Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-01-2011, 18:50
Issun
Avatar van Issun
Issun is offline
Vind jij zelf dat je een brede smaak hebt? Luister je de hele dag naar slechts metal, of ben jij een type dat het niet kan schelen, alles klinkt wel goed. Zweer jij bij bepaalde genres of houd je van een beetje variatie? Barst los.

Ik zelf vind dat ik een redelijk brede smaak heb. Mijn smaak ligt vooral in de alternatieve/experimentele/post rock, dat luister ik dan ook elke dag. Maar ik begin ook steeds meer te genieten van andere muziek, zo luister ik nu ook naar klassiek (piano), jazz, dubstep, triphop, ambient/psybient en vooral blues(rock) (die laatste komt steeds meer bij mijn hoofdsmaak, van de dingen die ik dagelijks luister). En hiphop, maar dan alleen Gorillaz, en dat is eigenlijk geen echte hiphop maar meer een mix van alles.
Maar ik ben absoluut niet iemand die alles wel lekker vind klinken. Ik heb duidelijk voorkeuren voor bepaalde muziek, zo kan ik hiphop doorgaans niet uitstaan, net als generieke electronische dance/techno. Wat betreft electronische muziek vind ik ambient en soms dubstep en triphop juist heel lekker. Dat heeft net wat meer diepgang.

Brand los.
__________________
Death is coming! Quick, put on the gold hat!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-01-2011, 18:58
Verwijderd
Absoluut.

Ik luister alles. Enkel het meeste van de moderne R&B hou ik niet van, al luister ik daar ook wel naar. Het enige dat ik echt niet kan uitstaan, zijn schlagers. Al kan ik me daarop wel eens een enkele keer uitleven als ik strontbezopen ben, maar dan vind ik ze nog steeds niet écht leuk en gaat het vooral om het gezelschap dat leuk is .

Daarentegen kan ik niet alles een hele avond luisteren, ik wil afwisseling. Een hele avond metal of house of ballads gaat me op de zenuwen werken. Liefst wil ik alles gemixed, ook al past het niet bij elkaar/na elkaar/met elkaar.

Natuurlijk heb ik absolute voorkeuren. Maar die veranderen ook door de jaren. Momenteel ben ik vooral gek van Industrial, IDM, EBM, Electro, Noise,... Vroeger was het bv. House. Daarna Grunge/Rock.Tijdje Hardcore (Gabber) geweest, Jazz-periode, enz.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2011, 19:17
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Ik luister vrij veel, maar vooral 60's 70's, maar dan van de mooiste ballad tot het meeste rockende nummer. Ik moet huilen van Downstream van Supertramp, maar ik vind de Sex Pistols ook niet slecht klinken. Ik hou ook van de Gorillaz. Het is m'n favo band!!!
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 11-01-2011, 12:36
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Ik geloof het meestal niet als mensen beweren alles te luisteren.

Hoe meer muziek je ontdekt, hoe minder breed je je eigen smaak gaat vinden. Ik luister vrij veel verschillende genres, maar zelden of nooit grindcore, noise, trance, house, country, black metal, bubblegum, flamenco, schlagers, Gregoriaanse zang, hedendaagse RnB, emocore, disco, indie, klezmer, gospel en smooth jazz. En dat zijn dan nog maar een paar genres die op dit moment bij me opkomen.

Wel luister ik naar hardbop, bebop, cool jazz, fusion, dixieland, sommige avant-garde jazz, orkestrale jazz, blues, bluesrock, hardrock, rock 'n roll, NWOBHM, progressieve rock, new wave, punk, postpunk, pop, industrial, industrial metal, thrash metal, mathcore, triphop, hiphop en zo af en toe wat Europese klassieke muziek van midden achttiende eeuw tot begin twintigste eeuw.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2011, 12:45
Breakdown
Avatar van Breakdown
Breakdown is offline
Ik heb geen hele brede smaak, maar ik kan alles wel aanhoren als het moet=]

Wat luister ik wel en niet:

Wel: Beatdown, Twostep, Dubstep, HCPunk, Metalcore, Electro, Indie, Goa, Ska, 60-80 muziek, Horror rap, Rapcore, American Hardcore, Straight Edge Hardcore.

