Oud 01-03-2011, 15:41
Petra000
Petra000 is offline
Lieve allemaal,

Wellicht heb ik een goede tip voor jullie om van faalangstige gevoelens af te komen. Ik doe namelijk momenteel onderzoek naar een coachingsmethode gericht op faalangst bij bovenbouwleerlingen van de middelbare school. Voor het onderzoek vul je enkele keren een korte vragenlijst in en ontvang je 1 gratis coaching om je gevoelens van faalangst te verminderen. De methode is al bewezen op het gebied van verschillende angsten en wordt nu onderzocht op het gebied van faalangst. Mocht je interesse hebben om op een snelle efficiënte manier van je faalangstige gevoelens af te komen, kijk dan op: www. Matrixmethode.nl onder het kopje onderzoeken.
Advertentie
Oud 02-03-2011, 12:16
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Oftewel, dit is reclame om die coachingrommel te verkopen, want de 2e enz is niet gratis.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 02-03-2011, 16:16
Petra000
Petra000 is offline
Bij deze methode wordt er vanuit gegaan dat je in 1 sessie je faalangstige gevoelens dermate kan verminderen, dat je geen verdere coaching meer hoeft te ontvangen. Je zit dus niet vast aan een heel traject na die1e gratis coaching, wan je hebt maar 1 coaching nodig.
Oud 03-03-2011, 23:54
Verwijderd
En dat doen jullie allemaal helemaal gratis en voor niks omdat jullie het beste voor hebben met de mensheid?
Oud 04-03-2011, 09:07
Verwijderd
Citaat:
En dat doen jullie allemaal helemaal gratis en voor niks omdat jullie het beste voor hebben met de mensheid?
Waarschijnlijk krijgen ze gewoon salaris voor het feit dat ze onderzoek doen he.
Oud 04-03-2011, 16:11
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Bij deze methode wordt er vanuit gegaan dat je in 1 sessie je faalangstige gevoelens dermate kan verminderen, dat je geen verdere coaching meer hoeft te ontvangen. Je zit dus niet vast aan een heel traject na die1e gratis coaching, wan je hebt maar 1 coaching nodig.
Ik had het moeten weten dat het oplichterij was, eigenlijk al voordat ik dit las.


Als ik die website zie en de claim dat in die ene keer ook dyslexie genezen kan worden, en autisten geholpen kunnen worden, betekend dat dus gewoon dat jullie werkmethode van geen kanten klopt.

Jullie coaches zijn volgens de opleidingspagina in ieder geval ongeschoold op gebied van hulpverlening. Verder zijn er Tellsell-achtige testimonials, maar nergens fatsoenlijk onderzoek....


Juist ja... Ik mag hopen dat mensen beter weten dan in deze oplichterij te trappen.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 07-03-2011, 16:50
Verwijderd
Ik vind dit ook net iets te reclame-achtig, daarnaast heeft het geen discussiewaarde, dus ik gooi 'm op slot.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:04.