Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-07-2011, 16:58
vloeren
vloeren is offline
mijn naam is geer de kaag en heb stage gelopen bij een bedrijf voor vloeren. Alleen nu is mijn vraag, mijn praktijk examen is uitgevallen omdat het bedrijf een andere naam heeft gekregen en een andere eigenaar en nu was mijn stage plek dus weg, en mijn school vond het de moeite niet waard om daar iets mee te doen.
Kan ik mijn school dan aanklagen?, want mijn stage was niet compleet dus kon ook geen eind examen doen.

Waar moet ik wezen om dat te rechtvaardigen?

Laatst gewijzigd op 01-07-2011 om 17:13. Reden: Link weggehaald
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-07-2011, 17:11
Verwijderd
Ik verplaats je topic naar Studiezaken, aangezien het daar beter past.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2011, 18:34
Verwijderd
Ik snap je verhaal niet helemaal. Je hebt stage gelopen bij een bedrijf. Je praktijk examen is uitgevallen, omdat het bedrijf een andere naam kreeg en een andere eigenaar? Het lijkt me dat de stage die je hebt gelopen nog steeds geldig is, maar als het tijdens je stage gebeurde en de andere eigenaar wil jou geen stage geven dan is dat heel vervelend.

Ik denk niet dat je je school kan aanklagen omdat een bedrijf is overgegaan naar een andere eigenaar, ook niet als jij daardoor je examen misloopt. Zoals ik het nu begrijp mocht je je examen niet doen omdat je stage niet in orde was? Dan denk ik niet dat dat iets is wat de school goed heeft kunnen voorkomen, je stage zal toch in orde moeten zijn. Het is gewoonweg heel vervelend dat het niet je eigen schuld is dat je stage niet gelukt is. Heb je zelf al bij de school aangegeven dat je dit niet eerlijk vind omdat het buiten jouw schuld om is gegaan?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken Help, van VWO4 naar HAVO4??
mirjam1997
61 06-10-2012 18:59
Algemene schoolzaken Motivatie weg..
KiMZz
5 09-06-2008 13:35
Verhalen & Gedichten Een gedeelte uit mijn leven..
U*NiQ
3 28-09-2005 18:06
Algemene schoolzaken Vmbo
Gatara
32 18-01-2004 20:07
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen gezocht: informatie over vrijwilligerswerk
Daantje_0705
2 06-01-2004 16:23
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Stelling: Het proefrijbewijs is belachelijk
twiety
57 11-04-2002 11:20


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:52.