Niet: Al het overige ongeveer xD
Met citaat reageren
Oud 11-01-2011, 12:55
Tar Anárion
Avatar van Tar Anárion
Tar Anárion is offline
Citaat:
Ik geloof het meestal niet als mensen beweren alles te luisteren.
Ik over het algemeen ook niet, tot ik Mutant leerde kennen. Als zij zegt dat ze alles luistert meent ze dat ook

Ontopic heb ik zelf ook een zeer brede muzieksmaak vind ik. Ik kan eigenlijk in elk genre wel een paar acts/artiesten opnoemen die ik kan waarderen, hoewel het aantal in de rock/metal toch aanzienlijk groter is.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2011, 14:50
Englander
Avatar van Englander
Englander is offline
Rock, blues, metal, (neo)klassieke/barok muziek, country/americana. Breed genoeg wat mij betreft.
__________________
Well I woke up Sunday morning, with no way to hold my head that didn't hurt.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2011, 14:54
Verwijderd
Citaat:
Ik over het algemeen ook niet, tot ik Mutant leerde kennen. Als zij zegt dat ze alles luistert meent ze dat ook


Er zijn natuurlijk genres die ik niet ken, die kan ik ook niet luisteren, of waar ik niet zoveel van weet/bands/zangers ken, dan luister je er ook al minder naar. Maar sowieso kun je vrijwel alles opzetten en ik zal het eigenlijk nooit slecht vinden, tenzij dus die schlagers en me niet een hele avond met hetzelfde opzadelt.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2011, 17:42
CelineB
Avatar van CelineB
CelineB is offline
Ik Niet, ik ben beperkt
__________________
I try to play it as cool as ice, but now I'm different when I look in your eyes
Cuz' you make me melt every time
Met citaat reageren
Oud 11-01-2011, 18:48
Verwijderd
ja, varierend van oude progressive rock tot flashcore tot nederlandse ska tot ambient. Vroeger luisterde ik veel oude rock en metal, en dat kan ik nog steeds waarderen. Toen hardcore en dance, nu vooral drum 'n bass, tekno (met een k ja) en goa. Maar ook bv hiphop, reggae, soundtracks en electronische jaren 70 avant garde-dingen kan ik goed naar luisteren. Heb zelfs nog wat taizé-kerkgezang cd's op mn pc.

Ik houd van afwisseling, de ene poos luister ik vooral het ene, daarna weer wat anders. Ik stoor me sowieso zelden aan muziek die op staat of iemand op wilt zetten.

Vetste muziek vind ik minimalistische muziek met een duidelijke, monotone, lang doorgaande beat die op het eerste gezicht saai lijkt maar toch langzaam verandert, liefst met wat vage spacey geluidjes erbij. Kan dus vanalles zijn zolang het maar een beetje doorgaat, van langzame minimal techno tot snoeiharde frenchcore.
Kortgezegd zijn mn favoriete genres wel (acid)tekno, hardcore dnb, progressive goa/psytrance en schranz. Ligt opzich ook al wel uit elkaar Maar allemaal wel electronisch.
Ja ok, wat dat betreft is mijn smaak wel vrij beperkt - maar het is niet zo dat ik andere dingen niet kan waarderen. Andere genre's zet ik zelf vaak genoeg op als ik zin heb om chille muziek te luisteren. En die andere genre's verschillen soms wel sterk van elkaar.

Laatst gewijzigd op 11-01-2011 om 18:56.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2011, 18:57
superfreak38
superfreak38 is offline
Citaat:
Wel: Beatdown, Twostep, HCPunk, Metalcore, American Hardcore, Straight Edge Hardcore.
ja, dat zijn 6 verschillende namen voor hardcore clowntje
Met citaat reageren
Oud 12-01-2011, 07:04
Breakdown
Avatar van Breakdown
Breakdown is offline
Citaat:
ja, dat zijn 6 verschillende namen voor hardcore clowntje
Klopt maar er zit wel hier en daar verschil tussen=']
Maar het is wel allemaal hardcore xD
Met citaat reageren
Oud 12-01-2011, 08:07
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Breed is relatief.
__________________
Guilty of being white.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2011, 12:18
Jason2
Avatar van Jason2
Jason2 is offline
Ik luister ook gewoon alles. Ik heb niet echt een smaak, als ik een liedje op de radio hoor dan zoek ik me de pleuris op youtube naar dat zelfde liedje en dan download ik het. Of als ik een leuk liedje op tv hoor ofzo. Er zijn wel muziek smaken die ik niet echt geweldig vind zoals veel van die DJ nummers. Vind het wel leuke muziek voor tijdens een feest, maar ik luister er niet graag naar als ik thuis zit bijv.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2011, 15:53
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik luister ook gewoon alles.
Ook grindcore, noise, trance, house, country, black metal, bubblegum, flamenco, schlagers, Gregoriaanse zang, hedendaagse RnB, emocore, disco, indie, klezmer, gospel, smooth jazz, hardbop, bebop, cool jazz, fusion, dixieland, avant-garde jazz, orkestrale jazz, blues, bluesrock, hardrock, rock 'n roll, NWOBHM, progressieve rock, new wave, punk, postpunk, pop, industrial, industrial metal, thrash metal, mathcore, triphop, hiphop en klassiek?
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2011, 18:39
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Ik kan wel veel dingen waarderen, maar niet alles.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 12-01-2011, 18:54
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ik geloof het meestal niet als mensen beweren alles te luisteren.

