Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-02-2009, 11:33
Verwijderd
*jeej* je bent jarig en wat krijg je dan gdvrdmm voor poepcadeau?

vertel hier over de vreselijke, verschrikkelijke, genante, absoluut niet bij je passende, nutteloze, cheap ass, meest kansloze cadeautjes die je ooit hebt gehad.


mijn dinnie was gisteren jarig en van de broer van haar vriend en diens vriendin samen kreeg ze een bos bloemen en een cadeaubon.
1. de vriendin werkt in een bloemenwinkel, dus de bloemen waren gratis.
2. het boeket bevatte rozen, waar mijn vriendin geestelijk allergisch voor is.
3. allebei werken ze, dus echt weinig te besteden hebben ze ook niet.
4. de bon was een fucking tijdschriftenbon van 10 euro!! en dan niet eens dat je naar de winkel kan en voor 10 euro tijdschriften uit kan zoeken. nee. het is meer een soort kortingsbon voor een abonnement, dus je moet er geld op toe leggen en dan zit je ook weer aan van die fijne reclame vast na afloop, aangezien ze dan je adres hebben.
5. mijn dinnie leest nooit tijdschriften.

wtf? je zit toch niet samen op de bank thuis en denkt dan: "zo, wij hebben toch een leuk cadeau bedacht samen. een tijdschriftenbon. daar is ze vast heel blij mee."
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-02-2009, 11:35
Verwijderd
Och ze krijgt wel wat.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2009, 11:36
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
We hebben kennissen die we een paar keer per jaar zien ofzo. En voor een verjaardag van een van mn ouders hebben ze een keer een pompoen gegeven als kado Nou hebben ze een grote familie en vieren ze daar vaak verjaardagen en zijn ze daar niet zo van de grote kadoos enzo. Ok, prima. Maar srsly, een pompoen ;x
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Met citaat reageren
Oud 18-02-2009, 11:38
Verwijderd
ik heb een keer van Ben voor sinterklaas het boek "the joy of sex" gekregen, trouwens. gewoon omdat hij het leuk vond mijn gezicht te zien als ik dat uit moest pakken met mijn ouders erbij enzo.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2009, 11:39
Verwijderd
We hadden met ons gezin met kerst een cadeautjesdobbelspel gedaan.

Mijn broer had durex play gekocht.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2009, 11:44
Verwijderd
oew, voor mijn verjaardag kreeg ik van mijn papa trouwens dino duplo, maar daar was ik serieus wel heel blij mee, want dino's zijn cool.

Met citaat reageren
Oud 18-02-2009, 12:16
MartinV
Avatar van MartinV
MartinV is offline
Dat is zó vet om te krijgen! Echt grappig.

Een pompoen, valt nog wel mee. Is best lollig. Ik heb ook een keer een kokosnoot en een ananas gegeven. Met nog een fles drank erbij, maar toch.

offtopic:
Ik heb trouwens echt ideale cadeautjes gekregen zaterdag: speciaalbier, whisky, speciaalbier, whiskey, speciaalbier, whisky, een auto-knuffeltje, speciaalbier, een grappig boek, whisky, wijn, bubbels, pisang, brandewijn, douchegel, speciaalbier en whisky.
__________________
Who invented liquid soap, and why?

Laatst gewijzigd op 18-02-2009 om 12:24.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2009, 12:23
Verwijderd
autoknuffel <3



