Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Levensbeschouwing & Filosofie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-06-2003, 10:04
Verwijderd
Wat heeft dit met Filosofie & Levensbeschouwing te maken
Advertentie
Oud 19-06-2003, 10:14
TECHNique
Avatar van TECHNique
TECHNique is offline
Citaat:
RSManiak schreef op 19-06-2003 @ 10:30:
Een motor??!! Jullie scooterrijders kunnen niet eens schakelen man. Als je een motor wilt op je 18 koop je wel een schakelbrommer. Ongeveer 90% van de scooterrijders is te lui om te schakelen of te dom.


Jah mensen irriteren daar zijn jullie scooterhomo's heel goed in, hele tijd met het gas spelen bij het stoplicht vooral als er 2 scooters bij een stoplicht staan gaan ze elkaar uitdagen kijken wie sneller optrekt en dan sta je daarachter te vergassen. Zelfs als ik normaal optrek(geen volgas) rij ik die kutscooters eruit. En juillie rijstijl zuigt hard, overal kleven inhalen waar het net kan. Keihard op een stoplicht afkomen rijden en dan vol op in de remmen zodat andere weggebruikers niet weten wat je van plan bent en voor de zekerheid wat langzamer gaan rijden waardoor juillie eikels voor opstoppingen zorgen en zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan.
Jonge, van die snerpende kut boeren-schakelbakken maken meer lawaai als scooters. En ik weet niet wat er in jou jeugd is gebeurt maar als iemand op een scooter rijdt is hij direct homo? Zijn opa's en oma's die op snorscooters rijden dan ook allemaal homosexueel? Goh dat wist ik niet. En over dat asociaal rijgedrag, dat zijn zeker alleen maar scooters ofzo? JOnge vergeef die scooter-rijdende jongen die je vroeger gepest heeft en hou je vooroordelen voor je.
__________________
He says: Spring is in the air. She Says: Why should i?
Oud 19-06-2003, 16:14
tsx
Avatar van tsx
tsx is offline
Citaat:
Tóney schreef op 19-06-2003 @ 11:02:
Tis maar net wat je bedoelt met 'aan kunnen of niet'. Dat je vaak dingen moet vervangen kan met veel dingen te maken hebben: kwaliteit van het product, manier van monteren, manier van inrijden als dat nodig is, en natuurlijk de slijtage doordat een beetje opgevoerde scooter wel boven de 10.000 toeren komt.
Een scooter kan dat soort snelheden best aan. Het frame trekt niet krom, de schijfremmen kunnen het ook prima aan.
Ok, een andere krukas is wel nodig als je met een goed snelle setup gaat rijden om de boel heel te houden.
De verstevigingsbuizen waar sommigen het over hebben zijn echt niet bedoeld om te voorkomen dat het frame krom trekt, maar zorgen voor extra stabiliteit in bochten en bij het aanremmen.
ja idd kwaliteit heeft zijn prijs. Als je een 14.000 toeren cilinder koopt moet je er ook een 14.000 toeren krukas inzetten anders heb je veel slijtage. En met een nieuwe uitlaat nieuwe variorollen. Maar dat frame.. ik zou daar niet graag 120 mee rijden. Je hebt natuurlijk wel verschil per scooter zoals aerox enzo kan dat wel. Maar de meeste frames zijn ong. net zo dik als die van mijn fiets. En je hoeft maar een kuiltje niet te zien in het wegdek met 120 en je frame is krom. Das niet erg maar als in 1x je voorwiel blokkeerd met 120 dan heb je wel veel pijn denk ik.
__________________
Spamming isn't a sport, it's an art.
Oud 19-06-2003, 16:18
RSManiak
Avatar van RSManiak
RSManiak is offline
Citaat:
TECHNique schreef op 19-06-2003 @ 11:14:
Jonge, van die snerpende kut boeren-schakelbakken maken meer lawaai als scooters. En ik weet niet wat er in jou jeugd is gebeurt maar als iemand op een scooter rijdt is hij direct homo? Zijn opa's en oma's die op snorscooters rijden dan ook allemaal homosexueel? Goh dat wist ik niet. En over dat asociaal rijgedrag, dat zijn zeker alleen maar scooters ofzo? JOnge vergeef die scooter-rijdende jongen die je vroeger gepest heeft en hou je vooroordelen voor je.


