Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-11-2010, 20:48
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
misschien heeft het ook wel met die tango van chico en raquel te maken, ik vind het iig opvallend dat er een koppel uit is. ik vond het heel tof, maar kan me voorstellen dat de 16jarigen die stemmen dat minder leuk vinden dan hiphop enz.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-11-2010, 21:08
Verwijderd
Ik zat echt met open mond voor de tv toen Raquel weg moest. En toen ook nog Chico, ongelofelijk! Ik vond die twee zo ontzettend goed, die mochten echt samen in de finale komen. Eldrick, Hetty/Enora had er qua dansniveau vanavond uit gemoeten in mijn ogen.
Vind het nu helemaal niet meer leuk
Met citaat reageren
Oud 08-11-2010, 21:09
Verwijderd
Oh, en was het eerst niet zo dat alle koppels twee dansen deden, ipv allemaal een dance for your life? Vind die solo's vaak een beetje saai.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2010, 22:08
Infidel
Avatar van Infidel
Infidel is offline
Hetty danste wel erg goed afgelopen zondag, dat dan weer wel. Al mag ik haar niet en wil ik dat ze eruit vliegt. Natasha is goed en Lise ontwikkelt zich nog steeds. Bij de mannen is Floris gewoon een all-rounder en Lorenzo kan gewoon dansen. Eldrick is een zwakke danser.
Straks doen ze volgens mij weer twee dansen, als er minder over zijn.
__________________
Wie de kat niet uit de boom kijkt, moet 'm er met de ladder uit halen.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2010, 22:19
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Ja, ik bedoelde Hettie. Die mag wel weg. En van de jongens mag Eldrick idd ook wel weg. Ik zou het wel erg stoer vinden als Stefano wint, maar ik denk niet dat dat gaat gebeuren. Waarschijnlijk gaat Floris winnen, of Lorenzo. Als het tussen die laatste twee gaat dan heb ik liever Floris dan Lorenzo.
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2010, 10:56
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Los van persoonlijkheid, is Lorenzo gewoon een betere danser dan Floris (die overigens ook hartstikke goed is). Ik had graag als laatste vier Chico, Lorenzo, Lise en Natasha gezien. Hoewel, Stefano is ook wel be;achelijk goed. Moeilijk moeilijk.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 09-11-2010, 11:10
Verwijderd
Stefano is ontzettend goed qua techniek, maar ik vind hem zo vervelend af en toe.

Ik dacht echt dat Chico en Raquel in de top 4 zouden eindigen.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2010, 11:56
Verwijderd
Citaat:
misschien heeft het ook wel met die tango van chico en raquel te maken, ik vind het iig opvallend dat er een koppel uit is. ik vond het heel tof, maar kan me voorstellen dat de 16jarigen die stemmen dat minder leuk vinden dan hiphop enz.
Ik heb ook wel eens gedacht dat het aan de dansstijl ligt, en de muziek (ook in de vorige liveshows). Dat een heel emotionele dans op een bekend en prachtig nummer of een hele stoere hip hop het beter doet dan een disco of broadway of stijldans, ook al zijn die laatste beter uitgevoerd.

Maar die dans van Raquel en Chico was wel echt ontzettend goed, ook al was het een stijldans, de energie en chemie en sex spatte van het scherm. Ik vind sowieso het stijldansen in de liveshows vaak best gaaf, terwijl ik zo helemaal niks met stijldansen heb. Typisch dat het een koppel is ja.

Weet je wat ik me ook altijd afvraag? Hoe het eerlijk is dat mensen al na koppel 1 kunnen stemmen. Dat lijkt heel oneerlijk voor het laatste koppel, want de volgorde is niet bekend dus je kunt niet al vanaf het begin voor je favoriet stemmen, en het laatste koppel loopt dan dus 1,5 uur mogelijkheid aan stemmen mis ten opzichte van het eerste koppel. En toch is het niet zo dat de laatste koppels altijd de minste stemmen hebben..
Met citaat reageren
Oud 09-11-2010, 12:58
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Pebbles, ik denk dat dat laatste ermee te maken heeft dat mensen misschien wel wachten totdat ze iedereen gezien hebben. Niet iedereen natuurlijk, maar veel (blijkbaar) wel.

