Oud 23-05-2004, 15:30
Apomes
Avatar van Apomes
Apomes is offline
Harry Potter and the Prisoner of Azkaban!




Trailer

IMDB site
Officiele Site

Release Date 2 Juni 2004

Film budget: 130.000.000, 00 $

Jaja binnen enkele weken is het zover, het lang verwachte vervolg van de Harry Potter reeks!

Deze film ziet er mij echt vet uit, weer een Special effects meesterwerk + goed acteerwerk

Edit door Pebbles: prizoner = prisoner
__________________
Today I'm handing out lollipops and ass-whoopins and right now, I'm all out of lollipops!

Laatst gewijzigd op 30-05-2004 om 19:27.
Advertentie
Oud 23-05-2004, 15:36
Mara
Mara is offline
Ik heb ergens gelezen dat het acteerwerk van (vooral de jongere) acteurs enorm vooruit is gegaan.
Wil hem wel zien, is volgens mij weer net zo donker als de vorige.
Oud 23-05-2004, 15:41
RayMania
Avatar van RayMania
RayMania is offline
Moeten er niet binnenkort eens nieuwe acteurs/actrices komen?
Ze worden steeds ouder en bij de 5e film zijn ze volgens mij ouder dan ze eigenlijk zouden moeten zijn of niet?
__________________
http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ !!!
Oud 23-05-2004, 16:01
Apomes
Avatar van Apomes
Apomes is offline
Citaat:
RayMania schreef op 23-05-2004 @ 15:41 :
Moeten er niet binnenkort eens nieuwe acteurs/actrices komen?
Ze worden steeds ouder en bij de 5e film zijn ze volgens mij ouder dan ze eigenlijk zouden moeten zijn of niet?
denk dat dat een cruciale fout zou zijn...en is elk boek ook niet een nieuw schooljaar?
__________________
Today I'm handing out lollipops and ass-whoopins and right now, I'm all out of lollipops!
Oud 23-05-2004, 16:02
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
RayMania schreef op 23-05-2004 @ 15:41 :
Moeten er niet binnenkort eens nieuwe acteurs/actrices komen?
Ze worden steeds ouder en bij de 5e film zijn ze volgens mij ouder dan ze eigenlijk zouden moeten zijn of niet?
Die komen er ook hierna.

Ik ga er zekerrr naar toe
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Oud 23-05-2004, 16:04
iRoy
Avatar van iRoy
iRoy is offline
De trailer is lekker duister en dat lijkt me best lekker ^^ Alleen zit Harry zijn haar anders... Dat kan helemaal niet xD =P Maar ik wil deze film zeker wel zien~!
__________________
Too many freaks, not enough circuses...
Oud 23-05-2004, 16:10
Verwijderd
ik heb echt zin om die film te zien. lijkt me echt super leuk, dat is het boek ook
Oud 23-05-2004, 16:24
Gruppie
Gruppie is offline
' Hagrid-size'

Heb trailer al eens in de bios gezien Ik ga er zeker heen (zo snel mogelijk)!
Oud 23-05-2004, 16:36
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
Ik ga zo snel mogelijk kaarten reserveren, ik kan echt niet wachten! Ik wil hier nog liever naar toe dan Troy (al ben ik wat die film betreft wel erg beïnvloed door alle negatieve recensies).
__________________
.
Oud 23-05-2004, 16:40
Missy Muffett
Missy Muffett is offline
Citaat:
RayMania schreef op 23-05-2004 @ 15:41 :
Moeten er niet binnenkort eens nieuwe acteurs/actrices komen?
Ze worden steeds ouder en bij de 5e film zijn ze volgens mij ouder dan ze eigenlijk zouden moeten zijn of niet?
Sommige zeggen van wel,...maar ik lees net dat de nieuwe opnames van deel 4 al in Maart zijn begonnen...met de spelers van nu (www.imdb.com)...dus tja,...
maja ik hoop eigelijk wel dat deze acteurs het blijven spelen....ik denk ook dat ze anders heel veel kijkers gaan verliezen (waaronder ik dus )
Oud 23-05-2004, 16:41
Verwijderd
gelukkig... ik was al bang dat "ron" niet meer zou weten hoe hij dom moest kijken hahahaahaa
(ik wil een computer die wel trailers wil afspelen.... )

ben benieuws of die dementoren een beetje goed zijn....

