Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Exacte vakken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-06-2003, 17:39
*nawiskbi*
dag iedereen!!!
ik heb een problemo: kijk ik zit in 4vwo, maar ga nu naar 5vwo.
ik doe n&g, maar ik sta een 5 voor wiskunde, een 6 voor natuurkunde en scheikunde en bio (miskien) een 7. de leraren raden mij af om verder te gaan met dit profiel, maar ik wil ermee doorgaan. ze hebben me gezegd dat ik er goed over moest nadenken. als ik dan van profiel zou veranderen, zou ik c&m gaan doen in 5 vwo. ik vraag dan ook van jullie wat jullie ervan vinden en wat jullie zouden doen.

misschien kan ik hiermee kijken of ik verder ga of niet.

Alvast bedankt!!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-06-2003, 18:03
Verwijderd
Citaat:
*nawiskbi* schreef op 20-06-2003 @ 18:39:
dag iedereen!!!
ik heb een problemo: kijk ik zit in 4vwo, maar ga nu naar 5vwo.
ik doe n&g, maar ik sta een 5 voor wiskunde, een 6 voor natuurkunde en scheikunde en bio (miskien) een 7. de leraren raden mij af om verder te gaan met dit profiel, maar ik wil ermee doorgaan. ze hebben me gezegd dat ik er goed over moest nadenken. als ik dan van profiel zou veranderen, zou ik c&m gaan doen in 5 vwo. ik vraag dan ook van jullie wat jullie ervan vinden en wat jullie zouden doen.

misschien kan ik hiermee kijken of ik verder ga of niet.

Alvast bedankt!!!!
Die 6 voor natuurkunde en scheikunde moet kunnen, en een 7 voor bio is gewoon goed maar voor wiskunde B een 5 is zeker aan de lage kant. want het niveau gaat in de 5e klas erg hard omhoog. ik zelf heb wiskunde B1,2 op het vwo gedaan en ik vond het niveauverschil tussen de 4e en 5e klas het grootst. ook (vooral!!) wat de wiskunde B1 stof betreft.
Maar als je er echt voor wilt gaan en de tijd eraan wilt besteden is het volgens mij wel te doen.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2003, 19:53
Verwijderd
Citaat:
*nawiskbi* schreef op 20-06-2003 @ 18:39:
dag iedereen!!!
ik heb een problemo: kijk ik zit in 4vwo, maar ga nu naar 5vwo.
ik doe n&g, maar ik sta een 5 voor wiskunde, een 6 voor natuurkunde en scheikunde en bio (miskien) een 7. de leraren raden mij af om verder te gaan met dit profiel, maar ik wil ermee doorgaan. ze hebben me gezegd dat ik er goed over moest nadenken. als ik dan van profiel zou veranderen, zou ik c&m gaan doen in 5 vwo. ik vraag dan ook van jullie wat jullie ervan vinden en wat jullie zouden doen.

misschien kan ik hiermee kijken of ik verder ga of niet.

Alvast bedankt!!!!
Als je je goed inzet en er voldoende tijd aan besteed moet het lukken . Maar alleen als je het echt wilt en de stof je interesseert.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2003, 19:55
tom1404
tom1404 is offline
Als je zelf goed je best doet voor die vakken en ook meteen hulp vraagt als je iets niet snapt of niet goed begrijpt dan moet het wel te doen zijn.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2003, 20:33
H@nk
H@nk is offline
Citaat:
FlorisvdB schreef op 20-06-2003 @ 19:03:
want het niveau gaat in de 5e klas erg hard omhoog. ik zelf heb wiskunde B1,2 op het vwo gedaan en ik vond het niveauverschil tussen de 4e en 5e klas het grootst. ook (vooral!!) wat de wiskunde B1 stof betreft.
Is dat per school verschillend ofzo? Ik vind het in de 5de eerde makkelijker geworden dan moeilijker (misschien eerder boeiender, waardoor je beter oplet).
Met citaat reageren
Oud 20-06-2003, 21:00
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik doe ook NG en ik had in de vierde, voor scheikunde een 7, voor natuurkunde een 7, voor wiskunde een 7 en voor bio een 8.

