Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-06-2003, 21:01
AngelEyez
Avatar van AngelEyez
AngelEyez is offline
hey, ik vraag me af of er mensen zijn die zich in mij herkennen, dus ik wil eerst even mijn ding vertellen.

het is voor mij onmogelijk om een vriend te krijgen, gewoon omdat ik te onzeker ben.
ik kan me echt met geen mogelijkheid voorstellen dat ik ooit een jongen tegenkom die MIJ als vriendin zou willen, ik bedoel gewoon dat ie MIJ kiest uit al die 1000den meisjes en geen behoefte heeft aan andere meisjes.
Ik heb ook helemaal geen ervaring met jongens&liefde, alleen een hele hoop met sex. Ik heb met geen enkele jongen waar ik sex mee heb gehad echt gepraat of een band mee gehad. Als ik in de gaten heb dat een jongen geinteresseerd in me is, ga ik er onbewust gewoon van uit dat ie alleen sex van me wil en is sex ook het enige wat ik hem geef, met als gevolg dat onze relatie puur sexueel is voorderest nix. Ik weet niet maar ik wil gewoon niet het domme meisje zijn dat achter haar rug om gebruikt word voor de sex en met hoe ik bezig ben kan dat ook niet, het IS alleen maar sex.
Ik denk (weet eigenlijk bijna wel zeker) dat het komt omdat ik van 2 jongens (met de een had ik voor het eerst gezoend en alles gedaan behalve het, de ander had me ontmaagd) achteraf te horen kreeg dat het alleen maar voor de sex was geweest. Achteraf had ik het kunnen weten want ook met hun zijn de woorden die ik gesproken heb haast op een hand te tellen maarja het kwam toch hard aan op een of andere manier.

En nu, nu hang ik de hoer uit (al een tijdje eigenlijk). Ik weet dat het niet normaal is wat ik doe, maar voor mij voelt het niet zo. Ik ben pas geleden in een week een x met 3 jongens naar bed geweest. Als ik er nu overna denk weet ik ook niet wat me bezielde maar op dat moment, ik weet het echt niet. Het is niet eens zo dat ik het puur om de sex doe, ik ben erachter gekomen dat je nog best veel liefde krijgt als je gewoon zomaar met iemand naar bed gaat en op dit moment ben ik echt wanhopig bezig liefde overal vandaan te halen.
En aan een kant denk ik van waarom niet je moet genoegen nemen met wat je kan krijgen toch en als sex het enige is wat ik kan krijgen moet ik dat maar aannemen. het liefste zou ik er echt mee stoppen, jongens alleen voor de sex maarja aan de andere kant denk ik waarom zou ik er mee stoppen? wat heb ik dan, helemaal niets.

naja ik zou echt nog veeel meer kunnen schrijven maar ik wil jullie ook niet vervelen dus laat ik eerst dit maar posten en kijken of er misschien iemand is die een beetje hetzelfde heeft (al betwijfel ik het) of misschien iemand de me kan helpen hoe ik uit dit patroon kan komen?

xxx een meisje
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-06-2003, 21:20
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
IK vind dat je niet moet zeuren, je kan teminste iemand krijgen (je hebt immers al sex gehad) Ik zit in dezelfde situatie. Ik ben onzeker, maar kan niemand krijgen omdat ik te lelijk ben. Het lelijk zijn maakt me onzekerder, en het onzekerder zijnnmaakt me nog lelijker (zeggen ze). Jij bent al met 3 jongens naar bed geweest in een korte tijd, het klink raar maar ik zou best met je wilen ruilen. Als je iemand kan krijgen, moet het toch niet zo moeilijk zijn om een relatie op te bouwen. Your already half way there.