Hey grapjas, het protype van een scooterrijder is een hippe jongen echt zo jim figuur, die altijd zonder helm rijdt anders raakt zijn klote haar in de war. En jij wou motorrijden hehehehehe man als ik me rs aan jou zou geven zou je em niet eens kunnen wegrijden zonder dat ie afslaat.

Jah mijn brommer maakt herrie maar mooie herrie lekker laag niet zo'n hoog kut geluid dat van juillie scooters uitkomt.

Sorry dat ik je beledigde omdat ik zei dat alle scooterrijders homo's zijn was niet persoonlijk bedoelt. Van mij mag je mannen in de kont neuken het is maar wat je lekker vindt.

En over die oma's en opa's jah daar erger ik me ook eindeloos aan die rijden zo langzaam echt vreselijk. Maar ik erger me meer aan sccoterrijders die denken dat ze sneller zijn.
__________________
Racing is bad ReAL bad, But I Love To Do IT
Oud 19-06-2003, 16:20
RSManiak
Avatar van RSManiak
RSManiak is offline
Citaat:
tsx schreef op 19-06-2003 @ 17:14:
ja idd kwaliteit heeft zijn prijs. Als je een 14.000 toeren cilinder koopt moet je er ook een 14.000 toeren krukas inzetten anders heb je veel slijtage. En met een nieuwe uitlaat nieuwe variorollen. Maar dat frame.. ik zou daar niet graag 120 mee rijden. Je hebt natuurlijk wel verschil per scooter zoals aerox enzo kan dat wel. Maar de meeste frames zijn ong. net zo dik als die van mijn fiets. En je hoeft maar een kuiltje niet te zien in het wegdek met 120 en je frame is krom. Das niet erg maar als in 1x je voorwiel blokkeerd met 120 dan heb je wel veel pijn denk ik.
Totaal mee eens die scooters zijn zo onstabiel als het maar kan. En die kleine bandjes dat je daar mee goed kan sturen shit man.
__________________
Racing is bad ReAL bad, But I Love To Do IT
Oud 19-06-2003, 16:25
$@nd€r $@l@m@nd€r
$@nd€r $@l@m@nd€r is offline
Ik vraag me ook af wat de lol van scooters is. Zelf kan ik alle afstanden wel fietsen, de rest laten rijden.

Maar misschien zijn oordopjes, het beter geluiddicht maken van je huis een optie?
__________________
Politiek is interessant, want het gaat over het bestuur van het land :D | Voorheen bekend als 'S@nder'.
Oud 19-06-2003, 16:55
REIE
Avatar van REIE
REIE is offline
Ach mensen, ga toch fietsen, of reanimeer PW met een scootertopic.
__________________
Nu zal ik doden u beide, Elegast u ende uw paard. Ten zi dat gi ter vaart, Nederbeet optie moude: Zo mag uw ors t lijf behouden.
Oud 19-06-2003, 19:10
tsx
Avatar van tsx
tsx is offline
Citaat:
$@nd€r $@l@m@nd€r schreef op 19-06-2003 @ 17:25:
Ik vraag me ook af wat de lol van scooters is. Zelf kan ik alle afstanden wel fietsen, de rest laten rijden.

Maar misschien zijn oordopjes, het beter geluiddicht maken van je huis een optie?
tsja de 1 houd van fietsen de ander niet.
__________________
Spamming isn't a sport, it's an art.
Oud 19-06-2003, 19:46
mauritsius
mauritsius is offline
ik wil eerlijk gezegt wel is zien of jij met je autotje mijn scooter eruit trekt.. tot de 60 kmp geef ik je weinig kans ..

het geeft een kick om bruut op te trekken... juist te mooi om al die gezichten te zien .. hoe meer middelvingers hoe beter...