een vriend van mij heeft 10 kilo op kleur gesorteerde M&M's gekregen voor zn verjaardag
Met citaat reageren
Oud 18-02-2009, 12:25
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
En toen door elkaar gegooid?
Met citaat reageren
Oud 18-02-2009, 12:25
MartinV
Avatar van MartinV
MartinV is offline
Ik heb een keer 5 euro in centen gekregen.
__________________
Who invented liquid soap, and why?
Met citaat reageren
Oud 18-02-2009, 12:25
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
een vriend van mij heeft 10 kilo op kleur gesorteerde M&M's gekregen voor zn verjaardag
omfg do want
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Met citaat reageren
Oud 18-02-2009, 12:31
Verwijderd
''Floortje leert paardrijden'' van mijn opa en oma.
1. Ik hield niet van paarden.
2. Ik haatte openlijk de paardrijcultur (inclusief tijdschriften, posters en kampen) waar een aantal vriendinnen van mij inzaten
3. Dus, ik hield al helemaal niet van boeken over meisjes die paard leren rijden.
4. Ze wisten van welke boeken ik wél hield.
5. Het niveau was véél te makkelijk.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2009, 13:33
Verwijderd
Sterrenmeisje, wat een gieren zeg Mijn vader heeft ooit een zakenrelatie een paar flessen wijn die erg mooi verpakt waren gegeven, drie keer raden wat mijn vader een jaar later terug krijg Hij was er niet boos over aangezien hij vindt dat hij de beste wijnen kan uitzoeken, maar toch. Een vriend kreeg van zijn oma goedkope parfum dat iets van : 'love doctor: magic male stick XL' heette.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2009, 15:05
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik heb eens een cadeaubon van de Bart Smit gekregen voor 2,50. Ik heb er een heel rare flamingo-pen van gekocht.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 18-02-2009, 15:21
Verwijderd
een vriendin van me kreeg van een vriend 17 repen chocola voor haar 17e verjaardag..
dat vond ik best wel cool
Met citaat reageren
Oud 18-02-2009, 15:37
Verwijderd
Het gaat om stomme cadeautjes
Met citaat reageren
Oud 18-02-2009, 16:17
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Het gaat om stomme cadeautjes
hallo, doe eens niet zo gemeen tegen dat meisje straks durft ze hier niet meer terug te komen omdat jouw haar weer eens niet goed zit
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Met citaat reageren
Oud 18-02-2009, 16:23
Verwijderd
Ik kreeg een keer een donkerblauwe jas, met van die naden dat het heel bol staat, het ding was ook nog eens maten te groot waardoor ik net een michelen mannetje leek.
Het was voor kerst en ik kreeg het van mijn ouders. Dat jaar kreeg ik ook gouden oorbellen (terwijl ik goud hartstikke lelijk vind) en een smerig luchtje. Ik was flink beledigd.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 18-02-2009, 16:45
capibara
Avatar van capibara
capibara is offline
Mijn vrienden en ik hebben er een wedstrijd van gemaakt om elke keer de meest debiele shit te kopen. Ik kreeg een paar jaartjes terug een mooie combo; een roze badjas, een speelgoedauto met de naam "Dick" erop, en een lange snoepstaaf die 'The Long One" heette.
__________________
Rodent of unusual size
Met citaat reageren
Oud 18-02-2009, 18:45
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Kreeg voor mijn verjaardag afgelopen zaterdag van een vriendin van mijn moeder een setje van drie bontgekleurde wachinelichthoudertjes. Met veel roze. En bloemetjes. Omg En een heul fout fotolijstje met een paar giraffes erop en: 'My best friend' of iets dergelijks. Hij was ergens toch ook wel weer heel schattig
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 18-02-2009, 19:04
blablatje
blablatje is offline
Van mijn schoonvader een mini scheerapparaatje dat volgens de verpakking speciaal geschikt was om schaamhaar te trimmen. Van mijn oma een flesje no. 4711 eau de cologne dat ze had gewonnen met het sjoelen.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2009, 19:24
LilyB
Avatar van LilyB
LilyB is offline
Citaat:
Dat is zó vet om te krijgen! Echt grappig.

