Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-05-2008, 20:13
Verwijderd
Citaat:
hey iedereen,

ik speel GTA4 sinds de release day en t spel is bij mij nooit vastgelopen, nu wil ik hem vandaag spelen, blijft ie de heletijd op het beginscherm "loading" staan (de tekeningen die je ziet voordat je kan spelen) er komt wel steeds een andere tekening, maar het spel start niet.

Toen ik de DVD eruit haalde, zag ik dat er er een grote ring op de onderkant van de dvd is gekomen... kan ik hier nog iets aan doen? of is dit nu gewoon 60 euro weggegooid geld?
Heeft de console die ring gemaakt? Daar was toch veel over te doen bij de 360 een tijdje geleden?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-05-2008, 22:00
Q
Avatar van Q
Q is offline
Even een PS3 met GTA geleend van een vriend, maar omg wat is die besturning ONTZETTEND irritant Ik wordt er helemaal zenuwachtig van zeg, hier ga ik mooi geen console voor kopen en ik wacht echt wel lekker tot die op de PC uitkomt.

Hij is wel erg mooi gemaakt
Met citaat reageren
Oud 03-05-2008, 22:20
sainty
Avatar van sainty
sainty is offline
Ik geloof best dat deze erg vet is, hoewel het voor mij nooit de nummer 1 zal worden. San Andreas vond ik ook meer dan leuk, uitgespeeld enzo en daarna nog wat geklooid, maar imo haalt GTA het niet bij de Nintendo toppers.
__________________
"Get down here and see how much you like it. There's room for one more, it's a fuckin' party down here."
Met citaat reageren
Oud 03-05-2008, 23:50
Verwijderd
Citaat:
Even een PS3 met GTA geleend van een vriend, maar omg wat is die besturning ONTZETTEND irritant Ik wordt er helemaal zenuwachtig van zeg, hier ga ik mooi geen console voor kopen en ik wacht echt wel lekker tot die op de PC uitkomt.

Hij is wel erg mooi gemaakt
gewenning
Met citaat reageren
Oud 04-05-2008, 09:41
Verwijderd
Citaat:
hey iedereen,

ik speel GTA4 sinds de release day en t spel is bij mij nooit vastgelopen, nu wil ik hem vandaag spelen, blijft ie de heletijd op het beginscherm "loading" staan (de tekeningen die je ziet voordat je kan spelen) er komt wel steeds een andere tekening, maar het spel start niet.

Toen ik de DVD eruit haalde, zag ik dat er er een grote ring op de onderkant van de dvd is gekomen... kan ik hier nog iets aan doen? of is dit nu gewoon 60 euro weggegooid geld?

http://www.nu.nl/news/1551278/55/Con...ft_Auto_4.html
Met citaat reageren
Oud 04-05-2008, 10:29
Verwijderd
Wow, lekker kut dan
Met citaat reageren
Oud 04-05-2008, 10:53
Doemyernogmaar1
Doemyernogmaar1 is offline
maar dat gaat over consoles die vastlopen, mijn console is niet vastgelopen, mn cd is naar de knoppen en krijg nu elke keer "unreadable disc"
en moek die disc schoonmaken of de console herstarten...
Met citaat reageren
Oud 04-05-2008, 11:01
Doemyernogmaar1
Doemyernogmaar1 is offline
Citaat:
Heeft de console die ring gemaakt? Daar was toch veel over te doen bij de 360 een tijdje geleden?
de console heeft die ring gemaakt idd, maar het vreemde is dat geen van de andere games die ik heb ook maar enige beschadiging hebben opgelopen door de xbox
Met citaat reageren
Oud 04-05-2008, 11:10
Verwijderd
Lekker werk rockstar Lekker de consoles te slopen
Met citaat reageren
Oud 04-05-2008, 11:14
Verwijderd
huh, hoe kan dat nou weer, het is toch hetzelfde schijfje als ieder ander spel? hoe krijgt deze de dvd reader dan kapot
Met citaat reageren
Oud 04-05-2008, 16:30
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Wow, de 360 EN de PS3 hebben er problemen mee? Damn, Rockstar, goed bezig
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2008, 17:09
Verwijderd
multiplayer racen is erg leuk, als je dan doodgaat respawn je ook echt met een scootertje. de controls (360) zijn niet moeilijk. het autorijden is wel een stukje moeilijker (realistischer) geworden. alleen heel erg jammer dat je online auto-aim aan kan zetten, echt het hele spel plezier weg als je in zo'n potje komt.