vooral op je achterwiel over de boulevard

http://www.scooter-freaks.nl/persosc...so.php?id=7102
Oud 19-06-2003, 20:19
machtigespa
machtigespa is offline
ik haat die klote brommers ook

ik rijd nu zelf auto, en als ik mocht. als het legaal was in nederland. dan reed ik iedere irritante uitdagende (dus niet de mensen die netjes brommerrijden, maar die zijn er niet) brommerrijder na de verdoemenis. die voorgevel van mn volvo kan zo een menneke wel aan. het liefst daarna nog een keer in zn achterruit en een keer een burnout op zn hoofd. zo irritant zijn die mennekes. en zo gevaarlijk. zijn ze soms levensmoe. of willen ze indruk maken op de vrouwen. dat volk is iig t laagste niveua.

bij ons in de straat heb je een jongen wonen en die is altijd aan t sleutelen aan die brommer en opvoeren en dan ff snel rijden door t woonerf, waar kinderen spelen. heeft die soms geen fatsoen. spelende kinderen zijn zo kwetsbaar. heb toen de politie gebeld, adres doorgegeven. ze zijn langsgekomen en hebben hem aangesproken op zn gedrag. nu gelukkig geen gezeik meer van die gast heeft nu ook zn eigen auto. nu sleuteld die de hele dag aan zn auto. maar dat maakt geen lawaai.

Iedere keer als er weer een dode scooterijder in de krant staat heb ik zoiets van mooi weer eentje minder. nog vele te gaan.

sorry geen hoofdletters, en neem t niet te serieus
Oud 19-06-2003, 22:01
TECHNique
Avatar van TECHNique
TECHNique is offline
Hahah scooters kunnen geen 120/130 rijden nee.
Een vriend van me heeft een Yamaha Aerox met bijna geheel MHR blok eronder. Hij rijdt als bijna een jaar met hetzerlfder spul en loopt nog perfect.
__________________
He says: Spring is in the air. She Says: Why should i?
Oud 19-06-2003, 22:02
TECHNique
Avatar van TECHNique
TECHNique is offline
Citaat:
machtigespa schreef op 19-06-2003 @ 21:19:
ik haat die klote brommers ook

ik rijd nu zelf auto, en als ik mocht. als het legaal was in nederland. dan reed ik iedere irritante uitdagende (dus niet de mensen die netjes brommerrijden, maar die zijn er niet) brommerrijder na de verdoemenis. die voorgevel van mn volvo kan zo een menneke wel aan. het liefst daarna nog een keer in zn achterruit en een keer een burnout op zn hoofd. zo irritant zijn die mennekes. en zo gevaarlijk. zijn ze soms levensmoe. of willen ze indruk maken op de vrouwen. dat volk is iig t laagste niveua.

bij ons in de straat heb je een jongen wonen en die is altijd aan t sleutelen aan die brommer en opvoeren en dan ff snel rijden door t woonerf, waar kinderen spelen. heeft die soms geen fatsoen. spelende kinderen zijn zo kwetsbaar. heb toen de politie gebeld, adres doorgegeven. ze zijn langsgekomen en hebben hem aangesproken op zn gedrag. nu gelukkig geen gezeik meer van die gast heeft nu ook zn eigen auto. nu sleuteld die de hele dag aan zn auto. maar dat maakt geen lawaai.

Iedere keer als er weer een dode scooterijder in de krant staat heb ik zoiets van mooi weer eentje minder. nog vele te gaan.

sorry geen hoofdletters, en neem t niet te serieus
NSB-er
__________________
He says: Spring is in the air. She Says: Why should i?
Oud 20-06-2003, 13:54
RSManiak
Avatar van RSManiak
RSManiak is offline
Citaat:
TECHNique schreef op 19-06-2003 @ 23:01:
Hahah scooters kunnen geen 120/130 rijden nee.
Een vriend van me heeft een Yamaha Aerox met bijna geheel MHR blok eronder. Hij rijdt als bijna een jaar met hetzerlfder spul en loopt nog perfect.
Whahahahahahaha 130 op zijn teller is 100 op mijn teller. Maar wanneer werd die vriend van jou wakker uit zijn droom.
__________________
Racing is bad ReAL bad, But I Love To Do IT
Oud 20-06-2003, 14:05
tsx
Avatar van tsx
tsx is offline
Citaat:
mauritsius schreef op 19-06-2003 @ 20:46:
ik wil eerlijk gezegt wel is zien of jij met je autotje mijn scooter eruit trekt.. tot de 60 kmp geef ik je weinig kans ..

