Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-04-2008, 08:53
Koning
Avatar van Koning
Koning is offline
Is dat filmpje een grap?
__________________
"Bring me my monocle. I want to look rich."
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-04-2008, 09:17
Verwijderd
Citaat:
Is dat filmpje een grap?
Die laatste? Waarom zou het? Of wilde je er als true-ass mainstream MMORPG-basher je gehele mening op een act-based beta filmpje baseren?
Met citaat reageren
Oud 25-04-2008, 12:28
Koning
Avatar van Koning
Koning is offline
Het was meer dat de HUD sowieso al 90% gekopieerd is van WoW.
__________________
"Bring me my monocle. I want to look rich."
Met citaat reageren
Oud 25-04-2008, 13:25
Q
Avatar van Q
Q is offline
Citaat:
En dit is een van de eerste, officiële high-res gamebeelden die getoond zijn online.. gaaf om te zien dat er al zoveel progress is gemaakt.

Let wel, bij dit filmpje staat nog niet alle eyecandy aan waaronder dus geen lighting en max. res. textures.
Hee een nieuwe uitbreiding van Guildwars met WoW invloeden.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2008, 18:57
Verwijderd
Citaat:
Het was meer dat de HUD sowieso al 90% gekopieerd is van WoW.
Prima toch, hoeven ze daar zelf niet over na te denken. Met de HUD van WoW is sowieso weinig mis dus het lijkt me weinig zinvol om het radicaal anders te doen alleen maar om te zorgen dat het niet op WoW gaat lijken, want dat doet het toch wel.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2008, 22:48
Verwijderd
Citaat:
Hee een nieuwe uitbreiding van Guildwars met WoW invloeden.
Als je een beetje had gelezen zou je weten dat het concept van WAR zeer verschilt van GW en WoW.

Beetje jammer dat FBs van subfora van bijna 30 in staat zijn dezelfde soort comments te posten als de gemiddelde 14 jarige 4chan poster.
Citaat:
Het was meer dat de HUD sowieso al 90% gekopieerd is van WoW.
Al die HUDS lijken op elkaar en dat systeem is enkel logisch. Dat is hetzelfde als gaan zeiken over een bar onder in je scherm waar je aantal kogels en nades zijn weergegeven bij een shooter.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2008, 10:15
Verwijderd
Citaat:
En dit is een van de eerste, officiële high-res gamebeelden die getoond zijn online.. gaaf om te zien dat er al zoveel progress is gemaakt.

Let wel, bij dit filmpje staat nog niet alle eyecandy aan waaronder dus geen lighting en max. res. textures.
ziet er wel lachen uit, maar die rondjes onder je poppetje.. err?
Met citaat reageren
Oud 26-04-2008, 12:29
Big Boi
Avatar van Big Boi
Big Boi is offline
Citaat:
Als je een beetje had gelezen zou je weten dat het concept van WAR zeer verschilt van GW en WoW.

Beetje jammer dat FBs van subfora van bijna 30 in staat zijn dezelfde soort comments te posten als de gemiddelde 14 jarige 4chan poster.


Al die HUDS lijken op elkaar en dat systeem is enkel logisch. Dat is hetzelfde als gaan zeiken over een bar onder in je scherm waar je aantal kogels en nades zijn weergegeven bij een shooter.


WoW heeft het weer grotendeels afgekeken van een andere MMO. Zo blijf je bezig idd. Ik vind het prima werken en het is al vanaf het begin meer customizable dan WoW's UI. Kan je bij WoW zonder mods alleen het chatschermpje groter/kleiner maken en de gehele UI scalen, bij WAR kan je elk aspect van het UI groter/kleiner maken en per onderdeel het scalen naar wens. En er zit een grote kans in dat de LUA code word vrijgegeven zodat er een goede modscene ontstaat.

Owh en dat rondje onder je poppetje is al confirmed dat het aan en uit te zetten is. Dat kan gebruikt worden om partymembers/vijanden aan te wijzen.
__________________
Oh my god, man you love snakes. - Yeah, no shit. That's why I'm getting tats of cobra's on both my pythons.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2008, 14:23
Verwijderd
Citaat:
Owh en dat rondje onder je poppetje is al confirmed dat het aan en uit te zetten is. Dat kan gebruikt worden om partymembers/vijanden aan te wijzen.
Ah oke, heb dan niets gezegd (a)
Met citaat reageren
Oud 28-04-2008, 22:12
Onorthodox
Avatar van Onorthodox
Onorthodox is offline
Het grote probleem van tegenwoordig is dat voor "veel" mensen(of kiddo's) WoW hun eerste MMO is en geen flauw idee hebben van de vroegere of andere MMO's.
Daarom is voor die mensen Warhammer maar een (flauw) aftreksel van WoW.

