Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-04-2004, 10:54
aLackofColor
Avatar van aLackofColor
aLackofColor is offline
Onze skanner is niet aangesloten
en wou de tekening toch wel laten zien,
daarom heb ik 2 fotos gemaakt via de webcam
en die samengeplakt..
nu lijkt alles heel donkerder,
de gewone tekening is mooier.
__________________
.&.I dance like nobody is watchin'
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-04-2004, 12:45
Verwijderd
ehhh... ja
Met citaat reageren
Oud 15-04-2004, 12:48
Verwijderd
:>
Met citaat reageren
Oud 15-04-2004, 14:27
LaMazulu
Avatar van LaMazulu
LaMazulu is offline
Je neemt de naam van dit forum 'ARTistiek' wel heel letterlijk. Is niet verboden ofzo .
Zelf houd ik liever van iets anders. Het is opzich wel allemaal psychologisch goed gevonden(titel 'The voices' - tekening refereert daaraan), maar ik ben maar eenvoudige burger die liever een 'duidelijke' tekening ziet, waar de nadruk ligt op de schoonheid, dan zoiets als ..ehm hoe noem je dat dit.
Ik vind het idee wel aardig.
Zelf teken ik eerst iets en geef het dan een titel, jij doet dat andersom, heeft opzich ook wel wat.
__________________
Master of Puppets, I'm pulling your strings, twisting your mind and smashing your dreams
Met citaat reageren
Oud 15-04-2004, 16:02
brinta
brinta is offline
Stap 1: Leg die potloden weg en neem wat prozac
Stap 2: Koop een scanner
Met citaat reageren
Oud 15-04-2004, 16:06
[BlisteX]
Avatar van [BlisteX]
[BlisteX] is offline
Citaat:
brinta schreef op 15-04-2004 @ 17:02 :
Stap 1: Leg die potloden weg en neem wat prozac
Stap 2: Koop een scanner
jezus, dat mensen eens wat normaler kunnen reageren ofzo.
__________________
If you play this shit in you're car, you just beat my expectations of this crap by far
Met citaat reageren
Oud 15-04-2004, 16:10
Mux
Mux is offline
met een goede scanner zou hij best mooi kunnen zijn
Met citaat reageren
Oud 15-04-2004, 16:59
dark_poetry
Avatar van dark_poetry
dark_poetry is offline
Vage tekening,snap t niet echt.
__________________
Do you remember what we tried to reach and build together? forever forever "schoonheid is ontzetting"onkruid vergaat niet"
Met citaat reageren
Oud 15-04-2004, 18:08
Verwijderd
't is niet echt mooi hè? Misschien voortaan maar even dit soort dingetjes in het simple-art topic plaatsen.

"nu lijkt alles heel donkerder,
de gewone tekening is mooier. "

dat betwijfel ik
Met citaat reageren
Oud 15-04-2004, 19:23
Firefly182
Avatar van Firefly182
Firefly182 is offline
Citaat:
brinta schreef op 15-04-2004 @ 17:02 :
Stap 1: Leg die potloden weg en neem wat prozac
Stap 2: Koop een scanner
__________________
Eervolle vermeldingen:Mennuz, GluipigeBever, Dr.Zoidberg, GodSaveTheQueen, Master HJ, M@rco, Sovreze en Wasbeermeneer!
Met citaat reageren
Oud 16-04-2004, 09:43
Ninnoc
Ninnoc is offline
beetje standaard pubertijdtekeningetje.

de letters zijn niet mooi dus laat ze voortaan weg een tekening heeft vaak geen woorden nodig. verder is het figuurtje erg simpel en de handen er omheen ook beetje standaard.
__________________
because we are born free, to have the world as our playground
Met citaat reageren
Oud 16-04-2004, 10:30
silketje
Avatar van silketje
silketje is offline
Ik denk niet dat het echt om de tekening gaat hier maar om de gedachte erachter. En het geen wat ik zie vind ik dan wel mooi uitgewerkt. Ik vind niet dat iets helemaal perfect moet getekend moet zijn met een paar lijnen kan je al iets mooi maken zeker als het gaat om een achterliggende gedachte. En dan vind ik het wel erg dat er zoveel mensen die zo kortzichtig zijn dat ze zulke dingen niet kunnen waarderen , dan hou ik meer van dit soort dingen dan van die manga dingen , elfen draken , e.d. waar je der duizende van in een dozijn hebben en die jullie dan wel zo prachtig vinden...
__________________
silketje
Met citaat reageren
Oud 16-04-2004, 16:43
Jules
Avatar van Jules
Jules is offline
Citaat:
[BlisteX] schreef op 15-04-2004 @ 17:06 :
jezus, dat mensen eens wat normaler kunnen reageren ofzo.
In het vorige topic is óók al gezegd dat dit beter op het psychologieforum gepost kon worden dan op artistiek, dus zulke reacties kan je verwachten.

Als het 'om de gedachte achter..' gaat, kan ik ook wel foto's van een drol gaan posten en erbij zetten hoe ik me erbij voelde etc. Lijkt me niet erg nuttig.
__________________
qkw <3
Met citaat reageren
Oud 16-04-2004, 17:55
Verwijderd
Citaat:
Sooz schreef op 16-04-2004 @ 17:43 :
In het vorige topic is óók al gezegd dat dit beter op het psychologieforum gepost kon worden dan op artistiek, dus zulke reacties kan je verwachten.

Als het 'om de gedachte achter..' gaat, kan ik ook wel foto's van een drol gaan posten en erbij zetten hoe ik me erbij voelde etc. Lijkt me niet erg nuttig.
My thoughts.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2004, 18:07
Verwijderd
Citaat:
silketje schreef op 16-04-2004 @ 11:30 :
Ik denk niet dat het echt om de tekening gaat hier maar om de gedachte erachter. En het geen wat ik zie vind ik dan wel mooi uitgewerkt. Ik vind niet dat iets helemaal perfect moet getekend moet zijn met een paar lijnen kan je al iets mooi maken zeker als het gaat om een achterliggende gedachte. En dan vind ik het wel erg dat er zoveel mensen die zo kortzichtig zijn dat ze zulke dingen niet kunnen waarderen , dan hou ik meer van dit soort dingen dan van die manga dingen , elfen draken , e.d. waar je der duizende van in een dozijn hebben en die jullie dan wel zo prachtig vinden...
Oh god krijgen we dit gezeur. Als ik een vierkant met een rode stip en een roze tekstballonnetje 'dood ende verderf' teken zou dat dus vanwege de nátuurlijk diepzinnige gedachte d'r achter ook daarom gewaardeerd moeten worden? Ga toch weg.

En het dan meteen op 'kortzichtigheid' van de mensen hier gooien is wel heel flauw en misplaatst arrogant.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:57.