het geeft een kick om bruut op te trekken... juist te mooi om al die gezichten te zien .. hoe meer middelvingers hoe beter...

vooral op je achterwiel over de boulevard

http://www.scooter-freaks.nl/persosc...so.php?id=7102
Ja tuurlijk trek je een auto eruit, je hoeft maar 100 kilo mee te slepen een auto wel iets meer. Maar ik vraag me af of het wel verstandig is om met je piaggio nrg 105 te gaan rijden, zoon scooterframe is echt niet stevig hoor. Ja er is vast niks gebeurt enzo enzo maar als jij ergens opklapt moet je scooter wel het grootste deel van de klap opvangen. En ik weet niet of je je voorvork weleens hebt bekeken maar als jij met 50 een stoeprandje oprijd kan je em vervangen (om maar even een voorbeeld te geven hoe stevig je scooter wel niet is)
__________________
Spamming isn't a sport, it's an art.
Oud 20-06-2003, 14:58
TECHNique
Avatar van TECHNique
TECHNique is offline
Citaat:
RSManiak schreef op 20-06-2003 @ 14:54:
Whahahahahahaha 130 op zijn teller is 100 op mijn teller. Maar wanneer werd die vriend van jou wakker uit zijn droom.
Dat ding rijd 123 op digitale teller en rond de 120 op teller van zijn vaders auto. En hou nu je bek maar want schakelbrommers zijn voor boeren. En je zegt dat ik een Jim figuur ben? Ik heb altijd een helm op want heb al een keer een ongeluk gehad en toen was ik blij dat ik een helm op had. En het domme aan van die schakelbrommers vind ik nog ze zien eruit als motors maar als je ze start begin je spontaan te lachen. Kankerdingen.
__________________
He says: Spring is in the air. She Says: Why should i?
Oud 20-06-2003, 15:00
TECHNique
Avatar van TECHNique
TECHNique is offline
Citaat:
mauritsius schreef op 19-06-2003 @ 20:46:
ik wil eerlijk gezegt wel is zien of jij met je autotje mijn scooter eruit trekt.. tot de 60 kmp geef ik je weinig kans ..

het geeft een kick om bruut op te trekken... juist te mooi om al die gezichten te zien .. hoe meer middelvingers hoe beter...

vooral op je achterwiel over de boulevard

http://www.scooter-freaks.nl/persosc...so.php?id=7102
Kijk, een reply naar mijn hart.
Als jij (RSmaniak) niet in je jeugd met boeren was omgegaan zou jij nu ook niet zon nep-motor hebben.
__________________
He says: Spring is in the air. She Says: Why should i?
Oud 20-06-2003, 15:02
[BlisteX]
Avatar van [BlisteX]
[BlisteX] is offline
Scooters... (Bluuhhhh)
Haal die kappen er maar eens af, dan is het nog een beetje aan te zien ..

Het is prachtig om te horen dat er mensen die zijn die scooters nemen om origineel te zijn... ze lijken alleen allemaal op elkaar...,
Wat ik eigenlijk nooit begrijp aan die mensen die scooters op voeren is dat ik me afvraag of ze zich tevens met natuurkunde of iets dergelijks bezighouden... die dingen zijn er voor gemaakt om +- 55 te rijden, bij harder gaan ze vaak al trillen... dat frame is er niet voor gemaakt om 90 mee te rijden... zucht... ik zeg het nog maar eens als die appen eraf zijn ziet hij er mooier maar tevens ook niet meer zo betrouwbaar uit, het is een geboegn buis met schotjes......

Maarjah, iemand zei eits over 4-taks en dat ze goedkoper waren in verzekering mede doordat het een oldtimer was,,, maare, hij was 16.... en die oldtimer verzekeringen zijn meestal voor 18+ of mensen die al een andee brommer hebben... ik vroeg me dus af hoe hij zo'n lage verzekering heeft...