Ik heb mijn pre-order CE trouwens ookal binnen
__________________
People like YOU are the reason people like ME need medication
Met citaat reageren
Oud 29-04-2008, 00:09
Big Boi
Avatar van Big Boi
Big Boi is offline
WoW was ook mijn eerste MMORPG maar heb daarvoor wel veel offline RPG games gespeeld, zowel op PC als op console. Dat wat je zegt icm de kortzichtigheid van sommige mensen geeft vaak domme reacties op vroege beelden van WAR.

Ondertussen vond ik dit wel een leuk preview artikel.. goede observatie over de status van de game atm.

En ik hoop dat de newsletter van deze maand, die binnen nu en 2-3 dagen uitkomt, de laatste class van de High Elfs officiëel bekend gaat maken.
__________________
Oh my god, man you love snakes. - Yeah, no shit. That's why I'm getting tats of cobra's on both my pythons.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2008, 04:25
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Godver, hier moet ik misschien maar es mn pc voor upgraden :/.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 30-04-2008, 12:50
Verwijderd
Citaat:
Godver, hier moet ik misschien maar es mn pc voor upgraden :/.
Met die graphics? Dan heb je wel een heel oude PC.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2008, 13:40
Verwijderd
Citaat:
Met die graphics? Dan heb je wel een heel oude PC.
De game is nog steeds niet gold en het gros van de filmpjes hier zijn van pre-alpha en beta testing waar de graphics dus lang niet op 100% zitten.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2008, 13:50
Verwijderd
Citaat:
De game is nog steeds niet gold en het gros van de filmpjes hier zijn van pre-alpha en beta testing waar de graphics dus lang niet op 100% zitten.
Dan nog kan ik me niet voorstellen dat de systeemeisen veel hoger zullen zijn dan die van WoW, tenzij ze er echt bloatware van hebben gemaakt.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2008, 13:55
Big Boi
Avatar van Big Boi
Big Boi is offline
Lel, bloatware op PC games

Er word aangegeven dat een systeem dat bijvoorbeeld nét WoW op high kan draaien, WAR op low/medium kan draaien.
__________________
Oh my god, man you love snakes. - Yeah, no shit. That's why I'm getting tats of cobra's on both my pythons.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2008, 14:03
Verwijderd
Citaat:
Dan nog kan ik me niet voorstellen dat de systeemeisen veel hoger zullen zijn dan die van WoW, tenzij ze er echt bloatware van hebben gemaakt.
WAR is veel massiever qua pvp en je moet meerdere chars laden. Genoeg lui in WoW die weinig AV deden omdat ze de eerste 40 lui van hun eigen team al niet konden trekken. Kan dus goed zijn dat 'I'he Prophet wat extra RAM of een sterkere processor nodig heeft.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2008, 12:03
Big Boi
Avatar van Big Boi
Big Boi is offline
Als je de newsletter van April nog niet hebt ontvangen kan je deze hier online bekijken:
http://only-war.com/modules.php?name...article&sid=65

En in de loop van deze maand word, ipv via de newsletter, via een gamesevenement de laatste High Elf Career vrijgegeven, zo staat het in de newsletter.

Ondertussen beginnen wij al een beetje op fanboys te lijken, Drool.
__________________
Oh my god, man you love snakes. - Yeah, no shit. That's why I'm getting tats of cobra's on both my pythons.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2008, 17:07
Verwijderd
Ben benieuwd ja Niet dat ik high elf ga spelen, maar toch ^^
Ook hoop ik dat ze dan bij het evenement gaan aangeven wanneer de open beta begint.

En och Ik ben gewoon erg benieuwd naar de uitkomst. Zodra het spel uit is kan ik al het eventuele commentaar serieus nemen maar als je het spel n.a.v. van een pre-alpha filmpje al een WoW rip-off noemt vind ik het wat sneu.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2008, 14:43
Verwijderd
18 sept

http://www.gamer.nl/doc/47070/Warham...r-in-de-winkel
Met citaat reageren
Oud 06-08-2008, 18:56
Big Boi
Avatar van Big Boi
Big Boi is offline
Yup.. hopen nu dat de Open Beta snel begint zodat ik kan checken of m'n huidige PC het nog een beetje trekt. Ga toch aan de hand van de Open Beta bepalen of ik tegen die tijd een nieuwe PC koop en of ik de game leuk genoeg vind om langer te spelen.
__________________
Oh my god, man you love snakes. - Yeah, no shit. That's why I'm getting tats of cobra's on both my pythons.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2008, 20:44
Onorthodox
Avatar van Onorthodox
Onorthodox is offline
Ik geloof dat de open beta begint op 3 september en eindigt op 12 september
__________________
People like YOU are the reason people like ME need medication
Met citaat reageren
Oud 07-08-2008, 11:24
Verwijderd
Heheh, nog maar een maandje en ik ben niet meer op het internet te vinden
Met citaat reageren
Oud 07-08-2008, 14:34
Big Boi
Avatar van Big Boi
Big Boi is offline
Ik leest net het volgende:

Thursday, 07 August 2008
OPEN BETA ACCESS
Experience the glory of battle and the thrill of WAR before the game goes live.

The Open Beta will be level capped and content restricted. You will be allowed to choose any of the game's 20 unique careers and advance through rank 20. You will also be free to explore and battle across Tiers 1 and 2 of each army's homeland. Please note that any characters created during the Open Beta will NOT carry over into the live game as they will be wiped from the servers.

To register for Open Beta:
1. After August 15, 2008 visit the Mythic Entertainment Account Management website.
2. Create a new Warhammer Online game account.
3. When prompted, enter your Open Beta code.

( bron: http://www.warhammeronline.com/preorder/ )



Laten we hopen dat EU pre-order keys ook werken.
__________________
Oh my god, man you love snakes. - Yeah, no shit. That's why I'm getting tats of cobra's on both my pythons.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2008, 14:35
Big Boi
Avatar van Big Boi
Big Boi is offline
*Open Beta key ofc.
__________________
Oh my god, man you love snakes. - Yeah, no shit. That's why I'm getting tats of cobra's on both my pythons.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2008, 16:30
Verwijderd
Qua open beta zal iedereen wel wat aankloten maar wat kiezen jullie zodra het daadwerkelijk start. Orders of Destruction?
Met citaat reageren
Oud 21-08-2008, 07:16
Verwijderd
In de beta ga ik zoveel mogelijk classes proberen.. Aangezien je toch overnieuw moet beginnen zodra die live gaat. Zoals gersom zei ;x Als die echt begint.. denk toch wel Black Orc

Paar nieuwe filmpjes..

http://www.warhammeronline.com/presscoverage/index.php

Vette trailer ook.

http://mythicmktg.fileburst.com/war/...ematic_08.html

Laatst gewijzigd op 21-08-2008 om 07:39.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2008, 14:13
Q
Avatar van Q
Q is offline
Citaat:
Als je een beetje had gelezen zou je weten dat het concept van WAR zeer verschilt van GW en WoW.

Beetje jammer dat FBs van subfora van bijna 30 in staat zijn dezelfde soort comments te posten als de gemiddelde 14 jarige 4chan poster.


Al die HUDS lijken op elkaar en dat systeem is enkel logisch. Dat is hetzelfde als gaan zeiken over een bar onder in je scherm waar je aantal kogels en nades zijn weergegeven bij een shooter.
Ik heb verder niets over de inhoud gezegd. Het spel zal misschien fantastisch zijn en een hele andere gameplay dan Guildwars hebben, maar op het filmpje leek het heel erg op Guildwars. Ik heb ook niet gezegd dat het per definitie slecht hoeft te zijn aangezien ik Guildwars EN WoW bij mij thuis op de plank heb staan en beide best leuk vind om te doen.

Het kan mij ook niet veel boeien of het veel op Guildwars lijkt, ik ben wel benieuwd naar de omgeving, hoe interactief deze is. Dat vond ik bij Guildwars erg tegenvallen, bij Pirates of the Burning Sea trouwens ook.

Eerste indruk is en blijft: Het filmpje lijkt uit Guildwars te komen, kan mij verder niet boeien of je me daardoor een 14 jarig kind vindt
Met citaat reageren
Oud 21-08-2008, 22:21
Big Boi
Avatar van Big Boi
Big Boi is offline
Citaat:
Qua open beta zal iedereen wel wat aankloten maar wat kiezen jullie zodra het daadwerkelijk start. Orders of Destruction?
Ik twijfel nog te erg.. overal hoor ik dat Order waarschijnlijk underpopulated zal zijn omdat iedereen op het begin voor Destruction kiest. Maar ik vind Empire en High Elfs best cool.

Áls ik Destruction ga word ik of een Squig Herder of Marauder.
__________________
Oh my god, man you love snakes. - Yeah, no shit. That's why I'm getting tats of cobra's on both my pythons.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2008, 22:28
Verwijderd
Citaat:
Ik twijfel nog te erg.. overal hoor ik dat Order waarschijnlijk underpopulated zal zijn omdat iedereen op het begin voor Destruction kiest. Maar ik vind Empire en High Elfs best cool.

