Oud 12-12-2013, 18:57
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Dus, wat vinden we van het nieuwe anti-pest beleid?
Ik heb tien paar geitenwollensokken gekocht en heb ik de keuken nu permanent een pan spruitjes staan.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-12-2013, 19:54
Verwijderd
Citaat:
Ik had het niet meegekregen. Il denk dat jullie er weer lang over hebben zitten nadenken maar dat het niks doet in het gewone posten. Ik vind het bestempelen als pesten wel aantonen hoe weinig jullie snappen van de sfeer,wat daarin misgaat, en ik geloof niet dat iemand ook maar een seconde stilstaat bij het geposte verhaaltje, laat staan iets zal aanpassen.

Bashen, uitlokking en sfeerverpesten wás al onacceptabel. Nieuwe leden komen zelden in aanraking met oldbees, die enkeling die zich laat verjagen vormt niet het hoofdprobleem. Newbees vinden het sáái, net als oldbees trouwens. Alle regeltjes en ontmoedigende handelingen vanuit het beleid en diens uitvoerders dragen hieraan bij. Maar ja he, denken jullie dat het nog te redden is? En zo ja, dat dit het gaat regelen?
Oh wauw, dat je de moeite neemt om mijn gedachten te verwoorden vind ik echt heel sexy
Met citaat reageren
Oud 12-12-2013, 19:55
Verwijderd
Sorry quintianodobermannhomo, ik steel haar even af verder enzo. Groetjes.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2013, 11:39
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Leuk lijstje wel. Jammer dat bij een 'relletje' waarbij mensen meningen geven over foto's op DK alles verwijderd wordt terwijl bepaalde leden die wél consequent anderen afzeiken nog steeds rustig door mogen gaan. Maar verder is het een leuk bedacht lijstje.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 13-12-2013, 12:34
Verwijderd
Oh, een nieuw stukje beleid, blijkbaar. Het is dat iemand anders er over begon, buiten het forum, anders had ik 't nooit geweten probably. Ik gok net als 90% van het karige nog actieve userdeel.

En verder zal het geen verrassing zijn dat het doel en 't bestaansrecht van dit nieuwe dingie me ontgaat. Tot zover mijn bijdrage.

@de verwijderde deadlock: Ik vind alles prima zolang jij je maar aan aan de afspraken houdt; mijn rekeningnummer heb je in drievoud gekregen.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2013, 15:08
Verwijderd
Citaat:
Het gaat over het forum, dus het forum groeit en verandert. (Wij forumleden vast ook, maar dit ging specifiek over het forum.)
Hoe is t forum precies gegroeid dan
Met citaat reageren
Oud 13-12-2013, 15:15
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Groei kan 2 kanten op en vergroeiing is natuurlijk ook nog een optie

Verder vind ik dat we vooral de boel gezellig moeten houden en daar met z'n allen ons best voor moeten doen. Zonder inzet en positieviteit van de leden kan je als forumbaas niets en andersom precies hetzelfde.