Maarjah, wat helemaal alles slaat zijn die look-a-like-motors, staat hij bijv bij een stoplicht, dnek je... Hé een motor, ff kijken ( jah ik weet het....) trekt hij op hoor je zo'n scootergeluidje ,m hahahahahah zo leuk is dat, en wat nog leuker is zijn die gasten die zich helemaal de man voelen erop,3000euro hebben betaald, hahaha voor zo'n lachwekkende motor. maarjah,

Citaat:
(maurits) ik wil eerlijk gezegt wel is zien of jij met je autotje mijn scooter eruit trekt.. tot de 60 kmp geef ik je weinig kans ..

het geeft een kick om bruut op te trekken... juist te mooi om al die gezichten te zien .. hoe meer middelvingers hoe beter...

vooral op je achterwiel over de boulevard
HAHAHAHa, jouw scooter is by far de aller lelijkste, , owjah trek maar eens bruut op met 50cc , vooral dat scheet geluid wat er uit komt, heel mooi hoor!, wees er maar trots op

God is rechtvaardig....
__________________
If you play this shit in you're car, you just beat my expectations of this crap by far

Laatst gewijzigd op 20-06-2003 om 15:06.
Oud 20-06-2003, 18:31
Verwijderd
Citaat:
[BlisteX] schreef op 20-06-2003 @ 16:02:
Maarjah, iemand zei eits over 4-taks en dat ze goedkoper waren in verzekering mede doordat het een oldtimer was,,, maare, hij was 16.... en die oldtimer verzekeringen zijn meestal voor 18+ of mensen die al een andee brommer hebben... ik vroeg me dus af hoe hij zo'n lage verzekering heeft...
Als je de juiste verzekeringsmaatschappij weet...
18+ zijn hoeft bijna nooit, maar bij veel maatschappijen moet je een tweede vervoermiddel hebben.
Bij London verzekeringen doen ze daar niet zo moeilijk over vandaar.
Oud 20-06-2003, 20:24
naam onbekend
Avatar van naam onbekend
naam onbekend is offline
Wat heeft dit eigenlijk nog met F&L te maken?

Misschien moet dit topic maar verplaatst worden naar Populaire Wetenschappen. Gatara? McCaine?
__________________
There's no such thing as a winnable war, it's a lie we don't believe anymore | Met rijbewijs! :cool:
Oud 20-06-2003, 21:21
mauritsius
mauritsius is offline
Citaat:
[BlisteX] schreef op 20-06-2003 @ 16:02:
Scooters... (Bluuhhhh)
Haal die kappen er maar eens af, dan is het nog een beetje aan te zien ..

Het is prachtig om te horen dat er mensen die zijn die scooters nemen om origineel te zijn... ze lijken alleen allemaal op elkaar...,
Wat ik eigenlijk nooit begrijp aan die mensen die scooters op voeren is dat ik me afvraag of ze zich tevens met natuurkunde of iets dergelijks bezighouden... die dingen zijn er voor gemaakt om +- 55 te rijden, bij harder gaan ze vaak al trillen... dat frame is er niet voor gemaakt om 90 mee te rijden... zucht... ik zeg het nog maar eens als die appen eraf zijn ziet hij er mooier maar tevens ook niet meer zo betrouwbaar uit, het is een geboegn buis met schotjes......

Maarjah, iemand zei eits over 4-taks en dat ze goedkoper waren in verzekering mede doordat het een oldtimer was,,, maare, hij was 16.... en die oldtimer verzekeringen zijn meestal voor 18+ of mensen die al een andee brommer hebben... ik vroeg me dus af hoe hij zo'n lage verzekering heeft...

Maarjah, wat helemaal alles slaat zijn die look-a-like-motors, staat hij bijv bij een stoplicht, dnek je... Hé een motor, ff kijken ( jah ik weet het....) trekt hij op hoor je zo'n scootergeluidje ,m hahahahahah zo leuk is dat, en wat nog leuker is zijn die gasten die zich helemaal de man voelen erop,3000euro hebben betaald, hahaha voor zo'n lachwekkende motor. maarjah,



HAHAHAHa, jouw scooter is by far de aller lelijkste, , owjah trek maar eens bruut op met 50cc , vooral dat scheet geluid wat er uit komt, heel mooi hoor!, wees er maar trots op

God is rechtvaardig....