Hoe meer muziek je ontdekt, hoe minder breed je je eigen smaak gaat vinden.
qft

Schijnbaar luister ik met name dit:

Met citaat reageren
Oud 12-01-2011, 19:02
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 12-01-2011, 19:40
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 12-01-2011, 19:54
Verwijderd
Breedste smaak ever sowieso.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2011, 20:16
Verwijderd
Ik kan veel waarderen maar zeker niet alles. Veel oude rock, post-rock, ambient, electro, dubstep, ambient, underground tr00 kvlt black metal, you name it. Maar klassiek luister ik amper, om maar een voorbeeld te noemen.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2011, 20:45
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ik kan veel waarderen maar zeker niet alles. Veel oude rock, post-rock, ambient, electro, dubstep, ambient, underground tr00 kvlt black metal, you name it. Maar klassiek luister ik amper, om maar een voorbeeld te noemen.
Veel metalfans kunnen dingen als Wagner, Orff, Holst, Stravinsky, Mahler e.d. wel waarderen, zou je misschien eens moeten proberen.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2011, 20:48
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Citaat:
Veel metalfans kunnen dingen als Wagner, Orff, Holst, Stravinsky, Mahler e.d. wel waarderen, zou je misschien eens moeten proberen.
Metal heeft dan ook wat dingen van Opera geërfd.
__________________
Wat een briljante deductie!
Met citaat reageren
Oud 12-01-2011, 20:56
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Metal heeft dan ook wat dingen van Opera geërfd.
Metal is wel erg breed, opera ook, maar dat bombastische van Der Ring des Nibelungen bijvoorbeeld vind je ook wel terug bij veel metalbands. Metal is natuurlijk vooral gebaseerd op blues.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2011, 21:10
Verwijderd
Citaat:
Veel metalfans kunnen dingen als Wagner, Orff, Holst, Stravinsky, Mahler e.d. wel waarderen, zou je misschien eens moeten proberen.
Ah . Ik zal het eens opzoeken, bedankt.
Citaat:
Metal is wel erg breed, opera ook, maar dat bombastische van Der Ring des Nibelungen bijvoorbeeld vind je ook wel terug bij veel metalbands. Metal is natuurlijk vooral gebaseerd op blues.
Black Sabbath e.d. waren inderdaad nogal geďnspireerd door blues ja.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-01-2011, 21:21
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ah . Ik zal het eens opzoeken, bedankt.



(Holst is je vast niet onbekend, gebruikt door o.a. Deep Purple en King Crimson)
Met citaat reageren
Oud 12-01-2011, 22:13
Jason2
Avatar van Jason2
Jason2 is offline
Citaat:
Ook grindcore, noise, trance, house, country, black metal, bubblegum, flamenco, schlagers, Gregoriaanse zang, hedendaagse RnB, emocore, disco, indie, klezmer, gospel, smooth jazz, hardbop, bebop, cool jazz, fusion, dixieland, avant-garde jazz, orkestrale jazz, blues, bluesrock, hardrock, rock 'n roll, NWOBHM, progressieve rock, new wave, punk, postpunk, pop, industrial, industrial metal, thrash metal, mathcore, triphop, hiphop en klassiek?
... ja

Ik denk dat je het verkeerd begrijpt. Ik ben niet OPZOEK naar alles, maar als ik luister naar de radio ofzo, of ik kijk tv, of ik ga naar een theater voorstelling en ik hoor daar iets leuks, dan maakt het mij niet uit of het grindcore, noise, trance, house, country, black metal, bubblegum, flamenco, schlagers, Gregoriaanse zang, hedendaagse RnB, emocore, disco, indie, klezmer, gospel, smooth jazz, hardbop, bebop, cool jazz, fusion, dixieland, avant-garde jazz, orkestrale jazz, blues, bluesrock, hardrock, rock 'n roll, NWOBHM, progressieve rock, new wave, punk, postpunk, pop, industrial, industrial metal, thrash metal, mathcore, triphop, hiphop of klassieke muziek is.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2011, 11:47
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
... ja

