Oud 15-11-2009, 04:58
Verwijderd
Crap a la minute, losse schetsjes van de afgelopen weken.






(Het is een gloeilamp.)



Spoiler


En een lieve vis.



Groetjes,
Paranoide.

Laatst gewijzigd op 24-11-2009 om 03:34.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-11-2009, 14:37
Verwijderd
I lol'd bij die tekening met de voeten. Verder allemaal heel lekker absurd en mooi getekend.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2009, 20:34
Verwijderd
Ik vind het gaaf, vooral die "gloeilamp"
Met citaat reageren
Oud 28-07-2010, 02:55
Verwijderd
Hai, hier zijn ongeveer duizend dingen.

Oefenen:
Spoiler


Klieren:
Spoiler


Highlights:









Dit is een bosgodin. Ze heeft stokken in plaats van armen en benen, waardoor ze geen knieën of ellebogen heeft. Ze kan haar armen en benen dus niet buigen. Daarom loopt ze heel grappig.



Nou, daag.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2010, 13:29
Verwijderd
Je gaat steeds beter tekenen, Mash, en de inhoud van je hoofd is ongeëvenaard.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2010, 16:41
Verwijderd
Die bosgodin heb ik bij larp gezien, tenminste, de manier van lopen: Hedrathan was een ent en die kon dus niet zomaar buigen omdat hij van hout is. Rennen kon ook niet, alleen waardig wegschrijden wat mooie taferelen gaf als er een fear gecast werd: het hele veld rent in paniek zo hard mogelijk weg en hij komt daar statig en langzaam aangeschreden. Hij verkleurde ook naar de seizoenen

Iig, gave dingen. Dat met die vis en die kat met het hartje <3.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2010, 22:55
Giles
Avatar van Giles
Giles is offline
Bij die voetentekening moet ik aan een forumer denken.
__________________
'I wanna torture you. I used to love it, and it's been a long time. I mean, the last time I tortured somebody, they didn't even have chainsaws.'
Met citaat reageren
Oud 30-07-2010, 23:55
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Mooi! Raar dat ik dit topic nooit eerder heb gezien
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 12-10-2010, 00:52
Verwijderd
Citaat:
Je gaat steeds beter tekenen, Mash, en de inhoud van je hoofd is ongeëvenaard.
Dank En ja, ik heb eindelijk eens besloten om serieuzer bezig te zijn met techniek.

Citaat:
Die bosgodin heb ik bij larp gezien, tenminste, de manier van lopen: Hedrathan was een ent en die kon dus niet zomaar buigen omdat hij van hout is. Rennen kon ook niet, alleen waardig wegschrijden wat mooie taferelen gaf als er een fear gecast werd: het hele veld rent in paniek zo hard mogelijk weg en hij komt daar statig en langzaam aangeschreden. Hij verkleurde ook naar de seizoenen

Iig, gave dingen. Dat met die vis en die kat met het hartje <3.


En ha, ik dacht dat jij juist eerder voor die kraai zou gaan.

Citaat:
Bij die voetentekening moet ik aan een forumer denken.
Welke?

Citaat:
Mooi! Raar dat ik dit topic nooit eerder heb gezien
Ik update niet zo vaak Omdat het meeste van wat ik nu teken meer oefeningen zijn, en dat is eigenlijk niet zo boeiend om te laten zien. Dus dan zakt 'ie rap naar beneden. Maar dankjewel.

Tevens, een uit de hand gelopen gesture drawing-oefeningetje en een voorlopige opzet van een droom die ik had.





(Dat links bovenin is een palet, dat hoort er verder niet bij.)

Laatst gewijzigd op 20-01-2015 om 18:06.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2010, 10:50
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Die Rita toch
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 14-10-2010, 14:08
Verwijderd
Lekker getekend, die laatste. Maar wat een kloteplaatje zeg

Heb je ook flickr? Neem flickr, anders! Ik wil je d'r op hebben
Met citaat reageren
Oud 24-10-2010, 15:35
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Die Rita is wel erg grappig.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 24-11-2010, 00:05
Verwijderd
Hurrrrr duizend studies.