LIEVER EEN LELIJKE SCOOTER... dan zelf lelijk zijn stuur is een foto van jezelf.. kan ik wel lachen denk ik...
heb ik gezegt dat mijn scooter mooi is dan???
ben benieuwd of je ook zo'n grote mond hebt in real life

prutser
Oud 21-06-2003, 09:27
Bruut
Avatar van Bruut
Bruut is offline
hmm ik had zelf ook een scooter, en ik ging zelf ook 80, maar nu ik zelf mn rijbewijs + auto heb vind ik die scooters ZWAAR ittitant! het lijkt wel of niemand van alle pubertjes die op zon ding rijden, de regels kunnen!
Oud 21-06-2003, 11:17
RSManiak
Avatar van RSManiak
RSManiak is offline
Citaat:
TECHNique schreef op 20-06-2003 @ 16:00:
Kijk, een reply naar mijn hart.
Als jij (RSmaniak) niet in je jeugd met boeren was omgegaan zou jij nu ook niet zon nep-motor hebben.

Boeren . Nog nooit in me leven met boeren om gegaan en jij zegt als ik mijn rs start dat je dan spontaan begint te lachen, wat een sukkel ben jij. Dat ding maakt een vet lekker laag geluid in tegestelling tot jou klote scooter. En ik neem me woorden terug omdat ik zei dat je zonder helm rijd. Maar geef eerlijk je bent wel een uitzondering onder de scooterrijders. En ow jah juillie zeiden hoe meer middelvingers hoe beter ik hoop dat een keer zo'n kerel uitstapt en je van je klote scooter aftrapt en dan een vinger in je reet doet, niet dat je het erg zou vinden want dat gebeurt toch dagelijks bij jou.

Beter iest wat op een motor lijkt dan zo'n klote hoeren kut scooter dat bedoelt is voor oude mensen die zich makkelijk kunne vervoeren.
__________________
Racing is bad ReAL bad, But I Love To Do IT
Oud 21-06-2003, 11:20
RSManiak
Avatar van RSManiak
RSManiak is offline
Citaat:
[BlisteX] schreef op 20-06-2003 @ 16:02:
Scooters... (Bluuhhhh)
Haal die kappen er maar eens af, dan is het nog een beetje aan te zien ..

Het is prachtig om te horen dat er mensen die zijn die scooters nemen om origineel te zijn... ze lijken alleen allemaal op elkaar...,
Wat ik eigenlijk nooit begrijp aan die mensen die scooters op voeren is dat ik me afvraag of ze zich tevens met natuurkunde of iets dergelijks bezighouden... die dingen zijn er voor gemaakt om +- 55 te rijden, bij harder gaan ze vaak al trillen... dat frame is er niet voor gemaakt om 90 mee te rijden... zucht... ik zeg het nog maar eens als die appen eraf zijn ziet hij er mooier maar tevens ook niet meer zo betrouwbaar uit, het is een geboegn buis met schotjes......

Maarjah, iemand zei eits over 4-taks en dat ze goedkoper waren in verzekering mede doordat het een oldtimer was,,, maare, hij was 16.... en die oldtimer verzekeringen zijn meestal voor 18+ of mensen die al een andee brommer hebben... ik vroeg me dus af hoe hij zo'n lage verzekering heeft...

Maarjah, wat helemaal alles slaat zijn die look-a-like-motors, staat hij bijv bij een stoplicht, dnek je... Hé een motor, ff kijken ( jah ik weet het....) trekt hij op hoor je zo'n scootergeluidje ,m hahahahahah zo leuk is dat, en wat nog leuker is zijn die gasten die zich helemaal de man voelen erop,3000euro hebben betaald, hahaha voor zo'n lachwekkende motor. maarjah,



HAHAHAHa, jouw scooter is by far de aller lelijkste, , owjah trek maar eens bruut op met 50cc , vooral dat scheet geluid wat er uit komt, heel mooi hoor!, wees er maar trots op

God is rechtvaardig....