Ik ben voorlopig even klaar met beleidsdiscussies, maar mijn PM-box staat altijd open voor op- of aanmerkingen.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2013, 16:19
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Je kan het ook zonder betutteling proberen.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2013, 17:13
Verwijderd
Fora zijn gewoon uit en de generatie die er wel mee is opgegroeid gaat samenwonen en werken enzo. Denk oprecht niet dat er iets tegen te doen is en zou graag verweer tegen deze stelling horen?
Met citaat reageren
Oud 13-12-2013, 17:15
Verwijderd
Citaat:
Fora zijn gewoon uit en de generatie die er wel mee is opgegroeid gaat samenwonen en werken enzo. Denk oprecht niet dat er iets tegen te doen is en zou graag verweer tegen deze stelling horen?
Er zijn fora die het wel nog goed doen. Zou het dan aan de doelgroep liggen?
Met citaat reageren
Oud 13-12-2013, 17:38
Verwijderd
FOK? En verder?
Met citaat reageren
Oud 13-12-2013, 17:45
Verwijderd
Citaat:
FOK? En verder?
Fora met een vast doelpubliek. Het eerste voorbeeld dat mij te binnen schiet zijn supportersfora van voetbalclubs. Daar kan men discussiëren over opstellingen, uitslagen, sfeeracties, etc. Ik denk dat het doelpubliek 'scholieren' inderdaad wat voorbijgestreefd is.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2013, 17:53
Verwijderd
Je maakt mijn punt maar dan in heel veel woorden! Bedankt!
Met citaat reageren
Oud 13-12-2013, 17:54
Verwijderd
Citaat:
Je maakt mijn punt maar dan in heel veel woorden! Bedankt!
Graag gedaan!
Met citaat reageren
Oud 13-12-2013, 19:54
Verwijderd
Jon hoe denkt het kantoor daarover? Zien jullie nog toekomst?
Met citaat reageren
Oud 13-12-2013, 20:17
Verwijderd
Ik denk dat scholieren.com zonder het forum evenveel omzet zou draaien als met.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2013, 20:39
Verwijderd
Dan kan ie nog wel antwoord geven op de vraag, hij heeft er toch wat meer zicht op dan wij denk ik.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2013, 21:37
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Ik denk dat Jon ook wel weet dat het hopeloos is, maar uit een soort nostalgie wil 'ie er nog wel iets van proberen te maken. Helaas is het ook weer niet zo belangrijk dat hij even de bezem door het zootje ongeregeld dat het fb-team is wil halen! Ik ben echter nog altijd, tegen een redelijke vergoeding, beschikbaar om orde op zaken te stellen.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2014, 18:02
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Met citaat reageren
Oud 19-01-2014, 20:38
Verwijderd
Citaat:
De Onzine.
Kanzin!
Met citaat reageren
Oud 30-01-2014, 15:38
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Met citaat reageren
Oud 30-01-2014, 15:46
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Eergister liet Jon dit weten op Admin, lijkt me niet wereldschokkend om dat ook even hier neer te zetten en dan weet gelijk iedereen hoe het er momenteel voorstaat.

Citaat:
Ja, ik vind het forum belangrijk. En ja, ik waardeer iedereens input. Maar ik moet voor mezelf een koers bepalen, en daar heb ik tijd voor nodig. Dus vraag ik om geduld.
Kortgezegd loop ik als forumbaas momenteel tegen min of meer hetzelfde probleem aan als hierboven in dit topic. Er zijn genoeg (goede) ideeën en er liggen plannen om deze uit te voeren, maar het is wachten op de input van het HQ van scholieren.com. Tot die tijd worden grote plannen op de langere baan geschoven en moeten we er met z'n allen proberen het beste van te maken.