Spoiler

Laatst gewijzigd op 20-01-2015 om 18:08.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2010, 16:37
Verwijderd
[weg]

Gemaakt voor iemand die na het zien van die inktvischick ook graag een inktvis wilde. Uurtje of anderhalf. Technisch gezien klopt er niet zoveel van want ik heb geen referentie gebruikt en ook weinig nagedacht over proporties en dingen als 'waarom zitten al z'n tentakels aan één kant', maar hij was leuk om te schilderen.

Laatst gewijzigd op 20-01-2015 om 18:08.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2010, 17:39
Verwijderd
Ik vind hem heel mooi vooral de structuur van de inktvis. Hij ziet er echt heel glibberig uit en lijkt ook echt een beetje naar voren te komen, een soort wrat op mijn beeldscherm. Ik was eigenlijk nogal verbaasd toen ik las dat je hem geschilderd had, hij is bijna geanimeerd. Volgens mij mis je bij de meest linkse tentakel een schaduw, het gebrek aan neus stoort een beetje en de mond is ook wat apart, maar ach. Heb je de achterkant ook geschilderd of is die met photoshop?
Met citaat reageren
Oud 25-11-2010, 18:09
Verwijderd
Bijna geanimeerd?

En schilderen kan ook in Photoshop, he. Digitaal schilderen. Je kan er o.a. zulk soort dingen mee, maar ook dingen die er realistischer of traditioneler uitzien. Bovenstaand inktvisbeestje is ook geheel in Photoshop gedaan.

En ja, die schaduw Daar heb ik wat mee geklooid maar het zag er beter uit om 't zo te laten, wellicht omdat hij sowieso niet echt correspondeert met de vorm van de inktvis. Er klopt nog veel meer niet, de rechtertentakel zou in uitgevouwen toestand veel langer zijn dan de rest, bijvoorbeeld. En het licht zou zich iets anders moeten gedragen, ik heb het er nu gewoon achter geplakt maar doordat de inktvis niet in z'n geheel in de lichtbron staat moet de schaduw dus eigenlijk deels over 'm heen zitten. En zo wel meer. Volgende keer beter. Ik ging niet voor perfectie, ik ging voor snel en leuk. Maar dankjewel.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2010, 19:08
Verwijderd
Geanimeerd, als Pixar-geanimeerd. Dat ze met zo'n computerprogramma een hoofd opstellen en daar dan spieren overheen plakken, poses, structuur, dat.
En ik wist niet dat het met photoshop ook schilderen heette. En nu je het zegt kloppen er inderdaad vrij veel dingetjes niet, maar hij blijft heel leuk/mooi/lievig
Met citaat reageren
Oud 25-11-2010, 19:19
Verwijderd
Maar geanimeerd betekent dat het plaatje beweegt, grof gezegd, en dat doet deze toch overduidelijk niet. Al is vergeleken worden met Pixar natuurlijk altijd teh win, dus mij hoor je niet klagen.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 25-11-2010, 19:19
Verwijderd
Uit een geanimeerde film kan men toch ook stills maken? :')
Met citaat reageren
Oud 25-11-2010, 19:23
Verwijderd
Ja, maar dan zijn ze dus niet meer geanimeerd. Of wacht, bedoel je misschien dat 'ie op een 3D-model lijkt?
Met citaat reageren
Oud 25-11-2010, 19:31
Verwijderd
Ja, dat.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2010, 20:08
Verwijderd
Nouja, dat is 'ie dus niet. Maar wel goed dat 'ie lekker ruimtelijk lijkt, dan
Met citaat reageren
Oud 26-11-2010, 00:05
Verwijderd
Kawaii, ofzo

Ik vind dat je goed let op details zoals glans en schaduwrandjes (zoals bij het kaartje). Wel mag er nog meer contrast in, donkerdere schaduwen met name.

