Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
thanksv oor je lieve commentaar. xx
|
Hmmm jammer dat het zo "simpel"geschreven is, op de een of andere manier ben ik dat niet van je gewend
![]() Toch leuk gedaan, lieve en leuke inhoud, ook herken baar voor velen en een goed rijmschema en ritme...
|
Verwijderd
|
Heel vrolijk, en dat maakt het ook zo lief, terwijl het eigenlijk niet zo heel "speciaal" is, zegmaar
![]() En ik ben heel blij om te horen dat het goed met je gaat. Ik heb niet zoveel, maar toch wel heel diep en persoonlijk met je gesproken, en ik werd echt vrolijk dat ik dit las! Heel goed van je meis! En ik ben een beetje jaloers op je, want als ik vrolijk ben kan ik dus echt niet schrijven, maarja, ieder zijn vaardigheid, en dit is zeker de jouwe! Heel lief! |
![]() |
|
hmm..
ik geloof dat ik er toch heel anders over denk dan de mensen die al gereageerd hebben. Ik vind het gedicht niet mooi eigenlijk. Super rommelig en dat komt niet alleen door rijmschema's die afgewisseld worden. Komt vooral door de inhoud die regelmatig eigenlijk nergens op slaat. zonnegloren rijk? Het zonnegloren is wel iets dat ik snap.. je kan het niet op deze manier gebruiken. Ik vind dit niet onder dichterlijke vrijheid vallen, maar gewoon verkeerd nederlands. Rijm is vaak ver gezocht.. echt het laatste regeltje van de strove is er bijgesleept en geforceerd. >nee, niet van dat broze wat voor zin is dat nou weer... duidelijk verzonnen voor het rijm. >Als ik aan je denk >Zijn donkere dagen stil vervuld >Vol levenenergie alle logica ontbreekt hier. Inhoud is inderdaad wel lief, maar gebrekkig en kinderachtig waardoor ik het helemaal niets vind. Sorry voor deze harde woorden. Kan er weinig anders van maken, mijn mening vormt een schril contrast met die van de anderen.
|
![]() |
Hij legt iig wel uit WAAROM (!)
das wel een pluspuntje dan en ik snap ook wel dat ie zo denkt, maar ik lees het gedicht gewoon anders, waardoor mijn mening simpelweg anders is...
|
Verwijderd
|
Het klinkt wel lief, maar verder heb ik er niet echt iets mee. Het raakt me niet echt, zoals de meeste van jouw gedichten me juist wel raken. Het zijn gewoon een aantal losse woorden die een geheel zouden moeten vormen maar waar voor mij iedere vorm van ritme bij ontbreekt
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Bedankt, ik denk erover na. groetjes Snow
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||