Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-07-2004, 14:40
meisje833
meisje833 is offline
Heb besloten vrienden te blijven met m'n ex, omdat wij als stelletje niet klikten maar als vrienden wel, wij liggen als vrienden op 1 lijn en toen we nog wat hadden waren we meer broer en zus vond ik want zo voelde het meer, dus toen het uitging in feb besloten we vrienden te blijven.
Ik heb paar maanden bijna geen contact met hem gehad na dat het uitging in feb want hij had na 4 dagen al een ander ( na anderhalf jaar relatie met mij. hij maakte het uit) Dat vond ik heel erg dus ik wilde even geen contact, nu sinds twee maanden zien we elkaar af en toen weer, mijn neef is namelijk bevriend met hem dus nu zie ik hem weleens als we gezellig met me neefs z'n vrienden een avondje houden, want dan komt hij ook soms, en ik had hem uitgenodigt op m'n feestje paar weken geleden.

gister belde hij of ik op visite kwam gewoon om bij te kletsen, nouja ik dacht waarom niet we zijn beter af als vrienden .
Maar toen ik daar zat zag ik natuurlijk foto's van ze nieuwe vriendin en natuurlijk had hij het ook over haar, want we praate over de vakantie wat ik en hij gingen doen, nouja dan kwam zij natuurlijk ook aan het woord, en dat deed best zeer.
en hij evrtelde ook dat zij moeilijk ouders had en dat ze snel samen wilden wonen en hadden het zelfs over kinderen gehad samen terwijl ie met mij niet eens kinderen wilde toen snik er ging echt een stteek door me heen elke keer als het weer over haar ging ...

maar goed ik zat naast hem op bed in ze kamer en het was zo vreemd en was de eerste keer dat ik er weer was sinds het uit is gegaan, en om dan daar te zitten weer en dan hem niet meer hebben das zo vreemd je bent gewoon beetje vreemde van elkaar geworden , eerst lag je in elkaars armen en nu zit je gewoon naast elkaar alsof er nooit wat gebeurd is best raar gevoel....
en natuurlijk het idee dat hij een ander heeft waar die dus gek op is, het idee dat zij nu in dat bed ligt, dat hun nu alles doen wat wij deden die intieme dingen doen hun nu samen, dat doet zoveel nog terwijl ik dat niet wil

Ik wil zo graag vrienden blijven omdat ik hem als vriend niet kwijt wil we kunnen zo onwijs goed als vrienden opschieten, ik heb hem altijd meer als vriend gezien dan als vriendje als ik eerlijk ben .
En toch op de 1 of andere manier wil het toch niet lukken die vriendschap van mijn kant, want ik voel me zo jaloers als hij het over haar heeft en het doet zo'n pijn er al aan te denken dat zij mijn plaats in heeft genomen.

wat kan ik nu als beste doen

kuzz
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-07-2004, 14:54
filia dei
Avatar van filia dei
filia dei is offline
Nou, je moet niet wanhopig jezelf gaan dwingen om toch maar vrienden te blijven. Als het echt niet gaat moet je niet jezelf blijven kwellen. Tuurlijk ben je jaloers op ze nieuwe vriendin. En het is zonde van een vriendschap. Maar toch... verkeringen hebben al zoveel vriendschappen vepest.

Misschien moet je tegen 'm zeggen dat je graag vrienden wil blijven maar geen zin heb om constand over ze vriendin te praten. Dat kan gerust. En anders moet je afspreken om elkaar gewoon wat minder te zien.

SUcces ermee
Met citaat reageren
Oud 06-07-2004, 15:00
Myuki
Avatar van Myuki
Myuki is offline
Mjah t is natuurlijk niet leuk om te zien dat je volgens hem niet meer de meest geweldige persoon op de wereld bent (aanbidding is goed voor je zelfvertrouwen enzo) Maar je moet niet kinderachtig zijn, je eroverheen zetten en bedenken dat je wel heel leuk bent...
Kom op! je kunt t...
Verder moet je gewoon dingen met m doen die je met vrienden doet...
__________________
To eu zèn
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 18:12
Verwijderd
Citaat:
meisje833 schreef op 06-07-2004 @ 15:40 :
Heb besloten vrienden te blijven met m'n ex, omdat wij als stelletje niet klikten maar als vrienden wel, wij liggen als vrienden op 1 lijn en toen we nog wat hadden waren we meer broer en zus vond ik want zo voelde het meer, dus toen het uitging in feb besloten we vrienden te blijven.
Ik heb paar maanden bijna geen contact met hem gehad na dat het uitging in feb want hij had na 4 dagen al een ander ( na anderhalf jaar relatie met mij. hij maakte het uit) Dat vond ik heel erg dus ik wilde even geen contact, nu sinds twee maanden zien we elkaar af en toen weer, mijn neef is namelijk bevriend met hem dus nu zie ik hem weleens als we gezellig met me neefs z'n vrienden een avondje houden, want dan komt hij ook soms, en ik had hem uitgenodigt op m'n feestje paar weken geleden.

