Verwijderd
bioshock mag er trouwens ook wel bij in mijn lijstje
Met citaat reageren
Oud 31-12-2007, 12:28
Verwijderd
Ik was inderdaad Grim Fandango vergeten.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2008, 10:57
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
- StarCraft: boven Red Alert, super game
Met citaat reageren
Oud 11-01-2008, 21:31
pvt. stengo
Avatar van pvt. stengo
pvt. stengo is offline
Rome total war

Medal of honor warchest

settlers 3

age of empires 2

sims 2 (maar vind de eerste ook nog geweldig)

CoD4
Met citaat reageren
Oud 11-01-2008, 22:25
Il_Principe
Avatar van Il_Principe
Il_Principe is offline
Igi
__________________
Ad augusta per angusta...
Per undas adversas
Met citaat reageren
Oud 18-01-2008, 09:15
Verwijderd
Ook even de mijne opnoemen dan maar.

Adventure:
Toonstruck, toffe animatie, Christopher Lloyd en Flux Wildly, humor, toony, ahhhh, uniek!



Monkey Island 2, geweldige humor, retemoeilijk en leuker dan de overige delen (die echter ook tof waren).



RPG:
Final Fantasy serie (delen 6 en 7 met name), mooie verhalen, grote werelden, muziek, graphics, sfeer.





Baldur's Gate 1 en 2, intrigerend verhaal, prachtmuziek, groot.



3D shooter:
Half-Life, vanwege het verhaal en de gameplay.



Hexen: Beyond Heretic, voornamelijk vanwege de sfeer, de moeilijke puzzels, de muziek.



Strategie:
WarCraft 2,vanwege de toffe missies, de orcs/humans, de graphics.



Eervolle vermelding voor Phantasmagoria 2, destijds supertof, terwijl het eigenlijk niet zou misstaan in een corny B-film. Leuker dan deel 1, beter geacteerd (ja, zelfs dit ), relatief mooie filmpjes, muziek.




Trouwens, kan iemand mij uitleggen wat men zo leuk vind aan Civilization (2)? Ik heb het nog nooit gespeeld want het leek me altijd ONTZETTEND suf en slaapverwekkend.

Laatst gewijzigd op 18-01-2008 om 09:39. Reden: Toonstruck vergeten, shame on me.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2008, 09:30
Verwijderd
ah, warcraft II
die was ik helemaal vergeten, maar oh wat heb ik die game vaak gespeeld
Met citaat reageren
Oud 18-01-2008, 09:50
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Trouwens, kan iemand mij uitleggen wat men zo leuk vind aan Civilization (2)? Ik heb het nog nooit gespeeld want het leek me altijd ONTZETTEND suf en slaapverwekkend.
Opbouwen van een rijk, management, etc. Het is lastig omdat het zo groot is. Bij een shooter is het niet veel lastiger dan rondrennen en op het juiste moment op de knop drukken. Bij dergelijke managementspelen als Civilisation zijn er zoveel dingen die je tegelijk goed moet doen...
Het is ook een deel stijl. Van Final Fantasy vraag ik me dan weer af wat men in godsnaam wil met zo'n achterlijk Japans spel met allemaal belachelijke characters in een budverhaal. Zie ik de cover van nummer zeven dan denk ik "Wat is dat nu weer voor kutdesign? Met zo'n achterlijk groot zwaard is die gast plat in plaats van ermee te kunnen zwaaien. Kennen die Japanners nu echt geen natuurkunde?"
Dat spel is dan weer niks voor mij, terwijl anderen er bij zweren.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 18-01-2008, 17:24
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Civ is echt verdomd verslavend. Maar goed; daar zitten ook "stomme" dingen in. Ik heb met een chariot ook ooit gewonnen van een straaljager.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 18-01-2008, 18:17
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Resident Evil 4 hoort er ook bij trouwens
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 18-01-2008, 18:18
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Hij heeft gelijk, though.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2008, 18:35
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Spellen die ik kan blijven spelen:

X-Com: Enemy Unknown



Zenuwslopend urenlang aliens slopen.

Civilisation



Geen uitleg nodig.

Uncharted Waters

Kon geen screen vinden. Met je Boot/vloot de zeeën onveilig maken, wat handelen of de piraat uithangen. Eindeloze gameplay.

Wipeout



Niet alle edities zijn even goed; maar het blijft voor mij het beste 'snelle futuristische' racegame.

Games die veel indruk hebben gemaakt:

Final Fantasy 7



Wat klopt er niet aan dit spel? Natuurlijk kan je nu wel wat dingen opmerken, maar het is in mijn ogen de perfecte (cinematische) RPG.