Laatst gewijzigd op 23-05-2004 om 16:43.
Oud 23-05-2004, 16:50
Noínden
Avatar van Noínden
Noínden is offline
Die Dementors zijn niet echt volgens het boek, maar wel eng

Nog tien dagen Kan niet wachten

Gary Oldman <33
__________________
Let me take you by the hand and lead you through the streets of London|*LiveWed-getrouwd met Morgan Le Fay
Oud 23-05-2004, 16:55
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
Mrs. Butterfly schreef op 23-05-2004 @ 16:41 :

(ik wil een computer die wel trailers wil afspelen.... )

Bij mij liep hij op het eind gelijk vast
__________________
.
Oud 23-05-2004, 17:18
Freshh~
Avatar van Freshh~
Freshh~ is offline
kaartjes krijg ik voor mijn verjaardag
alan rickman, gary oldman en emma thompson
Oud 23-05-2004, 17:21
heavinly
heavinly is offline
Oooh ik heb er echt zin in. Lekker in de bios kijken!
Oud 23-05-2004, 17:23
Silent Enigma
Silent Enigma is offline
deel 3 is mijn favoriete boek

emma watson rrrrrrrrrrrrrrr
Oud 23-05-2004, 17:24
Silent Enigma
Silent Enigma is offline
Citaat:
nathalie schreef op 23-05-2004 @ 16:40 :
Sommige zeggen van wel,...maar ik lees net dat de nieuwe opnames van deel 4 al in Maart zijn begonnen...met de spelers van nu (www.imdb.com)...dus tja,...
maja ik hoop eigelijk wel dat deze acteurs het blijven spelen....ik denk ook dat ze anders heel veel kijkers gaan verliezen (waaronder ik dus )
en ach, in heleboel van die tienerkomedies van de laatste tijd spelen acteurs van 20+ of zelfs 30+ ook middelbare scholieren.

het kan dus best
Oud 23-05-2004, 17:30
Noínden
Avatar van Noínden
Noínden is offline
Tom Felton (Draco, duh) speelt iig in de volgende film nog mee. Van het dreamteam weet ik 't niet...
__________________
Let me take you by the hand and lead you through the streets of London|*LiveWed-getrouwd met Morgan Le Fay
Ads door Google
Oud 23-05-2004, 18:17
Morgan le Fay
Avatar van Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
Citaat:
Noínden schreef op 23-05-2004 @ 16:50 :
Die Dementors zijn niet echt volgens het boek, maar wel eng

Nog tien dagen Kan niet wachten

Gary Oldman <33
juh Gary!<3
*zin in heeft*
in de film dus
__________________
Bavi-Jezus en Paddo-Jezus heerschen!
Oud 23-05-2004, 18:28
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
*kijkt al maanden uit naar de film* Ik ga de film meteen zien op 4 juni (eerder kan niet, dan heb ik nog eindexamens)!

Ik kan niet wachten, want ik ben gek op Snapey!

*Alan Rickman fan is*
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 23-05-2004, 18:36
Noínden
Avatar van Noínden
Noínden is offline
Citaat:
Severus schreef op 23-05-2004 @ 18:28 :
*Alan Rickman fan is*
Je meent 't

@ Morg: Jij. Ik. Bios. Over tien dagen
__________________
Let me take you by the hand and lead you through the streets of London|*LiveWed-getrouwd met Morgan Le Fay
Oud 23-05-2004, 18:37
Morgan le Fay
Avatar van Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
Citaat:
Noínden schreef op 23-05-2004 @ 18:36 :
Je meent 't

@ Morg: Jij. Ik. Bios. Over tien dagen
yes ma'am
__________________
Bavi-Jezus en Paddo-Jezus heerschen!
Oud 23-05-2004, 18:39
Baracuda
Avatar van Baracuda
Baracuda is offline
k00l, ik wil er heeen.
Gary Oldman en Alan Rickman .
Oud 23-05-2004, 18:45
Noínden
Avatar van Noínden
Noínden is offline
Citaat:
Morgan le Fay schreef op 23-05-2004 @ 18:37 :
yes ma'am


Btw; Prisssssoner [/mierenneuk-mode]
__________________
Let me take you by the hand and lead you through the streets of London|*LiveWed-getrouwd met Morgan Le Fay
Oud 23-05-2004, 18:50
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
Noínden schreef op 23-05-2004 @ 18:36 :
Je meent 't
Heh heh.