Lorenzo danst inderdaad beter dan Floris, want Lorenzo heeft meer in z'n repetroir dan Floris.
Eigenlijk weet ik niet wie het favorietst is bij het publiek. Eldrick en Lorenzo doen het goed bij het publiek, lijkt mij. Floris ook wel. Ik denk dat de komende show Stefano een grote kans heeft om eruit geflikkerd te worden. Dat zou ik best wel jammer vinden, want hij is vergelijkbaar met Els die vorig jaar gewonnen heet, qua stijl en techniek. Maar Stefano heeft wel een andere persoonlijkheid dan Els. Dat vond ik ook zo raar vorig jaar, dat Els gewonnen had, terwijl ze erg introvert was/is. Het publiek zou toch eerder kiezen voor iemand met een 'leukere' persoonlijkheid?
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2010, 21:50
Verwijderd
Floris is ook introvert, en daar valt een groot deel van het publiek volgens mij júist voor.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2010, 20:57
Verwijderd
Citaat:
Chico en Raquel. Ze zijn niet goed bij hun hoofd
Nou ja, ze zijn er niet uitgestemd. Men stemt niet op wie weg moet. Je kan niet boos gaan worden omdat (ook) op andere mensen is gestemd.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2010, 21:48
Verwijderd
Ja, ik ben niet dom.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2010, 23:10
Verwijderd
Chico is inmiddels danser bij The Voice.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2010, 19:34
Verwijderd
Wat was dat met die ouders van Stefano, wat een drama :/ Maar hij en Enora waren wel goed!
Met citaat reageren
Oud 15-11-2010, 11:33
Verwijderd
Die ouders leken zelf een pot en een nicht.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2010, 20:49
Verwijderd
Terecht dat Eldrick en Hetty er uit zijn, had vorige week al gemoeten.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2010, 08:26
Verwijderd
Van zowel Enora als Stefano vind ik het jammer dat ze er uit zijn, maar ik vind ze nu allemaal heel goed. Ik merk alleen wel dat ik een beetje Lorenzo-moe ben, maar ben bang dat hij best kans maakt om te winnen omdat hij blijkbaar heel populair is.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2010, 18:59
Verwijderd
Ik vrees ook voor winst van Lorenzo, maar Floris verdient het het allermeest, vind ik.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2010, 20:21
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Vind het niet jammer dat Enora eruit is, ik vond haar gewoon minder dan Natasha en Lise. Van Lorenzo vind ik het wel heel jammer, hij is technisch zó ontzettend goed! Ik ben ook al een tijdje Lorenzo-moe, hoewel hij geweldig danst (deze week overigens iets minder). Hij is alleen zo'm showpony . Ik hoop ook dat Floris wint.

Ik zag trouwens dat Floris op m'n vaders middelbare school zit, en volgens mij heeft zijn vriendin bij mij op dansen gezeten. Grappig .
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 23-11-2010, 20:24
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Stefano had moeten winnen. Hij is een veel betere danser dan Floris of Lorenzo. En dan bedoel ik niet alleen technisch, maar ook qua aanpassings- en doorzettingsvermogen. Maar ja, het het gaat weer eens om populair zijn.

Enora heeft het wel verdiend om eruit te liggen.

Ik hoop dat Lise wint.
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2010, 23:29
Miss Pannekoek
Miss Pannekoek is offline
ik hoop dat Natascha wint.. en 't blijft belachelijk dat Stefano eruit is

En ik erger me ook echt verschrikkelijk aan dat irritante 'overal een danspasje van maken' van Lorenzo.. doe 'ns niet!
Met citaat reageren
Oud 24-11-2010, 19:24
Verwijderd
Floris zit er terecht bij, niet omdat ie populair is, maar omdat het bizar dat je met zó weinig ervaring al zó goed kan dansen. Stefano was technisch misschien de beste, maar ook al jaren geschoold en ik vraag me af of hij nog veel beter zou kunnen worden.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2010, 19:41
Verwijderd
Die seksistische opmerkingen hoeven van mij niet zo nodig, dat gedoe over Lises jurk.

Mooie dansen tot nu toe. Ik zou het prima vinden als Lise, Natasha of Floris wint, maar Lorenzo hoeft van mij niet zo nodig.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2010, 20:25
Verwijderd
Dat, en An in het begin "Vandaag gaan alle dansers het met elkaar doen!" en "Na die dansorgie..."

Floris Floris Floris Floris
Lorenzo inderdaad niet. Met Natascha of Lise heb ik ook vrede
Met citaat reageren
Oud 28-11-2010, 20:34
Verwijderd
Fajah Lourens en Rob Geus op de tribuun
Met citaat reageren
Oud 28-11-2010, 20:50
Verwijderd
Aargh al die cliché van Lorenzo, en dan ook nog in het Engels... Weg ermee!

Ja die Rob Geus haha, wat doe hij daar ? Onze 'BN'er'
Met citaat reageren
Oud 28-11-2010, 21:17
Verwijderd
Echt he, en nu gaat ie weer door. Irritant gastje.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2010, 21:19
Verwijderd
AARGH Lorenzo wordt met de minuut irritanter...

Heb ook de indruk dat de andere drie finalisten minder met hem hebben: zij staan heel close samen steeds, knuffelen elkaar en hij staat er wat bij en wordt hooguit wat op zijn schouder geklopt.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2010, 22:04
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Floris!
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 29-11-2010, 05:13
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Floris zit er terecht bij, niet omdat ie populair is, maar omdat het bizar dat je met zó weinig ervaring al zó goed kan dansen.
Hoelang danst hij al?
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 29-11-2010, 07:55
Verwijderd
Jeej Floris!
Met citaat reageren
Oud 30-11-2010, 23:03
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Ben blij dat Lorenzo niet gewonnen heeft. Had het leuker gevonden als Lise gewonnen had, maar Floris is ook dikke prima! Hij is iig wel de aardigste persoon van de vier.
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2010, 19:46
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Wtf, ik postte het ook al in het -topic, maar deze was tè erg: Ann die Lorenzo 'loveable' en Floris 'fuckable' noemde

Verder: terechte winnaar
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 01-12-2010, 20:27
Verwijderd
Ja, dat was inderdaad een erg treurig moment.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Welke series volg jij op dit moment? [fall season 2010]
x-spekkie-x
115 25-06-2011 19:33


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:09.