team deathmatch en dan in je eentje in een team gaan en lekker als lone wolf alles killen
Met citaat reageren
Oud 04-05-2008, 17:36
Q
Avatar van Q
Q is offline
Oei niet zo leuk voor Rockstar, flinke tegenvaller voor ze.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2008, 02:48
Verwijderd
Citaat:
Ik vind trouwens wel dat er veel van die foutjes in zitten, van dat Niko half in een muur staat enzo.. Hoe noem je dat ook alweer?
Clipping / slechte collision detection...

OT:

Bij gebrek aan een console, PC-versie (en een krachtige PC) ben ik maar GTA 3: San Andreas gaan spelen nadat ik bij een vriend GTA4 op de XBox360 heb gezien.

Zo gauw GTA4 voor de PC uitkomt (waarom die Rockstar-eikels zoveel later pas de PC-versie uitbrengen is mij een raadsel; GTA is nog altijd een PC-gameserie van oorsprong )

Offtopic: Anyway. San Andreas doe ik momenteel dus. En jezus, wat een lelijke graphics eigenlijk. Zelfs met detail "very high" krijg ik nog lelijke lowres textures te zien, kale interieurs en vlakke, ongedetailleerde landschappen. De eerste GTA3 (Liberty City) was zelfs mooier...
Maarja, het is beter dan niets Het spel zelf is best leuk, al bevalt de hiphopstijl me niet zo.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2008, 06:39
Verwijderd
Citaat:
(waarom die Rockstar-eikels zoveel later pas de PC-versie uitbrengen is mij een raadsel; GTA is nog altijd een PC-gameserie van oorsprong )
Al die console onzin is natuurlijk een soort van beta-test, zodat het uiteindelijke, goed en volledige product terechtkomt op het enige serieus te nemen gaming platform, de PC.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2008, 07:27
Q
Avatar van Q
Q is offline
Citaat:
Clipping / slechte collision detection...

OT:

Bij gebrek aan een console, PC-versie (en een krachtige PC) ben ik maar GTA 3: San Andreas gaan spelen nadat ik bij een vriend GTA4 op de XBox360 heb gezien.

Zo gauw GTA4 voor de PC uitkomt (waarom die Rockstar-eikels zoveel later pas de PC-versie uitbrengen is mij een raadsel; GTA is nog altijd een PC-gameserie van oorsprong )

Offtopic: Anyway. San Andreas doe ik momenteel dus. En jezus, wat een lelijke graphics eigenlijk. Zelfs met detail "very high" krijg ik nog lelijke lowres textures te zien, kale interieurs en vlakke, ongedetailleerde landschappen. De eerste GTA3 (Liberty City) was zelfs mooier...
Maarja, het is beter dan niets Het spel zelf is best leuk, al bevalt de hiphopstijl me niet zo.
Dat doen ze vanwege de afspraken die ze hebben gemaakt met de console verkopers, die verdienen er een hoop geld aan dus Rockstar ook als ze wachten met uitbrengen op andere platforms. Verder schijnt het gerucht te gaan dat voor de PC te veel wordt gekopieerd en daardoor de verkopen tegen schijnen te vallen. Maar ik vind het ook irritant.