Maar ik moet toegeven dat het me niet alleen om Alan zelf gaat, ook om het personage van Snape zelf... Ik heb altijd veel plezier erin om over hem te lezen in de boeken, vooral boek 5. Ik heb het gevoel dat we in de volgende boeken veel meer over Snape te weten komen. JKR heeft ook iets daarvan laten doorschemeren; hij is immers het personage waar ze het graagst over schrijft.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Advertentie
Oud 23-05-2004, 18:50
Morgan le Fay
Avatar van Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
Citaat:
Noínden schreef op 23-05-2004 @ 18:45 :


Btw; Prisssssoner [/mierenneuk-mode]
haha

dan mogen wij ook wel eens reserveren, zijn we dan net zo obsessed als Yola? nèèè, tis gewoon handiger......
offtopicet als ons EFF kaartje, dat mag ook wel eens
__________________
Bavi-Jezus en Paddo-Jezus heerschen!
Oud 23-05-2004, 18:54
Morgan le Fay
Avatar van Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
Citaat:
Severus schreef op 23-05-2004 @ 18:50 :
Heh heh.

Maar ik moet toegeven dat het me niet alleen om Alan zelf gaat, ook om het personage van Snape zelf... Ik heb altijd veel plezier erin om over hem te lezen in de boeken, vooral boek 5. Ik heb het gevoel dat we in de volgende boeken veel meer over Snape te weten komen. JKR heeft ook iets daarvan laten doorschemeren; hij is immers het personage waar ze het graagst over schrijft.
offtopic: is je nick van Giles?

I'm more of a Sirius person, maar Snape kan wel cool zijn, hoe hij binnenkomt in die ene PoA trailer. In boek 5 de spanningen tussen hem en Sirius
__________________
Bavi-Jezus en Paddo-Jezus heerschen!
Oud 23-05-2004, 18:58
Nebula
Nebula is offline
Ik ga er waarschijnlijk wel heen, maar dat zal voornamelijk zijn vanwege de soundtrack van John Williams (waar ik fan van is).
Eerst moet ik echter even 7 examens maken...
Oud 23-05-2004, 21:12
Noínden
Avatar van Noínden
Noínden is offline
Citaat:
Severus schreef op 23-05-2004 @ 18:50 :
Heh heh.

Maar ik moet toegeven dat het me niet alleen om Alan zelf gaat, ook om het personage van Snape zelf... Ik heb altijd veel plezier erin om over hem te lezen in de boeken, vooral boek 5. Ik heb het gevoel dat we in de volgende boeken veel meer over Snape te weten komen. JKR heeft ook iets daarvan laten doorschemeren; hij is immers het personage waar ze het graagst over schrijft.
Dankzij hem weten we iig wat voor een rotkereltje Potter's daddy nou eigenlijk was. Yeah, like father, like son.

En ik ga nog steeds voor Luuzebol Malfoy. Maar ja, nu die in Azkaban zit, krijgen we lekker heel veel te weten over z'n lieftallige echtgenote. Ik kan 't wijf wel schieten

@ Morg: Ja, en Sirius, tuulk En het is sig, niet nick
EFF kaartjes, zei je? Maaybe
__________________
Let me take you by the hand and lead you through the streets of London|*LiveWed-getrouwd met Morgan Le Fay
Oud 23-05-2004, 21:29
Morgan le Fay
Avatar van Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
Citaat:
Noínden schreef op 23-05-2004 @ 21:12 :
Dankzij hem weten we iig wat voor een rotkereltje Potter's daddy nou eigenlijk was. Yeah, like father, like son.

En ik ga nog steeds voor Luuzebol Malfoy. Maar ja, nu die in Azkaban zit, krijgen we lekker heel veel te weten over z'n lieftallige echtgenote. Ik kan 't wijf wel schieten

@ Morg: Ja, en Sirius, tuulk En het is sig, niet nick
EFF kaartjes, zei je? Maaybe
Ja, maar Sirius deed wel mee en die is lief

Argh, waarom hoaal ik nou altijd sig en nick door elkaar *slaat zichzelf voor hoofd*

nix maybe, zeker weten!
__________________
Bavi-Jezus en Paddo-Jezus heerschen!
Oud 23-05-2004, 21:43
Noínden
Avatar van Noínden
Noínden is offline
Citaat:
Morgan le Fay schreef op 23-05-2004 @ 21:29 :
Ja, maar Sirius deed wel mee en die is lief

Argh, waarom hoaal ik nou altijd sig en nick door elkaar *slaat zichzelf voor hoofd*

nix maybe, zeker weten!
Sirius is gewoon goed opgegroeid Maar zou het met James net zo goed zijn afgelopen..? Ik weet 't niet Volgens mij was dat gewoon dezelfde arrogante, zelfingenomen snottekop gebleven.