Dat het geduld op raakt en de hoop dat dingen daadwerkelijk veranderen of verbeteren vervliegt snap ik en die frustratie deel ik net zo hard, maar geef Jon de tijd om een goede basis te leggen die we met z'n allen kunnen invullen wanneer het zo ver is.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2014, 16:46
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 30-01-2014, 17:23
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
En in de tussentijd permbannen of verwijderen we bijna iedereen
Met citaat reageren
Oud 30-01-2014, 19:41
beterlock
Avatar van beterlock
beterlock is offline
Het forum wordt opgeheven dus.
__________________
Beterlock, interwebsdetective, can I take a look around? oh what a fool I am to ask, of course I can!
Met citaat reageren
Oud 31-01-2014, 11:36
Verwijderd
Citaat:
Het forum wordt opgeheven dus.
Hoezo denk je dat?
Met citaat reageren
Oud 31-01-2014, 16:22
beterlock
Avatar van beterlock
beterlock is offline
Omdat het niets oplevert maar wel geld kost.
__________________
Beterlock, interwebsdetective, can I take a look around? oh what a fool I am to ask, of course I can!
Met citaat reageren
Oud 31-01-2014, 16:41
Jon
Avatar van Jon
Jon is offline
Citaat:
Omdat het niets oplevert maar wel geld kost.
Hetzelfde kun je zeggen over huisdieren.
__________________
Wer nicht fragt bleibt dumm.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2014, 17:04
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Omdat het niets oplevert maar wel geld kost.
Ik vermoed zomaar dat het forum een (aanzienlijk) deel van de inkomsten is nog. Merendeel van de bezoekers zijn gasten in het algemeen (Actieve gebruikers op dit moment: 693 (30 leden en 663 gasten)) en die zijn degenen die de reclame zien (en hopelijk klikken). Zelfs als er steeds minder gepost wordt is er een hoop content en een hoge google ranking. Het is niet bepaald 'future proof' als er geen nieuwe content blijft komen, maar het zou me verbazen als het forum de komende paar jaar meer kost dan oplevert.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 31-01-2014, 17:14
beterlock
Avatar van beterlock
beterlock is offline
Die 663 gasten zijn zeker 600 Google en Bing bots.
__________________
Beterlock, interwebsdetective, can I take a look around? oh what a fool I am to ask, of course I can!
Met citaat reageren
Oud 31-01-2014, 17:28
Jon
Avatar van Jon
Jon is offline
Het forum heeft ongeveer 1 miljoen bezoeken per maand, die gemiddeld anderhalve minuut duren. Uniek bereik is ongeveer 750.000 mensen (geen bots).
__________________
Wer nicht fragt bleibt dumm.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2014, 23:55
beterlock
Avatar van beterlock
beterlock is offline
Oh wauw, antwoord op volledig irrelevante vragen.
__________________
Beterlock, interwebsdetective, can I take a look around? oh what a fool I am to ask, of course I can!
Met citaat reageren
Oud 01-02-2014, 03:25
Verwijderd
Citaat:
Oh wauw, antwoord op volledig irrelevante vragen.
Beetje de verkeerde vragen beanfwoorden inderdaad dit haha
Met citaat reageren
Oud 01-02-2014, 08:32
Jon
Avatar van Jon
Jon is offline
Citaat:
Oh wauw, antwoord op volledig irrelevante vragen.
Naja, je deed een aanname en die heb ik weerlegd: het forum wordt niet opgeheven omdat hier alleen maar bots komen. En al kwamen hier alleen maar bots dan zijn ze welkom en mogen ze zo lang blijven als ze willen zolang ze maar geen emailadressen stelen. Voor de relevante vragen neem ik iets meer tijd.
__________________
Wer nicht fragt bleibt dumm.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2014, 11:39
beterlock
Avatar van beterlock
beterlock is offline
Citaat:
Naja, je deed een aanname en die heb ik weerlegd: het forum wordt niet opgeheven omdat hier alleen maar bots komen. En al kwamen hier alleen maar bots dan zijn ze welkom en mogen ze zo lang blijven als ze willen zolang ze maar geen emailadressen stelen. Voor de relevante vragen neem ik iets meer tijd.
Ja Jon, ik snap het wel hoor, net als dat ik je post op Admin die WolterB quotte ook snap. Ik vind het alleen wel jammer dat er antwoord komt op dit soort irrelevante vragen en niet op de issues zelf. Jammer, niet stom, lui, whatever, jammer.
__________________
Beterlock, interwebsdetective, can I take a look around? oh what a fool I am to ask, of course I can!
Met citaat reageren
Oud 16-02-2014, 10:29
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Lieve forumers,

Ik vind het een goed teken dat er wordt nagedacht over manieren om de activiteit op het forum te vergroten. Het probleem is echter complex en niet met een willekeurige maatregel op te lossen. Het samenvoegen van fora zou zo'n maatregel kunnen zijn, maar is lastig terug te draaien. En dat is vervelend als het niets uithaalt.

Liever denk ik daarom (samen met jullie) na over een integrale oplossing. Voorwaarde daarbij is een duidelijke visie vanuit Scholieren.com. Wat willen we met het forum of (de vraag die elke sollicitant vreest) waar staan we over vijf jaar. Maar ook: wat wil de scholier?

