Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik had zelf ook wel liever ovidius als schrijver, al is het alleen maar om het metrum wat er in zit. Ik vind scanderen iets wat wij best eens vaker mogen doen Om weer even terug te komen op de eerste vraag, ik vind ceasar ook niet bijzonder boeiend, maar wel eenvoudig en niet heel erg saai. Met een groot inbeeldingsvermogen worden veldslagen best wel leuk! |
![]() |
|
![]() |
ablals oke die vallen nog wel te doen. Maar sommige teksten die we krijgen slaan echt nergens op, zoals dat stuk voor de Veneti verlsgaen worden uit III.13 Zouden we echt zoiets op het examen krijgen? Dat is toch zonde van je tijd om zoiets te leren!
Pascalle
||
Citaat:
|
![]() |
ik vraag me af, zijn jullie allemaal al volop bezig met Caesar dan??????????
wij hebben tot de herfstvakantie de stof voor SO2 gedaan... gister begonnen met Gallia est omnis divisa nouja je weet het zelf wel ![]() ------------------ Life sucks, just like you.. (sorry)
|
![]() |
Geeft niet hoor
![]() De stof van onze schoolonderzoeken hebben wij vorig jaar al behandeld (Vergilius en Seneca) Dit jaar zijn we meteen begonnen met Caesar. Wat hebben jullie voor je schoolonderzoeken?? ------------------ Eight words the Wiccan Rede fulfill: And ye harm none, do what ye will.
||
![]() |
Citaat:
(een 7,5, superblij mee ![]() SO2: Livius, Catullus, Horatius en Seneca So3: Caesar nou ben ik ook wel benieuwd naar wat jullie hebben.....?? ------------------ Life sucks, just like you.. (sorry) [Dit bericht is aangepast door Sizzm (11-11-2000).]
|||
Citaat:
Ik heb dus geen grieks, wat ik verschrikelijk jammer vind. ![]() Citaat:
Volgens mij hebben bijna allee tweede fase leerlingen dezelfde boeken. Maar ik heb veel meer examenperioden dan jij. SE1: Caesar: 8,3 ( ik snap er nog steeds niets van hoe ik DAT voor elkaar heb gekregen) SE2: Catullus ( afgelopen donderdag gehad, maar poezie...eeh...tja..de eerste keer dus...ik weet het niet) SE3: Seneca SE4... ![]()
||
Citaat:
SO 1: Tacitus en de Christenbrief van Plinius en het antwoord van Trajanus daarop(ik heb mijn cijfer nog niet, ik ben heel benieuwd) SO 2: Ovidius, Catullus, Martialis, Phaedrus SO 3: Caesar [Dit bericht is aangepast door Onbekende (12-11-2000).]
||
Citaat:
![]()
![]() |
|
![]() |
SO1: Vergilius boek 4 (helemaal ja
![]() SO2: Seneca brieven aan Lucilius SO3: Caesar ~ gewoon zeg maar examen: Caesar proefvertaling ------------------ Eight words the Wiccan Rede fulfill: And ye harm none, do what ye will.
|
![]() |
Caesar is heel saai, maar inderdaad niet supermoeilijk. Toch even een vraagje. Op de achterkant van de eindexamenbundel staat een foto van een beeld van zijn gezicht toen hij dood was. Nu moet je even naar zijn gezichtsuitdrukking kijken, zo kijk je toch niet als je vermoord wordt?!!!! Ik bedoel, de pijn is nou niet echt van zijn gezicht af te lezen!
||
![]() |
Citaat:
Vierde klas?? Toen al begonnen met Caesar? Ik heb wel vertalingen, weet niet welke je wilt hebben! ![]() ------------------ Eight words the Wiccan Rede fulfill: And ye harm none, do what ye will.
|
![]() |
Ik heb a.s. maandag een examen over Caesar!! Het is wel beter als je eindexamen hebt over Caesar, het is echt makkelijk, alleen wel saai ja. Ik heb eindexamen over Ovidius en dat is ook niet de moeilijkste, alleen ik vind dat scanderen helemaal niet leuk! Kan iemand mij vertellen wat er leuk aan is?!
|
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|