Tja en dan heb je mij. Ik ben lelijk, kan niets en ben gewoon niets. Ik ben een geboren mislukking, die nooit iemand zou krijgen.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2003, 21:26
DreadlockMonkey
Avatar van DreadlockMonkey
DreadlockMonkey is offline
heej lief meisje.
dit is echt heel moeilijk voor je lijkt me. ik snap heel goed hoe je je voelt. maar ook jij verdient een lieve jongen die om je geeft en van je houdt. hij hoeft niet persee een fotomodel te zijn en meestal zijn t de "gewone jongens" die wel iets om je geven.
maar ook jij verdiend liefde en niet niet alleen sex.
sex is iets wat bij een relatie hoort en het is niet eens het belangrijkste. en ipv van sex kun je ook een keer met een jongen afspreken om naar de bioscoop te gaan of ergens anders naartoe. een goede relatie moet je rustig aan opbouwen. en als je iemand leuk vindt er niet meteen mee het bed induiken, want ik begrijp uit je verhaal dat je dat helemaal niet meer wil.
ik heb zelf ook een paar one-night-stands gehad omdat ik te onzeker was voor een relatie. maar sinds 2 maanden heb ik een vast vriendje en ik weet niet wat ik meemaak.. hij is zo ontzettend lief voor me en hij begrijpt me en staat altijd voor me klaar. sex is niet het belangrijkste, het kan je juist nog onzekerder maken! heel veel succes.. en ook voor jou is er iemand. dat weet ik zeker! misschien duurt het alleen iets langer voordat je hem vindt.
__________________
loved by some, hated by many, known by none
Met citaat reageren
Oud 25-06-2003, 21:29
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Meis, je moet hier echt mee stoppen. Niet alleen met 'de hoer uithangen' zoals je het zelf noemt, maar ook met denken dat jongens alleen seks van je willen.

Mensen hebben de neiging zich in paren op te vormen, vandaar dat het standaard is dat mensen trouwen en met zijn tweeën samen wonen. Bedenk eens een reden waarom jij daar geen onderdeel van zou uitmaken. Alleen maar omdat je twee van die enorme klootzakken hebt ontmoet die het leuk vinden om iemand te kwetsen als ze het uitmaken? Wat een stelletje pubers, daar laat je de moed toch niet door zakken!

Bovendien: iedereen (bijna iedereen) is tot liefde in staat en iedereen kan geliefd zijn. Jij ook. Waar haal je het idee vandaan dat niemand van je kan houden? Vind je jezelf niet knap genoeg? Je zult al snel merken dat het uiteindelijk toch niet meer om uiterlijk draait; bovendien had je dan niet zo veel jongens het bed in kunnen krijgen. Ben je niet interessant genoeg? Voor een ander waarschijnlijk wel. Ben je vreemd? Vast niet; het blijkt in ieder geval niet uit je post.

Kom op; je voelt je hier duidelijk niet gelukkig in. Probeer niet meer met mensen zomaar te slapen; dat is gevaarlijk (en ik heb het niet alleen over geslachtsziekten) en het doet schade aan je beeld van liefde en relatievormen.

Daarnaast moet je ook iets doen aan je zelfvertrouwen. Probeer vanaf nu eens elke avond iets op te schrijven wat leuk, goed, mooi of interessant aan jou is. Een standaard dingetje, maar het schijnt te helpen. Als je jezelf niet leuker kunt vinden, zoek dan eens naar een cursus daarvoor ofzo, dat kan enorm veel helpen.

Heel veel sterkte ermee.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 25-06-2003, 21:33
Verwijderd
Citaat:
Another Way schreef op 25-06-2003 @ 22:20:
Tja en dan heb je mij. Ik ben lelijk, kan niets en ben gewoon niets. Ik ben een geboren mislukking, die nooit iemand zou krijgen.
Blijf zo denken! Dat vindt het vrouwelijke geslacht aantrekkelijk.

Citaat:
het liefste zou ik er echt mee stoppen, jongens alleen voor de sex maarja aan de andere kant denk ik waarom zou ik er mee stoppen? wat heb ik dan, helemaal niets.
Zelfrespect? "Ik kan nee zeggen."
Misschien krijgen anderen ook meer respect voor je als jij je niet gedraagt als een sloerie.
Kom op! Niets is hopeloos!
Met citaat reageren
Oud 25-06-2003, 21:36
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Another Way schreef op 25-06-2003 @ 22:20:

Tja en dan heb je mij. Ik ben lelijk, kan niets en ben gewoon niets. Ik ben een geboren mislukking, die nooit iemand zou krijgen.
of je lelijk ben kan k niet bepalen. maar je bent niet niks, en ook geen mislukking en je kan heus wel iemand krijgen! dat komt voor de een alleen later dan voor de ander!
jongen, jij hebt ook je kwaliteiten!! echt waar, iedereen heeft die.
(hier heb je toch weer niks aan)


@ AngelEyez

ik maak niet hetzelfde mee. integendeel, mij eerste relatie is deze en dat is nu al langer dan een jaar.
maargoed... ik weet niet of je er wat aan hebt. maar probeer een jongen eerst te leren kennen. Ga leuke dingen doen, praat wat enz. (onder leuke dingen valt nu nog niet de seks). dan raakt hij vanzelf geinteresseerd in je innerlijk, en niet in je uiterlijk. bovendien, als hij wel alleen in je uiterlijk geinteresseerd is, dan laat hij je op den duur vallen, omdat 'er toch nog niks van komt' een jongen die WEL in jouw innerlijk geinterresserd raakt, zou bij je blijven... gewoon omdat hij, niet alleen van je uiterlijk, maar ook van je innerlijk houd. hij wil dan gewoon jouw gezeldschap, en dat merk je vanzelf!

