Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-05-2002, 17:15
Quintus
Avatar van Quintus
Quintus is offline
Ik weet zelf nog niet wat ik ervan vind, maar het zijn de gedachten van een persoon.. Misschien zelfs wel mijn eigen gedachten Zou er een langer 'verhaal' van kunnen maken, maar wil dan eerst zeker weten wat ik er nou van vind En misschien dat meningen van anderen daarbij helpen

______________________________________________

30 mei 2002, 18:11

Nou ja, dan maar gewoon tegen mezelf gaan lopen lullen, ik kan niet anders... Er is geen mens online en ik kan ook al niemand bellen :-S Nou ja, er zijn wel mensen online, maar geen mensen die ik zou willen spreken. Klasgenoten zijn niet interessant, mensen van het forum eigenlijk ook niet. De meesten tenminste. En degenen die wel interessant zijn zie ik al lang niet meer als 'mensen van het forum'.

Raar eigenlijk, hoe je mensen in gedachten gewoon automatisch kan indelen. Eigenlijk heb ik gewoon twee hoofdgroepen; 'interessant' en 'oninteressant'. En misschien, soms, nog een derde groep waarvan ik het nog niet weet. Jammer dat er maar zo weinig interessante mensen zijn. En de meeste interessante mensen zijn heel erg onbereikbaar. Tenzij iemand weet hoe ik bijvoorbeeld bij JP of P moet komen ;-) De laatste is onmogelijk, maar nu ik erover nadenk is de eerste misschien wel nog onmogelijker. Maar ach, ik heb al meer bereikt waarvan ik dacht dat het onmogelijk was....
__________________
Ik ben een paddestoel

Laatst gewijzigd op 30-05-2002 om 19:30.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-05-2002, 19:24
xxDomingoxx
Avatar van xxDomingoxx
xxDomingoxx is offline
suggestie: Misschien is een internetdagboek iets voor jou?
Bijvoorbeeld bij www.diaryland.com

Groetjes,
Domingo
__________________
una duos (...) nox perdet amantes... lumina maestis stant inmota genis...
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 19:29
stroopwafel
Avatar van stroopwafel
stroopwafel is offline
Citaat:
Quintus schreef:

Tenzij iemand weet hij ik bijvoorbeeld bij JP of P moet komen ;-)
die zin loopt niet helemaal zo lekker

beetje kort om een reactie op te geven..
__________________
de havenmeester is ook niet perfect, maar zolang de worst vliegt, heerst de bloemkool de wereld..
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 19:30
Quintus
Avatar van Quintus
Quintus is offline
Citaat:
stroopwafel schreef:

die zin loopt niet helemaal zo lekker

beetje kort om een reactie op te geven..
Oeps Moet leren typen

Wil nog wel een deel posten, maar kon (kan ) me eigenlijk niet voorstellen dat er positieve reacties zouden komen
__________________
Ik ben een paddestoel
Met citaat reageren
Oud 31-05-2002, 12:07
stroopwafel
Avatar van stroopwafel
stroopwafel is offline
Citaat:
Quintus schreef:


Oeps Moet leren typen

Wil nog wel een deel posten, maar kon (kan ) me eigenlijk niet voorstellen dat er positieve reacties zouden komen
die komen er ook niet omdat het dus zo kort is

je kan het altijd proberen toch??
__________________
de havenmeester is ook niet perfect, maar zolang de worst vliegt, heerst de bloemkool de wereld..
Met citaat reageren
Oud 31-05-2002, 22:40
Quintus
Avatar van Quintus
Quintus is offline
31 mei 2002, 23:38

Ik weet niet hoe ik het heb gedaan, maar hij heeft me gemailt! Hij. Heeft. Me. Gemailt. Gisteren wist ik zo zeker dat hij onbereikbaar was, alle dagen ervoor ook... En toch bleek het zo dichtbij te zijn. En ik vind hem niet leuk, voor dit echt zo'n tienerdagboek begint te lijken

Helaas doe ik op feestjes nog wel eens uitspraken waar ik spijt van krijg.. Hoe heb ik het kunnen bedenken om te vertellen dat ik mijn leraar Grieks best leuk vind Hoe heb ik dat kunnen vertellen?! Nog even en ik had ze ook al verteld dat ik Jeroen leuk vind, veel erger kan het niet... Dit krijg ik nog maanden te horen, dat kan niet anders
__________________
Ik ben een paddestoel
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:26.