Citaat:
gewenning
Nog een paar missies gedaan maar ik kan er echt niet aan wennen, ik zal deze week nog een poging doen maar daarna kap ik er echt mee. Die besturing verpest voor mij de hele gameplay eigenlijk, ik wacht wel op de PC versie
Met citaat reageren
Oud 05-05-2008, 08:32
Verwijderd
Is er al wat meer bekend over de pc versie? aangezien iedereen er zo heilig van overtuigd is?
Met citaat reageren
Oud 05-05-2008, 10:34
Q
Avatar van Q
Q is offline
Citaat:
Is er al wat meer bekend over de pc versie? aangezien iedereen er zo heilig van overtuigd is?
Tot nu toe van 2 verschillende kanten het gerucht gehoord dat die niet komt voor de PC, officiele berichten heb ik zelf nog niet kunnen vinden.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2008, 10:48
Verwijderd
Citaat:
Al die console onzin is natuurlijk een soort van beta-test, zodat het uiteindelijke, goed en volledige product terechtkomt op het enige serieus te nemen gaming platform, de PC.
Heheh, mooie theorie. Laten we het hopen
Met citaat reageren
Oud 05-05-2008, 11:33
Blaf
Avatar van Blaf
Blaf is offline
Ik heb em al een paar dagen en ik zit nu op ongeveer 40 procent! ik vind het een heel goed spel alleen jammer dat er zo weinig winkels zijn om kleding te kopen. dat vond ik zelf een van de leukste dingen aan SA dat je je personage zo veel kon aanpassen.
__________________
All Hail to the Ale!
Met citaat reageren
Oud 05-05-2008, 11:46
Verwijderd
hoezo is gta een pc serie dan, het orgineel was er toch ook gewoon op de psx?
Met citaat reageren
Oud 05-05-2008, 11:51
Verwijderd
Het orgineel was geloof ik slechts op de PC.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2008, 12:53
Verwijderd
Eerste GTA is ook op de playstation uitgekomen. Bij het derde deel ging de game ook naar de XBOX, handhelds buiten beschouwing gelaten.

GTA IV komt na een half jaar gewoon uit op de PC. De reden dat R* het nu niet zegt is omdat de mensen die anders zouden wachten op de PC release nu misschien nog de game (legaal) voor de PS3/XBOX fixen met misschien een hele console erbij.
Aangezien GTA IV een multiplayer heeft moet R* de game bijna wel op de PC uitbrengen. Mensen willen het online spelen en hebben een geldige CD-Key nodig en moeten het dus legaal kopen. Ik snap heel goed dat game producers geen single-player games willen uitbrengen op de PC omdat je niets mist als je het niet legaal koopt en illegaal downloadt. MMORPGs (zoals WoW) en bekende shooters (zoals CS: S) hebben echter aangetoond dat multiplayer spellen die een cd-key nodig hebben wel degelijk goed verkopen.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2008, 13:22
Verwijderd
Citaat:
Say what!?

"Op 19 februari 2008 kondigde Toshiba officieel aan het HD-DVD-project te stoppen. Blu-ray lijkt nu de opvolger te worden van de dvd."
/fail
Met citaat reageren
Oud 05-05-2008, 13:37
Craig Rogen
Avatar van Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Citaat:
(waarom die Rockstar-eikels zoveel later pas de PC-versie uitbrengen is mij een raadsel; GTA is nog altijd een PC-gameserie van oorsprong )
Gelul, vanaf gta3 maakt rockstar de gta games en komen ze altijd als eerste uit op de consoles, verder is de pc versie natuurlijk veel makkelijker online te gooien en zouden dus veel meer mensen hem niet kopen maar downloaden.
__________________
http://www.myspace.com/aanslag
Met citaat reageren
Oud 05-05-2008, 13:52
Verwijderd
Citaat:
Gelul, vanaf gta3 maakt rockstar de gta games en komen ze altijd als eerste uit op de consoles, verder is de pc versie natuurlijk veel makkelijker online te gooien en zouden dus veel meer mensen hem niet kopen maar downloaden.
Aaah... dus het is gelul omdat de oorsprong van GTA bij GTA3 ligt... hmmm... interessant.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2008, 14:07
Q
Avatar van Q
Q is offline
Citaat:
/fail
Met citaat reageren
Oud 05-05-2008, 14:35
Verwijderd
Ik denk dat hij bedoelde dat GTA en GTA 2, en eventuele uitbreidingen daarvan, door Take Two Interactive gemaakt zijn, en dat Rockstar de serie pas sinds GTA 3 onder zijn hoede heeft genomen. De naam is inderdaad hetzelfde, maar ik beschouw GTA en GTA 2 toch wel als compleet andere spellen, vergeleken met GTA 3 en diens opvolgers.