liefs, wendy
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 06:14
Verwijderd
Citaat:
Another Way schreef op 25-06-2003 @ 22:20:
IK vind dat je niet moet zeuren, je kan teminste iemand krijgen (je hebt immers al sex gehad) Ik zit in dezelfde situatie. Ik ben onzeker, maar kan niemand krijgen omdat ik te lelijk ben. Het lelijk zijn maakt me onzekerder, en het onzekerder zijnnmaakt me nog lelijker (zeggen ze). Jij bent al met 3 jongens naar bed geweest in een korte tijd, het klink raar maar ik zou best met je wilen ruilen. Als je iemand kan krijgen, moet het toch niet zo moeilijk zijn om een relatie op te bouwen. Your already half way there.

Tja en dan heb je mij. Ik ben lelijk, kan niets en ben gewoon niets. Ik ben een geboren mislukking, die nooit iemand zou krijgen.
Volgens mij zijn sex met iemand hebben een relatie met iemand opbouwen best wel twee heel verschillende dingen.

Verder zou ik je willen vragen om rekening te houden met het volgende punt uit het announcement: 'Maak niet van elk topic jouw topic. Als iemand iets post en je herkent dat, dan mag je dat best zeggen, maar kom niet in elke topic met je eigen problemen aan, dat is niet de bedoeling en ook niet 'eerlijk' voor degene die de topic is gestart.'

@AngelEyez: Ik herken niet echt wat je schrijft, integendeel. Maar als je er mee wilt stoppen, doe dat dan. Wat heb je aan alleen sex? En als je een keer een vriend krijgt...ik denk dat je dan blij bent dat je gestopt bent...en hij ook, als hij het weet. Denk ik. En ga anders ipv die sex werken aan bv. je onzekerheid, zodat je uiteindelijk wel kunt 'krijgen' wat je wilt. Ik denk btw dat er voor iedereen wel een partner te vinden is op de wereld, je moet hem alleen tegen komen.
Stoppen met sex met veel jongens is btw ook ivm soa's misschien wel handig.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 16:58
snowboarder911
snowboarder911 is offline
tja, liefde bedrijven heet het toch?
Misschien kun je vantevoren duidelijk aangeven dat je nog even geen zin in sex hebt.
Gasten die alleen maar daarnaar op zoek zijn druipen dan meestal al vrij snel af.
En waarschijnlijk krijg je dan ook meer zelfvertrouwen, als je merkt dat je alles zelf in de hand hebt.
Wie weet is er wel iemand die op jou wacht en misschien dat eigenlijk ook niet durft te zeggen.
En op je vraag wie zich hierin herkend moet ik zeggen dat het niet meevalt om alleen te zijn.
Na 9 jaar huwelijk mis ik een paar warme armen om me heen.
Wil je eventueel wel helpen met nee zeggen hoor!
make love not war
maar sex is ook niet alles.
Veel succes
R.E.M.
__________________
poor lonesome cowboy zoekt stoere cowgirl om samen stieren in spanje te gaan vangen
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 18:41
HidingBoy
HidingBoy is offline
Tot ik mijn vriendin leerde kennen dacht ik überhaupt dat geen enkel meisje ooit naar me omkeek.

Maar ik spreek uit ervaring als ik zeg dat er wel degelijk jongens bestaan die eerlijk zijn, en een meisje niet alleen om de sex willen. En ooit komt er zo'n jongen in jouw leven!
__________________
We verbergen onze ware 'ik' voor de buitenwereld, angstig om niet geaccepteerd te worden... STOP ERMEE!
Met citaat reageren
Oud 28-06-2003, 16:50
Yab-Yum
Avatar van Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Citaat:
Another Way schreef op 25-06-2003 @ 22:20:
IK vind dat je niet moet zeuren, je kan teminste iemand krijgen (je hebt immers al sex gehad) Ik zit in dezelfde situatie. Ik ben onzeker, maar kan niemand krijgen omdat ik te lelijk ben. Het lelijk zijn maakt me onzekerder, en het onzekerder zijnnmaakt me nog lelijker (zeggen ze). Jij bent al met 3 jongens naar bed geweest in een korte tijd, het klink raar maar ik zou best met je wilen ruilen. Als je iemand kan krijgen, moet het toch niet zo moeilijk zijn om een relatie op te bouwen. Your already half way there.