Nou, laten we dat 's gaan doen dan
__________________
Let me take you by the hand and lead you through the streets of London|*LiveWed-getrouwd met Morgan Le Fay
Oud 23-05-2004, 21:43
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
Morgan le Fay schreef op 23-05-2004 @ 18:54 :
offtopic: is je nick van Giles?
Ja, mijn vorige nick op dit forum refereerde inderdaad naar Giles, ja. Maar ik heb het een paar maanden geleden dus laten wijzigen in Severus - het werd tijd voor een verandering, want ik ben al sinds 2000 lid van dit forum.

Citaat:
Noínden schreef op 23-05-2004 @ 21:12 :
Dankzij hem weten we iig wat voor een rotkereltje Potter's daddy nou eigenlijk was. Yeah, like father, like son.
Helemaal mee eens. Ik vind dat Harry steeds meer arrogante trekjes begint te krijgen, en hij is ook best een drama queen. Terwijl hij in boek 1 nog een redelijk nederig en aardig jongetje was, wordt hij vooral in boek 4 en 5 onnodig veel kwaad, wordt hij jaloers omdat hij geen prefect is, etc. etc. En ik vind het ook iedere keer weer irritant dat hij, bij iedere fout of regelovertreding die hij maakt, meteen denkt dat hij van school gestuurd wordt. Zelfs in boek 5 denkt hij nog zo! Je zou toch denken dat hij na 5 jaar op Hogwarts toch langzamerhand doorheeft dat hij de favoriet van Dumbledore is en dat ze hem dus niet zomaar laten gaan....

Ron vind ik trouwens ook irritant worden, die verliest ook steeds zijn kalmte en heeft vooral vaak ruzie met Hermione - hij zoekt die ruzie ook wel, hij is best kinderachtig met sommige manieren van denken (vooral in boek 4).

De enige van de Golden Trio die ik helemaal te tolereren vind, is Hermione - die gebruikt haar verstand tenminste nog. Een goede meid, die goed nadenkt, aardig is, slim is, knap is en zeker niet arrogant is. Van alle vrouwelijke personages in het boek, kan ik me het beste met haar identificeren (wat betreft de mannelijke personages is dat natuurlijk Severus Snape).

Citaat:
Morgan le Fay schreef op 23-05-2004 @ 18:54 :
En ik ga nog steeds voor Luuzebol Malfoy. Maar ja, nu die in Azkaban zit, krijgen we lekker heel veel te weten over z'n lieftallige echtgenote. Ik kan 't wijf wel schieten
Eh, Luuzebol? Vertel me a.j.b. niet dat dát de naam is van Lucius Malfoy in de Nederlandse boeken...

Ik heb nooit de Nederlandstalige boeken gelezen; ik had gehoord dat de personages verschrikkelijke namen hadden, zoals: Hermelien Griffel voor Hermione Granger, Severus Sneep voor Severus Snape, Ron Wezel voor Ron Weasley... En dan ook nog die belachelijke namen zoals Zweinstein voor Hogwarts, zwerkbal voor Quidditch .... het ergste is nog wel Zwadderich voor Slytherin! Een belediging! *is lid van Slytherin en zwaait met de vlag van Slytherin*

Ik heb altijd gevonden dat Nederlandse vertalingen slecht waren, maar deze gingen me te ver, waren ook veel te kinderlijk.

Dus toen heb ik een paar maanden geleden zelf de originele "Harry Potter" boeken uit Engeland besteld, en ze zonder moeite binnen twee weken uitgelezen. Ik ben erg goed in Engels, het is mijn beste vak op school (plus ik ben al vanaf mijn 13e intensief met de Engelse taal bezig geweest), dus ik kon het hebben. Ik ben blij dat ik ze in de originele taal heb gelezen, want in de originele taal zijn dit soort boeken op hun best.

Ik kan niet wachten tot boek 6 uitkomt; dit zal volgens de geruchten waarschijnlijk rond kerstmis 2004 plaatsvinden, maar persoonlijk denk ik dat het ietsje later zal zijn.