Los daarvan: ja, hij komt op de PC, maar ze zwijgen daar nog even over. Ze vertrouwen erop dat er meer malloten zijn zoals die collega van mij, die een console kopen voor dit spel. Consoles zien het feit dat dit spel eerst exclusief op hun consoles uitkomt natuurlijk als een enorme reclamestunt/verkoopargument voor hun console. Rockstar deelt vast financieel mee met deze marketingkunstgreep.

Zodra iedereen die een console koopt omwille van GTA IV dat gedaan heeft, richten ze zich op de PC. Daar zijn ook nog miljoenen dollars te verdienen en het lijkt me bijzonder dom als ze die markt onaangeroerd laten.

Het piraterij-verhaal is natuurlijk dikke onzin. Op de consoles wordt evenveel gemod, gekopieert en gedownload. Bouw gewoon een veilig authenticatie systeem voor het online spelen a la Steam en je zit gebeiteld.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2008, 16:50
Verwijderd
Citaat:
hoezo is gta een pc serie dan, het orgineel was er toch ook gewoon op de psx?
Dat klopt, maar wel later pas. GTA2 idem dito, en kwam zelfs ook op de Dreamcast uit.

Mijn punt is dat de PC nu "als laatste" aan de beurt is ipv andersom. En da vinnik nie eerluk

Citaat:
Ik denk dat hij bedoelde dat GTA en GTA 2, en eventuele uitbreidingen daarvan, door Take Two Interactive gemaakt zijn, en dat Rockstar de serie pas sinds GTA 3 onder zijn hoede heeft genomen.
Nee, DMA Design maakte deel 1 en 2, dat later Rockstar (North) werd genoemd, maar altijd al een development division was van Take Two Interactive.

Citaat:
Gelul, vanaf gta3 maakt rockstar de gta games en komen ze altijd als eerste uit op de consoles, verder is de pc versie natuurlijk veel makkelijker online te gooien en zouden dus veel meer mensen hem niet kopen maar downloaden.
Ik zeg toch "oorsprong"? Dan bedoel ik dus deel 1/2 en niet deel 3. En die eerste twee delen kwamen uit voor de PC en werden daarna geport voor PSX e.a.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2008, 17:38
Verwijderd
Citaat:
Nee, DMA Design maakte deel 1 en 2, dat later Rockstar (North) werd genoemd, maar altijd al een development division was van Take Two Interactive.
Je hebt gelijkt. Voortaan eerst Mobygames checken, dan pas posten.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2008, 10:11
Verwijderd
Citaat:
Werd je daar nou gedisst?
Met citaat reageren
Oud 06-05-2008, 10:55
Q
Avatar van Q
Q is offline
Citaat:
Werd je daar nou gedisst?
Geen idee wat daar nou geprobeerd werd maar goed

Deze discussie over waar de oorsprong van GTA ligt is al eens eerder geweest by the way.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2008, 12:21
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat hij bedoelde dat GTA en GTA 2, en eventuele uitbreidingen daarvan, door Take Two Interactive gemaakt zijn, en dat Rockstar de serie pas sinds GTA 3 onder zijn hoede heeft genomen. De naam is inderdaad hetzelfde, maar ik beschouw GTA en GTA 2 toch wel als compleet andere spellen, vergeleken met GTA 3 en diens opvolgers.