Metal Gear Solid



Goed gevonden gameplay, een intelligent verhaal (alhoewel wat teveel geleuter soms), maar desondanks een grootse prestatie.

Shadow of the Colossus



Wat een sfeer! Het hele principe van de Colossi is simpelweg geniaal; jammer dat de game vrij kort was.

Half Life



Een van de eerste FPS games met een goed verhaal en gave scripted events.

Later meer!
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 18-01-2008, 19:34
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Goh.

C&C, Red Alert, UT '99, Commandos, Max Payne, FarCry, Knights&Merchants... Zijn er nogal veel die ik nog altijd speel af en toe...
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 20-01-2008, 16:19
Spoonie
Avatar van Spoonie
Spoonie is offline
Ik vind Knights&Merchants nou niet echt baanbrekend bijzonder dat je zegt 'best game ooit gemaakt' was wel leuk maar niet bijzonder en setlers was er ook al + zoveel andere soortgelijke games.
__________________
Het leven van een student bestaat uit vaak en vakkunding weekend vieren met soms een college tussendoor.......één twee, klik klik, go go ...ACTIE!!!!
Met citaat reageren
Oud 20-01-2008, 19:14
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Ik vind Knights&Merchants nou niet echt baanbrekend bijzonder dat je zegt 'best game ooit gemaakt' was wel leuk maar niet bijzonder en setlers was er ook al + zoveel andere soortgelijke games.
Bwoah, hoort misschien eerder bij 't type games die mij nooit vervelen, maar goed, da's ook een kwaliteit...
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 21-01-2008, 00:01
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Knights and Merchants heeft mij de finale knieval voor games doen maken en zodoende mijn leven voorgoed zinloos gemaakt, zo goed is dat spel. Jammer van dat halve vervolg vol bugs.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Met citaat reageren
Oud 21-01-2008, 02:08
Verwijderd
Knights & Merchants was vermakelijk, maar settlers (2) spant de kroon dan toch wel.



<333333333333333333333333
Met citaat reageren
Oud 21-01-2008, 13:23
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Knights & Merchants was vermakelijk, maar settlers (2) spant de kroon dan toch wel.

[afbeelding]

<333333333333333333333333
Ik vond die mannetjes echt vervelend...
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 24-01-2008, 02:28
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Ik heb wat met die weggetjes tussen de huizen. Misschien dat Settlers 3 mij daardoor niet zo aansprak.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Met citaat reageren
Oud 28-01-2008, 03:25
Jaff0
Jaff0 is offline
C&C Red alert <- Lmd.
Metal Gear Solid <- Lmfd.
UT '99. Toch wel 't spel dat ik 't langst gespeeld heb. Grafisch uiteraard minder dan de fps van tegenwoordig maar qua gameplay ben ik d'r nog geeneen tegengekomen die aan dit spel kan tippen.
Star Wars: KotOR. Gewoon geniaal man. Uitstekend verhaallijn, briljante voiceacting, prachtige sfeer en de gameplay is ook niet mis.
Warcraft 2. Naast RA in 't RTS genre. 8 keer klikken op die Ogre was ook altijd lachen.
__________________
You never go ass to mouth.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2008, 15:39
Luki
Avatar van Luki
Luki is offline
Citaat:
Knights & Merchants was vermakelijk, maar settlers (2) spant de kroon dan toch wel.

[afbeelding]

<333333333333333333333333
Hell yea Alleen dat plaatje al word ik gelukkig van.. Settlers 2 is en blijft magisch
__________________
Don't laugh! Life's very serious business!
Met citaat reageren
Oud 30-01-2008, 02:21
Verwijderd
Kent iemand nog de adventure-action game Dark Earth uit 1996 voor de pc?

Heel erg underrated maar geweldige verhaallijn en goede gameplay. Interessante puzzels tussendoor, ik heb hem laatst weer eens geinstalleerd (had nog cd's lol) en ik moest wel even wat traantjes wegplinken van nostalgie.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2008, 10:56
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Ik heb met een chariot ook ooit gewonnen van een straaljager.



Citaat:
Final Fantasy 7

[afbeelding]

Wat klopt er niet aan dit spel?
Qua verhaal niet veel, op wat dipjes na. Vechtsysteem was dacht ik perfect tot ik er laatst weer aan begon, ieder vechtsysteem heeft voor en nadelen, maar kon er nu eigenlijk niet echt mijn ei meer in kwijt.
Maar laat mij maar lekker zeuren, die game blaast nog steeds bijna elke andere rpg weg, en dat voor een game die meer dan 10 jaar(??) oud is.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2008, 17:11
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
fucked up stats ftw


Citaat:
Die game blaast nog steeds bijna elke andere rpg weg, en dat voor een game die meer dan 10 jaar(??) oud is.
Dat dus.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 31-01-2008, 18:28
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Maar laat mij maar lekker zeuren, die game blaast nog steeds bijna elke andere rpg weg, en dat voor een game die meer dan 10 jaar(??) oud is.
Pardon? Misschien in het Japanse-vage-RPG-genre ja. Daarbuiten zijn er veel betere spellen te krijgen in vrijwel elk opzicht.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 01-02-2008, 11:08
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Nee. Geen enkele RPG kan tippen aan de beste klassieke JPRG's.