Trouwens, als jullie eens goede "Harry Potter" sites wil proberen, moet je hier zijn:


The Snitch

Mugglenet


Vooral bij The Snitch heb je altijd veel informatie over de nieuwste interviews, plaatjes en posters! Zie bijvoorbeeld de nieuwste posters:











Die nieuwe posters zijn keicool... vooral diegene waar Hermione in te zien is. Ik vind haar zeer knap, ik ben volgens mij misschien wel een beetje verliefd op haar...
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 23-05-2004, 21:51
Morgan le Fay
Avatar van Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
Citaat:
Noínden schreef op 23-05-2004 @ 21:43 :
Sirius is gewoon goed opgegroeid Maar zou het met James net zo goed zijn afgelopen..? Ik weet 't niet Volgens mij was dat gewoon dezelfde arrogante, zelfingenomen snottekop gebleven.

Nou, laten we dat 's gaan doen dan
Hmmm, ja goed punt.
James moest gewoon niet doorleven, slecht voor de maatschappij.
Yeah, let's
Citaat:
Ja, mijn vorige nick op dit forum refereerde inderdaad naar Giles, ja. Maar ik heb het een paar maanden geleden dus laten wijzigen in Severus - het werd tijd voor een verandering, want ik ben al sinds 2000 lid van dit forum.
hmm, ja ik bedoelde eigenlijk je sig? die is nog steeds Giles, right?
Citaat:
Terwijl hij in boek 1 nog een redelijk nederig en aardig jongetje was, wordt hij vooral in boek 4 en 5 onnodig veel kwaad, wordt hij jaloers omdat hij geen prefect is, etc. etc.
yep, een verwend rotjochie is t geworden, heel ergerlijk
Citaat:
Eh, Luuzebol? Vertel me a.j.b. niet dat dát de naam is van Lucius Malfoy in de Nederlandse boeken...
gelukkig niet zeg

die foto's zijn mooooooi, vooral die met Sirius <3
__________________
Bavi-Jezus en Paddo-Jezus heerschen!
Oud 23-05-2004, 21:55
Noínden
Avatar van Noínden
Noínden is offline
Citaat:
Severus schreef op 23-05-2004 @ 21:43 :
Ja, mijn vorige nick op dit forum refereerde inderdaad naar Giles, ja. Maar ik heb het een paar maanden geleden dus laten wijzigen in Severus - het werd tijd voor een verandering, want ik ben al sinds 2000 lid van dit forum.



Helemaal mee eens. Ik vind dat Harry steeds meer arrogante trekjes begint te krijgen, en hij is ook best een drama queen. Terwijl hij in boek 1 nog een redelijk nederig en aardig jongetje was, wordt hij vooral in boek 4 en 5 onnodig veel kwaad, wordt hij jaloers omdat hij geen prefect is, etc. etc. En ik vind het ook iedere keer weer irritant dat hij, bij iedere fout of regelovertreding die hij maakt, meteen denkt dat hij van school gestuurd wordt. Zelfs in boek 5 denkt hij nog zo! Je zou toch denken dat hij na 5 jaar op Hogwarts toch langzamerhand doorheeft dat hij de favoriet van Dumbledore is en dat ze hem dus niet zomaar laten gaan....

Ron vind ik trouwens ook irritant worden, die verliest ook steeds zijn kalmte en heeft vooral vaak ruzie met Hermione - hij zoekt die ruzie ook wel, hij is best kinderachtig met sommige manieren van denken (vooral in boek 4).

De enige van de Golden Trio die ik helemaal te tolereren vind, is Hermione - die gebruikt haar verstand tenminste nog. Een goede meid, die goed nadenkt, aardig is, slim is, knap is en zeker niet arrogant is. Van alle vrouwelijke personages in het boek, kan ik me het beste met haar identificeren (wat betreft de mannelijke personages is dat natuurlijk Severus Snape).


Helemaal mee eens. Hoewel ik Mione soms ook niet kan uitstaan...

Citaat:
Eh, Luuzebol? Vertel me a.j.b. niet dat dát de naam is van Lucius Malfoy in de Nederlandse boeken...