Los daarvan: ja, hij komt op de PC, maar ze zwijgen daar nog even over. Ze vertrouwen erop dat er meer malloten zijn zoals die collega van mij, die een console kopen voor dit spel. Consoles zien het feit dat dit spel eerst exclusief op hun consoles uitkomt natuurlijk als een enorme reclamestunt/verkoopargument voor hun console. Rockstar deelt vast financieel mee met deze marketingkunstgreep.

Zodra iedereen die een console koopt omwille van GTA IV dat gedaan heeft, richten ze zich op de PC. Daar zijn ook nog miljoenen dollars te verdienen en het lijkt me bijzonder dom als ze die markt onaangeroerd laten.

Het piraterij-verhaal is natuurlijk dikke onzin. Op de consoles wordt evenveel gemod, gekopieert en gedownload. Bouw gewoon een veilig authenticatie systeem voor het online spelen a la Steam en je zit gebeiteld.
Ik moet het nog zien.

Magoed, op de consoles is het vrij lastig om te modden. PS3 is nog ongemod. Xbox, als je die gemod hebt, kom je lastig online.
PC, nog een steam programma? Joy. Gewoon een key werkt ook prima.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2008, 17:28
Craig Rogen
Avatar van Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Citaat:
Aaah... dus het is gelul omdat de oorsprong van GTA bij GTA3 ligt... hmmm... interessant.
De oorsprong van de huidige GTA wel ja.
__________________
http://www.myspace.com/aanslag
Met citaat reageren
Oud 06-05-2008, 23:18
DxpZ
Avatar van DxpZ
DxpZ is offline
PC die GTA4 netzo kan draaien als de twee consoles kost? minstens 800 euro.
De 360 kost (360 + GTA4) 200 euro!

En die vastlopers.. 9 van de 10 gamers spelen nu GTA dus als er één vast loopt is dat al snel tijdens GTA... (Mijn 360 is naar 16 uur nog niet vastgelopen...afkloppen)
__________________
_DxpZ_
Met citaat reageren
Oud 07-05-2008, 09:07
Verwijderd
En welke van die twee consoles gebruikte je ook alweer om dit te posten? Oh, sorry! Dat kan niet op consoles, want het zijn niets anders dan limited functionality pc's.

Nee, ik zit te etteren. Ben gewoon erg benieuwd naar GTA IV, ook al hoor ik nu, na de oorspronkelijke, spontane orgasmes, steeds meer geluiden dat het same old, same old is, maar dan grafisch wat interessanter. Missions zijn nog hetzelfde als vier GTA-games geleden. Meningen?
Met citaat reageren
Oud 07-05-2008, 10:26
Verwijderd
Citaat:
En welke van die twee consoles gebruikte je ook alweer om dit te posten? Oh, sorry! Dat kan niet op consoles, want het zijn niets anders dan limited functionality pc's.

Nee, ik zit te etteren. Ben gewoon erg benieuwd naar GTA IV, ook al hoor ik nu, na de oorspronkelijke, spontane orgasmes, steeds meer geluiden dat het same old, same old is, maar dan grafisch wat interessanter. Missions zijn nog hetzelfde als vier GTA-games geleden. Meningen?
Kan wel hoor!