@ Etmakas: sinds wanneer hebben inktvissen neuzen?
Met citaat reageren
Oud 26-11-2010, 10:39
Verwijderd


Dat is toch duidelijk een neus! Maar ik zie ook geen mond, en ik denk dat als je er dan een mond bij plakt, er eigenlijk ook een neus bij moet.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2010, 18:00
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]


Dat is toch duidelijk een neus! Maar ik zie ook geen mond, en ik denk dat als je er dan een mond bij plakt, er eigenlijk ook een neus bij moet.
Dat is gewoon het verlengde van zijn poot Ze hebben wel kleine kieuwen zeg maar, maar die zitten aan de zijkant van hun hoofd.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-11-2010, 18:17
Elmp
Avatar van Elmp
Elmp is offline
Sarcasme over internet werkt niet.
__________________
alles
Met citaat reageren
Oud 26-11-2010, 18:46
Verwijderd
Citaat:
Dat is gewoon het verlengde van zijn poot Ze hebben wel kleine kieuwen zeg maar, maar die zitten aan de zijkant van hun hoofd.
Ohja Nouja, zie jij een mond? Nee toch? En die had hij ook! Dus waarom dan geen neus? :')

Citaat:
Sarcasme over internet werkt niet.
Was dat tegen mij?
Ik dacht eerlijk en oprecht dat een inktvis een neus had. En laten we nu weer ontopic gaan en commentaar leveren op Para's werk
Met citaat reageren
Oud 26-11-2010, 20:48
Verwijderd
Een :3-inktvis! Leuk
Met citaat reageren
Oud 27-11-2010, 19:21
Mahonie
Avatar van Mahonie
Mahonie is offline
Wauw deze vind ik supermooi! Ook geschilderd met photoshop? Hoe doe je dat/begin je aan zoiets/heb je een tutorial gebruikt? Want ik neem aan dat je dit ook niet na 1 dag oefenen hebt gemaakt
Met citaat reageren
Oud 27-11-2010, 20:14
Verwijderd
Citaat:
Een :3-inktvis! Leuk
Dank!

Citaat:
Wauw deze vind ik supermooi! Ook geschilderd met photoshop? Hoe doe je dat/begin je aan zoiets/heb je een tutorial gebruikt? Want ik neem aan dat je dit ook niet na 1 dag oefenen hebt gemaakt
Die is ook geheel in Photoshop, ja. Ik heb geen tutorial gebruikt. En hoe je dat doet, nouja. Het korte antwoord is gewoon veel oefenen. Ik teken in principe m'n hele leven, maar ben nu ongeveer een jaar bezig met intensieve semi-dagelijkse studies. En het lange antwoord is dit:

1) Leren kijken. Zie het vragentopic op dit subforum, daar heb ik dat proces uitgebreid uitgelegd. Je moet leren zien wat er is, zonder dingen over te slaan, want dan pas kun je ze ook tekenen.
2) Anatomie bestuderen. Als je niet snapt hoe de onderliggende anatomie van een hoofd werkt, is het veel moeilijker om een correct hoofd te tekenen.
3) Oefenen, studeren, oefenen, studeren.