Ik denk dat je het verkeerd begrijpt. Ik ben niet OPZOEK naar alles, maar als ik luister naar de radio ofzo, of ik kijk tv, of ik ga naar een theater voorstelling en ik hoor daar iets leuks, dan maakt het mij niet uit of het grindcore, noise, trance, house, country, black metal, bubblegum, flamenco, schlagers, Gregoriaanse zang, hedendaagse RnB, emocore, disco, indie, klezmer, gospel, smooth jazz, hardbop, bebop, cool jazz, fusion, dixieland, avant-garde jazz, orkestrale jazz, blues, bluesrock, hardrock, rock 'n roll, NWOBHM, progressieve rock, new wave, punk, postpunk, pop, industrial, industrial metal, thrash metal, mathcore, triphop, hiphop of klassieke muziek is.
Een aantal van die dingen zul je niet zomaar op de radio of TV op in het theater horen.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2011, 12:55
Verwijderd
Citaat:
Wel luister ik naar hardbop, bebop, cool jazz, fusion, dixieland, sommige avant-garde jazz, orkestrale jazz, blues, bluesrock, hardrock, rock 'n roll, NWOBHM, progressieve rock, new wave, punk, postpunk, pop, industrial, industrial metal, thrash metal, mathcore, triphop, hiphop en zo af en toe wat Europese klassieke muziek van midden achttiende eeuw tot begin twintigste eeuw.
+neofolk, progmetal, doommetal, krautrock en zo nog wat van die dingen.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2011, 13:21
Röps
Avatar van Röps
Röps is offline
Ik ben erg beperkt. Op zich kan ik wel redelijk wat verdragen, maar een cdtje opzetten komt alleen voor bij indie/folk/rock/indiepop/alternative en whatever Brand New en Mogwai onder vallen.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2011, 14:25
Jason2
Avatar van Jason2
Jason2 is offline
Citaat:
Een aantal van die dingen zul je niet zomaar op de radio of TV op in het theater horen.
You never know
Met citaat reageren
Oud 13-01-2011, 15:32
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
You never know
Jawel.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2011, 15:38
Verwijderd
Je kan er op rekenen dat Burzum niet bij de Coen&Sandershow voorbij komt.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2011, 11:18
Jason2
Avatar van Jason2
Jason2 is offline
Citaat:
Jawel.
Ugh... Je weet het niet, tenzij jij een tv-gids o.i.d. in je hoofd heb zitten, wie zegt dat er toevallig niet iets voorbij komt in een film?
Met citaat reageren
Oud 14-01-2011, 13:48
mepsteen
Avatar van mepsteen
mepsteen is offline
Citaat:
Je kan er op rekenen dat Burzum niet bij de Coen&Sandershow voorbij komt.
Daar zou ik naar kijken.
__________________
I'm too old for this shit.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2011, 15:59
Verwijderd
Oh ik lieg trouwens, ik zit meer in een Midieval/Folk periode momenteel... Electro was hiervoor. Nu is het Corvus Corax, Cultus Ferox, Faun, Omnia, The Shee, Laďs,... En allerlei vikingmetal/piratemetal/toestanden als Korpiklaani, Alestorm, Eluveitie, Tyr, In Extremo, Tanzwut, Finntroll,...
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 14-01-2011, 19:08
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Citaat:
Ugh... Je weet het niet, tenzij jij een tv-gids o.i.d. in je hoofd heb zitten, wie zegt dat er toevallig niet iets voorbij komt in een film?
Omdat film en televisie nauwelijks gebruik maken van bepaalde muziekstromingen.
__________________
Wat een briljante deductie!
Met citaat reageren
Oud 14-01-2011, 22:30
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ugh... Je weet het niet, tenzij jij een tv-gids o.i.d. in je hoofd heb zitten, wie zegt dat er toevallig niet iets voorbij komt in een film?
Ja, misschien komt er toevallig wel wat Magma langs bij een romcom, het kan natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2011, 22:54
mepsteen
Avatar van mepsteen
mepsteen is offline
Citaat:
Ja, misschien komt er toevallig wel wat Magma langs bij een romcom, het kan natuurlijk.
nouja...