Nee, 't is Lucius, maar dan wel Malfidus. Maar dat klinkt stom Luuzebol is m'n koosnaampje voor 'm


Citaat:
Dus toen heb ik een paar maanden geleden zelf de originele "Harry Potter" boeken uit Engeland besteld, en ze zonder moeite binnen twee weken uitgelezen. Ik ben erg goed in Engels, het is mijn beste vak op school (plus ik ben al vanaf mijn 13e intensief met de Engelse taal bezig geweest), dus ik kon het hebben. Ik ben blij dat ik ze in de originele taal heb gelezen, want in de originele taal zijn dit soort boeken op hun best.
Ik heb de eerste in 't NL gekregen, wil nu de rest ook in 't NL, maar ik zal altijd de Engelse namen gebruiken

Citaat:
Ik kan niet wachten tot boek 6 uitkomt; dit zal volgens de geruchten waarschijnlijk rond kerstmis 2004 plaatsvinden, maar persoonlijk denk ik dat het ietsje later zal zijn.
Da's al behoorlijk snel Ik denk helaas ook dat 't later wordt

Citaat:
Trouwens, als jullie eens goede "Harry Potter" sites wil proberen, moet je hier zijn:

*foto's*

Vooral bij The Snitch heb je altijd veel informatie over de nieuwste interviews, plaatjes en posters! Zie bijvoorbeeld de nieuwste posters:


*foto's*


Die nieuwe posters zijn keicool... vooral diegene waar Hermione in te zien is. Ik vind haar zeer knap, ik ben volgens mij misschien wel een beetje verliefd op haar...

Foto-overkill
__________________
Let me take you by the hand and lead you through the streets of London|*LiveWed-getrouwd met Morgan Le Fay

Laatst gewijzigd op 23-05-2004 om 21:58.
Oud 23-05-2004, 22:02
kiek
Avatar van kiek
kiek is offline
ooh geweldig! deel 3 is mijn op een na favoriete boek (deel 4 vind ik definetly de beste) Heb er echt zin in nu
Oud 23-05-2004, 22:10
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
Morgan le Fay schreef op 23-05-2004 @ 21:51 :
hmm, ja ik bedoelde eigenlijk je sig? die is nog steeds Giles, right?
Mijn vorige sig, ja. De sig die ik nu heb (net genomen), refereert naar "The Prisoner of Azkaban"... veel posters en trailers zeggen namelijk: "Something wicked this way comes...

Citaat:
Morgan le Fay schreef op 23-05-2004 @ 21:51 :
die foto's zijn mooooooi, vooral die met Sirius <3
Ja, Gary Oldman vind ik ook lekker... Ik heb ergens een achter-de-schermen-foto van hem gezien waarin hij gekleed is als Sirius, maar een bril draagt... lekkerrrr!

Trouwens, veel mensen lijken te denken dat Hermione en Ron wat in de boeken gaan krijgen, omdat die twee volgens hen 'kibbelen als een lang getrouwd koppel.' Daar zit wel wat in, helaas. Ik hoop niet dat JKR (= JK Rowling) hun samen gaat brengen, want die twee passen totaal niet bij elkaar. Ze begrijpen elkaar niet en hebben ook veel te veel verschillende interesses - zo praat Ron alleen maar over Quidditch en is hij niet in staat tot een intelligent gesprek, iets dat Hermione alleen maar zou ergeren bij hem in een eventuele relatie (eigenlijk ergert haar dat nu al). Ron waardeert haar intelligentie ook niet, zelfs niet als hij en Harry dankzij haar slimheid aan gevaar hebben weten te ontsnappen of een mysterie hebben weten op te lossen (zie boek 2).
Dus, kortom: ik wil die twee niet bij elkaar zien. Mocht dat toch gebeuren, dan blijft het niet lang duren (gelukkig maar).

Ik heb nog liever dat ze iets met Harry krijgt, ook al ben ik daar ook niet zo'n fan van. Maar beter Harry dan Ron, vind ik. Men ziet ook veel subtext tussen Harry en Hermione, bijvoorbeeld in de eerste film (wanneer Hermione constant Harry's bril repareert), en ook in deze promofoto van "The Prisoner of Azkaban" is er veel subtext:



*zucht* Ik denk dat het onvermijdelijk is dat Hermione iets met Harry óf Ron krijgt...

Het liefste zie ik haar samen met Severus Snape (maar dan alleen vanaf haar eindexamenjaar op Hogwarts, waarin ze dan 17 zou zijn - niet eerder, anders is het vies en illegaal), maar dat gaat dus écht nóóit gebeuren in de boeken.... *huilt* Het is jammer, want qua intellectueel niveau zijn die twee praktisch zielsverwanten... en Hermione heeft hem altijd al verdedigd tegenover Harry en Ron, ook al kan hij soms zo'n klootzak zijn (maar dan wel een sexy klootzak). Ze zouden beiden in eerste instantie op elkaars intelligentie vallen, en daarna op de andere goede eigenschappen van de ander... Hermione zou Severus' donkere verleden begrijpen en meteen ook weten waarom hij zo'n bullebak is... etc. etc.