Áls ik Destruction ga word ik of een Squig Herder of Marauder.
Als dat zo is.. ga ik wel warrior priest. of anders een van de casters.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2008, 00:56
Verwijderd
Ja over het algemeen is iets minder populated wel fijn in het begin.

Behalve bij city sieges maar dat schijnen ze hoe ook te balancen. Ik ga waarschijnlijk Order, als dwarf engie, human bright wizzard en als ik high elf kies shadow warrior. Al ben ik bij de laatste 2 bang dat ze relatief overpopulated zullen zijn.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2008, 11:33
Q
Avatar van Q
Q is offline
Die trailer is echt vet inderdaad!
Met citaat reageren
Oud 22-08-2008, 12:06
Verwijderd
http://www.youtube.com/watch?v=X95SVBj68Us
Recente gameplay footage van de greenskin starting zone.

Ik heb steeds meer vertrouwen in het spel aangezien de graphics er daar weer een stukje beter dan een poos geleden eruit zien. Daarbij is het enige overgebleven commentaar van beta testers die het niets vinden dat combat te slow aanvoelt vanwege de hoge global cooldown, die zou hoger zijn dan die in WoW terwijl ze dus allebei 1.5 sec zijn.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2008, 14:07
Big Boi
Avatar van Big Boi
Big Boi is offline
Citaat:
Als dat zo is.. ga ik wel warrior priest. of anders een van de casters.
Juh, Empire is best kickass. En hun mounts zijn vet. Ik ga bij Order voor Witch Hunter of een female White Lion. Ik dig de melee classes wel als ik een beetje backup heb.
__________________
Oh my god, man you love snakes. - Yeah, no shit. That's why I'm getting tats of cobra's on both my pythons.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2008, 14:09
Big Boi
Avatar van Big Boi
Big Boi is offline
Btw, op wat voor hardware/systeem gaan jullie het spelen? Ik zit op de minimum grens (P4 2,8 Ghz, 1GB Ram, Geforce 6800) en ben al een tijdje op zoek naar een nieuwe PC. Als de game echt gaaf is tijdens de Open Beta ga ik voor die tijd nog een nieuw systeem van rond de 600,- kopen.

Post da specs!
__________________
Oh my god, man you love snakes. - Yeah, no shit. That's why I'm getting tats of cobra's on both my pythons.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2008, 14:13
Verwijderd
Intel Dualcore 2,67 Ghz
2GB ram
Ati 3800

En hopelijk support het ook gewoon widescreen op de manier als CoD4 het doet (dat je dus ook daadwerkelijk meer ziet)
Met citaat reageren
Oud 22-08-2008, 14:17
Q
Avatar van Q
Q is offline
Citaat:
Btw, op wat voor hardware/systeem gaan jullie het spelen? Ik zit op de minimum grens (P4 2,8 Ghz, 1GB Ram, Geforce 6800) en ben al een tijdje op zoek naar een nieuwe PC. Als de game echt gaaf is tijdens de Open Beta ga ik voor die tijd nog een nieuw systeem van rond de 600,- kopen.

Post da specs!
Gewoon een nieuwe videokaart kopen (minimaal 400 euro) plus nog 2GB ram dr bij Is het een HT processor?
Met citaat reageren
Oud 22-08-2008, 14:56
Verwijderd
Citaat:
Btw, op wat voor hardware/systeem gaan jullie het spelen? Ik zit op de minimum grens (P4 2,8 Ghz, 1GB Ram, Geforce 6800) en ben al een tijdje op zoek naar een nieuwe PC. Als de game echt gaaf is tijdens de Open Beta ga ik voor die tijd nog een nieuw systeem van rond de 600,- kopen.

Post da specs!
dual core, 2, 4 ofzo
2gigmb
8600gt

hij gaat maar gewoon draaien, anders gaan er klappen vallen.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2008, 15:19
Verwijderd
Alleen jammer dat het weer zo'n kinderachtig spelletje is. Wilde wel eens een keer af van die cartooneske stijl. zoals Age of Conan. Maar die flopt geloof ik een beetje qua features en werkende PvP.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2008, 16:11
Verwijderd
Citaat:
Alleen jammer dat het weer zo'n kinderachtig spelletje is. Wilde wel eens een keer af van die cartooneske stijl. zoals Age of Conan. Maar die flopt geloof ik een beetje qua features en werkende PvP.
eh wut"?
Met citaat reageren
Oud 22-08-2008, 16:16
Verwijderd
Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=X95SVBj68Us
Recente gameplay footage van de greenskin starting zone.

