Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-06-2014, 00:35
gentlemen
Avatar van gentlemen
gentlemen is offline
hallo lezer(es)s(en)

Ik ben al een poos bezig met fotograferen en nu wil ik eigenlijk voor mezelf gaan beginnen. Maar ik wil eerst ook oefenen en nu hoor en zie ik wel eens "fotografen" mensen op straat benaderen en daar een paar foto's van maken, nu was eigenlijk mijn vraag aan jullie;

Hoe zouden jullie reageren als iemand met een camera op jullie afstapt in de stad of iets en vraagt een paar foto's van je te mogen maken?

Lees graag reacties van jullie!
__________________
aan werk ga je niet dood , maar probeer niet de grens op te zoeken
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-06-2014, 07:27
Verwijderd
Waar hoor en zie je dat in godsnaam? Ik hoor en zie dat nooit op straat. Wat een bullshit.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2014, 07:45
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Ik heb dat alleen op tv gezien. Verder nooit wat van gehoord. Waarom maak je niet gewoon foto's op feestjes? Of van vrienden en familie of een mooie dag in het park ofzo
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 10-06-2014, 11:40
Verwijderd
Citaat:
Waar hoor en zie je dat in godsnaam?
In genoeg magazines en op blogs. Vrij populaire bezigheid hoor.


Ik zou het verder weigeren, natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2014, 15:59
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Ik zou dat weigeren, tenzij die fotograaf daar een paar duizend euro voor over heeft.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2014, 16:27
Verwijderd
Waarom zouden jullie weigeren?
Met citaat reageren
Oud 10-06-2014, 16:44
Verwijderd
Omdat ik randoms op straat geen foto's van mij wil geven en ik al helemaal niet op een of ander yuppenblog of in een links-hobbyblad wil verschijnen.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2014, 19:45
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Waarom zouden jullie weigeren?
Omdat ik wel betere dingen te doen heb, zoals forumen.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2014, 23:47
gentlemen
Avatar van gentlemen
gentlemen is offline
Citaat:
Ik heb dat alleen op tv gezien. Verder nooit wat van gehoord. Waarom maak je niet gewoon foto's op feestjes? Of van vrienden en familie of een mooie dag in het park ofzo
omdat foto's maken van mensen op feesten heel anders is dan foto's maken van mensen op straat. Tijdens feestjes proberen mensen er zo goed mogelijk uit te zien en komen ze op mij alles behalve natuurlijk over. op straat daarin tegen kom je de meest uiteenlopende mensen tegen, van sportief tot zakelijk, van rijkelui tot daklozen. En daar zit juist de uitdaging in, om ieder mens ongeacht zijn uiterlijk zo mooi mogelijk op de foto te krijgen. En als ik met een "model" zou werken dan zien die er echt niet uit zoals ze eruit zien als ze even een middagje gaan shoppen, iedereen probeert er zo goed mogelijk uit te zien op een foto. wat ik heel jammer vind.
__________________
aan werk ga je niet dood , maar probeer niet de grens op te zoeken
Met citaat reageren
Oud 10-06-2014, 23:49
gentlemen
Avatar van gentlemen
gentlemen is offline
Citaat:
Waar hoor en zie je dat in godsnaam? Ik hoor en zie dat nooit op straat. Wat een bullshit.
In de grotere steden gebeurt dit vrij vaak. en als je even op youtube zoekt kom je genoeg filmpjes tegen van mensen die op straat zijn benaderd om te mogen fotograferen.
__________________
aan werk ga je niet dood , maar probeer niet de grens op te zoeken
Met citaat reageren
Oud 11-06-2014, 19:14
Verwijderd
Ik ben wel eens met een vriend meegegaan toen die tijdens een carnavalsoptocht foto's maakte van de toeschouwers (deze zette hij op een website, de mensen kregen een kaartje met die website erop en konden dan afdrukken van hun foto bestellen). De meeste mensen vonden dat prima. Nu is dat natuurlijk niet een gemiddelde dag.

Als iemand mij op straat zou benaderen met "hoi ik wil portretfotografie oefenen, mag ik hier nu een foto van je maken" zou ik waarschijnlijk wel ja zeggen, als ik geen haast heb. Als iemand zou zeggen "hoi ik wil portretfotografie oefenen, kom je mee naar mijn fotostudio" zou ik nee zeggen.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2014, 10:08
Metallies
Avatar van Metallies
Metallies is offline
Als je dat wilt doen, ga dan eens bij jou in de buurt naar een evenement zoals een optocht, grote markt of geen idee wat er daar allemaal is en ga daar foto's maken, is meestal wel normaal.
__________________
Als men weet wat lijden is, is men in staat meer van het leven te genieten.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie hoe reageren jullie?
farai
66 04-04-2006 15:46
Liefde & Relatie Hoe zouden jullie reageren?
-(L)-
36 14-02-2005 18:43
Levensbeschouwing & Filosofie Wat zou je doen als werd bewezen dat alle vormen van geloof onwaar zouden zijn?
Dawntje
120 09-01-2005 14:29
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie jullie mening gevraagd, wat zouden jullie doen?
poezewoefke
2 07-05-2004 14:28
Liefde & Relatie Wat zouden jullie hierover denken?
pluizeb33stje
33 31-03-2004 23:15
Liefde & Relatie hoe zou JIJ reageren als je vriendje... [ Seks..]
devilcat
4 29-09-2003 08:11


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:25.