Een pompoen, valt nog wel mee. Is best lollig. Ik heb ook een keer een kokosnoot en een ananas gegeven. Met nog een fles drank erbij, maar toch.

offtopic:
Ik heb trouwens echt ideale cadeautjes gekregen zaterdag: speciaalbier, whisky, speciaalbier, whiskey, speciaalbier, whisky, een auto-knuffeltje, speciaalbier, een grappig boek, whisky, wijn, bubbels, pisang, brandewijn, douchegel, speciaalbier en whisky.
Wat is daar nu van over (beha;ve de douchegel, het boek en de knuffel)?
__________________
"De meeste mensen zijn andere mensen. Hun gedachten bestaan uit andermans mening, hun levens zijn imitaties, hun hartstochten zijn citaten." - Oscar Wilde
Met citaat reageren
Oud 18-02-2009, 22:56
Verwijderd
Citaat:
hallo, doe eens niet zo gemeen tegen dat meisje straks durft ze hier niet meer terug te komen omdat jouw haar weer eens niet goed zit
'tf


Jij gaat ervanuit dat het tegen haar was, ik kwootte haar niet eens. Negatieve instelling ftl
Met citaat reageren
Oud 18-02-2009, 23:07
MartinV
Avatar van MartinV
MartinV is offline
Citaat:
Wat is daar nu van over (beha;ve de douchegel, het boek en de knuffel)?
De jameson zit nog een kwart in, maar dat was al zo toen het feest eindigde, verder is jouw La Chouffe op (duh) en verder is alles nog ongeopend.



Maar niet voor lang
__________________
Who invented liquid soap, and why?
Met citaat reageren
Oud 18-02-2009, 23:12
Laisve
Avatar van Laisve
Laisve is offline
Ha ik weet gewoon zeker dat niemand over mijn post heen kan. Ik heb namelijk het slechtste cadeau ooit gehad. Op school kreeg ik op mijn verjaardag, ongeveer vier jaar geleden denk ik, een boek dat "Knutselen met wintertenen" heette.

Nou echt. Schijnt dat daar een hele serie van is...
__________________
Noudat jy swyg is daar niks meer / vir my om ooit nog te begeer / buiten die tydstip waarop ek / dieselfde stilte mag betrek
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-02-2009, 00:46
Hernuel Fan
Avatar van Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
hihi ^


ik kreeg trouwens ook paardedingen vroeger. terwijl ik paarden haatte, maar ja, dat wisten mijn tien jarige klasgenootjes ook niet.
__________________
Tomatensoep! Daar houdt moeder zo van. Floddertje deed de soep in de pan. 't Is een beetje klonterig, zei ze. Ik neem even de mixer.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2009, 01:36
Verwijderd
gekregen:
een geschilderde baksteen.
een baksteen met een foto van de gever.
een cd van de spice girls (vorig jaar?)
een aantal keer kreeg ik oorbellen (ik heb nooit gaatjes gehad)
Met citaat reageren
Oud 19-02-2009, 03:37
Verwijderd
Ik ken iemand en die gaf zijn moeder voor moederdag een viberator! Dat vond ik echt mega-strak!!!
Met citaat reageren
Oud 19-02-2009, 08:56
LilyB
Avatar van LilyB
LilyB is offline
Ah getver! Daar moet je toch niet aan denken?!! Moeders horen geen seksuele behoeften te hebben. Ew!

Ik gaf iemand vorig jaar een wijnstopper, ook best een flutcadeau, maar hij wilde het graag hebben en die dingen zijn best duuuur, voor wijnstoppers!
__________________
"De meeste mensen zijn andere mensen. Hun gedachten bestaan uit andermans mening, hun levens zijn imitaties, hun hartstochten zijn citaten." - Oscar Wilde
Met citaat reageren
Oud 19-02-2009, 09:55
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Wat is daar nu van over (beha;ve de douchegel, het boek en de knuffel)?
Citaat:
De jameson zit nog een kwart in, maar dat was al zo toen het feest eindigde, verder is jouw La Chouffe op (duh) en verder is alles nog ongeopend.