Ik heb steeds meer vertrouwen in het spel aangezien de graphics er daar weer een stukje beter dan een poos geleden eruit zien. Daarbij is het enige overgebleven commentaar van beta testers die het niets vinden dat combat te slow aanvoelt vanwege de hoge global cooldown, die zou hoger zijn dan die in WoW terwijl ze dus allebei 1.5 sec zijn.
ziet er idd vet uit
Met citaat reageren
Oud 22-08-2008, 16:42
Big Boi
Avatar van Big Boi
Big Boi is offline
Citaat:
Intel Dualcore 2,67 Ghz
2GB ram
Ati 3800

En hopelijk support het ook gewoon widescreen op de manier als CoD4 het doet (dat je dus ook daadwerkelijk meer ziet)
Ja, widescreen word ondersteund.. ergens gelezen. En niet op de manier waarop je beeld gestretched word.

Citaat:
Gewoon een nieuwe videokaart kopen (minimaal 400 euro) plus nog 2GB ram dr bij Is het een HT processor?
Ik heb nog een AGP mobo dus ga voor een nieuw systeem met PCI-E mobo met dualcore processor, waarschijnlijk een radeon 4850 en 2gb of 4 gb ram.

Mijn huidige systeem upgraden vind ik de moeite niet waard. Kan ik het systeem die ik nu heb aan m'n vriendin uitlenen die nog een P3 800Mhz heeft.
__________________
Oh my god, man you love snakes. - Yeah, no shit. That's why I'm getting tats of cobra's on both my pythons.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2008, 14:26
Big Boi
Avatar van Big Boi
Big Boi is offline
Open Beta client is inmiddels te downloaden via http://www.war-europe.com

Wel ~12gb maar als je het snel binnenhaalt dan kan je het de 7e direct gebruiken. Nu nog de client online gooien waarbij je de Open Beta code kan invoeren.
__________________
Oh my god, man you love snakes. - Yeah, no shit. That's why I'm getting tats of cobra's on both my pythons.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2008, 16:26
Verwijderd
Je downloadt op de dag van de release misschien ook nog een kleine patch heb ik gehoord.

De mensen die bij dixons de CE Pre-order hebben besteld kunnen vanaf vandaag ook hun daadwerkelijke CE bestellen. Bij Bartsmit kon het al een poosje en bol.com heeft nog enkel de normale versie.
Bij dixons betaal je gewoon 90 euro ipv de 199 euro. Die 199 is waarschijnlijk voor de leftovers als niet alle mensen met de CE-Preorder de CE daadwerkelijk binnen halen.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2008, 18:22
Verwijderd
Klanten die de Online Pre-order kit aanschaffen krijgen het recht om voor 69,99 de collectors Edition van Warhammer online te kopen. Alle klanten krijgen voor verschijning van de collectors Edition een mail met de mogelijkheid om exclusief deze editie aan te schaffen bij bol.com.

Dus beter (had ff mailtje gestuurd )
Met citaat reageren
Oud 01-09-2008, 18:24
Verwijderd
nog maar een paar daagjes! w00tw00t
Met citaat reageren
Oud 02-09-2008, 12:16
Big Boi
Avatar van Big Boi
Big Boi is offline
Damn, bij Bol.com dus 20,- goedkoper. Dat vind ik nogal wat.
__________________
Oh my god, man you love snakes. - Yeah, no shit. That's why I'm getting tats of cobra's on both my pythons.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2008, 12:19
Big Boi
Avatar van Big Boi
Big Boi is offline
(ik had dus bij de Dixons besteld)
__________________
Oh my god, man you love snakes. - Yeah, no shit. That's why I'm getting tats of cobra's on both my pythons.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2008, 12:47
Verwijderd
Beste Warhammer Online-gamer,

Hartelijk bedankt voor je bestelling van de Warhammer Online: Age of Reckoning Collector's Edition (PC). Helaas was de prijsstelling van de game niet correct en heb je 30 euro teveel betaald. Natuurlijk betalen wij dit verschil graag aan je terug. Dit zal gebeuren nadat je de Collector's Edition hebt ontvangen.

Hopende je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,




Dixons dus blijkbaar 10 euro goedkoper
Met citaat reageren
Oud 02-09-2008, 14:55
Verwijderd
I wonder.. hij was normaliter 80 euro..
- 10 van de preorder

dus rond de 70. excl. verzendkosten.

Vraag ik me af of dixons echt 10 euro goedkoper is

Magoed, verder niet om centjes zeuren, ik wil gewoon warhammeren!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:57.