Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-06-2003, 21:01
AngelEyez
Avatar van AngelEyez
AngelEyez is offline
hey, ik vraag me af of er mensen zijn die zich in mij herkennen, dus ik wil eerst even mijn ding vertellen.

het is voor mij onmogelijk om een vriend te krijgen, gewoon omdat ik te onzeker ben.
ik kan me echt met geen mogelijkheid voorstellen dat ik ooit een jongen tegenkom die MIJ als vriendin zou willen, ik bedoel gewoon dat ie MIJ kiest uit al die 1000den meisjes en geen behoefte heeft aan andere meisjes.
Ik heb ook helemaal geen ervaring met jongens&liefde, alleen een hele hoop met sex. Ik heb met geen enkele jongen waar ik sex mee heb gehad echt gepraat of een band mee gehad. Als ik in de gaten heb dat een jongen geinteresseerd in me is, ga ik er onbewust gewoon van uit dat ie alleen sex van me wil en is sex ook het enige wat ik hem geef, met als gevolg dat onze relatie puur sexueel is voorderest nix. Ik weet niet maar ik wil gewoon niet het domme meisje zijn dat achter haar rug om gebruikt word voor de sex en met hoe ik bezig ben kan dat ook niet, het IS alleen maar sex.
Ik denk (weet eigenlijk bijna wel zeker) dat het komt omdat ik van 2 jongens (met de een had ik voor het eerst gezoend en alles gedaan behalve het, de ander had me ontmaagd) achteraf te horen kreeg dat het alleen maar voor de sex was geweest. Achteraf had ik het kunnen weten want ook met hun zijn de woorden die ik gesproken heb haast op een hand te tellen maarja het kwam toch hard aan op een of andere manier.