Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-06-2002, 12:25
white_angel
white_angel is offline
een tijdje gelede is er van mijn tand (voortand) een heel klein stukje afgebroken doordat er een vork is tegen gestoten: het is precies bijna een splintertje, maar je ziet het wel en ik zit daar wel mee. Nu vroeg ik me af of de tandarts dan kan herstellen en hoe? weet iemand daar iets meer over?
xje van mij
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 12:29
PiNoW
Avatar van PiNoW
PiNoW is offline
ik denk dat je dan even langs de tandarts moet..
__________________
RIELEKST!
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 12:43
~sweetgirl~
~sweetgirl~ is offline
Ja als het maar een splintertje is kunnen ze het makkelijk herstellen. Ik ben zelf toen ik 10 was ofzo een keertje in de sloot gereden () en toen is er ook een stukje van m'n tand afgebroken. Ik ben gelijk naar de tandarts gegaan en die heeft er een soort wit glazuur ofzo opgedaan? Ik weet 't niet precies hoe 't gaat maar het kan wel. Dus gewoon even langs de tandarts gaan!
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 12:56
white_angel
white_angel is offline
was ik van plan hoor, maar ik wil alleen maar weten of iemand het al eens voorgehad heeft en wat ze dan doen.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 14:12
white_angel
white_angel is offline
zie je dat dan hard dat ze dat soort glazuur ertege hebben gedaan?
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 15:19
Wuzzelez
Avatar van Wuzzelez
Wuzzelez is offline
Bij mij is een hker 1/3 van een voortand afgebroken. 'k kwam met mijn hoofd op een tafel terecht. Ze hebben er toen een nieuw stuk aangezet. Je ziet het haast niet, en al helemaal niet als je het niet weet (dit is dan bij mij het geval).
__________________
Vreemdgaan is met het goede been uit het verkeerde bed stappen
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 16:16
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline