Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-08-2013, 20:30
Verwijderd
Het is er weer bijna tijd voor: komende zondag begint seizoen 5 van SYTYCD! Wie gaat het (weer) kijken?

Ik heb er zin in
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-08-2013, 21:43
Verwijderd
Vast wel Of in elk geval vanaf aflevering 2, want er komt nog een Zomergasten.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2013, 06:18
Verolo
Verolo is offline
Ja ik! Ik zit zelf ook onder dansen dus wil ik ook meer te weten komen over andere stijlen.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2013, 15:41
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Ik ga vast wel een aflevering kijken, maar ik volgen denk ik niet
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 29-08-2013, 17:43
Verwijderd
ow yess
Met citaat reageren
Oud 09-09-2013, 13:06
Verwijderd
Zo, de eerste twee afleveringen zijn geweest. Ik vind het weer leuk

Bij de eerste aflevering was ik echt onder de indruk van die jongen die een golden ticket kreeg. Gisteravond was ik vooral verbaasd dat ze dat stevige meisje doorlieten naar de volgende ronde. Vond ik een tikkeltje hypocriet, want ze zal nooit in de liveshows komen en was duidelijk niet zo goed als veel anderen. Ze was zeker niet slecht, maar het voelde een beetje alsof ze haar doorlieten om te laten zien dat ze niet beoordelen op gewicht.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2013, 13:10
Verwijderd
Ik vond het er ook uitzien alsof ze maar wat deed. Totaal onzin dat ze door mocht. Johan was cool, en wat was dat lachen van Ish zwaar irritant en ontzettend gemaakt
Met citaat reageren
Oud 09-09-2013, 13:17
Verwijderd
Ja, er werden heel wat mensen afgewezen die ik beter vond.

Johan was die Deen toch? Die was gaaf En Ish deed inderdaad stom.

Oh en dat eerste meisje met die spitzen WAAROM!?
Met citaat reageren
Oud 10-09-2013, 01:17
Verwijderd
Citaat:
Ja, er werden heel wat mensen afgewezen die ik beter vond.

Johan was die Deen toch? Die was gaaf En Ish deed inderdaad stom.

Oh en dat eerste meisje met die spitzen WAAROM!?
Oh echt ja, ontzettend dom
Met citaat reageren
Oud 06-10-2013, 17:22
Verwijderd
Citaat:
Gisteravond was ik vooral verbaasd dat ze dat stevige meisje doorlieten naar de volgende ronde. Vond ik een tikkeltje hypocriet, want ze zal nooit in de liveshows komen en was duidelijk niet zo goed als veel anderen. Ze was zeker niet slecht, maar het voelde een beetje alsof ze haar doorlieten om te laten zien dat ze niet beoordelen op gewicht.
Ligt het nu aan mij, of is zij totaal niet meer getoond in de final auditions

Tot nu toe vind ik het echt leuk. Die vieze gladjakker (waar Euvgenia ook niet zo blij mee was) mag er van mij direct uit. Ik heb het idee dat het dit seizoen echt goede dansers zijn, dus ik hoop dat we ook liveshows krijgen zonder mensen waarvan je meteen al weet dat ze niet goed genoeg zijn.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2013, 10:53
Verwijderd
Zo, de liveshows zijn alweer even bezig, dus tijd voor een upje.

Hebben jullie al favorieten? Voor mij springen Ellen en Tugba er uit, al heb ik er wel een hekel aan dat Ellen zo onzeker is. Ina (of Tina?) mag er van mij per direct uit, wat verschrikkelijk onterecht dat zij er nog in zit en afgelopen week niet in de DfyL zat (ik vermoed dat ze er dan direct uit had gelegen). Vind het ook zonde van haar danspartner, want ik denk dat hij veel beter kan met een echt goede partner.
Bij de mannen nog niet echt favorieten, ik kan ze nog niet allemaal uit elkaar houden

Oh en prima dat Sophie er uit is. Enerzijds was ze wel goed, maar aan de andere kant kon ze me ook verschrikkelijk irriteren.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2013, 22:27
lalalalie
Avatar van lalalalie
lalalalie is offline
Heb nog geen favorieten, al vind ik ellen wel heel goed. Deze week mogen Ina en Joey eruit als het aan mij ligt!
__________________
Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy
Met citaat reageren
Oud 25-10-2013, 00:01
Verwijderd
Ina en Joey mogen eruit ja, al heb ik de laatste aflevering niet gezien. Ellen is goed, maar ik vind haar een beetje een saaie muts, net als die Anneke. Ik geloof dat ik Liam en Giovanni wel kan waarderen, en Kris vind ik goed maar volgens mij is ze wel best vervelend.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2013, 05:07
Takkeling
Takkeling is offline
Johan vind ik tof, goede danser en lijkt me een heel sympathiek iemand. Wel een beetje jammer dat de presentators en dergelijke hem telkens zo voor paal zetten door in het Nederlands tegen hem te praten (al vind ik zijn commentaren stiekem hilarisch).
Verder ben ik voor Liam en (waarschijnlijk) Giovanni.