Spoiler
__________________
I'm too old for this shit.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2011, 00:01
Jason2
Avatar van Jason2
Jason2 is offline
Citaat:
Omdat film en televisie nauwelijks gebruik maken van bepaalde muziekstromingen.
Again, you never know! Wie weet komt er ooit wel één of andere film uit met daarin een persoon die dat soort muziek luister? Het kan allemaal.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2011, 01:44
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Citaat:
Again, you never know! Wie weet komt er ooit wel één of andere film uit met daarin een persoon die dat soort muziek luister? Het kan allemaal.
Hoe groot is de kans dat jij precies die scčne ziet en je de muziek herinnert?
__________________
Wat een briljante deductie!
Met citaat reageren
Oud 15-01-2011, 10:02
Jason2
Avatar van Jason2
Jason2 is offline
Citaat:
Hoe groot is de kans dat jij precies die scčne ziet en je de muziek herinnert?
We hebben het hier toch niet over die kans? We hebben het er over dat alle muziek stijlen zo'n beetje kunnen verwerkt zijn in films en anders tv series.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2011, 10:55
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
We hebben het hier toch niet over die kans? We hebben het er over dat alle muziek stijlen zo'n beetje kunnen verwerkt zijn in films en anders tv series.
Het kan, maar het gebeurt niet, zeker als je alleen westerse film en TV beschouwt.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2011, 18:42
Jason2
Avatar van Jason2
Jason2 is offline
Citaat:
Het kan, maar het gebeurt niet, zeker als je alleen westerse film en TV beschouwt.
'maar het gebeurt niet'

De kans is heel groot dat het niet gaat gebeuren, maar er blijft nog een kansje over dat het wel gebeurt.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2011, 18:44
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Citaat:
'maar het gebeurt niet'

De kans is heel groot dat het niet gaat gebeuren, maar er blijft nog een kansje over dat het wel gebeurt.
Er is ook een kans dat morgenochtend Madonna Ciccone je een ontbijtje op bed bezorgt.
__________________
Wat een briljante deductie!
Met citaat reageren
Oud 15-01-2011, 19:14
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Ik luister vrij vaak terwijl ik huiswerk maak Bollywood muziek (radio sbs), als ik wakker wordt heb ik behoefte aan punk/rock, en als ik ga slapen is 'Midnight Train to Georgia' een geweldig nummer. Ik vind dat ik een brede smaak heb, maar, zoals eigenlijk iedereen op deze planeet, luister ik niet elke soort muziek.
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 26-01-2011, 11:24
ietje91
ietje91 is offline
Ik vind zelf dat ik wel een brede muzieksmaak heb, het hangt een beetje van mijn stemming af naar welke muziek ik luister. Maar als ik uitga bijvoorbeeld vind ik het leuk om 80/90s muziek te horen, electro, house, eigenlijk zoveel mogelijk afwisseling mogelijk.. Maar thuis luister ik weer niet naar electro ofzo..
Met citaat reageren
Oud 26-01-2011, 12:20
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
'maar het gebeurt niet'

De kans is heel groot dat het niet gaat gebeuren, maar er blijft nog een kansje over dat het wel gebeurt.
Dus... jij vindt dat je open staat voor veel verschillende muziekstijlen, omdat er de kans bestaat dat je ze toevallig hoort?
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2011, 12:50
Verwijderd
Ik sta voor het meeste wel open, denk ik, maar ik heb niet een heel brede smaak qua dingen waar ik zelf echt naar zou luisteren. Misschien wel in de zin van dat 'wat ik luister erg van elkaar kan verschillen'. Ik kan Aretha Franklin erg waarderen, maar net zo goed Telemann en Metallica en klezmer en Jody Bernal en weet ik wat, maar er staan in dit topic al zoveel stijlen waar ik nooit naar luister of zelfs nooit van gehoord heb.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2011, 14:10
DeadCorpse
DeadCorpse is offline
Ik luister zowel naar Rock, Metal, Hardcore, Darkcore, Rap..Beetje van alles behalve die jank nummers wat ze vandaag de dag op de radio laten horen. De enige goeie radio vind ik Aardschok.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio welke film heb je gezien?
DanielC
500 24-07-2010 10:40
De Kantine Weerwolfspel #42
Verwijderd
500 01-12-2007 08:56
Muziek Welke muziek wil jij horen tijdens het stappen?
DP17
54 10-10-2006 16:52
Lifestyle Nieuw Hokje?
Otis
69 18-05-2003 17:44
Muziek Favoriete jaren '90 albums
NERD
30 04-10-2002 21:49
Psychologie Psychologische Patronen, Deel I: Harde Muziek
^AmArU^
80 24-03-2002 14:10


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:02.