Concreet: ik zal binnen twee weken een drietal scenario's uitwerken en die onder andere hier voorleggen. Op basis daarvan gaan we verder. Goed plan?
Goed plan!
Met citaat reageren
Oud 16-02-2014, 13:04
Jon
Avatar van Jon
Jon is offline
Citaat:
Goed plan!
Ja liefie, het duurt allemaal wat langer dan gedacht. Maar ik hou nog best van je.
__________________
Wer nicht fragt bleibt dumm.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2014, 13:23
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Ik ook van jou lieve Jon!
Met citaat reageren
Oud 21-02-2014, 14:47
Verwijderd
Dit forum veranderen heeft geen zin. Je moet de website aanpassen en zorgen dat dit forum een verzamelpunt blijft voor je bezoekers.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2014, 00:26
Prrriscilla
Avatar van Prrriscilla
Prrriscilla is offline
Hoi allemaal.

ik heb nog niet zo heul veel berichtjes geplaatst op dit forum maar ik vind het vooral leuk om op dansen op papier te zijn en heel soms op letteren en daarom wil ik het vooral over die twee hebben. Ik denk zelf niet dat je deze twee moet samenvoegen omdat dichten en letteren wel echt heel verschillende onderwerpen hebben, verschillende topics en ook een andere cultuur, andere forummers enzo. Ik denk niet dat een gecombineerd topic in totaal meer mensen zal veroorzaken, eerder dat er in totaal minder mensen naartoe gaan.
Wat je wel kan doen is het forum in het algemeen weer populairder maken en zowel op dansen op papier als in letteren denk ik dat er ook actiever geworven kan worden.

ik heb zelf best wel wat ideeën om dansen op papier wat levendiger te maken. Ik zou zelf i ieder geval veel vaker daar komen als er meer gebeurde. Ik wil me anders best aanmelden als vrijwilliger of misschien zelfs forumbaas voor dat subforum, waar moet ik me dan melden?
Groetjes van Priscilla
__________________
“You know you're in love when you can't fall asleep because reality is better than your dreams.”
― Dr. Seuss
Met citaat reageren
Oud 27-02-2014, 00:34
Prrriscilla
Avatar van Prrriscilla
Prrriscilla is offline
Citaat:
FOK? En verder?
Reddit?
__________________
“You know you're in love when you can't fall asleep because reality is better than your dreams.”
― Dr. Seuss
Met citaat reageren
Oud 27-02-2014, 16:22
Verwijderd
Ik weet niet. Boeken zijn gangster maar gedichten zij over het algemeen gay.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2014, 00:20
Prrriscilla
Avatar van Prrriscilla
Prrriscilla is offline
Maar, waar kan ik me melden als vrijwilliger/forumbaas voor dansen op papier dan?
__________________
“You know you're in love when you can't fall asleep because reality is better than your dreams.”
― Dr. Seuss
Met citaat reageren
Oud 02-03-2014, 20:29
Verwijderd
Citaat:
Maar, waar kan ik me melden als vrijwilliger/forumbaas voor dansen op papier dan?
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1874193
Met citaat reageren
Oud 05-03-2014, 11:18
Prrriscilla
Avatar van Prrriscilla
Prrriscilla is offline
Dankje!
__________________
“You know you're in love when you can't fall asleep because reality is better than your dreams.”
― Dr. Seuss
Met citaat reageren
Oud 31-03-2014, 16:01
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Ja liefie, het duurt allemaal wat langer dan gedacht. Maar ik hou nog best van je.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2014, 16:03
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Met citaat reageren
Oud 07-04-2014, 16:38
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Dit geldt vziw nog steeds
Citaat:
Kortgezegd loop ik als forumbaas momenteel tegen min of meer hetzelfde probleem aan als hierboven in dit topic. Er zijn genoeg (goede) ideeën en er liggen plannen om deze uit te voeren, maar het is wachten op de input van het HQ van scholieren.com. Tot die tijd worden grote plannen op de langere baan geschoven en moeten we er met z'n allen proberen het beste van te maken.

Dat het geduld op raakt en de hoop dat dingen daadwerkelijk veranderen of verbeteren vervliegt snap ik en die frustratie deel ik net zo hard, maar geef Jon de tijd om een goede basis te leggen die we met z'n allen kunnen invullen wanneer het zo ver is.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2014, 11:18
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Druk druk druk, valse beloftes maken kost ook tijd!
Met citaat reageren
Oud 09-04-2014, 16:12
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Oorspronkelijk gepost: 20-10-2013.

Gaat wel goed zo.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:39.