Onder de vrouwen heb ik geen favorieten. Anneke en Ellen lijken me de besten, maar met hen heb ik niet zo veel.. allebei een beetje té fanatiek naar mijn smaak.

edit:

Die moderne dans van Redouan en Tamara was trouwens echt prachtig, zowel de choreografie als de uitvoering. Redouan vind ik sowieso zeer aangenaam om naar te kijken.

Laatst gewijzigd op 26-10-2013 om 05:16.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2013, 05:30
Takkeling
Takkeling is offline
En Rowan (Roan?), Ina en Joey mogen zo snel mogelijk naar huis.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2013, 21:14
Verwijderd
WTF Johan
Wel beter, want ik vond het heeeeel stom dat ze Liam wegstuurden, maar WTF
Met citaat reageren
Oud 27-10-2013, 21:53
ßuerp
Avatar van ßuerp
ßuerp is offline
Na seizoen 2 had ik t wel weer gehad. Ik volg t dus niet.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2013, 08:46
Röps
Avatar van Röps
Röps is offline
Wat een linkmiegel die Johan
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 28-10-2013, 09:58
lalalalie
Avatar van lalalalie
lalalalie is offline
Vond Johan sowieso een beetje irritant worden.
Verder kreeg ik het idee dat 't hele emotionele verhaal van Joey een beetje aangedikt was om wat minder.. glad over te komen.
Ina vond ik overigens helemaal niet slecht deze week. (al heb ik trouwens ook geen verstand van dansen, dus ga ik maar een beetje af op m'n gevoel + wat de jury zei. En ik vind gio lief.)
__________________
Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy
Met citaat reageren
Oud 28-10-2013, 11:21
Verwijderd
Ik bedoelde trouwens Danny, niet Giovanni, die twee verwarde ik even. Maar favorieten zijn dus Danny en Liam. En Ellen toch wel.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2013, 21:13
Röps
Avatar van Röps
Röps is offline
Heb veel gemist dit seizoen, maar ik vind Miguel en Tugba (ofzo?) helemaal niet vervelend om naar te kijken
Met citaat reageren
Oud 31-10-2013, 08:50
Verwijderd
Wat een rare actie van Johan Ik mag toch hopen dat ie het niet vanwege Kris doet, want dat zou echt een stomme reden zijn.
Kris weg vind ik niet erg overigens. De jury had het de hele tijd over haar mooie benen enzo, maar ik vond haar op een of andere manier heel awkward en veel te lange ledematen.

Maar alsjeblieft, mag die Ina nu ook eens in de DfyL... Die heeft alleen maar geluk dat ze met die prettyboy danst, waar veel meisjes op zullen stemmen.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2013, 20:47
Verwijderd
Godver, ik ben echt zo hard voor Liam (die solo <3) maar hij zal er wel uitgaan vanavond
Met citaat reageren
Oud 03-11-2013, 20:51
Verwijderd
Ik mag echt hopen dat vandaag het einde van Ina is.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2013, 21:09
Verwijderd
Ina eruit
Liam eruit
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-11-2013, 08:25
Takkeling
Takkeling is offline
Citaat:
Ina eruit
Liam eruit
idd.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2013, 18:35
Verolo
Verolo is offline
Ik vond die dans van ellen en tuba het mooiste van de avond.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2013, 08:57
Verwijderd
Ik kreeg er jeuk van. Ok, de dans an sich was mooi, maar ik heb helemaal niks te maken met hun dieper liggende gevoelens en ik vond dat geschreeuw vooral uitermate gênant. Dat idee van dansers dat je altijd maar een partij moet staan te voelen op het toneel, daar word ik echt een beetje moe van.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2013, 15:08
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Heet er iemand tuba?
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 08-11-2013, 16:38
Verwijderd
Tugba volgens mij.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2013, 20:16
Verwijderd
Ja, die is misschien wel mijn favoriete vrouw.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2013, 20:53
Verwijderd
Ja, zij is super. Geen gezeik of onzeker gedoe, gewoon mooi dansen.

Overigens vond ik dat geschreeuw ook stom. Ik houd van emotie in dans, maar dat schreeuwen vind ik zo belachelijk. Alsof het dan kunst is
Met citaat reageren
Oud 08-11-2013, 22:12
Verwijderd
Ja, precies dat is inderdaad zo fijn aan haar!

Ja, maar ook 'emotie in dans'. Allemaal prima maar dat hele gezeik dat je het echt moet voelen enzo. Bah Het publiek moet voelen/moet geraakt worden. Maar laat die dansers dat lekker doen alsof Of ben ik nu te veel de acteur aan het uithangen
Met citaat reageren
Oud 02-12-2013, 08:48
Verwijderd
Danny
Met citaat reageren
Oud 04-12-2013, 20:07
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Citaat:
Ja, precies dat is inderdaad zo fijn aan haar!

Ja, maar ook 'emotie in dans'. Allemaal prima maar dat hele gezeik dat je het echt moet voelen enzo. Bah Het publiek moet voelen/moet geraakt worden. Maar laat die dansers dat lekker doen alsof Of ben ik nu te veel de acteur aan het uithangen
Ben ik met je eens, ze willen vast leuke televisie maken .
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Welke series volg jij op dit moment? [fall season 2010]
x-spekkie-x
115 25-06-2011 19:33


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:28.