*zucht* Maar ja, aangezien het nooit in de boeken gaat gebeuren, moet ik me maar tevreden stellen met fanfiction.

Hmm, ik heb altijd vreemde voorkeuren wat koppels betreft.... Zo was ik er altijd helemaal voor dat Buffy en Giles (uit "Buffy, The Vampire Slayer") wat met elkaar zouden krijgen...

*bukt om de tomaten en rotte eieren te ontwijken*
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Ads door Google
Oud 23-05-2004, 22:12
Silent Enigma
Silent Enigma is offline
@severus :

er is nog een leven naast harry potter
Oud 23-05-2004, 22:19
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
Silent Enigma schreef op 23-05-2004 @ 22:12 :
@severus :

er is nog een leven naast harry potter
Hihi. En dan te bedenken dat ik vroeger echt niets van "Harry Potter" moest hebben... Het leek me heel dom en oninteressant allemaal, totdat men op een forum iets zei over dat Snape en Hermione heel goed bij elkaar pasten... toen was mijn interesse gewekt (omdat ik gek ben van Alan Rickman en Emma Watson er erg knap uitzag) en ging ik op onderzoek uit. Toen had ik me de basiszaken van "Harry Potter" laten uitleggen en ben ik SS/HG fanfiction gaan lezen. Toen werd ik er langzaam maar beter wild van, en een paar maanden geleden heb ik me toen de boeken besteld en gelezen.

De "Harry Potter" DVD's had ik ook uit Engeland besteld en de films had ik pas voor het eerst gezien in februari!

Dus ik ben best een nieuwe "Harry Potter" fan. Scary als je bedenkt hoe addicted ik in korte tijd geworden ben...

__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 23-05-2004, 22:22
kiek
Avatar van kiek
kiek is offline
Hadden Ron en Hermelien niet al eens gezoend?
Oud 23-05-2004, 22:26
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
kiek schreef op 23-05-2004 @ 22:22 :
Hadden Ron en Hermelien niet al eens gezoend?
Hermione had Harry aan het eind van boek 3 of 4 een kus op zijn wang gegeven... ik geloof dat ze Ron in boek 4 of 5 tijdens kerstmis een zoen op zijn wang had gegeven... of iets dergelijks.

Maar in ieder geval niet op de mond, en zeker niet met tong.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 23-05-2004, 22:32
Silent Enigma
Silent Enigma is offline
ik weet niet of jullie deze al kenden:

Purely in the interests of science, I have replaced the word "wand" with "wang" in the first Harry Potter Book
<JonJonB> Let's see the results...

<JonJonB> "Why aren't you supposed to do magic?" asked Harry.
<JonJonB> "Oh, well -- I was at Hogwarts meself but I -- er -- got expelled, ter tell yeh the truth. In me third year. They snapped me wang in half an' everything

<JonJonB> A magic wang... this was what Harry had been really looking forward to.

<JonJonB> "Yes, yes. I thought I'd be seeing you soon. Harry Potter." It wasn't a question. "You have your mother's eyes. It seems only yesterday she was in here herself, buying her first wang. Ten and a quarter inches long, swishy, made of willow. Nice wang for charm work."
<JonJonB> "Your father, on the other hand, favored a mahogany wang. Eleven inches. "

<JonJonB> Harry took the wang. He felt a sudden warmth in his fingers. He raised the wang above his head, brought it swishing down through the dusty air and a stream of red and gold sparks shot from the end like a firework, throwing dancing spots of light on to the walls

<JonJonB> "Oh, move over," Hermione snarled. She grabbed Harry's wang, tapped the lock, and whispered, 'Alohomora!"

<JonJonB> The troll couldn't feel Harry hanging there, but even a troll will notice if you stick a long bit of wood up its nose, and Harry's wang had still been in his hand when he'd jumped - it had gone straight up one of the troll's nostrils.

<JonJonB> He bent down and pulled his wang out of the troll's nose. It was covered in what looked like lumpy gray glue.

<JonJonB> He ran onto the field as you fell, waved his wang, and you sort of slowed down before you hit the ground. Then he whirled his wang at the dementors. Shot silver stuff at them.

