Oud 08-06-2016, 19:05
Venezuela
Venezuela is offline
Hallo,

Ik heb een vraag. De laatsts tijd blowde ik erg veel. Dit komt doordat de examens klaar zijn, en nu zogoed als vrij ben. Ik blowde ongeveer een tientje per dag. Ik blowde al een langere tijd, maar veel minder. Ik ben nu al een tijdje ziek en voel me erg suf. Ook merk ik dat ik goeie vrienden kwijtraakte hierdoor. Daarom ben ik van plan om sowieso te stoppen voor een tijdje, en daarna veel minder te blowen. Hebben jullie tips hiervoor?

Groeten
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-06-2016, 23:04
Ikbeninorde.
Avatar van Ikbeninorde.
Ikbeninorde. is offline
Het beste is om af te bouwen en dagelijkse bezigheden te doen zonder dat je blowt.
Ook is het handig om een of meerdere mensen te vertellen dat je wilt stoppen. (misschien de vrienden waarbij je merkt dat je ze kwijtraakt? dan weten hun ook meteen waardoor het komt)
Met citaat reageren
Oud 09-06-2016, 15:05
Verwijderd
Afleiding zoals sporten. Niet afbouwen maar gewoon kappen. Afbouwen zorgt voor gezeik en er is toch geen lichamelijke afhankelijkheid.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2016, 21:34
Heermeneer
Heermeneer is offline
Herkenbaar die sufheid. Enkele jaren terug rookte ik ook dagelijks en werd dan wakker in een waas die dan langzaam verdween in moeheid door de dag.

Stoppen met wiet is helemaal niet moeilijk als je iets hebt om de tijd te doden.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2016, 22:24
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Inderdaad gewoon helemaal stoppen en afleiding zoeken is de beste optie. En met jezelf afspreken hoe je op een andere manier kunt omgaan met stress.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2016, 10:21
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Afleiding en meteen stoppen. Je zult het snel aan je concentratie merken, dat is dan je beloning. En spreek niet alleen met vrienden af met wie je altijd blowde, maar juist ook met vrienden die dat niet doen.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2016, 16:39
Gaan we weer
Gaan we weer is offline
Een maat rookte ook een een Tientje weg en stopte toen

Hij was er onrustig
Mood swings
Zweterig enz
Tegen depressief aan
En ineens een beetje onzeker
Slechte slaap
Geen eetlust

(Dit blijkt erg per persoon te verschillen )
Dit heeft 1a2 weken aangehouden.

Ik was veel bij hem om hem af te leiden omdat dat t belangrijkst is en om te zorgen dat het niet vervangen zou worden door pils om weer een een andere roes te komen en omdat t normaal gezellig is natuurlijk.

De afleiding was erg fijn voor hem maar ja hij had wel last van de klachten. toen ben ik eens gaan zoeken en kwam bij VALERIAAN EN SINT JANSKRUIDEN PILLETJES uit. En die hielpen hem echt een beetje te ontspannen als het even te gek was. Deze zijn voor een paar euro te halen bij de Kruidvat.

Hij is erg blij dat hij:
Weer actiever/scherp is
Socialer
Weer droomt
Goed slaapt en uitgerust wakker kan worden
En natuurlijk 10 € per dag bespaart

Maar als t echt even kut gaat zou je dus miss die kruidentabletten is kunnen proberen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol stoppen met blowen
Wammus
80 26-05-2004 17:54
Drugs & Alcohol Stoppen met blowen, kappen met straffen
Mad Ruda
14 06-02-2003 19:52
Drugs & Alcohol Gestopt met blowen (slotjuh?)
Verwijderd
1 23-04-2002 12:08
Drugs & Alcohol Stoppen met blowen...
SunShine 18
14 29-01-2002 18:40
Drugs & Alcohol stoppen met blowen
EnangQ
13 12-01-2002 14:17
Drugs & Alcohol gestopt met blowen
dopehead
3 28-12-2001 16:24


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:52.