En dan voor deze specifieke tekening:
1) Referenties gebruiken. Werken met een referentie is makkelijk, want je kijkt gewoon wat er allemaal op te zien is en dan teken je dat. Deze tekening is gebaseerd op een foto van een meisje met een bloem. De bloem heb ik vervangen met een inktvis want inktvissen zijn leuker dan bloemen. Let wel: 'een referentie gebruiken' betekent niet 'overtrekken in Photoshop', want daar leer je helemaal niks van.
2) Eventueel een simpele schets maken. Maak hem vooral niet te gedetailleerd, want je gaat er toch overheen met kleur.
3) De schets ruw invullen met kleurvlakken of gewoon gelijk (zonder schets) de vorm opzetten met kleurvlakken, afhankelijk van wat je prettiger vindt. Bij die tekening heb ik niet van te voren een schets gemaakt, maar begon meteen met kleur. Bij deze stap moet je je concentreren op het neerzetten van de schaduwen, de highlights en de middentonen. En niet zomaar de eyedropper gebruiken op de referentie, maar zelf je kleuren uitzoeken.
4) Die kleurvlakken mengen zodat ze subtiel in elkaar overlopen.
5) Kleinere en afwijkende kleurvlakken invullen, dingen zoals de lippen, de ogen en het haar.
6) Daar ook highlights en schaduwen aan toevoegen.
7) Eventueel aanpassen en corrigeren van proporties in het gezicht, zodat het herkenbaar is/blijft. Maar in principe moet je die proporties altijd in 't achterhoofd houden, ook bij de vorige stappen.
8) Mengen wat er gemengd moet worden, zoals de vlakken in het haar.
9) Variatie in de kleuren aanbrengen. De huid bij de ogen is bijvoorbeeld vaak blauwig of groenig, omdat hij daar dunner is. De wangen zijn rozer. Dingen reflecteren hun kleur op andere voorwerpen om hun heen, dat hoort ook bij deze stap. (Kijk maar bijvoorbeeld naar dat kaartje bij die laatste inktvis, daar zit een heel klein beetje groen doorheen. Voordat ik dat toevoegde zag het kaartje er veel minder natuurlijk uit.) Zulk soort dingen. Deze dingen schilder ik met een lage opacity over de tekening heen.
10) Details details details. Je gaat je hele tekening na en voegt overal details toe. Kleine kleurverloopjes in de irissen, wimpers, sproetjes, de lichtreflectie op het puntje van de neus, zuignappen op de tentakels, eventueel poriën of reliëf in de huid (al heb ik dat hier niet gedaan), individuele haren in het haar, wenkbrauwen, kleine schaduwen (bijvoorbeeld bij de nagels), kleine highlights, etc. Hoe meer tijd je besteedt aan deze face, hoe realistischer het eindresultaat.
11) Eventueel corrigeren wat er gecorrigeerd moet worden. Misschien dat mensen die beter zijn dan ik dat niet hoeven te doen, maar ik zie na afloop altijd nog duizend dingen die eigenlijk nét iets anders moeten of waar nog iets aan toegevoegd moet worden.
12) Klaarrrrr.

Oja, misschien ook goed om te vermelden, ik heb een tekentablet. Met de muis wordt het lastig schilderen. En ik doe op zich niet al die stappen exact in die volgorde, soms loopt een bepaald onderdeel ietsjes voor of achter, maar in grote lijnen is dat ongeveer het technische proces.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2010, 21:18
Mahonie
Avatar van Mahonie
Mahonie is offline
Dankjewel voor de uitleg! Ik ga ook eens een poging ondernemen
Met citaat reageren
Oud 09-12-2010, 11:55
Verwijderd
Citaat:
Het komt vast door haar onwaarschijnlijk pronte tetten, dat ons Rita zo vlot en borrelend met zelfvertrouwen is.



Speciaal voor jou dan, iets vrolijkers:

[afbeelding]


Aquareltestje.

En nee, ik heb geen Flickr. Wat kun je er precies mee, behalve foto's uploaden? Moet ik er een willen?
Ha, dankje ;D

Op flickr kan ik zeggen dat ik jou wil volgen en dan kun je gewoon lekker alles uploaden. En kun jij vervolgens zien wat ík maak
Met citaat reageren
Oud 11-12-2010, 16:49
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
die eerste xD bots,

roggen, batterij/stekkermensjes en benen zijn tof
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 17-12-2010, 20:12
JUNIOR.
Avatar van JUNIOR.
JUNIOR. is offline
Allemaal mooi!
Met citaat reageren
Oud 07-01-2011, 21:21
Sanne<3
Avatar van Sanne<3
Sanne<3 is offline
dacht ik dat ik best goed kon tekenen...
alles is zooo mooi?
is dat aquarel moeilijk?
__________________
Ik lach je niet toe, ik lach je uit.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2011, 01:43
Verwijderd
Bedankt.