Maar niet voor lang
Jullie zijn broer en zusje he?
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Met citaat reageren
Oud 19-02-2009, 10:45
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Ik ken iemand en die gaf zijn moeder voor moederdag een viberator! Dat vond ik echt mega-strak!!!
Het gaat om stomme cadeautjes. En dat is toch niet cool, dat komt zoveel voor.

Ot: bloemen (ik ben allergisch voor veel bloemen)
chocola in allerlei smaken (ik lust alleen melk)
Het stomste is nog wel als mensen je drank geven en het dan zelf op gaan drinken
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Met citaat reageren
Oud 19-02-2009, 11:52
geen punt :|
Avatar van geen punt :|
geen punt :| is offline
Citaat:
Jullie zijn broer en zusje he?
Met een andere beginletter van hun achternaam?

Slechtste cadeau wat ik ooit gehad heb is één of andere mixer/snijder voor in de keuken. Ik haat spullen. Nog meer haat ik keukenspullen. En nog meer haat ik het als het nutteloze keukenspullen zijn. Kunnen dat ding amper kwijt en nog nooit gebruikt ook niet.

Oh en Martin: goeie stuff
__________________
men die geen punten kommas en andere leestekens gebruikt hoeft, zich niet druk te maken om interpunctie
Met citaat reageren
Oud 19-02-2009, 12:51
LilyB
Avatar van LilyB
LilyB is offline
Haha Röps, dat cadeau had echt niet ongeschikter kunnen zijn dan. En Martin en ik zijn vrienden.
__________________
"De meeste mensen zijn andere mensen. Hun gedachten bestaan uit andermans mening, hun levens zijn imitaties, hun hartstochten zijn citaten." - Oscar Wilde
Met citaat reageren
Oud 19-02-2009, 14:25
Hernuel Fan
Avatar van Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
Citaat:
Met een andere beginletter van hun achternaam?

Slechtste cadeau wat ik ooit gehad heb is één of andere mixer/snijder voor in de keuken. Ik haat spullen. Nog meer haat ik keukenspullen. En nog meer haat ik het als het nutteloze keukenspullen zijn. Kunnen dat ding amper kwijt en nog nooit gebruikt ook niet.

Oh en Martin: goeie stuff
mag ik em hebben?
__________________
Tomatensoep! Daar houdt moeder zo van. Floddertje deed de soep in de pan. 't Is een beetje klonterig, zei ze. Ik neem even de mixer.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2009, 14:27
Verwijderd
oe ja, die wil ik ook wel hebben idd!
Met citaat reageren
Oud 19-02-2009, 17:05
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb een paar jaar geleden de film World Trade Center gekregen Ik was bewust al die films rond 11 september aan het boycotten, bovendien had ik een filmreclame gezien met vreselijke one-liners. Ugh.
Van dezelfde vrouw kreeg ik een jaar later het boek Het Raadsel van het Prado. De zoveelste spin off van de Da Vinci Code. Wàt een vreselijk slecht boek was dat... Ja, ik studeer kunstgeschiedenis, maar ik hou niet van dit soort pulp

Het idee was steeds goed, maar ze was echt way off helaas.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 19-02-2009, 17:12
geen punt :|
Avatar van geen punt :|
geen punt :| is offline
Sure thing dat jullie die stomme mixer mogen hebben. Deel van men vrienden vraagt altijd keukenzooi of een weegschaal te suf.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2009, 18:19
shoebuddy 2.0
Avatar van shoebuddy 2.0
shoebuddy 2.0 is offline
Een keer iemand een rollator gegeven omdat ie zichzelf oud vond..
__________________
"He looks blue.." "I'd say brownish-gold.."
Met citaat reageren
Oud 19-02-2009, 19:11
remy476
Avatar van remy476
remy476 is offline
haha dikke shit die cadeaus
__________________
niet alleen =)
Met citaat reageren
Oud 19-02-2009, 22:55
Verwijderd
Toen mijn broer 17 werd kreeg hij een boek. Ik heb toen gezegd tegen de gever, dat het een leuk boek voor mn broer was en toen hebben we het er over gehad dat ik het boek zelf vreselijk vond odmat ik een andere smaak had dan mn broer.
Een week later was ik jarig, kreeg ik ook dat boek.