<JonJonB> Ok
<JonJonB> I have found, definitive proof
<JonJonB> that J.K Rowling is a dirty DIRTY woman, making a fool of us all
<JonJonB> "Yes," Harry said, gripping his wang very tightly, and moving into the middle of the deserted classroom. He tried to keep his mind on flying, but something else kept intruding.... Any second now, he might hear his mother again... but he shouldn't think that, or he would hear her again, and he didn't want to... or did he?
<melusine > O_______O
<JonJonB> Something silver-white, something enormous, erupted from the end of his wang

<JonJonJonB> Then, with a sigh, he raised his wang and prodded the silvery substance with its tip.

<JonJonJonB> 'Get - off - me!' Harry gasped. For a few seconds they struggled, Harry pulling at his uncles sausage-like fingers with his left hand, his right maintaining a firm grip on his raised wang.
Oud 23-05-2004, 22:41
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Wat bedoel je precies met 'Pedo Emma Watson Army', Silent Enigma? Ik heb wel een idee, maar wil het 100% zeker weten... is het negatief of meer positief bedoeld?
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 23-05-2004, 22:42
Silent Enigma
Silent Enigma is offline
Citaat:
Severus schreef op 23-05-2004 @ 22:41 :
Wat bedoel je precies met 'Pedo Emma Watson Army', Silent Enigma? Ik heb wel een idee, maar wil het 100% zeker weten... is het negatief of meer positief bedoeld?
ik en nog een paar andere (ex-)forummers hebben 2 jaar geleden de Pedo Emma Watson Army opgericht, omdat Hermione a babe in the making is.

gewoon onzin dus.
Oud 23-05-2004, 22:45
kiek
Avatar van kiek
kiek is offline
Citaat:
Severus schreef op 23-05-2004 @ 22:26 :
Hermione had Harry aan het eind van boek 3 of 4 een kus op zijn wang gegeven... ik geloof dat ze Ron in boek 4 of 5 tijdens kerstmis een zoen op zijn wang had gegeven... of iets dergelijks.

Maar in ieder geval niet op de mond, en zeker niet met tong.
Oh ik dacht écht ook een keer op de mond! Dat zal wel fanfiction geweest zijn dan
Oud 23-05-2004, 22:45
Silent Enigma
Silent Enigma is offline
'wang' in het engels betekent dus penis.
Oud 23-05-2004, 22:49
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
Silent Enigma schreef op 23-05-2004 @ 22:42 :
ik en nog een paar andere (ex-)forummers hebben 2 jaar geleden de Pedo Emma Watson Army opgericht, omdat Hermione a babe in the making is.

gewoon onzin dus.
Aha. Mag ik joinen?

*is gek op Emma/Hermione*
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 23-05-2004, 22:50
Silent Enigma
Silent Enigma is offline
Citaat:
Severus schreef op 23-05-2004 @ 22:49 :
Aha. Mag ik joinen?

*is gek op Emma/Hermione*
zet maar in je sig
Oud 23-05-2004, 22:56
undead spirit
Avatar van undead spirit
undead spirit is offline
Ze zeggen dat de prisoner of azkaban door iemand anders wordt gergiseerd dan de eerste twee en dat de film daardoor griezeliger en donkerder is geworden. wie is dan die "mistery regiseur??
__________________
Everything is beautifull. Life is everything
Oud 23-05-2004, 22:58
Silent Enigma
Silent Enigma is offline
Citaat:
undead spirit schreef op 23-05-2004 @ 22:56 :
Ze zeggen dat de prisoner of azkaban door iemand anders wordt gergiseerd dan de eerste twee en dat de film daardoor griezeliger en donkerder is geworden. wie is dan die "mistery regiseur??
Alfonso Cuarón

bekend van Y tu mamá también
Oud 23-05-2004, 23:04
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
Silent Enigma schreef op 23-05-2004 @ 22:50 :
zet maar in je sig
Done!
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Harry Potter Fan-club
Mitchiee
19 18-07-2010 04:15
Films, TV & Radio Harry Potter algemeen #5
Severus
500 13-10-2005 16:48
Films, TV & Radio AJMouse's Premières - Week 22: Harry Potter, The Cooler en Open Range.
AJMouse
21 02-07-2004 17:18
Films, TV & Radio AJMouse's Premières - Week 23: 50 First Dates, Beyond Borders, The House Of Sand&Fog
AJMouse
13 14-06-2004 23:25
Films, TV & Radio AJMouse's Premières - Week 21: The Day After Tomorrow, Bright Young Things.
AJMouse
10 30-05-2004 21:45
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Dr. Jekyll and Harry Potter
*Floortje*
8 24-11-2001 15:51


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:57.