Ik ben nu bijna klaar met de vijfde en hoogstwaarschijnlijk wordt mijn eindrapport: voor scheikunde een 6, voor natuurkunde een 5, voor wiskunde een 7 en voor bio een 8. Ik heb er dit jaar echt heel veel aan gewerkt en ik ben op bijspijkerkamp geweest voor wiskunde en natuurkunde. Het is een erg zwakke start want 5V is heftig vergeleken met 4V dus ik weet niet waar je verstandig aan doet maar ik hoop toch dat je hier wat aan hebt.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 20-06-2003, 22:29
H@nk
H@nk is offline
In de 4de stond ik voor na1,2 en sk1,2 een 8 en voor wisB1,2 een 9.
in de 5de heb ik waarschijnlijk voor sk1,2 een 8(als ik voor mijn laatste pw een 2.9 heb gehaald, heb ik denk ik wel), voor na1,2 een 9(als ik voor mijn laatse pw een 4.1 heb gehaald, heb ik denk ik wel) en voor wisB1,2 een 10(moet ik voor mijn laatste pw een 9.2 hebben, redelijke kans dat ik dat heb en anders is het een 9 geworden).

Het ligt er denk ik maar net aan op wat voor school je zit, bij ons hadden ze het niveau in de 4de al vrij hoog liggen (er bleven toen iig veel mensen zitten) en in de 5de is dat niet veel verandert (er zijn er minder die op zittenblijven staan).
Met citaat reageren
Oud 21-06-2003, 00:10
Fatality
Fatality is offline
Bij ons is de 5de juist beter, wel een stuk moeilijker stof máár veeeeel kleinere klassen, doordat je nu wib12klas én een wib1 klas hebt...

Gewoon doorgaan, met deze cijfers kan het wel. Hoop ik voor je
Met citaat reageren
Oud 21-06-2003, 02:14
Verwijderd
Citaat:
Fatality schreef op 21-06-2003 @ 01:10:
Bij ons is de 5de juist beter, wel een stuk moeilijker stof máár veeeeel kleinere klassen, doordat je nu wib12klas én een wib1 klas hebt...

Gewoon doorgaan, met deze cijfers kan het wel. Hoop ik voor je
precies, de stof wordt een stuk moeilijker, maar de groepen zijn kleiner en alles wordt interessanter.
ik moest duidelijk meer voor wiskunde doen, maar ik was ook (mede dankzij de goede leraar) meer gemotiveerd en dat werkt ook goed
En H@nk, dat zal jij waarschijnlijk ook wel bedoelen
Met citaat reageren
Oud 21-06-2003, 17:39
*nawiskbi*
hey dank je iedereen voor jullie mening!!!ik heb er inderdaad wel wat aan gehad. ik wil me inderdaad volledig inzetten en het interesseert me wel, maar ik heb ook meerdere vakken wtje, en volgend jaar verandert dat wel. maja ik hoop dat als ik er wel mee doorga, dat het volgend jaar goed komt. en anders kom ik er volgend jaar wel achter!!!!

groetjes!!!!
Met citaat reageren
Oud 02-09-2003, 19:11
*nawiskbi*
ja ben blij
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Wat moet ik doen?
Jan159
9 16-05-2013 22:05
Psychologie Wat moet ik doen?
Verwijderd
12 08-02-2005 07:56
Liefde & Relatie Help wat moet ik doen?? Me Lerares Smst me terug!! Hopeloos Verlieft
Bi_Anoniem
11 13-12-2004 11:28
Liefde & Relatie ´ruzietjes´ met mijn vriend, wat moet ik doen?
proof of life
30 06-08-2004 15:11
Liefde & Relatie Wat moet ik doen? (heel verhaal sorry toch bedankt als je het lezen wilt)
HipHopSter
9 17-10-2003 12:24
Psychologie Help. ik zit klem. wat moet ik doen?
Snow White
10 20-10-2002 12:44


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:28.