Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-04-2004, 20:38
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Vandaag opgenomen voor iemand, als hier toevallig iemand rondloopt die em ook kent; het is Solo 7 uit Rick Lathams "Advanced Funk Studies" boek. Ik ga hem deze week nog een keer opnemen, aangezien het alweer een tijdje geleden was dat ik het gespeeld had, dus nogal wat timing en schoonheidsfoutjes (wat nou nette triooltjes). Maar goed, laat moar komme die kritiek; worden we alleen beter van. of niet natuurlijk.

http://www.strain.nl/solo7.mp3
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-04-2004, 20:56
Rieno
Rieno is offline
idd...aardig wat timing foutjes, maar goed genoeg om mij zover te krijgen om direct mn bas te pakken en mee te spelen Gave zooi!
Met citaat reageren
Oud 06-04-2004, 21:00
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Reel Big Nothin schreef op 06-04-2004 @ 21:56 :
idd...aardig wat timing foutjes, maar goed genoeg om mij zover te krijgen om direct mn bas te pakken en mee te spelen Gave zooi!
hehe. Ja ik probeerde em meteen met mijn grote vriend de metronoom mee te spelen, dus dan krijg je van die gevallen dat je aan het spelen bent, en ziet dat je nog een halve tel in moet halen . Binnenkort maar eens even goed oefenen en opnieuw opnemen, want het is een leuke solo.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 06-04-2004, 21:11
Rieno
Rieno is offline
Citaat:
Carn schreef op 06-04-2004 @ 22:00 :
hehe. Ja ik probeerde em meteen met mijn grote vriend de metronoom mee te spelen, dus dan krijg je van die gevallen dat je aan het spelen bent, en ziet dat je nog een halve tel in moet halen . Binnenkort maar eens even goed oefenen en opnieuw opnemen, want het is een leuke solo.
hehe...metronooms zijn niet altijd fijn idd, gebruik ze zelf (bijna) nooit
Volgende keer als je m hier weer neerzet, speel ik er wel wat overheen ofzo...kijken hoe dat klinkt en misschien hier er achteraan posten
Met citaat reageren
Oud 06-04-2004, 21:15
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Reel Big Nothin schreef op 06-04-2004 @ 22:11 :
hehe...metronooms zijn niet altijd fijn idd, gebruik ze zelf (bijna) nooit
Volgende keer als je m hier weer neerzet, speel ik er wel wat overheen ofzo...kijken hoe dat klinkt en misschien hier er achteraan posten
Leuk idee, zal er dan ook wat anderen opnemen, dan heb je wat keus .

Trouwens, dit is vette shizzle:

http://www.strain.nl/dave weckl band...b little b.mp3
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 06-04-2004, 21:19
Rieno
Rieno is offline
Citaat:
Carn schreef op 06-04-2004 @ 22:15 :
Leuk idee, zal er dan ook wat anderen opnemen, dan heb je wat keus .

Trouwens, dit is vette shizzle:

http://www.strain.nl/dave weckl band...b little b.mp3
Ouch...dit is echt gaaf .. Kan het nu niet harder luisteren enzo (mn zusje en die gare vriend van dr liggen al te pitten), maar morgen gaat deze keihard door de speakers
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:36.