Nou het concept is idd hetzelfde, maarja, dat is logisch. Missies doen, hogerop komen, meerdere savehouses. Iig geen persoonlijke aanpassingen, zoals dat domme bodybuilden en je haar doen e.d. Enige wat aanpasbaar is aan je char is je kleding.
Grafisch is het er wel op vooruit gegaan. Wat ik echt leuk vind is ragdoll, niets is leuker dan een levenloos object over je motorkap/ruit te zien glijden
Auto's zijn pittiger te besturen, zoals als het regent merk je dat gelijk qua slippen e.d.
A.I. is er op vooruit gegaan, de conversaties zijn leuk/grappig Mensen lopen rond, bellen, pakken hun paraplu als het regent. Beginnen op ej in te slaan als je iemand anders slaat ;x Politie vind ik lastiger kwijt te raken, iig als je meer dan 3 sterren hebt Wapens zijn relax, vooral sniper en M4. Ontploffingen zijn ook kickass, ziet er goed uit De decals zijn er ook op vooruit gegaan, iig de kogelgaten in de auto/ruiten. Als je tegen een muur aan rijdt, komen er barsten in. Sociale contacten onderhouden, moet je ook doen, ben ik zelf niet zo'n fan van. Vind het zwaar irri als ik ff met iets bezig ben, gaat ze bellen, ja zin om mee te bowlen, nee ben druk, krijg je weer een duim naar beneden. Heb ik zoiets van, ja comeon! Voor de rest kan ik ff niet op komen, zowel, pas ik het wel een keer ana
Met citaat reageren
Oud 07-05-2008, 11:14
Verwijderd
Citaat:
En welke van die twee consoles gebruikte je ook alweer om dit te posten? Oh, sorry! Dat kan niet op consoles, want het zijn niets anders dan limited functionality pc's.

Nee, ik zit te etteren. Ben gewoon erg benieuwd naar GTA IV, ook al hoor ik nu, na de oorspronkelijke, spontane orgasmes, steeds meer geluiden dat het same old, same old is, maar dan grafisch wat interessanter. Missions zijn nog hetzelfde als vier GTA-games geleden. Meningen?
De multiplayer is wel uitgebreider hoorde ik, maar aan Buddha's reactie te zien is er aan het concept verder weinig veranderd. Maar goed, het is dan ook een goed concept.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2008, 12:17
DxpZ
Avatar van DxpZ
DxpZ is offline
Citaat:
Ben gewoon erg benieuwd naar GTA IV, ook al hoor ik nu, na de oorspronkelijke, spontane orgasmes, steeds meer geluiden dat het same old, same old is, maar dan grafisch wat interessanter. Missions zijn nog hetzelfde als vier GTA-games geleden. Meningen?
Vorige deel(en) waren al kei goed! Het is idd meer en beter van hetzelfde! Alle bekende elementen van GTA zijn beter en mooier uitgewerkt.

Maar het is idd meer van hetlzelfde, maar ooh zo verslavend en leuk om te doen! Dus je hoort mij niet klagen!
__________________
_DxpZ_
Met citaat reageren
Oud 07-05-2008, 13:39
Verwijderd
Ah, een patch voor de ps3.
Bron

Update geinstalleerd en net ff mp gespeeld heb me dr prima mee vermaakt!
wat hou ik toch van ragdoll <3