Tja en dan heb je mij. Ik ben lelijk, kan niets en ben gewoon niets. Ik ben een geboren mislukking, die nooit iemand zou krijgen.
En jij moet gewoon eens ophouden met slachtoffertje spelen!
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 15:48
pukkiej
pukkiej is offline
>IK vind dat je niet moet zeuren, je kan teminste iemand krijgen (je hebt immers al sex gehad) Ik zit in dezelfde situatie. Ik ben onzeker, maar kan niemand krijgen omdat ik te lelijk ben. Het lelijk zijn maakt me onzekerder, en het onzekerder zijnnmaakt me nog lelijker (zeggen ze). Jij bent al met 3 jongens naar bed geweest in een korte tijd, het klink raar maar ik zou best met je wilen ruilen. Als je iemand kan krijgen, moet het toch niet zo moeilijk zijn om een relatie op te bouwen. Your already half way there.

Tja en dan heb je mij. Ik ben lelijk, kan niets en ben gewoon niets. Ik ben een geboren mislukking, die nooit iemand zou krijgen.
<

duh? hallow ga ergens anders de zieligerd uithangen, deze meid heeft al genoeg, daar kan jij niet bij! zoek een eigen topic!

enne, lief meisje (die deze topic startte) ik hoop dat het allemaal geod komt, ik heb niet echt een oplossing, maar zoek in ieder geval iemand die je kan overtuigen dat je hiermee moet stoppen!

heel veel liefs en sterkte, pukkiej.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 16:19
Verwijderd
De lieve jongens waar een normale relatie mee mogelijk is, worden misschien wel gewoon afgeschrikt door jouw 'image' van meisje-voor-de-sex. Bedenk dat maar eens, hoeveel kansen je op deze manier misschien wel misloopt. Mm?
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 17:08
black~light
Avatar van black~light
black~light is offline
hmhm!
__________________
when you walk out of my life...
Met citaat reageren
Oud 02-07-2003, 15:58
Rocaliaan Lieke
Avatar van Rocaliaan Lieke
Rocaliaan Lieke is offline
Ik herken dit wel een beetje
Ik herken namelijk het gedeelte waar je zegt dat niemand jou als vriendin zou willen hebben dat gevoel heb ik ook heel vaak.
Ik ben 17 en heb nog nooit een vriend gehad ik heb nog nooit gezoend of iets anders.

En ik zou het wel willen maar steeds komt het gevoel weer boven van niemand wilt mij toch hebben.
Ik roep dat over me af ofzo.

Dus ik begrijp wel een beetje hoe jij je voelt.
Enne ik hoop voor jou ( en ook voor mezelf) dat j ooit de ware zult vinden.
__________________
Without a soul my spirits sleeping somewhere cold
Met citaat reageren
Oud 06-07-2003, 18:22
Basia
Basia is offline
tjah.....onzekerheid uit zich bij mij toch duidelijk anders...
__________________
blablabla
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 20:28
kuzzie_joey1985
Avatar van kuzzie_joey1985
kuzzie_joey1985 is offline
Ik herken me hierin ook wel....ik laat mezelf alleen gebruiken...Ik gedraag me op feestjuz zo hoerig mogelijk...maar ook in het dagelijks leven..het kan me niet schele waar jongens me aanraken of wat ze met me doen. doe ook heel veel voor weddeschappen enzo. Kan helemaal doorslaan dan. Misschien speelt bij mij dan ook wel mee dat ik geen zelfrespect heb...
Ze mogen mij van me zoveel gebruiken alz ze willen!! weet nie ofdat het zelfde iz alz bij jou?
en bij mij speelt dat gevoel ook mee....zo ontvang ik alleen maar liefde....wie zal er nou ooit van mij kunnen houden.....ikke iz nix
kuzzie
Joey
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Problemen met eten: opgebazen gevoel, ontzettende dorst - weet iemand raad?
Bibliofiel
3 16-08-2014 14:05
Psychologie Herkent iemand dit?
HelpMePlease
32 28-08-2006 19:16
Liefde & Relatie Herkent iemand dit??
Angeloes
15 15-06-2006 19:05
Liefde & Relatie herkent iemand dit?? (afstandelijk/onverschillig zijn)
Sangria
16 30-08-2004 18:32
Psychologie Herkent iemand dit?
BELLEKE
9 12-08-2002 15:40
Psychologie Herkent iemand deze situatie of weten jullie wat het is?
goossss
13 20-05-2002 19:52


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:03.