Een jaar later was ik weer jarig, kreeg ik het zelfde boek!

Stomme gever
Met citaat reageren
Oud 19-02-2009, 22:57
geen punt :|
Avatar van geen punt :|
geen punt :| is offline
XD haha toch wel 3x een andere gever??

Oh wij wilden trouwens een keer iemand een goudvis + toebehoren cadeau doen. Denk dat die ook wel in dit topic was gekomen, maar er was iemand zo slim om op te merken dat het wel erg fout kan zijn xD
__________________
men die geen punten kommas en andere leestekens gebruikt hoeft, zich niet druk te maken om interpunctie
Met citaat reageren
Oud 19-02-2009, 22:57
Verwijderd
Een kip!
Met citaat reageren
Oud 19-02-2009, 23:10
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ik heb eens van mijn tante een scheermes gekregen, toen ik me al jaren scheerde. Ik was toen behoorlijk not amused en toen heb ik volgensmij gevraagd of mijn nichtje (we vierden onze verjaardag samen) van haar ook een doos maandverband kreeg.

En van een andere tante krijgen we heel vaak van die pakketjes douchegel oid. Het komt uit een goed hart, maar ik vind het altijd vreselijk om te krijgen en eerlijk gezegd nogal inspiratieloos.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 20-02-2009, 09:11
geen punt :|
Avatar van geen punt :|
geen punt :| is offline
Hehe die krijg ik ook heel vaak, maar ik zit er niet zo mee. Heb echt al jaren geen douchegel meer hoeven kopen
__________________
men die geen punten kommas en andere leestekens gebruikt hoeft, zich niet druk te maken om interpunctie
Met citaat reageren
Oud 20-02-2009, 09:46
Verwijderd
Ohhh ja ik heb eht zelf nooit gehad maar ik vind huisdieren als cadeau geven gewoon belachelijk

Een paar huizen verderop kreeg een meisje een hondje, arm beestje heeft de helft van de tijd over straat gewandeld.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2009, 10:40
Verwijderd
heb een vriend van me een keer 20 euro in 1 en 2 centjes gegeven
Met citaat reageren
Oud 21-02-2009, 17:19
Verwijderd
Toen ik verhuisde kreeg ik van een familiemens een wanstaltig plastic tafelkleed. Volgens mij staan er grote oranjegele bloemen op. De esthetische knelpunten daargelaten; ik heb geen eettafel.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2009, 17:26
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Picknicken dan?
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 21-02-2009, 17:32
Verwijderd
Picknicken moet al op leuke rood/wit-geblokte fifties-kleedjes Maar misschien kan ik dat tafelkleed verpatsen aan een seriemoordenaar die waarde hecht aan z'n interieur en z'n vloerbedekking wil beschermen tegen bloedende slachtoffers.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2009, 21:16
shoebuddy 2.0
Avatar van shoebuddy 2.0
shoebuddy 2.0 is offline
Dat, of de seriemoordenaar wil geen sporen achterlaten..
__________________
"He looks blue.." "I'd say brownish-gold.."
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Zelfmoord en pijn...
Jaymes
12 20-08-2013 00:28
Liefde & Relatie Nog steeds geen sex?
John_doe
42 05-04-2005 00:52
Levensbeschouwing & Filosofie Vragen over het christendom
MB
24 04-01-2005 23:40
Liefde & Relatie verassen
ina1985
3 22-06-2004 11:21
Verhalen & Gedichten Afscheid [vernieuwd]
tiram
45 12-05-2004 15:02
Liefde & Relatie stelling: echtscheiding moet duurder
de abt van sion
115 15-09-2003 21:52


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:22.