Citaat:
dacht ik dat ik best goed kon tekenen...
alles is zooo mooi?
is dat aquarel moeilijk?
Ik vond aquarel vroeger de moeilijkste van alle verf, dus heb ik er jaren niets mee gedaan, maar als je algemene skillz beter worden dan snap je vanzelf ook meer op gebieden waar je eerst weinig mee kon. Nu vind ik het wel meevallen. Ik kan er nog steeds niet heel veel mee, vind ik, maar ik kan in elk geval voorspellen hoe het zich ongeveer gaat gedragen, dat is al heel wat.

Goed papier helpt ook enorm, aquarel op printerblaadjes e.d. werkt gewoon niet omdat die weinig vocht absorberen. Dan wordt het heel vlekkerig. Een aquarelschetsboek werkt het best, maar een beetje dik (en niet-glad) papier werkt ook wel. Zeker als je nog aan het oefenen bent, dat speciale papier is namelijk best duur.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 14-02-2011, 02:45
Verwijderd
Hm, hij gaat als .gif een stukje langzamer dan hij hoort, maar dit is waar ik de afgelopen twee weken semi-noeste arbeid in heb gestoken:

Spoiler


:'''''')

Epilepsie. Ik verander like vier keer van techniek/aanpak omdat ik na de eerste paar frames zag dat ik er niks van aan 't bakken was en het fragmentje daarom wilde gebruiken om te experimenteren en te kijken wat er het beste zou werken. Hij is niet af, er hoort nog een clou achter enzo, maar ik heb er geen zin meer in dus ik laat 'm even voor wat 'ie is Als ik 'm ooit afmaak wil ik 'm trouwens ook nog in gaan kleuren, like so:



Alleen dan netter en met normale ogen natuurlijk, dit was meer een beetje kijken welk kleurenschema er mooi zou passen. Toen ik nog dacht dat ik 'm wel in een paar dagen af zou krijgen. HAHA.

Oja, in 't echt is 'ie wat groter, 720 bij 480 pixels. Maar in dat formaat kon ik 'm niet makkelijk uploaden als .gif en uploaden op youtube is zo'n gedoe. Dat komt wel als er ooit eventueel geluid bij komt.

Zo. Nu ga ik eindelijk iets léuks tekenen.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2011, 08:04
Verwijderd
Citaat:
Zo. Nu ga ik eindelijk iets léuks tekenen.
Huppakee.

[weg]

Laatst gewijzigd op 20-01-2015 om 18:08.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2011, 14:45
Verwijderd
insane hoe groot jouw stappen zijn <3
Met citaat reageren
Oud 15-02-2011, 15:59
Chevy
Avatar van Chevy
Chevy is offline
Er klopt iets niet aan die regenboog om die boom voor m'n gevoel, maar wel eh vrolijk En je animatie is tof.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2011, 16:28
Verwijderd
de animatie is zeker sppr!!

Bij de post eronder is het denk ik vooral zo dat de boom zon aparte houding heeft, maar dat vind ik ergens ook wel weer iets hebben...
Met citaat reageren
Oud 15-02-2011, 17:30
Verwijderd
@Chevy: De regenboog is verkeerd om, irl heeftie de kleuren aan de bovenkant.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2011, 19:38
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Hm, hij gaat als .gif een stukje langzamer dan hij hoort, maar dit is waar ik de afgelopen twee weken semi-noeste arbeid in heb gestoken:

Spoiler


:'''''')

Epilepsie. Ik verander like vier keer van techniek/aanpak omdat ik na de eerste paar frames zag dat ik er niks van aan 't bakken was en het fragmentje daarom wilde gebruiken om te experimenteren en te kijken wat er het beste zou werken. Hij is niet af, er hoort nog een clou achter enzo, maar ik heb er geen zin meer in dus ik laat 'm even voor wat 'ie is Als ik 'm ooit afmaak wil ik 'm trouwens ook nog in gaan kleuren, like so:

[afbeelding]


Alleen dan netter en met normale ogen natuurlijk, dit was meer een beetje kijken welk kleurenschema er mooi zou passen. Toen ik nog dacht dat ik 'm wel in een paar dagen af zou krijgen. HAHA.

Oja, in 't echt is 'ie wat groter, 720 bij 480 pixels. Maar in dat formaat kon ik 'm niet makkelijk uploaden als .gif en uploaden op youtube is zo'n gedoe. Dat komt wel als er ooit eventueel geluid bij komt.