gister belde hij of ik op visite kwam gewoon om bij te kletsen, nouja ik dacht waarom niet we zijn beter af als vrienden .
Maar toen ik daar zat zag ik natuurlijk foto's van ze nieuwe vriendin en natuurlijk had hij het ook over haar, want we praate over de vakantie wat ik en hij gingen doen, nouja dan kwam zij natuurlijk ook aan het woord, en dat deed best zeer.
en hij evrtelde ook dat zij moeilijk ouders had en dat ze snel samen wilden wonen en hadden het zelfs over kinderen gehad samen terwijl ie met mij niet eens kinderen wilde toen snik er ging echt een stteek door me heen elke keer als het weer over haar ging ...

maar goed ik zat naast hem op bed in ze kamer en het was zo vreemd en was de eerste keer dat ik er weer was sinds het uit is gegaan, en om dan daar te zitten weer en dan hem niet meer hebben das zo vreemd je bent gewoon beetje vreemde van elkaar geworden , eerst lag je in elkaars armen en nu zit je gewoon naast elkaar alsof er nooit wat gebeurd is best raar gevoel....
en natuurlijk het idee dat hij een ander heeft waar die dus gek op is, het idee dat zij nu in dat bed ligt, dat hun nu alles doen wat wij deden die intieme dingen doen hun nu samen, dat doet zoveel nog terwijl ik dat niet wil

Ik wil zo graag vrienden blijven omdat ik hem als vriend niet kwijt wil we kunnen zo onwijs goed als vrienden opschieten, ik heb hem altijd meer als vriend gezien dan als vriendje als ik eerlijk ben .
En toch op de 1 of andere manier wil het toch niet lukken die vriendschap van mijn kant, want ik voel me zo jaloers als hij het over haar heeft en het doet zo'n pijn er al aan te denken dat zij mijn plaats in heeft genomen.

wat kan ik nu als beste doen

kuzz
Been there, done that and I am still stuck on her.

Met andere woorden, had ik een relatie van 2 jaar met prachtige dingen en om hele stomme redenen en foute dingen is dat uitgegaan van haar kant. Ik heb het daarna ook verkeerd aangepakt maar dat is een ander verhaal. Tis nu 6 maanden later en sinds 2 maanden helemaal geen contact meer en ik kan je zeggen het gaat allemaal niet zo goed met mij. Zij heeft een ander en het feit dat zij met hem de dingen die ze met mij deed, met hem gelukkig is en niet meer met mij maakt me gek als een splinter in me hoofd. Ieder meisje want ik ontmoet of aanspreek haalt het niet bij haar. Ik heb haar op een voetstuk geplaatst en ik krijg haar er niet meer vanaf. Niemand haalt het bij haar en het maakt me helemaal gek. Het liefste bel ik haar de hele dag, wil ik weten hoe het met haar gaat, wil ik langs haar werk gaan of bij haar thuis met een bos bloemen. Kortom, tis een livin' hell en iedereen zegt dat het over gaat maar na 6 maanden is er nog geen miniscuul stukje veranderd van mijn gevoel tegenover haar! ik mis haar zoveel ....
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 18:40
Verwijderd
Contact verbreken. Hier word je alleen maar moe van.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 19:16
bitchie
Avatar van bitchie
bitchie is offline
ik begrijp da je je heel erg k*t voelt.
ik heb nu een vriend het is 2 maanden uit met mijn ex. we hebben nu ruzie met elkaar omdat hij het nie leuk vind dat ik een vriend heb da ka ik heel goed begrijpen. ma hij doet mij zo ook pijn. ik wil gewoon normaal met hem om kunnen gaan (hij werkt bij mij).
wees blij voor je ex.
je hoeft geen vrienden te zijn ma je moet wel normaal contact houden en niet boos tegen hem doen. helpt nix.

heel veel sterkte
__________________
weed makes the world goes round/zweedsmeisje MISS YOU!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:16.