Final Fantasy is daarentegen gigantisch overrated.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2008, 13:34
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Nee. Geen enkele RPG kan tippen aan de beste klassieke JPRG's.
Noem er eens een handjevol, want ik ben wel benieuwd.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 01-02-2008, 15:36
Verwijderd
Citaat:
Nee. Geen enkele RPG kan tippen aan de beste klassieke JPRG's.

Final Fantasy is daarentegen gigantisch overrated.
wth hebben die rpg's dan boven iets als KOTOR of Dragon Quest?
Met citaat reageren
Oud 01-02-2008, 16:32
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Noem er eens een handjevol, want ik ben wel benieuwd.
Secret of Mana, Illusion of Gaia, Breath of Fire II etc. Als dat geen goede gameplay is, dan bestaat het gewoon niet.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2008, 16:37
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
wth hebben die rpg's dan boven iets als KOTOR of Dragon Quest?
De Dragon Quest serie bestaat voor het merendeel uit klassieke JRPG's

KOTOR is goed, maar kom op zeg hé. Het is Star Wars. Een interessant verhaal en toffe karakters kun je wel vergeten. Verkeerd voobeeld dus.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.

Laatst gewijzigd op 01-02-2008 om 18:12.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2008, 16:44
Cesar
Avatar van Cesar
Cesar is offline
Citaat:
Kent iemand nog de adventure-action game Dark Earth uit 1996 voor de pc?

Heel erg underrated maar geweldige verhaallijn en goede gameplay. Interessante puzzels tussendoor, ik heb hem laatst weer eens geinstalleerd (had nog cd's lol) en ik moest wel even wat traantjes wegplinken van nostalgie.
Geweldig idd, ik vond het als kind echt te freaky voor woorden. Je had best wel veel vrijheid in het spel. Verslavend.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2008, 17:22
Verwijderd
Citaat:
Dragon Quest serie bestaat voor het merendeel klassieke JRPG's

KOTOR is goed, maar kom op zeg hé. Het is Star Wars. Een interessant verhaal en toffe karakters kun je wel vergeten. Verkeerd voobeeld dus.
ja kun je wel gaaf gaan doen met je roloog, maar tegelijkertijd zeg je dat KOTOR geen interessant verhaal heeft en daarmee zakt je geloofwaardigheid toch wel tot diep onder de grond
Met citaat reageren
Oud 01-02-2008, 18:11
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
ja kun je wel gaaf gaan doen met je roloog, maar tegelijkertijd zeg je dat KOTOR geen interessant verhaal heeft en daarmee zakt je geloofwaardigheid toch wel tot diep onder de grond

Nogmaals, KOTOR = Star Wars = teh suck.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2008, 18:19
[CP]X-Ray Cat
Avatar van [CP]X-Ray Cat
[CP]X-Ray Cat is offline
Oeh, voor mij zeker Zelda: Ocarina of Time. Prachtig.

Verder konden Stunts, King's Quest 5, Half-Life, Q2-mp me wel boeien.

World of Warcraft is gewoon ziek. Paar uur geleden mijn lvl 70 Warlock maar gewoon verwijderd. Dat spel is pure dope. Begin er niet aan. Is mij ook gezegd voordat ik begon, maar ik was (nog steeds trouwens) eigenwijs.

Beetje Frickin' items verzamelen, en dat telkens weer opnieuw. That's all about. Misschien ben ik de clue van dat spel straal voorbij gelopen though.
__________________
moeje doen
Met citaat reageren
Oud 02-02-2008, 14:20
Jaff0
Jaff0 is offline
Citaat:
Nogmaals, KOTOR = Star Wars = teh suck.
Balen dat jouw mening zo goed als onbeduidend is knul.
__________________
You never go ass to mouth.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2008, 14:34
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Citaat:
Warcraft 2. Naast RA in 't RTS genre. 8 keer klikken op die Ogre was ook altijd lachen.
Zoiets meligs vergeet je niet gauw. Kon je trouwens bij nagenoeg alle units doen, geloof ik.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Met citaat reageren
Oud 02-02-2008, 16:39
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Balen dat jouw mening zo goed als onbeduidend is knul.
Oh teh snapzz0rz!!11!!1!22!! ;D;D
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2008, 18:40
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:



Qua verhaal niet veel, op wat dipjes na. Vechtsysteem was dacht ik perfect tot ik er laatst weer aan begon, ieder vechtsysteem heeft voor en nadelen, maar kon er nu eigenlijk niet echt mijn ei meer in kwijt.
Maar laat mij maar lekker zeuren, die game blaast nog steeds bijna elke andere rpg weg, en dat voor een game die meer dan 10 jaar(??) oud is.
Je vergeet gemakshalve Chrono Trigger?
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 02-02-2008, 18:42
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Nogmaals, KOTOR = Star Wars = teh suck.
Generaliseren is pas t3h suck. KOTOR had een degelijk overkoepelend verhaal met een BRILJANTE plottwist en je hoeft geen liefhebber van de lore te zijn om dat te kunnen inzien.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 02-02-2008, 19:28
Verwijderd
Inderdaad. Wat mij betreft hadden ze deel 1 t/m 3 van star wars geschrapt en Kotor verfilmd.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2008, 21:27
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Generaliseren is pas t3h suck. KOTOR had een degelijk overkoepelend verhaal met een BRILJANTE plottwist en je hoeft geen liefhebber van de lore te zijn om dat te kunnen inzien.
De gameplay is goed, maar wat maakt het verhaal dan zo geweldig?
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2008, 22:09
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
De gameplay is goed, maar wat maakt het verhaal dan zo geweldig?
Spoiler
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 02-02-2008, 23:08
Macho
Avatar van Macho
Macho is offline
Citaat:
Spoiler
Inderdaad, oh, dat was echt zo geweldig, dat spel was ook spannend en het verhaal werd goed opgebouwd naar die plottwist toe. En ik was toen nog jong en naief dus ik zag het ook echt niet aankomen.

Daarnaast is de gameplay erg goed, alhoewel dat wel wat subjectief is. Met lightsabers rondzwaaien en de force gebruiken is gaaf, en het was goed uitgewerkt in KOTOR.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2008, 23:41
Jaff0
Jaff0 is offline
Citaat:
Oh teh snapzz0rz!!11!!1!22!! ;D;D
Ruig man, ik wou altijd al eens 'n keer zwakjes geliettaald worden.
__________________
You never go ass to mouth.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2008, 05:44
Evilblue
Avatar van Evilblue
Evilblue is offline
Final Fantast 7 & 8, great story
Chrono Trigger en Chrono Cross, awesome replay value
Kessen en Zone of the Enders, strategic and much action!
__________________
Broken lights, fading nights, darkness comes to my sights.
Makaku mi ta, makaku mi ta, tuma mi banana grandiii!!!
Met citaat reageren
Oud 03-02-2008, 18:39
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
ja kun je wel gaaf gaan doen met je roloog, maar tegelijkertijd zeg je dat KOTOR geen interessant verhaal heeft en daarmee zakt je geloofwaardigheid toch wel tot diep onder de grond
Mwo, er is wel degelijk iets voor te zeggen dat namaken van een serie een kleinere prestatie is dan een eigen franchise starten.

Als ik al mijn karakters al op een presenteerblaadje krijg via een film, dan is het geen prestatie om een cast neer te zetten.

Programmeer ik out of the blue echter een spel waar de verhaallijn je meesleept en je meeleeft en identificeerd met de karakters, dan moet daarvoor heel wat meer respect worden opgebracht denk ik.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 04-02-2008, 12:12
Verwijderd
Citaat:
Mwo, er is wel degelijk iets voor te zeggen dat namaken van een serie een kleinere prestatie is dan een eigen franchise starten.

Als ik al mijn karakters al op een presenteerblaadje krijg via een film, dan is het geen prestatie om een cast neer te zetten.

Programmeer ik out of the blue echter een spel waar de verhaallijn je meesleept en je meeleeft en identificeerd met de karakters, dan moet daarvoor heel wat meer respect worden opgebracht denk ik.
de karakters hebben niets met de film te maken, kotor is honderden of duizenden, weet ik het, jaren voor de star wars films
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
ARTistiek Designer gezocht Android games.
Verwijderd
0 28-11-2013 21:42
Games Oldies but Goldies
tommiegun
142 15-11-2005 22:03
Verhalen & Gedichten [Verhaal] De ondraaglijke lichtheid
clubje
124 27-09-2003 11:07
Games Waarheid over de XBOX, PS2 is krachtiger!
Diablos
274 20-09-2003 03:34
Games waarheid over de x-box ? ps2 is krachtiger.
GpMaStEr
7 13-07-2002 01:54
Games sega
king112
8 15-05-2002 14:40


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:08.