Zo. Nu ga ik eindelijk iets léuks tekenen.
Ha, leuk Ik krijg de indruk dat je nog wel meer zou kunnen overdrijven (meer vervorming enzo). Ik zou het dus zeker afmaken! Overigens kun je in TV-paint de framerate van een gif instellen en opslaan.

Die eenhoorn is gebaseerd op dat metal-flashspelletje dat Dobermann postte?
Met citaat reageren
Oud 15-02-2011, 19:55
Chevy
Avatar van Chevy
Chevy is offline
Citaat:
@Chevy: De regenboog is verkeerd om, irl heeftie de kleuren aan de bovenkant.
Neee, dat bedoel ik niet, misschien ligt het wel aan mij hoor.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2011, 20:18
Verwijderd
Neen, dat ligt niet aan jou! De regenboog maakt geen complete cirkel om de boom, hij gaat omhoog en dan opeens naar rechts (voor de kijker) zonder af te wijken naar voren, zeg maar. Bovendien maakt 'ie een gekke omdraaiing, eerst zit rood wel bovenaan maar daarna opeens niet meer, wat (denk ik?) impliceert dat de eenhoorn ondersteboven aan kwam vliegen. Dat was allemaal niet intentioneel gedaan en het ziet er inderdaad raar uit, scherp gezien.

Citaat:
Ha, leuk Ik krijg de indruk dat je nog wel meer zou kunnen overdrijven (meer vervorming enzo). Ik zou het dus zeker afmaken! Overigens kun je in TV-paint de framerate van een gif instellen en opslaan.

Die eenhoorn is gebaseerd op dat metal-flashspelletje dat Dobermann postte?
Ik wilde 'm inderdaad nog veel meer overdrijven, maar ik heb zo hard geen ziiiiinnnnnn dat ik het heb uitgesteld. Overigens kun je in ImageReady ook de framerate instellen, maar toch pakt 'ie 'm hier niet

De eenhoorn is gebaseerd op gewoon, ik had zin om een vervelende eenhoorn te tekenen. Het spelletje heb ik verder niet gespeeld. Of bedoel je Robot Unicorn Attack?

Citaat:
insane hoe groot jouw stappen zijn <3
Dankjewel. Ik vind zelf dat ik best nog wat harder kan studeren, maar de vooruitgang is wel merkbaar en dat is prettig
Met citaat reageren
Oud 20-02-2011, 05:14
Verwijderd
*flap*

Stripje voor ons faculteitsblad, gemaakt samen met Uice.

Laatst gewijzigd op 20-01-2015 om 18:08.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2011, 07:41
Verwijderd
@paranoide, leuk concept!!
maar jammer dat ze beide keren in precies dezelfde houdingen staan
Met citaat reageren
Oud 20-02-2011, 08:25
Verwijderd
Dankje, maar voor je kritiekpuntje moet ik je doorverwijzen naar Uice! Ik was in dezen vooral van het digitaliseren, strakker maken, details toevoegen en inkleuren. Het bronmateriaal is getekend door Uice. Het concept komt overigens van een vergelijking die iemand trok tussen Apple en magnetronpizza's, dus daar kan ik ook geen eer voor ontvangen.

Wel leuk om te zien hoe de typisch Uicerige gezichtsuitdrukkingen en houdingen eruitzien als ze verder uitgewerkt worden
Met citaat reageren
Oud 20-02-2011, 10:26
Verwijderd
Flexing teh shoop muscle.




Spoiler
Met citaat reageren
Oud 20-02-2011, 10:27
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Hahah

Citaat:
@paranoide, leuk concept!!
maar jammer dat ze beide keren in precies dezelfde houdingen staan
Dat moet juist, het gaat immers om een vergelijking, en om dat zo helder mogelijk te houden moet je de houdingen exact hetzelfde laten.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
ARTistiek Ben bezig met een verhaaltje
MilieuGaatVoor
0 26-11-2001 16:30


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:31.