Laatst gewijzigd op 07-05-2008 om 22:12.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2008, 15:56
Verwijderd
Citaat:
De oorsprong van de huidige GTA wel ja.
Citaat:
Nee, DMA Design maakte deel 1 en 2, dat later Rockstar (North) werd genoemd, maar altijd al een development division was van Take Two Interactive.
Of is de "huidige" GTA pas magisch begonnen bij 3D?
Met citaat reageren
Oud 07-05-2008, 17:48
Verwijderd
Citaat:
De oorsprong van de huidige GTA wel ja.
Wat een gezwam over de definitie. Oorsprong is gewoon deel 1, punt. Dat een serie grafisch evolueert wil niet zeggen dat de oorsprong verandert.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2008, 21:51
Kingofthemall
Avatar van Kingofthemall
Kingofthemall is offline
Citaat:
Ik wacht uiteraard op de PC-versie.
__________________
Kingofthe.mall | Samurai op het toilet: (>_<) (o_o) (O_O) (^_^)
Met citaat reageren
Oud 07-05-2008, 22:23
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Bij de vorige delen vond ik het ook wel relaxed dat de PC-versie even op zich liet wachten. Scheelde enorm veel gepatch. Ik stel mijn geduld dus nog even op de proef.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Met citaat reageren
Oud 08-05-2008, 17:25
Craig Rogen
Avatar van Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Whatever, hierover zeiken is uberhaubt voor homo's. Gamen doe je op een console, pc's zijn er alleen voor porno en cartoons kijken!
__________________
http://www.myspace.com/aanslag
Met citaat reageren
Oud 08-05-2008, 18:00
Bruut
Avatar van Bruut
Bruut is offline
MP gta4 op ps3 is dat wat?
__________________
Bruut for president (y)
Met citaat reageren
Oud 08-05-2008, 21:12
Verwijderd
Ik begrijp nog steeds niet goed waar alle ophef over GTA vandaan komt. Ik heb de vorige delen allemaal wel gespeeld (2 nog het meest) en hoewel ik de game wel grappig vind heb de delen nooit echt langer dan een paar dagen gespeeld. Tuurlijk, de free roaming is goed uitgewerkt en dat vind ik ook zonder twijfel het meest leuke aspect van het spel. Maar de missies vond ik vrij snel in herhaling vallen en kon mij verder weinig boeien.

Don't get me wrong. Ik wil graag eens gta4 spelen. Maar de hele hype die er nu omheen bestaat (wat eigenlijk bij de vorige delen ook was, doch in mindere mate) vind ik toch sterk overdreven. Ik wacht dan ook rustig tot de pc versie tussen de torrents staat, ik wacht wel.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2008, 21:47
Sultan_of_Swing
Avatar van Sultan_of_Swing
Sultan_of_Swing is offline
Citaat:
Whatever, hierover zeiken is uberhaubt voor homo's. Gamen doe je op een console, pc's zijn er alleen voor porno en cartoons kijken!
haha qft
__________________
doe de fridge open, vol met pilsener mag ik hopen
Met citaat reageren
Oud 09-05-2008, 09:15
Verwijderd
Citaat:
MP gta4 op ps3 is dat wat?
Hmhm heb me dr al weer een paar uurtjes mee vermaakt <3
Vooral met spelers tegen de politie lekker achterin zitten en op de police paffen! pewpew!
Met citaat reageren
Oud 09-05-2008, 09:20
Verwijderd
Citaat:
Ik begrijp nog steeds niet goed waar alle ophef over GTA vandaan komt. Ik heb de vorige delen allemaal wel gespeeld (2 nog het meest) en hoewel ik de game wel grappig vind heb de delen nooit echt langer dan een paar dagen gespeeld. Tuurlijk, de free roaming is goed uitgewerkt en dat vind ik ook zonder twijfel het meest leuke aspect van het spel. Maar de missies vond ik vrij snel in herhaling vallen en kon mij verder weinig boeien.

Don't get me wrong. Ik wil graag eens gta4 spelen. Maar de hele hype die er nu omheen bestaat (wat eigenlijk bij de vorige delen ook was, doch in mindere mate) vind ik toch sterk overdreven. Ik wacht dan ook rustig tot de pc versie tussen de torrents staat, ik wacht wel.
Tis ook zeer overdreven, net of het het ultieme spel is ;/ Tis leuk enz, magoed, die hype is gay.
Vooral MP in zo'n spel is leuk, imo, beetje met paar kameraden rond rijden in een auto en beetje lui overhoop schieten.
Hoop dat ze op de pc versie (als die uitkomt) meerdere gebruikers online laten gaan, ipv 16, rond de 32 oid.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Games Dutch Roleplay Forces - Nederlandse Roleplay clan GTA IV
DRF Forces
2 09-12-2015 15:14
Games GTA IV Multiplayer LCPD:FR
iMen
1 09-02-2013 11:29
Games Gta v
Huggyboy
34 04-02-2013 21:23
Games GTA IV, Vliegtuig?
Verwijderd
6 18-08-2009 13:26


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:30.