Een brommer maakt echt geen scooter geluid lulletje. Kom maar 1 keer naast mij staan bij een stoplicht ik trek die kut fiat panda van jou helemaal naar de klote.
Ow jah efe voor de info ik heb er 70 cc onderliggen en dat maakt toch wel een verschil in het geluid maar vooral in de power.
__________________
Racing is bad ReAL bad, But I Love To Do IT

Laatst gewijzigd op 21-06-2003 om 11:27.
Oud 21-06-2003, 11:20
tsx
Avatar van tsx
tsx is offline
Citaat:
TECHNique schreef op 20-06-2003 @ 15:58:
Dat ding rijd 123 op digitale teller en rond de 120 op teller van zijn vaders auto. En hou nu je bek maar want schakelbrommers zijn voor boeren. En je zegt dat ik een Jim figuur ben? Ik heb altijd een helm op want heb al een keer een ongeluk gehad en toen was ik blij dat ik een helm op had. En het domme aan van die schakelbrommers vind ik nog ze zien eruit als motors maar als je ze start begin je spontaan te lachen. Kankerdingen.

Volgens mij ben je eerder jaloers dan dat je ze verafschuwt.. Maar crossers dan? wat vind je daar van?
Ieder zijn smaak ik vind scooters voor van die domme gasten die niet kunnen schakelen en alleen gebruiken om stoer te doen. En dat geluid waar je het over hebt is beter dan bij scooters een scooter heeft 1 toerental (zo niet is dat niet goed) bij schakel hoor je tenminste nog eens wat anders dan brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
__________________
Spamming isn't a sport, it's an art.
Oud 21-06-2003, 15:16
TECHNique
Avatar van TECHNique
TECHNique is offline
Nouja, vele verschillende meningen hier maar ik vind dat we elkaars mening moeten respecteren. Ik vind scooters leuk/handig/mooi en de ander vind alle tweewielers kut en nog een ander vind alleen schakel mooi. Maar die vooroordelen over scooter-rijders zijn echt niet voor iedereen van toepassing maar oke.
Groeten
__________________
He says: Spring is in the air. She Says: Why should i?
Oud 21-06-2003, 16:38
RSManiak
Avatar van RSManiak
RSManiak is offline
Citaat:
TECHNique schreef op 21-06-2003 @ 16:16:
Nouja, vele verschillende meningen hier maar ik vind dat we elkaars mening moeten respecteren. Ik vind scooters leuk/handig/mooi en de ander vind alle tweewielers kut en nog een ander vind alleen schakel mooi. Maar die vooroordelen over scooter-rijders zijn echt niet voor iedereen van toepassing maar oke.
Groeten

Eindelijk een zinnige reply van jou. .
__________________
Racing is bad ReAL bad, But I Love To Do IT
Oud 21-06-2003, 17:41
tsx
Avatar van tsx
tsx is offline
Citaat:
mauritsius schreef op 20-06-2003 @ 22:21:
LIEVER EEN LELIJKE SCOOTER ... dan zelf lelijk zijn stuur is een foto van jezelf.. kan ik wel lachen denk ik...
heb ik gezegt dat mijn scooter mooi is dan???
ben benieuwd of je ook zo'n grote mond hebt in real life

prutser
die zin klopt niet. Ik ga toch ook niet zeggen een ronde cirkel een zwarte neger etc.?
__________________
Spamming isn't a sport, it's an art.
Oud 21-06-2003, 17:55
TECHNique
Avatar van TECHNique
TECHNique is offline
Citaat:
RSManiak schreef op 21-06-2003 @ 17:38:
Eindelijk een zinnige reply van jou. .
Nu jij nog
__________________
He says: Spring is in the air. She Says: Why should i?
Oud 21-06-2003, 18:50
Snellius
Avatar van Snellius
Snellius is offline
Citaat:
TECHNique schreef op 21-06-2003 @ 18:55:
Nu jij nog


Volgens mij zijn de scooter-mannetjes op dit forum wel representatief voor de mensen, waaraan de goed opgevoede mens zich regelmatig ergert
Oud 21-06-2003, 19:32
RSManiak
Avatar van RSManiak
RSManiak is offline
Citaat:
TECHNique schreef op 21-06-2003 @ 18:55:
Nu jij nog

Preutser is voor jou een compliment. Zinnig genoeg?
__________________
Racing is bad ReAL bad, But I Love To Do IT
Oud 21-06-2003, 19:33
RSManiak
Avatar van RSManiak
RSManiak is offline
Citaat:
Snellius schreef op 21-06-2003 @ 19:50:


Volgens mij zijn de scooter-mannetjes op dit forum wel representatief voor de mensen, waaraan de goed opgevoede mens zich regelmatig ergert
Shit happens, ik erger me ook wel eens aan mesen.
__________________
Racing is bad ReAL bad, But I Love To Do IT
Oud 22-06-2003, 16:48
TECHNique
Avatar van TECHNique
TECHNique is offline
Citaat:
RSManiak schreef op 21-06-2003 @ 20:32:
Preutser is voor jou een compliment. Zinnig genoeg?
Ja en kankerkut is voor jou nog positief ja. Kun je wel weer zien wie hier doorgaat met kankeren. Kankerjonk
__________________
He says: Spring is in the air. She Says: Why should i?
Oud 22-06-2003, 21:28
RSManiak
Avatar van RSManiak
RSManiak is offline
Citaat:
TECHNique schreef op 22-06-2003 @ 17:48:
Ja en kankerkut is voor jou nog positief ja. Kun je wel weer zien wie hier doorgaat met kankeren. Kankerjonk
Hahahaha tsjah je moet wat te doen hebben.


BTW ik denk niet dat je moeder het leuk vindt dat je met haar ziekte spot.
__________________
Racing is bad ReAL bad, But I Love To Do IT
Oud 22-06-2003, 21:35
tsx
Avatar van tsx
tsx is offline
Citaat:
TECHNique schreef op 22-06-2003 @ 17:48:
Ja en kankerkut is voor jou nog positief ja. Kun je wel weer zien wie hier doorgaat met kankeren. Kankerjonk
Waar slaat die godverdomme reply op ik ga toch ook niet zeggen dat je hoerenmoeder een dikke kankerteef met AIDS is jij dommme achterlijke kuthond ga je vader pijpen voor geld ga niet met kanker spotten vieze anuspiraat.
__________________
Spamming isn't a sport, it's an art.
Oud 22-06-2003, 21:37
niceman1984
Avatar van niceman1984
niceman1984 is offline
Citaat:
tsx schreef op 22-06-2003 @ 22:35:
Waar slaat die godverdomme reply op ik ga toch ook niet zeggen dat je hoerenmoeder een dikke kankerteef met AIDS is jij dommme achterlijke kuthond ga je vader pijpen voor geld ga niet met kanker spotten vieze anuspiraat.
Het is weer gezellig op zondagavond
Oud 22-06-2003, 21:43
tsx
Avatar van tsx
tsx is offline
Citaat:
niceman1984 schreef op 22-06-2003 @ 22:37:
Het is weer gezellig op zondagavond
ja die vieze hoerenkop moet gewoon zijn bek houden als ie is wist hoeveel mensen er dood aan gegaan. Ik hoop dat zijn hele ras erdoor uitsterft dan weet hij tenminste wara hij het over heeft.
__________________
Spamming isn't a sport, it's an art.
Oud 23-06-2003, 10:36
TECHNique
Avatar van TECHNique
TECHNique is offline
Citaat:
tsx schreef op 22-06-2003 @ 22:43:
ja die vieze hoerenkop moet gewoon zijn bek houden als ie is wist hoeveel mensen er dood aan gegaan. Ik hoop dat zijn hele ras erdoor uitsterft dan weet hij tenminste wara hij het over heeft.
Als je je daaraan ergert negeer je me toch gewoon? Wat voor nationaliteit ben je? Wat voor huidskleur? Grote kans dat je hier jezelf ook dood wenst, goed punt! kutjong
__________________
He says: Spring is in the air. She Says: Why should i?
Oud 23-06-2003, 10:48
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Wat een gescheld
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht Wat voor een scooter?
BroodjeTonijn
8 14-09-2010 13:41
De Kantine Scooter troubles
lieske18
3 16-01-2006 18:42
Verkeer & Vervoer Scooters op de weg...
Verwijderd
157 17-11-2005 20:55
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap scooters, de regering moet nie zo zeiken
LinkinFre@k
317 29-10-2003 08:45
Software & Hardware Wie heeft er een scooter en welk merk ??
The Sentinal
79 15-10-2002 09:15
Software & Hardware Keuze scooters
Forza_Vak X
33 26-04-2002 01:51


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:04.