Oud 14-12-2014, 19:01
Willie98
Willie98 is offline
Ik heb nu al bijna drie maanden erg goed en veel contact met een meisje dat ik via tinder leerde kennen. Ik wilde haar al langer eens ontmoeten, maar durfde het niet te vragen, stel je voor dat ze niet wil. Maar gisteren stelde ze zelf voor om eens af te spreken in de vakantie! Yess!
Maar dan kan ik me nu al wel zorgen maken over wat te doen, als we dan afspreken. En waar, want we wonen en goede vijftig kilometer uit elkaar. Ga ik reizen, of zij. Ergens ertussenin lijkt me niet leuk. Dan kent niemand de stad.
En wat kunnen we gaan doen? Zonder dat het meteen op een date gaat lijken. En film vind ik zelf niet zo, want dan spreek je elkaar nog niet.
Graag jullie ideeën, alvast bedankt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-12-2014, 19:11
-Marleen
Avatar van -Marleen
-Marleen is offline
kerstmarkt!!! en dan wat drinken
Met citaat reageren
Oud 14-12-2014, 21:22
flippert
Avatar van flippert
flippert is offline
Yo, Gewoon naar haar toe gaan, Vind ze denk ik fijner.
En zoals Marleen zei, Kerstmarkt en daarna een drankje.
Maak het gezellig.
__________________
zien ze als ik hier schrijf?
Met citaat reageren
Oud 15-12-2014, 00:17
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Tussenin kan juist ook leuk zijn: lekker op verkenning gaan, maar aan de andere kant is dat allicht handiger bij een tweede date.
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 21-12-2014, 21:34
Willie98
Willie98 is offline
Bedankt allemaal!
Morgen gaat het dan gebeuren, leuk!
Ik ga toch naar haar toe, ik stelde dat voor en ze vond dat toch wel fijn. We gaan gezellig een drankje doen. Helaas is de kerstmarkt pas later, als ze al moet werken. Dus dat is jammer, maar wordt leuk. Bedankt
Met citaat reageren
Oud 22-12-2014, 23:15
flippert
Avatar van flippert
flippert is offline
Citaat:
Bedankt allemaal!
Morgen gaat het dan gebeuren, leuk!
Ik ga toch naar haar toe, ik stelde dat voor en ze vond dat toch wel fijn. We gaan gezellig een drankje doen. Helaas is de kerstmarkt pas later, als ze al moet werken. Dus dat is jammer, maar wordt leuk. Bedankt
Moet je ook ff zegge hoe het is gegaan heh
__________________
zien ze als ik hier schrijf?
Met citaat reageren
Oud 24-12-2014, 09:33
Willie98
Willie98 is offline
Nou Hoe het ging?
Op zich prima, het was leuk, waar gedronken en door de stad gelopen, wat winkeltjes binnen.
Maar we zijn beide en beetje verlegen dus toen we aan het praten waren viel het soms behoorlijk stil. Ik voel me daar op zich niet ongemakkelijk onder, maar toch vind ik het kut.
En ik weet niet zo goed wat zij vond. Ons veelvuldige WhatsApp contact wordt wat minder en ze vroeg me gisteren of ik het als een date of gewoon als afspreken zag. Ik weet het niet zo goed meer. Maar ik weet wel dat ik haar steeds leuker aan het vinden ben. Moet ik haar dat zeggen? Of verpest dat alles? Want dat is ook niet helemaal de bedoeling...
Met citaat reageren
Oud 24-12-2014, 21:31
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Je kunt best voorzichtig zeggen dat je jullie uitje samen best als afspraakje zou willen zien/ een date met haar wel ziet zitten. Aangeven dat je geïnteresseerd bent dus, zonder direct bevestiging te verwachten in de vorm van "ik vind jou ook leuk".
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 26-12-2014, 13:28
Heer Wil
Heer Wil is offline
Ze vraagt of je het als date of afspreken zag omdat ze wil weten waar ze aan toe is, dus kun je het beste zeggen dat je haar steeds leuker vindt en dat je beoogde te daten. Als zij jou ook leuker begint te vinden groeit er wellicht toch nog iets moois uit een tindergesprek, als zij dat niet vindt zul je dat in ieder geval snel weten nadat je zelf ook eerlijk bent geweest. Je kunt in ieder geval beter nog niet direct vragen wat ze van je vindt, dat laat ze vanzelf wel merken en die vraag maakt een ander toch onzeker, dat merk je wellicht wel aan jezelf.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Ik weet niet wat ze wil en wat ik moet doen
crashb
14 26-02-2015 21:52
Psychologie Ik weet niet goed wat te doen
tinkebel
19 09-03-2006 19:56
Liefde & Relatie Vage situatie (wat te doen?)
useful_idiot
34 12-08-2005 23:00
Liefde & Relatie hoe vermaken met goede vriend
sweet_forumgirl
23 27-09-2004 13:33
Liefde & Relatie wat te doen?
Vini-Vidi-Vici
10 20-04-2004 06:24
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen [KCV] Wat te doen?
Seven of Wands
7 09-04-2004 19:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:59.